ging ik net afvegen,bij de wc vandaag. ligt er een blaasje op mijn wc papiertje. zeg maar als je een granatappel open maakt zjjn ze gevuld met sap. het was heel klein.gister wasmijn zwangerschapstest nog veel duidelijker. . pijnaan mijn borsten en lies. geen krampen
Klinkt wel als een vruchtzakje hoe je het beschrijft.. Jammer dat je nu nog niets kan zien op de echo.. Je zult moeten afwachten.. Ik ga duimen dat het niet het vruchtzakje was..
de vk gebeld.. die zegt voor een miskraam had je bloed moeten verliezen. dus aankomende dagen aankijken
Het kan nog van alles zijn volgens mij... Het is nog zo pril.... Denk dat er niet meer is dan afwachten tot de echo......
Ik heb ook zoiets gehad in de eerste weken. Zag eruit zo ongeveer hoe jij dat beschrijft. En verder ook geen klachten of iets. Dacht ook van is dit nou een vruchtzakje? Echter nu alweer 23 wkn zwanger, geen idee wat het is geweest, maar hier betekende het in ieder geval niks gelukkig!
ik ben nu fotos aan het kijken via google of verhalen aan het lezen over miskraam. maar ik kan mij er niet in vinden. geen kramp geen bloed verlies. nog pijn in mijn borsten en eem zeurend gevoel in mijn lies. ik ben blij om jou berhaal te lezen cc93.. hoe groot was het bij jou? heb jik het blaasje stuk.gemaakt? bij mij kwam er alleen helder rood bloed uit
Nee ik heb het blaasje niet stuk gemaakt. Hoe groot was het, ehm denk iets minder dan een centimeter doorsnee (in totaal dan, incl slijm, het rode in het midden was kleiner). Het was in ieder geval van die grote dat ik het ook aan mijn man kon laten zien.
Zat ik ook net te denken, maar dan zou ik in beginsel zwanger zijn geweest van een drieling . Het zou kunnen, maar ik denk dat het wat onschuldig weefsel is.
nono daar zat ik ook nog aan te denken. maar op internet lees dat het blaasje gevuld moet mijn met helder vocht. ik heb geen bloed, geen slijm. alleen witte afscheiding
wat een bizar verhaal! Kan je helaas niet helpen, maar hoop voor je dat alles nog goed zit. Spannend...
Met vier weken is er nog helemaal geen vruchtzakje en vruchtje. Deze ontstaan pas in week 5. Mocht het al wel in ontwikkeling zijn, dan is dit nog zo klein dat het niet met het blote oog zichtbaar is. Ik denk dus dat het iets anders is geweest, geen idee wat.
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Het kan van de innesteling zijn, wat afscheiding/ slijmvlies dat zich tot een blaasje heeft gevormd met bloed erin.