hoi meiden, ik ben nu bijna 13 weken zwanger en ondertussen al 4 kilootjes bijgekomen (van 58 naar 62 kg) - heb geen idee of dat veel/normaal/weinig is.. hoe zit dat bij jullie? hoelang zwanger + hoeveel aangekomen? groetjes, Lola
Heb even mijn 9-maanden dagboek erbij gepakt... toen ik 13 weken zwanger was was er 4 kilo bij... Net als bij jou dus. Na bijna 41 weken 39 kg..... Inmiddels is ze 9 maanden en ben ik al mijn kilo's ook weer kwijt (2,5 erbij) en weer in verwachting. Ben overigens ingeleid ivm zwangerschapsvergifteging vandaar ook het hoge gewicht.... vreselijk veel vocht vastgehouden, toen ik na 5 dagen in het zkh naar huis mocht was ik al 22 kilo kwijt!
ik ben 14,5 week zwanger, ik ben nu 400 gram aangekomen ik woog 65 en nu 65.4 bij zoonlief ben ik van 57,5 naar 65 kilo gegaan...( na bevalling 3 kilo eraf... maar daarna er weer aan gesnoept ) ik hoop dat ik bij deze zwangerschap ook niet veel aan ga komen... maar ik denk het wel... denk dat ik veel vocht ga vasthouden ....
Hey, op 13 weken was ik ongeveer anderhalve kilo bijgekomen, nu op dik 37 weken ben ik in totaal 12kg bij
ik ben nu 7 weken zwanger en ben 2 kilo aangekomen, was bij mijn vorige zwangerschap in totaal 12 kilo aangekomen dus vind het nu hard gaan
Alles is normaal zolang je je niet helemaal klem eet. De een komt nauwelijks aan, de ander verdubbelt haar gewicht! Zolang jij normaal eet (met af en toe een uitspatting... je bent tenslotte zwanger) is alles normaal. persoonlijk: Dit keer met 13 weken 1,5 - 2 kilo. De vorige keer was dat echt meer (gestopt met roken) Nu 30,5 week: 9 kilo
Bij 13 weken -2. Nu bij ruim 20 +7. Bij de eerste zw bij 13 weken +7 en uiteindelijk +25 (wat er vrij snel weer af was). Zo zie je maar weer. Geen pijl op te trekken zolang je zelf geen gekke dingen doet.
Ik ben nu 35 weken zwanger en in totaal 6 kilo aangekomen. En heb een mega buik. Niet veel aangekomen dus, maar ik hou nu vocht vast dus verwacht nog wel wat kilotjes!!
ik kwam bij bijde kids de eerste 3 maanden 5 tot 7 kilo aan. in totaal bij bijde 25 kilo en ging van 63 naar 88 kilo. was er in max 4 weken na de bevalling alweer af
Ik was bij 13 weken zwangerschap nog niks aangekomen en nu zit ik bij 23+6 op de 3.5 kilo. Bij de vorige zat ik met 18 weken op de 2 kilo en in totaal was ik 15 kilo aangekomen.. na een week alles weer kwijt.
Ik ben 29 weken zwanger en 11 kilo aangekomen, heel erg veel vocht hou ik al vast me voeten en handen zijn echt erg opgezwollen .. Zelfs in me rug!
Is al even geleden dat ik zwanger was maar ik ben in totaal maar 8,5 kilo aangekomen! Een week na mijn bevalling liep ik alweer in mijn normale skinnybroeken waarvan de knoop gewoon dicht ging.
Morgen 38 weken zwanger en ben 15 kilo aangekomen. Toen ik 13 weken zwanger was was ik wat afgevallen ivm misselijk/overgeven.
Morgen ben ik 12 weken en ik ben al 7,5 kilo aangekomen! Ondanks het vele overgeven. Bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik totaal zo'n 20 kilo aan. Maar dan viel ik de eerste weken eerst altijd alleen maar af. En dan minstens een paar kilo. Dus ik vind het deze keer wel erg hard gaan. Misschien word ik deze keer wel zwaarder dan ooit?! Ik ben benieuwd. Groetjes Gwen