Hoi Allemaal! Daar was ik weer, voel me wel een beetje een zeur hoor! Maar ik heb morgen (straks om 11.00 uur) de 1e echo ik ben dan 6 weken en 6 dagen zwanger....ik heb in oktober een (hele vroege) miskraam gehad...Ik ben zoooo bang dat ik morgen de echo krijg en dan geen hartje kan zien of horen! K word dr helemaal gek van, ik kan niet slapen ben verdrietig lig te piekeren....Ik heb helemaal geen aanleiding om te denken dat het mis is, heb best veel buikpijn gehad maar trok ook weer weg en was geen rare pijn ofzo, heb geen bloedverslies gehad, nog geen druppel! de enige reden dat ik zo bang ben is mijn onzekerheid en angst voor een niet kloppend hartje en omdat de symptomen zoooo anders zijn dan bij mijn 1e zwangerschap. Ik ben helemaal niet zo misselijk, soms een klein beetje, ben wel moe maar dat is ook ietsje minder, nu zegt dat natuurlijk niets omdat elke zwangerschap anders is, was er maar iets of iemand die me gerust kon stellen! morgen zal ik hier ook zeker posten of alles oke was.... Alle tips, adviesen en geruststellingen zijn welkom Sorry allemaal! en alvast bedankt!!! -xxxx-
Probeer lekker te gaan slapen (Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan!) Het komt vast goed! Piekeren heeft zo weinig zin.... Morgen weet je meer.. Laat je morgen weten hoe het was? Liefs Aadjuh
Bedankt voor je lieve reactie....dit is gewoon zo K*T Ik wil een miskraam gewoon nooit meer meemaken....T moet gewoon goed zijn! Maar t zal wel iets voor mij zijn om morgen te horen dat ik nog te vroeg in me zwangerschap ben dat er n rekenfoutje is geweest. 1e dag laatste menstruatie was 10 jan....4 daagjes beetje bloed en nou ja 17 oktober volgens de berekeningen dan uitgerekend dan zou je nu een hartje kunnen zien....k word er knetter van! haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Haai Aadjuh! Bedankt voor je lieve reactie! ik wou dat het morgen ochtend 11 uur was! ik ga zo maar proberen op bed te gaan liggen, als ik eraan denk dan moet ik al huilen...Ik wil dit kindje....zo graag en mijn vriend en zoontje ook....Hoop zo dat het goed komt. Ik laat het morgen weten!!!! Thnks so much! (L)
ik snap je onzekerheid heel goed maar positief zijn dit keer zit het helemaal goed met je beeb en je krijgt morgen een super mooi kloppend hartje te zien dikke knuff en hoe laat moet je morgen?
Lieverd net wat aadjuh zegt probeer lekker te slapen ook al is dat makkelijker gezegt dan gedaan.. neem lekker een kopje thee of warme melk .. voor je het weet is het morgen 11:00 uur heb jij je echo gehad en dan zie je dat het allemaal goed is .. je zo druk maken is ook niet goed voor je meis.. maar je moet wel beloven dat je morgen ( nou ja straks ) laat weten hoe het gegaan is he .. Maar hier zijn we er allemaal voor elkaar ( ik heb een echo gehad bij 6+5 weken en zag al een mini pinda dus ik denk dat jij ook echt wel wat gaat zien en dat het allemaal goed is ) dikke kus
Je hebt gelijk! ik doe me best, tis alleen verdomd moeilijk soms! Ik moet morgen ochtend om 11 uur, gelukkig lekker bijtijds anders zit ik daar de hele dag tegenaan te hikken Morgen op, lekker douchen en met zn 3en de echo bekijken! Ik zie trouwens dat we tot op de dag gelijk lopen! x
Owwww ik ben zo blij met jullie allemaal! Morgen zit vast alles goed en barst ik vast in tranen uit van opluchting! Ik ga nu lekker me bedje opzoeken (met me vriend die inmiddels op de bank is ingestort haha) Morgen moet ik om 11.00 uur en zodra ik thuis ben ga ik meteen me pc aan gooien en vertellen hoe het is gegaan! (tis dat me tel t niet doet anders had ik het via me tel al gedaan in de auto! haha) Liefs ri. EN NOGMAALS ALLEMAAL.SUPER BEDANKT ALS HET GOED IS GA K NU N RUSTIGE NACHT TEGEMOED! xxxxxxxxxxxxxxx
Weltruste meis ... en neem je mannetje mee naar bed.. ik ga ook maar is bij het mannetje in bed liggen hahaha... en morgen ga ik kijken en blijf ik kijken tot dat je wat neer zet hier haha dus niet stad en land af gaan he hahah nee grapje hoor .. nou rustig aan het komt allemaal goed!!! Veel liefs en een dikke knuffel xxx
Hoi Allemaal!! Ik heb de echo gehad (1000x sorry voor de late reactie!!!) Ik kreeg eerst een gewone echo daar was een mooi dicht vruchtzakje op te zien en een vruchtje! Volgens de berekening van laatste menstruatie ben ik vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger. Het vruchtje was voor zover het opgemeten kon worden 5 weken en 4 dagen. er mag een speling zijn geloof ik van 10 dagen. Toen een inwendige echo gehad, en het hartje klopte!!!!!!!!! Ik moet 13 maart weer terug en als de baby dan goed gegroeid is is er helemaal niets aan de hand, wat ook wel verwacht word. Degene die de echo maakte was onwijs positief en weet zeker dat het gewoon goed zit en er is geen enkele reden om me druk te maken! Dat is dus wel positief, maak me alleen een beetje druk om de groei, maar het kan toch ook best dat ik gewoon korter zwanger ben? xxxxx
daar ben ik blij om dat alles goed is heb je het hartje ook gehoord ? of laten ze die alleen zien? het kan toch dat je korter zwanger bent door latere eisprong niet te druk overmaken je hebt nu gezien dat het goed is en ze waren positief super meid
Jah precies dat kan inderdaad! ik moet me van haar nog vasthouden aan de 6 weken en 6 dagen (morgen 7 weken dus) en pas bij de 12 weken echo gaan we echt kijken hoe ver ik ben en dan wor dde uitgerekende datum aangepast! Ik kon het hartje (nog) niet horen maar dat komt bij de volgende echo op 13 maart! Ik heb hem in ieder geval zien klopppen en dat scheeld! Liefs (L)
Wat fijn om te lezen dat het goed was! Ik was ook een week korter zwanger dan dat ik toen dacht! En het is helemaal goed gekomen! Liefs Adrie
hey meid.. Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is .. En nu maar lekker genieten he ... Dikke knuffel xx
Hoi Hoi! Ik ha nu inderdaad (proberen) te genieten ik blijf toch een beetje bang hoor! ik moet 13 maart terug komen! spannend! Ik wil jullie wel bedanken voor alle steun want ik heb er zeker iets aan gehad! Liefs (L)