Wat leuk! Nog meer meiden erbij. @jostafientje Gefeliciteerd met jullie zoontje @Danzertje Wat een spannende tijd hè en zeker in je eentje. Wel fijn dat je het met een aantal mensen kunt delen. Bij mij weet nog niemand het dat we bezig zijn.
Wat is het hier stil. Ik kom even goed nieuws melden, want ik ben zwanger. 33 is dus zeker niet te oud hihi. Raak in de 2e ronde
Ikapika, Wow wat snel zeg! Van harte gefeliciteerd meid! geniet ervan. Hoe voel je je? Hoe is het met de andere dames hier?? Ik aan het wachten op de ZH uitslagen 19 december. Waarschijnlijk PCOS. Hoop snel meer duidelijkheid.
Dankjewel! Ik voel me eigenlijk prima. Een beetje moe, gevoelige borsten en af en toe gevoelig voor geurtjes. Ik mag 19 december al naar de verloskundige. Spannend dus El80, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Ik weet niet veel over PCOS. Maar als het zo is, moet je dan met medicatie aan de slag? Ik wens in elk geval veel sterkte.
Fijn dat je je goed voelt! Grappig, voor ons allebei dus een spannende dag 19 december Alleen iets andere insteek.. haha Waarschijnlijk wel. Clomid krijg je dan vaak om de eisprong op te wekken. (met PCOS heb je geen of zelden een eisprong) Ik ben er vrij laat mee naar het ZH gegaan omdat ik dacht dat ik lang moest ontpillen na 15 jaar pilgebruik. Behandeling verder ligt ook aan de kwaliteit van het zaad van mijn man, dat ook getest is. Nog 3 weekjes wachten dus. Fijne avond alvast!
Je gaat een spannende tijd tegemoet. Ik hoop dat bij je man straks alles in orde is bij de uitslag en dat jullie met de medische hulp snel een positieve test in handen zullen hebben. In de tussentijd is het wachten, wachten, wachten voor iedereen
Hey girls! Mijn bouwjaar is ook 1979 en ik wil ook sinds kort zwanger worden. Vorige maand gestopt met de pil en op de juiste dagen geklust. In moet volgens de kalender op 9 dec ongesteld worden en helaas ben ik al vandaag ongesteld geworden.... Nu vraag ik me alleen af of dit echt ongesteldheid is of misschien innensteling... Maar ik kan geen test nu doen omdat ik aan het bloeden ben. Succes iedereen xx Tiema
Hoi Timea, Wat leuk dat je meepraat. Het zou inderdaad de innesteling kunnen zijn. Het zou nu nog niet verstandig zijn om te testen, want de concentratie van hcg in je lichaam is laag, maar deze verdubbeld wel om de dag. Zondag is je nod, dan kun je een testje wagen. Ik testte een dag na mijn nod positief met een kruidvat test (2v5). Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, maar ik denk wel dat ik hem heb gevoeld. Ik ruin voor je dat het snel raak is!
Hi girls, Helaas was op 5 dec geen instellingbloeding, maar echt menstruatie. Duurde 2.5 dagen.. Nu zijn we weer lekker bezig, wie weet, misschien deze maand hebben we wel geluk. greets
Hallo allemaal, Ook hier bouwjaar 1979, maar geboren in 1980 Inderdaad een goed jaar! In sept gestopt met de pil en nu al overtijd. Zwanger of neemt mijn lichaam mij in de maling??? Ook van ons weet nog niemand het, dus best apart om zo'n geheimpje samen te hebben. Maar dan hier op het forum toch een beetje delen!! Heel veel succes allemaal en hopelijk is iedereen spoedig en vooral gezond zwanger, want als je je erin verdiept eindigt het toch best vaak niet goed. Let's keep our fingers crossend voor everybody.
@Timea: wat jammer dat het niet raak was. Op naar de volgende ronde. Hopelijk ligt er straks een mooi testje onder de boom of tussen de oliebollen Welkom Leeuwtje! Wat leuk dat je meeschrijft. Spannend dat je overtijd bent. Wanneer ga je testen? Ik duim voor twee mooie streepjes
Hoi, Ik ben van juni 1980 en wij gaan ook voor ons eerste kind. Ik ben 27 november met de pil gestopt en we doen ons best Mijn man is een stuk jonger dan ik, maar hij is gek op kinderen, dus we gaan ervoor! Wie komt er nog meer uit de buurt van Amsterdam?
@ Ikapika, Beetje late reactie... De dag dat ik het berichtje schreef, hebben we toch maar weer getest... POSITIEF! Inmiddels dus6 weken zwanger! Echt enorm snel gegaan; nu hopen dat het ook goed blijft gaan. Wij hebben namelijk niet echt ons best gedaan. In sept gestopt met de pil; daarna nooit echt opgelet wanneer we precies moesten klussen. We wilden er, zeker de eerste tijd, niet teveel op letten en het gewoon nemen zoals het komt. Maar in november was het dus al raak! Erg bijzonder. Kwaaltjes vallen enorm mee tot nu toe. Met name heel pijnlijke borsten en af en toe bandenpijn. Maar dat laatste neemt al wat af, geloof ik. Misselijk bijna niet: een keer 's nachts moeten overgeven, dat was wel naar. Verder wat minder energie bij het sporten, maar over het algemeen voel ik mij niet vermoeider. We zijn zo benieuwd!! EN met kerst gaan we het vertellen tegen de familie. Verder ben ik druk bezig met urine verzamelen voor moeders voor moeders. Wel grappig dat er dan zo'n informatrice langskomt, die je helemaal niet kent, en met wie je het dan over de zwangerschap hebt, als eerste buiten ons samen. Ook wel weer leuk om het dan even met iemand te kunnen delen. Maargoed, ik denk dat wij het sowieso snel zullen delen met onze beste vrienden. Lijkt me nml wel erg fijn om het te kunnen bespreken met andere vrouwen (veel van onze vrienden zitten nml in de luiers).
Hi girls, morgen is mijn NOD. Hopelijk word ik niet ongesteld. Ik heb nu wat buik krampen en ik hoop echt dat ze niet vanwege menstruatie zijn. ik laat jullie morgen weten. Duim voor me please. @Tosti : haha, mijn man is ook ietsjes jonger dan mij. @ ALL Succes met zwanger worden. Is moeilijker dan ik dacht... x
Zwanger worden was bij mij niet het probleem. Het blijven wel. 2 januari tijdens de eerste echo heb ik te horen gekregen dat ik een missed abortion had De dag erna heb ik de miskraam op moeten wekken d.m.v. medicijnen. Na de controle echo bleek alles schoon. We gaan dus weer opnieuw proberen...
Hallo, @Ikapika Wat jammer dat het mis is gelopen. Mag je nu weer snel zwanger worden? Hopelijk gaat de volgende keer wel goed. Ik ben ook zwanger! ook in de 2de ronde en ik ben ook 33 jaar. Ik ben nu 5 weken zwanger en heb mijn eerste echo eind februari. Ik heb alleen geen last van kwaltjes en zo (heel klein beetje had ik last van een week geleden op mijn NOD, en daarna niets meer). Nu dat ik jou verhaal lees Ikapika, ben beetje bezorgd... Beetje veel eigenlijk... Succes iedereen. gr
Hoi Timea, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geen kwaaltjes hoeft echt geen slecht teken zijn. Dat zei de gyn. ook. Ik had ook weinig last van kwaaltjes en voelde me gewoon zwanger. Helaas was de eerste echo niet goed. Ze zagen geen hartje kloppen, maar mijn lijf had het niet door. Een missed abortion heet dat. Met medicijnen is de miskraam opgewekt. De controle echo twee weken terug was goed. En we mogen er gewoon weer voor gaan. Maak je niet te druk om mijn verhaal. De kans dat het goed gaat is veel groter. De eerste 12 weken zijn voor iedereen spannend. Probeer gewoon te genieten
Is deze club nog actief? Ik zie berichten van oktober 2012 na december 2012, dus kan de gesprekken niet volgen. Hier iig wel al zwanger, maar het ging niet van een leien dakje, zie mijn handtekening. Verder zijn we erg blij met onze zwangerschap! Straks een nieuw leven in ons huis. Lekker druk met spullen verzamelen voor de kinderkamer.