Sterkte Ikapika! Hoe is je cyclus nu? Timea; hoe voel je je nu? De eerste tijd van de zw is het spannendst, dus ook bij jou zo te lezen. Wanneer heb je controle?
Hoi Wup, Fijn dat de zwangerschap nu goed gaat. Hopelijk ben je lekker aan het genieten Ik denk dat ik twee weken terug mijn eisprong heb gehad. Ik ben nu in afwachting van me nod. Lichamelijk gaat het volgens mij wel goed. De nacontrole drie weken terug was in ieder geval in orde
en geestelijk? ook in orde? Of vooral de drang naar weer zwanger worden? had igg heel sterk bij de vroege mk. Ja, genieten, lekker shoppen op MP. Goed onder controle ook bij de gyn in het zkh. Zometeen de laatste controle bij de vk.
Wat fijn dat alles goed gaat en heerlijk dat je kunt shoppen. Zoveel leuks om te regelen Geestelijk krijgt het wel een plekje, maar het verdriet overvalt me wel regelmatig. Ik wil heel graag weer zwanger worden. We hebben ook niet de eerste menstruatie afgewacht en we zijn er meteen weer voor gegaan. Mijn nod donderdag is dus best wel spannend
Stoer dat je zo lang kan wachten! Ik testte altijd op de NOD. Dat tempen moet toch steeds op precies hetzelfde tijdstip elke dag? Heb je zo'n regelmatige ochtendroutine? hihi, ik zeker niet!
Ja, het beste resultaat krijg je overigens als nog niet uit bed bent geweest.Ik sta altijd om 6.30 uur op doordeweeks en in het weekend zet ik gewoon de wekker en temp dan. Daarna slaap ik nog een beetje uit. Overigens nog steeds geen ongi.
Ik kon niet wachten om zaterdag te testen. Dus vanavond maar een testje gedaan...... en ik ben zwanger!!!!!!!!!!
ohhhhhh, ik heb het gemist! Ik dacht dat dit en oud berichtje was! Super GEFELICITEERD!!!!! Wat heb je gedaan om het te vieren? Heerlijk. SLuit je maar lekker aan bij een iets actievere groep, want volgens mij zijn wij hier de enige! hihi Wat mooi zeg! Heerlijk voor je, geniet er maar lekker van!