Dag allemaal, ik ben sinds vandaag nieuw op het forum. Weet iemand of er ook een clubje is voor Pilstoppers in februari/maarrt 2012? Of zijn er geinteresseerden die zich willen aansluiten?
weet niet of er clubje is, maar ik wil me er graag bij aansluiten! Ook ik ga binnenkort stoppen met de pil! Wij gaan voor een brusje voor onze dochter!
ik wil me ook aanmelden! ben in januari al wel gestopt met de pil zodat mijn lichaam vast kan ontpillen, maar gaan er pas vanaf maart echt voor! leuk topic dit! kunnen we gezellig kletsen en elkaar op de hoogte houden!
Leuk! Ik ben halverwege januari gestopt en ik ben nu dus aan het ontpillen. We gaan er wel al gewoon voor, maar het is eerst maar eens wachten op de eerste menstruatie.....! Hoe lang zijn jullie aan de pil geweest? Ik ben 13 á 14 jaar non stop aan de pil geweest.....
in 2007/2008 half jaartje Microgynon30 eerste half jaar 2008: niets medio 2008/nu: Yasmin Ga stoppen in maart. Dan heb ik hem dus zo'n 3½ jaar geslikt. Ik hoop dat de cyclus, net als toen ik gestopt was met Microgynon30, meteen op gang komt. Hey, we zouden best gewoon al die club kunnen oprichten en daar verder kletsen. Ben verder benieuwd hoe oud iedereen is. Ik ben 33.
Weinig reactie verder...... Maar Raket; ik ben 29 jaar (afgelopen weekend geworden). Ik zie dat je in Canada woont; gaaf!!
Hier wel eens waar geen pilstopper, maar na de bevalling van mijn zoontje van 11 maanden ben ik gisteren voor het eerst ongesteld geworden. (geef nog borstvoeding) Dus we kunnen nu eindelijk voor de tweede gaan. Graag praat ik dus met jullie mee!
Hallo allemaal. Ik ben ook gestopt met de pil en wij gaan voor een 4de. Lijkt me leuk om van iedereen hier op de hoogte te blijven dus ik hoop dat ik ook mee mag kletsen. Liefs,
3 kinderen en dan zwanger van de derde. Dat is niet niks. Ik heb hopelijk net in deze dagen mijn eerste eisprong gehad. Dacht wat te voelen, maar zou ook nog kunnen dat mijn eisprong nog even uitblijft. Duimen dat dat niet zo is, want dan kunnen we echt aan de slag.