Engeltje, Bij mij is het echt elke dag op dezelfde tijd. En idd, schommelt erg he...nu heb ik weer 36.7. Ik moet de 31ste naar de gyno, dus wil het kaartje dan meenemen. Misschien dat zij er iets in ziet Ben blij dat jullie het herkennen, meiden...je wordt er zo ongeduldig van he
So ik moest even een uurtje gaan zitten Nou ja beetje overdreven maar moest wel even heel ver terug lezen. Welkom Maytje en Nanda @ Nanda, wat vervelend van je schildklier, maar als alles met med onder controle te houden is, is dat fijn... Succes... @ Beertjuh, Jemig wat een mooie roze streep. Een dikke kus en knuffel hier om je te feliciteren!!! @ Janssuhh, je staat ook in het NOD lijstje Voor de meiden die het niet precies weten, die kunnen ook een gemiddelde uitrekening wanneer je ongeveer je NOD zou kunnen hebben. Dan heb je in ieder geval een soort eikpunt. @ Engeltje, gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ Sann, Spannend hoor. Hoop dat je snel goed test!! @ Nena, ik hoop dat je gelijk hebt!! @ Ladylaura, ik zou je temp kaartje dan zeker even meenemen, hun zien wel hoe of wat NOD lijstje 9 januari - Sann23 15 januari - Senna24 ( ronde 9) 18 januari - Kayleigh87 ( ronde 4, maand 8 ) 18 januari - Love87 (ronde 2) 18 januari - Janssuhh 21 januari - Sweetheart86 (ronde 2) 25 januari - Ukkie87 ( ronde 7 ) 26 januari (±) - xSchaapjex (ronde 3) 29 januari - Cher87 (ronde 7) 1 februari - engeltje23 ( ronde 6 of 3 na mk ) Ben vanmorgen naar de gyn geweest. Alles ziet er perfect uit. Ze zou niet weten waarom mijn cyclus zo lang is geweest. Als dit heel vaak gebeurd moet ik nog maar eens terug komen. Maar ze denkt dat ik zo aantel zag er allemaal zo goed en mooi uit!!! Hoefde volgens haar ook niet bang te zijn voor PCOS... Als ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn komt alles goed...!! Geweldig, dat is nou juist het moeilijke... Volgens de berekening die ik gemaakt heb zou ik vandaag mijn innestelingsdag hebben... Dat kon geen kwaad met een inwendige echo... Ik moet 18 jan maar testen... Nou ik ga duimen en hopen dat raak is deze maand!!!
Hier ook iemand uit het jaar 1987 en ga voor ons 1e kindje Nu vandaag op dag 29, en afgelopen zaterdag negatieve test gehad. voor de rest nog geen teken van menstruatie...
@ Kayleigh: Wat fijn dat alles er in ieder geval goed uit zag meis! Dat loslaten is makkelijker gezegd als gedaan, maar jij hebt nu in ieder geval wel zekerheid dat er met jou zelf niks aan de hand is Bedankt voor je felicitatie! @ LadyLaura: Ja is misschien wel handig om mee te nemen naar de gyn, zij ziet er misschien meer in als wij dat zien Heb zelf toch ook maar even een tempkaartje aangemaakt. Heb de tijdstippen er ook even bijgezet en moet zeggen dat er dan eigenlijk toch wel wat structuur in zit.... @ LadyW: Welkom hier! Spannend he dat afwachten! Hoop voor je dat ie toch snel positief is en anders dat je snel ongi bent zodat je weet waar je aan toe bent en dan op naar de volgende ronde.
Laura en Engeltje, Ik snap zelf echt niks van die temp kaartjes en ook niet van de ovu testen. Nou gebruik ik zelf Predictor, dat vind ik dan wel weer praktisch. Biologische klok - Predictor
Dat is wel een leuke site! Maar daar heb je toch niets aan als je een onregelmatige cyclus hebt? Of zie ik iets over het hoofd? Ik ben er nu lekker aan het rondneuzen
Ook hier kun je je temp invullen en kun je een uitleg lezen over hoe het zit met het tempen Snuffel maar eens rond...
Ik heb ook een account bij predictor! Vind het wel handig. De kwaaltjes zijn al minder aan worden. Wel vandaag een grote prop wit slijm verloren Wat is is weet ik ook niet. Als mijn cyclus 28 dagen is dan heb ik mijn vruchtbare dagen al gehad. Ach ja we zien het wel. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Ik merk wel dat het steeds meer begint te kriebelen. Wij zijn al 3 jaar aan het zeggen dat we een kleintje willen. Ik werk zelf in de kinderopvang dus elke dag kinderen om me heen. Zijn nu weer 2 collega's zwanger! Wij doen het wel lekker rustig aan. Ben wel bezig met foliumzuur te slikken vind ik toch wel belangrijk!
Hihi ik gebruik predictor en etos zwanger worden caps. En ja als je met kinderen werk kriebelt dat denk ik nog meer..
Hey meiden! alles goed? @Kayleigh: wat fijn dat alles okey is! @Nanda & Ladyw: welkom! @Sann: nog steeds geen ongie?! *duim-duim-duim*
@Nanda en Ladyhttp: welkom!! Leuk dat jullie ook mee komen praten @ Kayleigh: Fijn nieuws zeg!! Alleen dat van je afzetten lijkt me zooo moeilijk. Nou je weet nu gelukkig wel dat er niets 'mankeert'! @ xSchaapjex: Nee, nog steeds niet.... wordt nu toch wel erg spannend!! Ik moet straks aan het werk, hopende dat het nog niet op gang komt en dan ga ik morgen testen... Ben nu alleen een weekje alleen thuis. Vriend is op wintersport, dus voelt ook wel erg apart om alleen te gaan testen... Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Al kwaaltjes/gevoelens?
Ja dat is zeker een opluchting... En dat niet aan denken is onmogelijk!!! Dat lukt me gewoon echt niet. Heb ooit geprobeerd hier niet te komen, nou ja dat lukte me een week. Vind fijn om hier te kunnen kletsen... Bij ons weet niemand dat we aan het proberen zijn... Maar dit komt vooral omdat we eerst zwanger willen zijn en zo veel mogelijk zekerheid willen dat het een plak beebje is. Dit om wille het gedrag van mijn schoonzus...
Sann, Oeeeh spannend! Wanneer istie terug? Mijn man wil echt niet dat ik alleen test...moet er niet aan denken dat ik positief zou testen en hij er niet bij zou zijn Anders wacht je toch gewoon nog lekker even?
@ laura: als ik dus om 6.00 temp is t steeds 36.0, maar doe ik t later om 10.30 dan is het 36.3. Denk dus dat als ik wel iedere dag op t zelfde tijdstip zou testen dat ie gewoon op 36.0 blijft hangen
@iedereen... Lig op bed, hardstikke moe, lees morgen wel even bij 😊 Heb mijn ovu testjes nog maar is uit de kast gehaald... Ik zal mijn testjes van afgelopen 4 dagen morgen of woensdag wel is plaatsen benieuwt wat jullie ervan zeggen!!!