Zo.. Inwendige echo viel gelukkig wel mee, vond het gelukkig niet zo gênant!!! Het deed wel een beetje pijn, ofja pijn... Vervelend is een beter woord zo'n koude staaf die ze heen en weer aan het duwen zijn brrr.. We kregen meteen de uitslag van de zaadjes 4,6 miljoen, woow das veel, niet dus was 20 miljoen is gemiddeld.. Flinke tegenvaller! 28% zwemt dus dat is ook niet heel veel. Maar niets om zorgen over t maken zei hij! Gelukkig maar.. Mijn bloedwaarde LF en FSH zijn getest deze waren te hoog, Dit is ook de rede. Dat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn. De echo zelf zag er opzich wel goed uit alleen groeien er in mijn eierstok wel 10 eitjes in verschillende groottes. Geen idee of dit goed is ja of nee, de dokter had wel een 'vlekje' ontdekt in mijn baarmoeder dus moest voor de zekerheid ook nog een zwangerschaptest doen !! Hij dacht dat het een beginnende zwangerschap was maar dan écht het begin !! Helaas.. Test negatief dus wat het nu is? Geen idee.. Ben dus een klein beetje verward! Maargoed gelukkig mag ik volgende week dinsdag weer terug.. Samenlevingstest is niet gedaan.. Sorry voor mijn ego bericht ik heb de rest niet gelezen sorry !!
Dus nu weet je nog niet veel eigenlijk... Althans geen duidelijkheid van hoe of wat... Fijn dat je dinsdag dan weer terug mag komen, misschien dan meer duidelijkheid...
Poeeehe dames ik ben echt aan het aftellen tot vrijdag..dan ga ik lekker op vakantie...kan gewoon niet wachten!
Hoop ik..we gaan naar Belek in Turkije...het is daar nu een beetje aan het opwarmen, maar echt nog niet super warm hoor Maar goed...het is ook gewoon lekker even niks
Thanks Kayleigh, ik ga vanavond ff op men gemak kijken! Phoe Ukkie, wat een gedoe idd.. Hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid krijgt En Laura lekker hoor!! Beter als hier... Gaan we misschien morgen natte sneeuw krijgen Bleh!! Fijne vakantie zovast
Haha, dank je wel meiden...maar ik ben er nog tot vrijdag hoor Hier geen donkere afscheiding meer...ik zit nu in mijn vruchtbare dagen,..in een ideale situatie...dus manlief en ik klussen maar gewoon lekker veel en dan zien we wel
Ukkie, hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid krijgt meid! begrijp dat het even flink hard aankomt om deze uitslag te krijgen.. Laura, fijn vakantie!!
Nancy, ook op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting (in het engels) en menstruatiekalender.net (hier kom je op wachtlijst en om voorrang te krijgen moet iemand je uitnodigen) kun je kaartjes maken... Succes
Hey meiden! ik kon het even niet laten om even in te breken en te Gluren! met mij gaat het goed....het geeft wel veel rust merk ik om er minder mee bezig te zijn....tuurlijk hou ik het wel in me achterhoofd, maar ik ben er niet dagelijks mee bezig! en we hebben lekker vakantie geboekt...we gaan lekker naar ARUBAAAA!! dus is ff iets anders om naar uit te kijken!! we hadden afgelopen zaterdag een familie feestje, en me oom kwam naar me toe en zei; in mei ben jij zwanger! ik dacht huhhhh waar heb jij t nou over ik zei hoe kom je daar nou bij?? zegt ie ja let maar op! nou me moeder was aardig boos....die vond het zo ongepast om zoiets te zeggen!! vond het ook wel erg raar want we hadden het er niet eens over...t kwam echt uit het niets:S misschien heeft hij ineens helderziende gaven ofzo....... zodra ik er weer "gezond" mee bezig kan zijn kom ik hier echt terug want ik mis de gezellige praatjes echt!!! Liefsss
He lieve Vallie, misschien dat hij toch een bepaald gevoel heeft... Van een vriendin van mij de kleine zegt over 2 maandjes groeit er iets in jou buik... Was toen ook, alleen heb toen die miskraam gehad, maar ze had wel gelijk... Is alleen minder dat die beste man dat zo op een feestje doet... Mooi dat je er nu minder mee bezig bent.. Hoop dat je snel hier mag zijn (zwanger dan he, het liefst) All, ik ga morgen toch bellen om een afspraak te maken met een andere arts, want mijn temp blijft rond de 38/39 graden, dat is veel te hoog en ik heb allemaal buikkrampen, als of ik ongi word en verder niks te bekennen, volgens de berekeningen enz zou mijn NOD 14 april zijn...
Vallie, Hoii meid, fijndat het goed met je gaat! Wij gaan ook op vakantie, morgen naar Turkije en in september naar Spanje...helpt wel hihi Idd een beetje ongepast van je oom, maar wellicht klopt het
Hey meiden.. sorry voor mijn weinige aanwezigheid.. ik probeer een beetje afstand te nemen en er niet zo mee bezig te zijn.. @Kayleigh: wat fijn, meis! er wordt eindelijk werk van gemaakt! @LadyLaura: Hele fijne vakantie samen! geniet ervan, rust fijn uit.. xx @Vallie: Wat heerlijk dat je geboekt hebt, meis! dan heb je weer iets om naar uit te kijken, wanneer gaan jullie? en wat vervelend van je oom, maar hopelijk heeft hij wel gelijk!