1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

IK BEN TANTE
    Van een Nichtje "Anne"
    Alleen door die *** Vodafone kreeg ik een sms van 21.16 pas vanmorgen om 5.35, maar kan goed zijn dat mijn zwager hem al eerder heeft gestuurd... Straks even bellen!! Gister wilde ze geen bezoek even rust, dus kijken of ik mijn diensten wat kan schuiven, dan kan ik er straks langs..
    Eindelijk tante, eindelijk is ze er...

2. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! :D
    Super lieve naam ook!

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    Gefeliciteerd meid! En ik vind Anne ook echt een leuke naam! Geniet ervan!

4. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Vallie, fijn dat je wat afstand kunt nemen en hoop dat je oom gelijk gaat krijgen!!

Gefeliciteerd Kayleigh! Fijn dat de bevalling achter de rug is en jullie nu kunnen genieten van jullie mooie nichtje Anne!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kayleight.. Gefeliciteerd meid !!

6. Infantem Amor

He dames, Dank jullie wel...
    Mijn nichtje is via een spoedkeizersnee geboren..
    Maar moeder en kind maken het goed..
    Heerlijk om te zien zo'n kleine knuffel

7. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kayleigh: van harte, meis! geniet er van, het is (ook) heerlijk om tante te zijn!

8. Infantem Amor

Oh ik geniet er ook zeker van...
    Ben nu al dol op mijn nichtje...

Ik heb jullie ooit verteld dat mijn andere schoonzus alle banden had verbroken?! Omdat zij niet zwanger was, maar haar zus... Nu heeft ze gister 15 keer gebeld en uiteindelijk heeft mijn zwager maar terug gebeld en toen wilde ze per direct langs komen om naar Anne te kijken terwijl wij en mijn zwager zijn broer en vriendin nog niet waren geweest... Mijn zwager heeft gezegd dat als moeder en dochter thuis zijn en alle andere zijn geweest ze een keer een afspraak kan maken... Denkt toch niet dat ze na 6 maanden op eens welkom is....

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: he bent al weg, maar toch nog een hele fijnr vakantie meis, geniet ervan!

@ kayleigh: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Maken de kleine en haar mama t goed ondanks de spoedkeizersnede?

Nou ff een update vanaf hier...
    Deze week was best wel pittig weer qua misselijkheid en spugen en ben woensdag op mn werk dan ook wel even behoorlijk ingestort. Mn vestigingshoofd heeft haar kantoor naast t toilet zitten, dus toen ik weer een uitgebreide knuffelsessie met de pot had gehad riep ze zich even bij me met de vraag of ik t allemaal nog wel trok. In eerste instantie zei ik heel stoer, naja op t spugen na gaat t wel goed hoor! Waarop zij zei, meis hou je nou niet zo stoer, ik weet dat je graag wilt blijven werken, maar je mag t best aangeven als t even niet gaat.....tsjaaa, toen begonnen de tranen natuurlijk wel behoorlijk te stromen, met als gevolg dat ik weer spugend boven de pot hing. Hierna hebben we nog even goed zitten praten en hebben we afgesproken dat ik af en toe een dagje extra vrij neem in de week. Ze zei ook nog even keihard dat t echt best heftig is zoveel als ik nu spuug en als ik niet oppas dat ik strax in t zh beland. Tsja, dat weet ik, ben ik me ook erg bewust van, maar hoe kan ik dat voorkomen als ik mn drinken gewoonweg echt niet binnenhoud?
    Maargoed, wonder boven wonder heb ik nu sinds donderdagmiddag niet meer gespuugd, wel misselijk nog en braakneigingen, maar ik hou alles nog binnen tot nu toe.
    Verder staat ons kamertje hier al lekker in elkaar, heeft mn man donderdag gedaan, nu nog even afwachten wat t wordt en dan kunnen we lekker gaan behangen enzo.
    26 april hebben we een 4D pretecho gepland dus als ons kleine eigenwijsje dan even meewerkt, dan weten we het! Ben zo nieuwsgierig!

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Engeltje, wat een heftig verhaal!! zorg goed voor je zelf en je beebje meid!!! Ik hoop voor je dat het overgeven snel voorbij is en je beter gaat voelen.

En wat leuk dat kamertje al beetje klaar staat! Al ideeen wat jullie willen met behang? echte jongens/meisjes kleuren??

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pinkelientje: heb nu een paar dagen niet gespuugd gelukkig, wel nog regelmatig boven pot gehangen maar er kwam niks gelukkig. Plas nu ook weer wat meer, dus als nu in ieder geval die braakneigingen nog zouden stoppen, dan zou ik me een heel stuk beter gaan voelen.
    We gaan idd wel een echte jongens of echte meidenkamer maken, dus dat is nog even afwachten. Weet wel dat ik t lief behang erg mooi vind :)

12. Infantem Amor

Pff engeltje toch... Fijn dat je tenminste nu niet meer overgeeft...
    Hihi jij wilt weten wat het word... Ik zou het juist niet willen weten...

Pff ook ik heb braakneigingen... Ben moe... Heb maagzuur en word gek van mijn lijf... Heb het gevoel dat mijn menstruatie er ieder moment aan kan komen...

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Engeltje.. Ben blij om te lezen dat het weer iets beter met je gaat, heb de afgelopen dagen toch nog vaak aan jou gedacht !!

Ik mag morgen weer naar de gyn.. heb vannacht best veel oud bruin bloed verloren.. geen idee wat dit wil zeggen, ga het wel even melden!

14. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Fijne paasdagen gehad?

@Engel: hoe is het, meis? is de misselijkheid inmiddels al volledig weg?

@Kayleigh: Voel jij je al wat beter? is je menstruatie nog doorgebroken?

@Ukkie: succes bij de gyn vandaag!

Hier weinig nieuws... we hebben 2 gezellige paasdagen met de familie gehad.. 1e dag paasbrunch met schoonfamilie bij m'n ouders en 's avonds spelletjesavond bij m'n zwager en schoonzus, gisteravond lekker gekaasfonduet bij m'n ouders...

Ik ben vandaag nog een dagje vrij... en voel me enorm creatief. ik heb m'n schoonzus beloofd dat we even naar haar werk gaan om m'n neefje te laten zien. Ze werkt op een basisschool en de kinderen hebben hem nog steeds niet gezien. (het mannetje is inmiddels bijna 6 maanden oud, haha) Maar ik hoop daarna toch nog even achter de naaimachine te zitten of iets anders met m'n handen te kunnen doen/maken..;)

15. Infantem Amor

Ukkie succes vandaag!!

Schaapje, mijn menstruatie is er nog niet... Mijn NOD is zaterdag, maar blijf het gevoel houden ieder moment ongi te worden... Haha ik ben ook erg creatief geweest... Heb 2 luiertreinen in elkaar gezet ;)
    Nu het huis poetsen, want wij hebben dit weekend lekker veel in huis gedaan... Ik de treinen gemaakt en manlief het terrarium van de beestjes enz enz... En we zijn gister naar Anne wezen kijken en even bij mijn beste vriendin geweest... Voor mij wel even een heftig dagje, maar wel fijn...

16. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    WAT GAAF!

Ja, meis... kan het me voorstellen, je gunt een ander d'r geluk.. Maar dat is wel geluk die je zelf ook graag wilt :(

Ik ben zelf ook een beetje de moed aan het verliezen.. ik heb gewoon een soort (voor)gevoel dat wij nooit ouders zullen worden :( echt heel raar..

17. Infantem Amor

Thanks!!

En ja je weet het nooit, mijn schoonzus had dat gevoel ook en Anne is nu 5 daagjes oud ;)... Maar is inderdaad een rot gevoel... Ik ken het :)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden,
    Net terug op mijn werk dus heb even niet bijgelezen (zover nodig is haha) Heb weer een inwendige echo gehad, gaat elke keer gemakkelijker! Vlekje op de echo was weg, ze kunnen dus ook niet zeggen wat het is geweest. Moet over 10 dagen terugkomen als ik niet ongi ben geworden, ben ik wel ongi geworden moet ik Chlomid gaan slikken van CD 3 t/m CD 7. (Dit is om een eisprong op te wekken) dan moet ik CD12 terugkomen voor een echo. Spannende tijd dus. Mijn NOD was 19-april, mijn baarmoeder is leeg, net zelf gezien haha. Ik zit dus op het wachtbankje.

19. Infantem Amor

Hmm Ukkie, minders... Bah dat rot wachtbankje... Hopen dat je dus snel ongi word en met Clomid mag starten... Duim voor je...

20. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke nu heb je wel weer wat meer duidelijkheid dan de vorige keer.
    Nu maar hopen dat het de volgende keer gewoon raak is, en anders dat je maar snel zwanger mag worden met hulp van chlomid!

Deel Deze Pagina