1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zal rond 14 mei mogen testen en dan ben ik jarig...
    25 jaren jong :D

2. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    -> Kayleigh die luiertrein is echt gaaf geworden!!!

3. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou natuurlijk het mooiste cadeau ooit zijn als het gelukt is!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Senna, Thanks

Ukkie, ik hoop dat je zo'n mooi verjaardagscadeau krijgt... Is je gegund vrouwke... Ik duim er voor...

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik ben volgens mij ongesteld geworden !!!!
    Al een aantal dagen best veel bruin en nu helder rood, ben meestal maar 1 dag ongesteld dus ik wacht maar even af, morgen maar even de gyn bellen.. snap er de ballen niet van want zit op CD23.. zo kort issi nog nooit geweest.... :S

6. Infantem Amor

Als ik het zo lees lijkt het inderdaad een ongi... Zou ook even de gyn bellen hoe of wat
    want als je ongi bent kunnen ze vanadg cd 3 geloof ik al meteen clomid geven...

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb de Chlomid al thuis liggen ;) en idd vanaf CD3 :)

8. Infantem Amor

Dan zou ik je gyn morgen even bellen inderdaad want dan zou je vrijdag mogen beginnen met clomid, dat is weer tijd winst ;)

9. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Is op zich goed, toch?

Ik ben benieuwd wat de gyn er over zegt en of je inderdaad vrijdag mag starten!

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ben benieuwd wat de gyn zegt ukkie!!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Net gebeld met de gyn...
    Als je na 18:00 ongi bent geworden moet je de volgende dag als CD1 tellen.. Wist ik ook niet hoor, gister ongesteld geworden. Vandaag dus CD1, zaterdag starten met Chlomid, maandag 23-04-2012 nieuwe echo :)

12. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje

wist ik dus ook niet;) weer wat geleerd! fijn dat je sneller mag beginnen met clomid!! hopelijk gaat het snel zijn werk doen en heb je snel een positieve test in handen!!

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Meiden, even een vraagje of iemand van jullie ervaring hier mee heeft of meer info weet hierover.
    Ik slik sinds een paar weken de etos zwanger worden capsules. Ik heb het idee dat ze voor mij niet echt goed zijn, heb sinds ik ze slik diarree(normaal heb ik behoorlijk obstipatie) en flink rommelende buik, heb in een onderwerp van 2008 van iemand gelezen die ook diarree kreeg en veel langere rondes. dacht eerst nog dat het misschien mn ei was, maar ovu testjes en temp zeggen van niet.

Zit er over te denken om te stoppen en te starten met tarwekiem of teunisbloem capsules. Heb op internet en deze site wel wat info kunnen vinden, maar zie door de bomen het bos niet meer.. Heeft iemand van jullie wel eens deze middeltjes gebruikt? wil graag zo graag dat mn cyclus korter wordt.. Zit nu op dag 15 maar geen ei te bekennen, kan natuurlijk nog komen komende dagen, dat ronde alsnog korter wordt als 52:$ maar weet t dus ff niet meer..

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thnx pinkelientje... Op welke CD zit jij ?!

15. Infantem Amor

Pinkelientje, Etos zwanger worden kan een cyclus verlengen of vertragen... Als je, je der niet prettig bij voelt zou ik er zeker mee stoppen, mij helpt het juist heel goed scheelde mij een maand...

Dan kun je het beste tarwekiemolie pakken, had ook al ergens gelezen dat teunisbloemolie niet zo goed was...

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @pinkelientje.. Wat Kayleigh zegt heb ik ook gehoord.. Zelf niet meegemaakt, gebruik alleen foliumzuur. Als jou gevoel niet goed zit.. STOPPEN!

17. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    thanks meiden voor jullie reacties! zit nu op dag 15, dus nog genoeg kans om een kortere cyclus te krijgen als de vorige 3;) maar dat was ook de bedoeling, kortere rondes meer kansen zeg maar..
    ga ik starten met de tarwekiemolie. Moet k wel ff naar de winkel volgende week om foliumzuur want dat heb k niet los in huis.
    heb wel een fit gevoel bij de etos tabletten, maar mn darmen reageren niet lekker er op, misschien maar een los multivitamientje er bij voor t fitte gevoel.

18. Infantem Amor

Ik heb van de etos zwanger worden ook een fitter gevoel.. ;) Krijg veel vitamines binnen he...

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben erg tevreden over de Davitamon Compleet mama, maar die is eigenlijk bedoelt voor vrouwen die al zwanger zijn.

20. Infantem Amor

Mijn temperatuur daalt!! Dus ik hoop dat mijn menstruatie inderdaad morgen komt, heb lage rug pijn en menstruatie krampen.. Hoofdpijn en ben misselijk...

Maar die laatste 2 kan zijn omdat ik mijn beste vriendin altijd erg goed aanvoel en die heeft mij om 2.00uur laten weten dat haar vliezen gebroken waren en een uurtje geleden kreeg ik van haar man dat ze om de 15 min weeën had en dat ze dan iedere keer meteen moest spugen. Haha ze wilde géén vrijdag de 13de kindje en zou absoluut niet vandaag bevallen, want ik heb een ochtend en avonddienst dus kan niet komen en morgen pas ergens in de avond, want moet morgen de hele dag!!! Maar ja ik ben benieuwd, iedereen leeft me mijn zusje, de zus van mijn man... Ze kan ook goed met hun opschieten, mijn schoonzus was immers tegelijk zwanger dus via mij hebben ze veel vragen aan elkaar gesteld ter gerustelling

Pff word een zwaar dagje werken, wil eigenlijk zo graag naar der toe, als ze smiddags zou bevallen moest ik er bij zijn van der... Maar de rest van de tijd moest ik gewoon gaan werken Ben zo benieuwd...!!

Deel Deze Pagina