1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend, Kayleigh!

Wel balen dat je moet werken. Kan je geen vrij nemen?

2. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Wow Inderdaad spannend Kayleigh.. Ik zou me stiekem ziek melden ;)
    @Pinkelientje, sorry geen ervaring mee, ik gebruik alleen foliumzuur tabletten van kruitvat merk.
    Ik denk dat mijn ongi er ook aan komt.. Rugpijn en buikpijn :x

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha ik moet vanavond en morgenvroeg werken en ze gaan proberen mij morgen middag vrij te geven... Blergh ik haat zenuwen... Heb nog niks gehoord... Ben iedere keer heel erg misselijk...

En ben bang dat ik dus wel gewoon moet werken morgen de hele dag...

4. Infantem Amor

Ja!! Jaylin is om 12.25 geboren!!!

5. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje

GEFELICITEERD:D:D:D

Enne wat een leuke naam!! Zo heeft het dochtertje van mijn liefste vriendinnetje ook, zij is januari bevallen;)

6. Infantem Amor

Toevallig ;)

Ik ga zo de naam op de luiertrein schrijven ;)

Kan alleen morgen avond pas naar mijn liefste toe :(
    Moet vanavond, morgenvroeg en morgen middag werken...

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Jeeeeej gefeliciteerd! Super lieve naam ook :)
    Balen dat je zo lang moet wachten totdat je de baby kan zien... Veel doen, dan gaat de tijd lekker snel voorbij!

8. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Hele leuke naam!

9. Infantem Amor

Dank jullie wel... Nu heb ik 2 vriendinnen (hun kennen elkaar niet) die een kindje hebben met dezelfde naam alleen anders geschreven Jaelynn (2,5 jaar) en Jaylin (paar uur oud :p)...

Vind het nu wel even moeilijk...

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Knuffel voor jou Kayleigh!! Hoop dat jij en je mannetje ook heel snel een lief kleintje van jullie zelf in jullie armen mogen houden!!

11. Infantem Amor

Thanks, jij ook een knuffel...
    Pff stom ben super blij voor hun, maar heb de hele middag tot ik moest werken lopen janken...

12. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Engeltje, hoe is t met jou?is het overgeven al voorbij?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hai lieve meiden, hebben jullie fijne paasdagen gehad?
    Hier wel redelijk, ben weerveel misselijk geweest, maardaarentegn heb ik nu al 4 dagen niet moeten spugen! Oh ik ben zo blij, hoop wel dat t nu eindelijk zo gaat blijven!

@ kayleigh: gefeliciteerd meis! Is de bevalling goed gegaan?
    Hoop dat het voor jullie nu ook snel raak mag zijn, want t is best heftig om 2 nieuwe kleine wondertjes van dichtbij mee temaken als jullie eigen kinderwens ook zo sterk is. Dikke knuf voor jou!

@ pinkelientje: ik gebruik al vanaf dat ik zwanger wil worden gravitamon. Dit mag je voor, tijdens en na de zwangerschap gebruiken en ik voelde me voor ik zwanger was er eigenlijk kiplekker door! Al ben ik in t begin wel iets misselijk geweest ervan, maar dat was gewooneven wennen;)

@ uk: hoop zo voor je dat de chlomid snel t gewenste resultaat geeft!

14. Infantem Amor

Engel, ik hoop het ook dat het zo blijft bij je...

Hier:
    Gister was ik even helemaal de weg kwijt, zelf van de week negatief testen en dan 2 keer tante worden in een week en een dag tijd... Nu kreeg ik van mijn bijhoud programma een berichtje dat ik morgen kan testen, zit te twijfel of ik dat ook doe of dat ik 1 week wacht of gewoon tot 27 april...
    Ben weer wat afgekoeld en ik heb vanavond zeker een uur met Jaylin op mijn borst gezeten... Alleen bij tante was ze stil ;) Heerlijk even met der te knuffelen... Mis dan wel iets, maar Anne en Jaylin maken het dan wel weer goed als ze zo lief bij me liggen...

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieverds, niet echt bij gelezen eerste Chlomid is een feit, heb nu barstende koppijn dus ik ga naar bed :(

16. Infantem Amor

Beterschap!! Las in mijn andere topic dat het veel voor komt hoofdpijn door Clomid...

17. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey lieverds!

@Engel: het lijkt me echt verschrikkelijk om continu misselijk te zijn.. maar gelukkig 4 dagen spuug-vrij! ik hoop voor je dat het snel over mag zijn en niet dat je je gehele zwangerschap misselijk blijft.

@Uk: rot van die hoofdpijn, meis :( maar hopelijk snel resultaat!

@Kay: weet je wat? mijn NOD is 28-4.. dan testen we beiden op 27-4 positief, goed? xx

18. Infantem Amor

Haha als dat nou eens zwart op wit zou staan... Dan zou ik er voor tekenen...

19. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    @Ukkie, wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! als het bijwerking van clomid is, is het hopelijk gauw wat minder, dat het kwestie van gewenning is voor je lichaam, anders lijkt klussen op juiste moment me ook niet heel makkelijk.. Sterkte meis!
    @Engeltje, gelukkig paar dagen spuugvrij doorgekomen!
    @Kayleigh, meis, snap dat het wel ff heel confronterend is! Jij had je ei toch gespot met ovulatietestjes deze maand? ook met tempcurve? komend ongi gevoel? idd goed om tot 27e te wachten en dan op nieuw te testen!
    @Schaapje, ooo zou zo leuk zijn als jij en Kayleigh allebei positief zouden testen op dezelfde dag!!

@All, denk dat ik wel wat effect gehad heb van paar weken etos pillen slikken, mn temp is vrijdag 0,3 naar boven gegaan, zaterdag niet gemeten, vanmorgen nog is 0,1 omhoog. Ingevuld, zaterdag als gokje ingevuld en komende dagen ook even hoog gegokt, als gisteren hoog was en komende dagen hoog blijven zou woe/don mn ei geweest zijn.... zou neer komen op cyclus van 29 dagen....
    maandag geklust, woensdag helaas niet, was super moe van slaapdienst, slecht geslapen op werk dus thuis vroeg gegaan!! duss hoooop t zoo!! Werk nu vaak samen met collega die zwanger is van haar 2 kindje, bijna 2 jaar jonger als ik, en ik gun het haar van harte!! absoluut! maar toch wel confronterend hoor..
    Zow, ff lekker om gevoel te spuien, want manlief wordt lichtelijk dol van me;)

20. Infantem Amor

Ik hoop het ook meisje dat het nu raak is bij je...

Mijn tempkaartje staat hier onder ;)
    Heb volgens tempen en volgens ovutestjes cd11/12 mijn eisprong gehad, toen ook buikkrampen gehad die ik normaal met een eisprong heb... Mijn NOD was gisteren... Dus ik had ook veel te vroeg getest... Heb nu telkens het gevoel dat ik ongi word, maar komt maar niet... Ben misselijk en knallende koppijn... Maar wil me daar niet te veel van aan trekken (al is dit moeilijk), zit toch te twijfelen om een testje te doen, volgens predictor biologische klok kon ik vandaag testen...

Deel Deze Pagina