1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje,
    Nou, we hebben idd erg relaxt geklust, dus wie weet ;)

Kayleigh,
    Dank je wel..dat punt geeft me ook weer extra moed om verder te gaan met het afstuderen..zag het even niet meer zitten.

All,
    Nou, ik zit nu min of meer weer te w88 tot mijn ongi...ookal is dat nooit zeker bij mij.
    Kan niet zeggen dat ik hele rare dingen voel, maar voel me gewoon niet zo lekker. Moe, hoofdpijn en krampjes...weet niet goed wat ik ervan moet denken...maar heb ook niet het idee dat ik zwanger ben...

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ja ik heb het altijd voor mijn menstruatie idd... het is nu doorgebroken! dus netjes 28 dagen

3. Embarazada

Wow, netjes hoor 28 dagen! X

4. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja dat is ook echt sinds kort hoor.....ik ging van 32..naar 30....en nu 28 :) slik wel de etos pillen.....dus wieweet werkt het echt!

5. Embarazada

Ja idd, wie weet!
    Wel heel netjes!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: Is er nog wel een kraamhulp die ze helpt of niet meer? Zijn de krampjes ineens begonnen of is het al vanaf het begin? Wat voor voeding krijgt ze nu en uit wat voor een fles? Heeft de kleine verder nog ergens last van? Vlekjes in het gezichtje ofzo en hoe is de ontlasting?Het is voor mij natuurlijk lastig zo, maar misschien kan ik wat betekenen van een afstandje.
    Een beetje afvallen in het begin is wel normaal, maar t moet niet teveel zijn hoor! Laat ze aub ook goed de plasluiers in de gaten houden, want als dit te weinig is moet ze wel echt nagekeken worden hoor! Lijkt me overigens zowieso verstandig.... Sterkte!

7. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Engeltje, ze is van 3460 naar 3119 gram gegaan... Ze krijgt borstvoeding... En ja de kraamhulp is uitgebreid met 8 dagen, maar ja de kraamhulp laat het allemaal maar een beetje aan modderen... Vond dat minder... En de rest weet ik niet zo goed...

Pff heb het vanavond Spaans benauwd gehad en ben heel erg boos, zeg maar gerust woest op mijn man... Ik kwam om 22.15 terug van mijn werk, alles donker, leguanen geen eten, alles wat ik voor hem klaar had gezet nog op de aanrecht en nog op bed... Zijn auto niet voor de deur... Geen reactie op sms of bellen... Ik al bang, dadelijk is hij verongelukt... Blijkt hij gewoon te hebben gezopen op de zaak en belt hij op dat hij daar blijft slapen... Ik was zo ontzettend pissig! Nou is hij naar huis gebracht door zijn net zo'n zatte baas :(
    Dit doet hij normaal nooit... Was echt zo ontzettend boos... Ik moet morgen weer om 6.00 eruit... En nu kreeg ik de vraag of ik hem volgende week vrijdag breng, dan kon die een pilsje pakken op zijn verjaardag, terwijl hij weet dat mijn vader jarig is... Pff het is dat ik hem langer ken, maar ga het niet leuk vinden als hij dit vaker flikt...

8. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Zo Kayleigh kan me voorstellen als je zo thuis komt dat er vanalles door je hoofd gaat :$ niet zo slim van hem om niets te laten weten.. En de dieren vergeten.. ( dat zou er bij mij niet ingaan,men dieren zijn men kindjes ) Ik zo hem eens goed aan zen oren trekken als ik jou was ;)
    En hoe gaat het met de baby van je vriendin intussen?

@ Vallie, wat goed 28 dagen.. Daar zal je wel blij mee zijn :)
    @ Laura, irritant hè.. Dat wachtbankje..
    @ all, hier geen oud bloed meer.. Ik weet niet wat het was afgelopen week maar of ik het echt een menstruatie kan noemen?! Achja.. We zien het allemaal wel.
    Ben van plan deze ronde Ovulatie testen te gaan gebruiken.miemand nog tips voor een merk?
    Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Ik ga men nichtje van 9 maanden bezoeken. Aahhhhh zon heerlijk kindje, heb er zon zin in hahah!!
    Fijn weekend allemaal!

9. Embarazada

Jaja, wel leuke dingen: mijn man is vandaag jarig!
    Jippie! Hij wordt vandaag 25 jaar, dus nu zijn we weer 'even oud' ;)

Vanmiddag komt er familie en wat vrienden.
    Nichtje dat zwanger is heeft gisteren haar echo gehad en ze weten wat het wordt, dat vertellen zeons vandaag, dus ben ergggg benieuwd! Ik vind het erg leuk voor hen,maar wil zelf ook zo graag ;)

Ik twijfel aan een kant om een test te doen, terwijl ik toch eigenlijk altijd vind dat het niet hoeft...gewoon w88 op ongesteldheid...maar toch ;) misschien komt het gewoon omdat ik mijn man een leuk verjaardagscadeautje wil geven ;)

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    @Ladylaura, gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!

@Kayleigh, heftig verhaal van je vriendin zeg, hoop dat de situatie snel positief omdraait en je vriendin maar ook jij kunt genieten!!

@Nancy, ik gebruik ze van sensitest, maar van zwangerenkids zijn ze goedkoper en schijnen ook goed te zijn!!

@Valllie, netjes hoor, 28 dagen! Ben je weer helemaal op de been nadat je ziek geweest bent?

@Engeltje, hihihi die droom van de wcplomper, gelukkig zijn de meeste dromen bedrog ;)

@Ukkie, hoe is t nu met je? Nog hoofdpijn of andere klachten van clomid gehad?

@Senna, fijn dat deze huisarts wel iets wil doen om dingen uit te sluiten!! Wanneer krijg je uitslag van bloedonderzoek?

Fijn weekend meiden!!

11. Infantem Amor

Nancy, ik heb deze 30 ovulatietesten (stick) + 6 zwangerschapstesten (stick) en die werken goed ;) Ja echt, ik was zo boos, is nu wel weer gezakt, maar grrr....

Laura, Gefeliciteerd... Misschien moet je dan toch een testje wagen... You never Know...

Pinkelientje, ze is de borstvoeding af aan het bouwen en gaat over op flesvoeding, want ze zijn beide telkens helemaal uitgeput... Kraamhulp heeft door gewicht verlies aan de bel getrokken, verloskundige heeft veel fouten gemaakt... Hoop dat het nu snel beter gaat..

All, pff vanavond nog een avond route en dan nog naar een verjaardag, heb der geen zin in... Mijn ogen vallen nu al dicht na vannacht...

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: gelukkig is er nu aan de bel getrokken! Hoop dat t snel beter met ze gaat!
    Wat vervelend wat je vriend gedaan heeft! Zou ook niet weten waar ik het moest zoeken, zou er zeker eens goed over praten.

@ ladylaura: gefeliciteerd met je man! De mijne is 30 april jarig, zijn we ook weer even oud :D

@ nancy: heb geen ovutesten gebruikt, dus kan je er helaas niet mee helpen...

Ohhh meiden ik ben zo benieuwd wat t wordt!! Dinsdag de 4D echo, spannend!!!

13. Infantem Amor

Engeltje, dat praten hebben we inderdaad goed gedaan vanmiddag... Heb hem vanmorgen om 6.30 toen ik eruit moest voor het werk uit bed getrapt, zo van zo ik moeilijkheden ivm slaap te kort dan jij ook...

Haha Engeltje, mijn mannetje is dan ook jarig ;)

Spannend je echo...

Ik heb in mijn map een foto van mijn lieve nichtje staan, dus als je mij als vriendin hebt kun je een kijkje nemen...

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: groot gelijk heb je! ;)
    Toevallig zeg! Wij vieren t wel zaterdag al, kunnen we t zo laat maken als we willen ;)
    Wat een snoepie is je nichtje zeg! Die laatste foto is echt te grappig, klein boeddhatje :D

Heb net trouwens weer een nieuwe bh gekocht, 1 grote bh is echt te weinig haha. Heb wel gelijk een voedingsbh gekocht, best een flinke investering, maar zit goed, is mooi en heb ik er alvast eentje voor straks als ik bv ga proberen.

15. Embarazada

All,
    Dank jullie wel voor de felicitaties meiden!
    Ik heb geen testje gewaagd ;) hihi, zoals jullie weet ben ik anti-test ;) als ik over een week nog niet ongesteld ben ga ik testen en eens naar het Erasmus MC bellen, want we hebben nog niets gehoord! Erg vreemd vind ik zelf.

16. Infantem Amor

Laura, ik zou wel even bellen inderdaad, want dat duurt wel erg lang voor ze iets laten weten... Jij hebt een test allergie ;)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladylaura: waar haal je jet geduld vandaan om nog niet te bellen of te testen? Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je nog iets van symptomen?

Meiden ik had wat geks deze week! Dacht eerst zelf dat ik gek aan t worden was, want hoorde iedere keer geknaag, maar kon maar niet ontdekken waar het vandaan kwam! Ja ergens uit mn slaapkamer uit de muur of het plafond. Nu hebben we gister en vandaag ineens bijen in huis, waarschijnlijk metselbijen. Zijn er gelukkig niet heel veel, een stuk of 6 en als t goed is zijn ze nu allemaal weg, maar schrok er wel van! Dacht ff dat we een bijennest in huis hadden, maar t schijnt dat dit eitjes van vorig jaar moeten zijn geweest en dat metselbijen ongeveer 10 eitjes leggen, dus dat is wel een opluchting.

18. Infantem Amor

Bah... Is net zo vervelend als muisjes in huis hebben... Je hoort die bijen inderdaad knagen... Die gebruik onderandere hout voor hun bijenkorf...

Laura, ik vind je geduld ook erg knap...

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

Spannend engeltje!!! Wat denk jezelf?

20. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Thanks Pinkelientje en Kayleigh, men vriend heeft ze van het kruitvat merk van het weekend mee gebracht. Die zijn een stuk duurder dan die van jullie zeg had ik dat maar geweten haha :) maar ik ga je link zeker opstaan !
    @engeltje, ben je van plan borstvoeding te geven?
    Morgen de 4d echo, wat spannend :D mogen we daar ook weer van mee genieten?? Hihi
    @ladylaura, meid wat kan jij je goed beheersen zeg.. Ik had waarschijnlijk al lang getest Hihi :D heb je het Erasmus al gebeld? Ben benieuwd!

Nou meiden mijn lichaam is een beetje van slag volgens mij.
    Vorige week maandag begon men menstruatie, door de week vooral oud bloed verloren en sinds gistere weer ( en vooral tijdens het plassen ) echte bloeddruppels.. Snap er niks van :( Ik denk dat het van net ontpillen is?
    ( sorry als het voor sommige te veel info is op de vroege ochtend ;) )

Deel Deze Pagina