1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja tis best ff pittig zo! Ben echt blij dat ik er met jullie over kan praten, lucht op! Veel mensen zeggen ach die misselijkheid hoort er toch bij? Ja, dat klopt, maar alleen niet zoveel en niet zo lang en lang niet iedereen heeft er last van! Pffft sommige mensen snappen t gewoon niet. Tuurlijk heb ik het ervoor over, we krijgen immers een mooi soontje ervoor terug, maar dat neemt niet weg dat t op dit ogenblik gewoon zwaar is!
    Gelukkig kan ik echt genieten van de kleine bewegingen in mn buik, net heeft zelfs mn man het voor de eerste keer gevoeld!

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Meiden,
    Wordt helemaal crazy hier...en dat heb ik niet vaak ;) ik wil zoooo graag testen, maar manlief wil ergggg graag samen testen. Hij is om 12 uur thuis...dus dat duurt nog even, hihi ;) Ik wilde morgen testen, maar ga nu toch echt testen als hij thuis komt...ik heb er gewoon een vreemd gevoel bij..

3. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @LadyLaura: vervelend is dat wachten, hè? ik duim voor een positieve test, meid!

@Engel: jeetje, meis.. wat een rot situatie.. :( veel sterkte! *knuff*

@Kayleigh: fijn dat er eindelijk iets gebeurt, good luck, girl!

@all: ik hoef niet meer te testen, dames.. ik zit vandaag op CD1 van ronde 7 :( baal er echt stevig van!

4. Embarazada

Schaapje,
    Jeetje meid...balen joh!
    Volgende keer beter zullen we maar zeggen ;)
    Poeeeeh,nog even w88...

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: he balen meis! Dikke knuf!

@ ladylaura: ohhhhh spannend!!!! Duim, duim, duim! Wel gelijk laten weten he!!

6. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    En en en ?
    Laat ons eens niet zo lang wachten joh! ;)
    *mijn duimen draaien voor jullie*

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laura: nou?? Hoop dat geen nieuws goed nieuws is?

8. Embarazada

Jammer jammer...geen nieuws is in dit geval dus ook echt geen nieuws :(
    test was omo-wit..was daarna zo moe en ook wel teleurgesteld dat ik ben gaan slapen.

Vanmorgen even de tijd voor elkaar genomen ;) en toen merkte ik na het douchen dat ik ongesteld ben geworden!
    UH?!?

Serieus dames...ik snap mijn lichaam echt niet meer...

Van de andere kant, toch wel weer mooi. Weer een cyclus van 36 dagen...niet ideaal, maar wel weer hetzelfde als de vorige keer. Ik denk dat ik er wel op mag vertrouwen dat ik een eisprong heb.

Maar goed...we hebben het er eens over gehad en onze APP van de Iphone erbij gepakt ;) en we denken dat wij te snel stoppen met erg regelmatig klussen, omdat we te vroeg denken dat ik een eisprong heb. In mijn hoofd ga ik toch nog altijd uit van een ideale cyclus, terwijl ik die niet heb. De focus ligt dan na de onegsteldheid op DE nieuwe kans en dan lukt het allemaal wel, zeg maar...daarna denken we al snel dat de eisprong is geweest en w88 we op het (niet) ongesteld worden. We kunnen nu wel concluderen dat mijn eisprong gewoon veel later is. Weet iemand trouwens wanneer mijn eisprong nu zou zijn, uitgaande van een cyclus van 36 dagen?

Dank jullie wel voor het duimen meiden...het heeft iig geleid tot een ongesteldheid!

9. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Heej Laura,
    balen meid van je test!! meesten hebben 14 dagen na hun ei een ongi, dus bij 36 dagen zou je ei rond dag 22 zijn..
    Maar die 14 dagen kunnen verschillen, bij mij is het afgelopen 2 maanden 12 dagen geweest. volgens mij tussen de 10 en 19 dagen komt je ongi na je ei. Bij mij zelfde probleem hoor, te vroeg gestopt met vaak klussen, omdat ik er dan vanuit ga dat ei al wel geweest zal zijn;)

Hopelijk gaat dit wel jullie geluksmaand worden!!

Liefs pinkelientje

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laura: he balen meis! Maar aan de andere kant wel fijn dat je geen monstercyclus hebt!
    Je eisprong zou ongeveer op dag 22 moeten zijn dan, maar het kan ook zijn dat je een kortere of juist langere luteale fase hebt. Ik had ook niet echt een hele regelmatige cyclus, wel meer als die van jou, maar wij hebben vanaf de dag dat ik niet meer ongi was tot aan de dag dat ik wel weer ongi werd om de dag geklust. Door t tempen eis ik zeker wanneer mijn eisprong was en toen hebben we om de 36 uur geklust...... Succes meis, misschien lukt het de volgende ronde gewoon wel!

11. Embarazada

Dank je voor je lieve reactie meid! Dus als ik het goed begrijp klopt mijn nieuwe banner wel dan?

Ja, dat is echt sowieso het probleem...we zijn dan in het begin super fanatiek...maar dan denken we dat de eisprong geweest is en doen we het rustiger aan, hihi ;)

Dit zou dan onze vijfde ronde worden! :) Op zich nog niet super erg natuurlijk ;)

12. Embarazada

Hmm..ja ik zit er nu eerlijk gezegd toch ook weer aan te denken om miss met ovutestjes te kijken waar mijn eisprong is...tempen lukt in mijn geval moeilijk omdat ik onregelmatige opstaan tijden heb ;) dus dan houdt het al snel op ;) dus misschien toch maar ovutestjes bestellen en eens kijken ;) ik was daar voor mezelf een beetje tegen, omdat ik er dan weeer zo mee bezig ben! Maar zo is het ook niet leuk, hihi...

En weet iemand of je ovutestjes kan bewaren om ze bijvoorbeeld achter elkaar op te plakken om te kijken welke het duidelijkst is?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik had ook omregelmatige tijden idd, maar je mag ongeveer een uur afwijken, dan is het geen probleem.
    Ovutestjes heb ik geen ervaring mee zelf, maar ik zag regelmatig posts voorbij komen waarbij er meerdere testen op een foto zaten, dus als het goed is kan dat wel, maar weet niet met wat voor ovutesten dat is gedaan......

14. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ladylaura, ik temp als ik thuis ben om 8.00u, als ik slaapdienst heb op t werk temp ik om 6.45, heb paar keer geprobeerd om thuis 6.45 & 8.00 te tempen, geeft nauwelijks verschil aan!
    Ik gebruik deze rond ovutestjes van sensitest, gevoelige, die kun je niet achter elkaar plakken, want die blijven niet de test kleur, maar 'normale' testjes kun je wel achter elkaar plakken!! maar daarvan dacht ik dat ze niet werkten maar ook veel te vroeg mee gestopt:D

15. Embarazada

Ok, dank jullie voor de tips dames...ik wacht misschien nog even...hihi..ben niet zo van de toeters en bellen...haha en datvind ik al snel ;) ik denk dat het erg belangrijk is dat we nu egwoon weten dat mijn cyclus niet ideaal is en gewoon langer duurt...dus we moeten gewoon echt heel de maandop scherp staan ;)

16. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    oh wat balen, meis :( (maar wel fijn dat je niet zo'n achterlijk lange cyclus hebt!)

ik ga nu ook ovulatietestjes bestellen, want ik denk dat ik ook geen LF heb van 14 dagen (dus antwoord op je vraag durf ik niet te geven)...

@all:
    gebruiken jullie ook ovulatietesten? zo ja; in een pakketje zitten 7 testjes, is dat wel genoeg?

hebben jullie plannen voor koninginnedag?

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ha meiden,

hier een raar verhaal :(
    Ik was donderdagnacht enorm misselijk, paar keer overgeven, beroerde nacht. We hadden goede hoop, en deden vrijdag een test, we zouden zaterdag testen maar konden niet wachten.... een streepje!! Wij blij :D
    's avonds had ik heel erg veel buikpijn, toen ik naar de toilet ging was ik echt héél erg ongesteld geworden! Teleurstelling dus, vooral na een positieve test!!!

Is dit een soort van vroege miskraam?? :S

Maar we weten nu weer waar we aan toe zijn, en gaan voor de 3e ronde!

Als we nou hadden gewacht met testen tot zaterdag was de teleurstelling veel minder geweest, want eigenlijk had ik nog niet echt ergens opgerekend aangzien het pas de 2e ronde is!

Maar, nieuwe kansen :)

Fijn weekend xxx

18. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ladylaura, balen meid!! Ik gebruik de ovuutestjees van senssitest die gevoelige ze werken bij mij prima! En zijn niet superduur! Soms denk ik idd ook dat we te vroeg "stoppen" als ik denk dat me ei geweest is, dat gaan we deze ronde is even anders doen!;)

@liefde, wat vervelend zeg..als ik t zo lees lijkt het me idd een vroege miskraam. Kan me de teleurstelling zo goed voorstellen..eerst de blijheid van de test en nu dit... Sterkte!

19. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik lees morgen alle berichtjes even... Heb het erg druk gehad Sorry...

Laura balen meis!!!
    Deze testen vond ik erg fijn
    60 ovulatietesten (stick)

20. Embarazada

Liefde,
    Klinkt als eenVMK idd...miss even naar de HA? Ik weet eigenlijk niet hoe je dit aan kan passen? Enne, wat zegt je test nu?

meiden,
    ja ik baal er ook van...maar ik ben eigenlijkook wel blij dat ik gewoon ongi ben en niet weer hoef te w88...als ik nog een nachtje had gew8 dan was ik 'gewoon' ongi geworden. Nu proberen te klussen wanneer het moet ;)

Deel Deze Pagina