1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties op het behang! :)

@ kayleigh: gefeliciflappert met je man! Ben blij dat wij het zaterdag al hebben gevierd! Kunnen we op ons laatste dagje vakantie zijn verjaardag saampjes vieren en nog even lekker van het weer genieten :)

Fijne koninginnendag allemaal, maak er een leuke dag van!
    Liefs!

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

OOoh wat een liefde hier! :D

Fijne Queensday allemaal! Wij gaan straks lekker naar de stad met alle vrienden ;)

Kayleigh,
    Gefeliciteerd met je man! :D Ook een stier, net als die van mij!

Ik heb het idee dat ik NU AL veel minder ongesteld ben..hmzzz

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Engeltje jij ook gefeliciteerd met jou man ;)

Wij hebben het ook zaterdag gevierd... Dus wij gaan zo even kijken wat er allemaal te doen is..
    Wij zouden op stap gaan, maar ben erg misselijk en heb zo'n dreinende pijn in mijn buik en onderrug, ik denk dat de primolut gaat werken...

Laura wanneer is jou man jarig, ik ben sowieso wel benieuwd wanneer onze mannen jarig zijn/waren en hoe oud ze dit jaar zijn geworden/worden...

Mijn man is dus vandaag jarig en is 27 geworden... En de man van engel is vandaag jarig en is 25 geworden?!

4. Embarazada

Oh chips, een man vergeten! Jij ook gefeliciteerd, Engeltje! ;)

Mijn man is 21 april jarig en is 25 jaar geworden. Hij is anderhalve maand jonger dan ik en dat merk je ;)

Wij gaan vandaag met de vriendengroep de stad in, lekker wat wandelen..terrasje pakken en mijn nichtjes lekekr in de draaimolen etc zetten ;) daarna eten bij een vriendin, die heeft lasagne en tiramisu klaar staan! Slim van haar, als we terug zijn hoeft ze die alleen nog even in de oven te zetten. ze kan hartstikke goed koken, dus dat wordt smullen!

Ik sprak gisteren met een kennisje, zij heeft een zoontje en ik had haar al een tijdje niet gesproken. Via Facebook even gekletst en ik besloot het eens met haar over het klussen etc te hebben. Ze staat best ver van me af, maar is wel een leuke meid..dus ja. Ze vertelde me dat zij er ook 2 jaarover had gedaan...het stelde me wel gerust, hihi...zij heeft overgewicht en evrtelde dat ze ook moest afvallen en daar zo moe van werd. Ze heeft gediagsnostiseerde PCOS en het afvallen ging dus ook erg moeizaam. Ze is toen erg opstandig geweest en daardoor juist aagekomen. Toen met pijn en moeite 10 kg afgevallen waarnaar ze Clomid kreeg. Eerste pging was raak! Ik vind het een bijzonder verhaal, vooral omdat ze vertelde dat ze tien kg aan was gekomen en daarna 10 afgevallen en toen kreeg ze wel medicatie...ze had het idee dat het de artsen echt om de intentie ging en dat vond ze niet kloppen..ik ook niet trouwens ;) Ze hebben nu een gezonde zoon!
    Maar goed..het stelde me wel gerust, volgens haar had zij een veel mindere cyclus dan ik en geen eisprong. Volgens mij heb ik die wel..

Ik heb de ovu testjes besteld bij sensitest (had nog een kortingscode liggen)...een pakket van 24...dus hoop deze maand dan wel mijn eisprong te vinden ;)

iedereen fijne dag! Liefs!

5. Infantem Amor

Laura, ik snap dat inderdaad niet. Mijn gyn zei ook dat mijn gewicht stabiel moest blijven of eventueel af vallen, maar hij zei er ook bij dat als ik PCO heb ik moeilijk af kan vallen en als ik dan zwanger raak dat ik waarschijnlijk snel af val...

Fijn dat je even met iemand heb kunnen kletsen...

Jij nog gefeliciteerd dan met je man ;) Haha wel grappig dat je zelf ouder bent, ik heb dat nooit fijn gevonden als een man/jongen jonger was... Mijn man is dan ook 2,5 jaar ouder ;)

Fijne Queensday allemaal...
    Ik ben zo Eindhoven stad in...

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden! Ja mijn man is vandaag 25 geworden, ook een paar maandjes jonger als ik dus

@ ladylaura: hier ook flink overgewicht hoor en ben gewoon zwanger geworden! Vind het echt niet eerlijk als mensen eerst moeten afvallen voordat ze geholpen kunnen worden met zwanger worden. Je kan er helaas niet altijd wat aan doen als je dikker bent, soms is het leven gewoon niet helemaal eerlijk! Zolang je gewoon een beetje gezond eet, dan brn je ook gewoon gezond naar mijn idee! Heb het er jarenlang heel moeilijk mee gehad, alle soorten diëten gevolgd, gesport, bij een diëtiste gelopen en niets hielp. Het enige wat er gebeurde was dat ik me nog rotter ging voelen.... Nu heb ik me er eindelijk bij neer gelegd, eet nog wel gezond, maar niet zo extreem meer en als ik zin heb in een lekker bakkerbroodke dan neem ik dat ook en voel me er veel gelukkiger bij!
    Wat jullie misschien trouwens wel nog kan helpen, weet niet of ik dat eerder heb gezegd.... Maar ik nam altijd halfvolle melkproducten en had gelezen dat dat juist voor het zwanger worden niet goed was. In de maand dat ik dus over ging op de volle producten werd ik zwanger, misschien toeval, maar msschien ook niet!

Vandaag heb ik trouwens een heerlijke goede dag gehad, was echt genieten! We zijn eerst even lekker langs de vrijmarkt in ons dorp gewandeld, pfff wat was dat warm! Daarna zijn we lekker naar kijkduin gegaan en hebben heerlijk op een terrasje gezeten ( jaja barbies strandtent ;) ) daarna nog ffies een strandwandeling gemaakt en heerlijk met omze voetjes in de zee geweest, heerlijk verkoelend :) helaas moesten we maken dat we wegkwamen, want er kwam een flinke bui aan!
    Nu ffies heerlijk relaxen nog op ons laatste dagje vakantie.....

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    En deze had ik jullie nog beloofd!
    Onze kleine man alweer in de boks houding, hij moest er zelf om lachen, kijk maar op de tweede foto haha ;)
    Moet zeggen, de vorige 3D foto's waren mooier, maar die waren in het ziekenhuis gemaakt en inwendig, dus dan kunnen ze er veel dichterbij komen natuurlijk :D

8. Infantem Amor

Hahaha heerlijk toch?! Wij zijn even Eindhoven in gedoken, maar er was niet zo veel te doen als vorig jaar en daardoor ook minder gezellig... Was wel heel druk, maar dat was juist benauwend...

HAHA wat een schattige foto's van jullie manneke...!!
    De vorige was inderdaad wel veel duidelijker...

Wij gaan zo BBQ'en... En dan gezellig samen verder me man zijn verjaardag vieren... Fijn dat je even aan zee uit hebt kunnen waaien... Ik heb net mijn vierde primolut ingenomen, ben blij als ze alle 10 weg zijn, word er echt niet lekker van :(...

Maar ja we moeten maar denken dat het voor een goed doel is, dan heb ik het er wel voor over... Engeltje, had jij voor je zwangerschap al een idee wat het zou gaan worden? Heb heel erg het gevoel dat ik als eerste een jongetje ga krijgen, vraag me niet waarom, maar ik koop ook veel blauwe dingen (meeste neutraal dat wel)...

Ik ga ook eens proberen alleen maar volle producten te gebruiken, ik eet verder heel gezond, omdat ik nou eenmaal ook niet de slankste ben... Als we het niet proberen, weten we ook niet of het helpt... ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja, was zeker heerlijk! Moet t eigenlijk veel vaker doen, woon er zo dichtbij, maarja t weer moet dan wel meezitten he ;)
    Hier het gevoel dat ik een meisje kreeg, haha mooi niet dus, moet zeggen dat ik wel al meer jongensdingen in huis had, dat dan weer wel!
    Wat vervelend dat je jezelf zo rot voelt door de primolut! Nu nog iets van 6 toch als ik me niet vergis? Hoop voor je dat je jezelf snel beter gaat voelen en dat het zeker niet voor niets is allemaal! Dikke knuf meis!

10. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hoi meiden,
    Hier ook 1 uit 1987 :D
    En we zijn ook sinds 2 maand bezig voor ons eerste kindje.
    Zaterdag kan ik testen..

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi sas, welkom hier!
    Heel veel succes met zwanger worden en spannend zaterdag!

12. Infantem Amor

Sas Welkom!!
    Succes met zwanger worden en klets gezellig mee ;)

Engeltje, ja ik moet inderdaad nog 6 dagen primolut slikken... Moet zeggen heb vandaag nummer 4 in genomen en ben er al iets minder misselijk van, wel erg moe... En lage rug en buikpijn... Mijn man zorg nu zo lief voor me dat is wel erg fijn...

Haha ja dat lijkt me wel raar, denken dat je een meisje krijgt en dan word het een jongen... Ik wil straks niet weten wat het word... Vind de verrassing wel erg leuk... Mijn schoonzus heeft dat ook gedaan, maar die had zelf het gevoel het word een jongen en het is toch echt een meisje... Bij de keizersnee zeiden ze, "het is een meisje" en zij heeft alleen uit kunnen brengen "wat? een meisje" haha... Ze is er wel blij mee, maar ze dacht het andere geslacht, dat is wel even wennen dan ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gelukkig dat je al iets minder misselijk bent! Kan me nog herinneren dat toen ik begon met gravitamon te slikken dat ik er ook een tijdje van slag van ben geweest, steeds misselijk enzo. Nu slik jij natuurlijk wel heel wat anders, maar het is toch iets waar je lichaam even aan moet wennen, bij mij had dat toen zown 2 weken geduurd.....
    Heb trouwens toch nog wat foto's in mn album ook geplaatst, kunnen jullie ook zien welk gezicht er achter engeltje schuilt ;)

14. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Dank jullie wel dames ;)
    Ik slik ook al een tijdje foliumzuur gewoon van de ah huismerk.
    Nu zat ik zo te kijken en nu heb ik van de nutrilon de zwangerschap en borstvoeding besteld zit ook vitamine d en omega 3 olie in.
    Dit leek mij beter,wat is jullie mening?

15. Infantem Amor

Mooie foto's Engeltje... ;)

Ach ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen, dus kunnen er wel mee leven ;)

Sas, zelf gebruik ik etos zwanger worden caps... Zit eigenlijk alles in.. En ik slik tarwekiemolie... Je moet sowieso 400 mcg foliumzuur hebben voor en zeker de eerste 2 maanden tijdens de zwangerschap...

16. Embarazada

Kayleigh,
    Dat je het merkt, dat leeftijdsverschil..was maar een grapje hoor ;) ik had ook altijd interese voor oudere jongens, maar goed...ben nou eenmaal verliefd geworden ;)
    Fijn dat je minder misselijk bent...hoop dat je snel went enzo...

Engeltje,
    Ik ga zo eens naar je foto kijken! Hihi...enne super leuke foto's van de boksbaby!
    Ik heb het je eerder zien typen ja...maar goed..dan ben ik bang dat ik toch meer aan ga komen...snap je? Durf het niet goed...maar het stat wel overal he..

Sas,
    Welkom meid! Klets lekker mee! Gezellig!
    Ik slik Gravitamomn..zit ook alles in volgens mij.

All,
    Meiden, hoe kijken jullie eigenlijk tegen mijn cyclus aan? Even eerlijk want ik weet het niet. Ik ben van een kant blij dat ik toch weer binnen de 40 dagen ongesteld ben geworden...lijkt nu goed te komen...maar het is natuurlijk niet ideaal...

Het is ook soms niet eerlijk...dat gedoe over gewicht. Jammer genoeg gaat het op korte termijn ook niet goed komen met het gewicht. Door mijn lichamelijke beperking kan ik gewoon veel minder bewegen. Ben opnieuw aan het revalideren en sinds kort fiets ik (met elektrische ondersteuning) en dat is al een hele vooruitgang qua bewegging natuurlijk. Maar de balans tussen voeding en beweging is gewoon scheef..en het is een hele zoektoch dat goed te doen..vind ik. Dat kennisje van me zei ook..als iemand rookt krijgtie toch ook gewoon de nodige medicatie? Ja...hetis altijd wat..

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: thnx meis! Hihi wordt wel verlegen van je reactie bij mn foto hoor ;)

@ laura: ik persoonlijk vind dat je een nette cyclus hebt hoor, het is geen 28, maar hijnlijkt wel regelmatig te gaan worden nu! Ben benieuwd wat je cyclus nu gaat doen! Al hoop ik natuurlijk weer voor je op een zwangerschap!
    Normaal is een cyclus trouwens tussen de 25 en 35 dagen, dus dan komt 36/37 er aardig bij in de buurt ;)
    Het is idd erg lastig om met jouw beperking extra te bewegen, misschien eens overleggen met een diëtiste hoeveel caloriën jij dan eigenlijk mag hebben? Ik vond t ook eng om volle producten te gaan gebruiken hoor, maar ben er zelf in ieder geval niet extra van aangekomen, alhoewel....haha doordat ik zwanger ben wel natuurlijk he ;)

18. Embarazada

Engeltje,
    Hihi, snap ik ;)
    Ik heb er nu met een dietiste naar gekeken..en het ziet er nu naar uit dat we een balans aan het vinden zijn...dat in combinatie met het bewegen zou best eens een positief effect kunnen gaan hebben...maar goed...dat is iets dat op korte termijn nog niet meteen gaat werken, volgens de revalidatie- arts en dietiste ;) maar dat weet mijn gyno in het eerste ziekenhuis ook..verw8 dus dat ze dat door geeft en anders zal ik het daar nog eens moeten zeggen.

Ja, ik vraag dat van mijn cyclus omdat ik gewoon erg bang ben dat ik te positief erover ga denken...ik wil wel kritisch blijven zeg maar...maar van de andere kant ben ik wel erg blij met weer een soortgelijke cyclus. ;) mijn lichaam voelt ook anders dan een drie maanden geleden. Heb nu echt het gevoel uitgepild te zijn.
    Ben benieuwd wat de ovutesten doen. Ik heb afgesproken dat ik elke dag een foto maak met mijn gsm om te kijken wat het verschil is.

19. Embarazada

Engeltje,
    vergeet helemaal te reagern op je fotos! Mooie meid ben je en jullie zijn een super leuks tel! :D

Ik zet ook nog wat nieuwe fotos op mijn profiel!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb even het een en ander terug gelezen...

Kayleigh.. Fijn dat je nu medicijnen hebt gekregen, balen van de bijwerkingen natuurlijk ! Ik moest op CD 12 terug en had een eitje van 17 mm ben benieuwd hoe het bij jou staat...

Liefde.. Sterkte meid, en zoals iedereen al zegt; ga even bij je HA langs :)

Rest van de meiden, ik denk aan jullie..mogen we met zijn alle mama worden in 2013 ;)

Morgen naar de gyn... ze gaan volgens mij alleen bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaats gevonden. We hebben netjes om de dag (zoals het advies) geklust dus laten we hopen !!!!!

Deel Deze Pagina