Ukkie, Jeetje, ben benieuwd...allemaal zo spannend! Ik zat net te denken dat als wij de 29ste naar het Erasmus moeten ik op mijn NOD zit..spannend
@ laura: gewoon blijven vertrouwen op je lichaam hoor! Het gaat vast en zeker gewoon lukken! Thnx voor je reactie op mn foto's! Jij hebt er ook leuke foto's op gezet, je komt echt over als een leuke positieve en hele krachtige vrouw! @ ukkie: spannend morgen meis! Weet je of je gelijk de uitslag krijgt? Hoop voor je op een goede uitslag!
Engeltje.. Ik lees op verschillende forums dat sommige 1 week moeten wachten. Maar ik zit in een prive kliniek en daar gaat alles heel snel, zaadonderzoek hadden wij ook al de uitslag na 30 minuten! Sommige moeten daar wel 2 weken op wachten !!! Vind het wel spannend, hebben om de dag geklust dus... maar het zaad van vriendlief is niet zo best, dus dat willen ze misschien nogmaals testen omdat dat blijkbaar nogal kan varieren.. ? En als ik een eisprong heb gehad... 2 weken afwachten ?!
Ukkie, spannend morgen meid! Krijg je morgen ook gelijk uitslag van bloedprikken? Laura, is een lange cyclus, maar als er beetje regelmaat in zit, dagje verschil, is het wel redelijk goed denk ik! Engeltje en Laura, wat een leuke foto's hebben jullie toegevoegd!! Heb ff manlief gevraagd of ik een foto van hem er bij mocht zetten en mocht, dus heb mn mooiste trouwfoto in mn album gezet
Pinkelientje.. Wauw mooie foto !!! Op het stand???? Echt heel mooi. Weet niet of ik morgen meteen de uitslag krijg. Denk het niet. Van het zaad kregen wij het binnen 30 minuten, terwijl andere 2 weken moeten wachten. Toen ze de eerste keer chlamidia hebben getest moest ik ook 1 week wachten op de uitslag. Ladylaura.. Ik zal morgenmiddag meteen een berichtje plaatsen
Leuke fotos engeltje, ik had alleen jullie bruidskleding zonder hoofden gezien Moet zeggen dat dit nog mooier is Voor degene die het nog niet hebben gezien, bij mij staan er ook foto's op mijn profiel
Dank je wel voor je lieve reactie Jah, woon 2 minuutjes bij het strand vandaan!! Hopelijk krijg je heel snel de uitslag mocht je die morgen niet krijgen!! Maar je dacht wel je ei gevoelt te hebben toch? wanneer is je nod dan? Succes iig morgen!
@ pinkelientje: WOW! Wat een gewaagde, maar mooie rode bruidsjurk! @ ukkie: wat een luxe in een privekliniek! Is meestal ook allemaal wat persoonlijker he! Lijkt me erg prettig met de onderzoeken die jullie nu krijgen. Hoop voor je dat je ook nu weer een snelle uitslag krijgt! Kwaliteit van t zaad kan idd verschillen, is zo afhankelijk van allerlei factoren....hitte, strak ondergoed, enz. Hoop voor jullie dat de uitslag nu beter is! Jouw foto's had ik al gezien volgens mij, of staan er nieuwe op? Haha vond je het niet beter zonder hoofden dan?
@ liefde: bij de meeste mensen kan je alleen foto's bekijken als je ze toevoegdbals vriend. Om dat te worden moet je eerst op een naam klikken en dan wijst het zich eigenlijk vanzelf!
@ ukkie, spannend, ik hoop dat je je eisprong hebt gehad... Ik hoop dat mijn BMS dik genoeg is, dat is nu te dun en mijn eitje springt en groot genoeg is!! De bijwerkingen van de medicatie is minder, maar ja als het helpt... @ Laura, ik vind dat je een steeds nettere cyclus krijgt... En zo als Engeltje al zegt gemiddelde is 25-35 ongeveer, dus dan zit je aardig goed. Fijn dat de diëtiste nu mee kijkt naar je patroon van voeding en beweging... @ Engeltje, haha is gewoon de waarheid hoef je niet verlegen van te worden... @ Liefde, ik heb je toegevoegd, moet je mijn uitnodiging even accepteren dan kun je mijn foto's zien... @ Pinkelientje, wow wat een mooie jurk!!! @ all, ik heb toen straks samen met mijn man de foto's zitten kijken... Zegt hij, nou 1987 is een jaar geweest waarin mooie vrouwen geboren zijn Vond zo lief, hij zegt of ze nu wat slank zijn of wat voller ze hebben ieder hun eigen charmes... Lief he... Nou ja de medicatie geeft dus bijwerkingen, gelukkig is de misselijkheid nu een heel eind weg... Heb nu voornamelijk last van de vermoeidheid en last van mijn onderrug en buik... Ga zo denk ik dan ook mijn bedje op zoeken, want mijn ogen vallen bijna dicht... Ook opstap was ik allemaal heel erg moe... Tot morgen lieve dames... xxx,
Hey meiden! Leuk al die (nieuwe) foto's jullie zijn stuk voor stuk leuke meiden, om te zien en om mee te kletsen! LadyLaura, je hebt me op een idee gebracht met je foto van jullie eerste baby-dingetje! ik ga v/d week ook een (prive)album aanmaken met de spulletjes die wij hebben... ik heb vorig weekend echt iets heel leuks gekocht... kan nog niet zeggen wat of waar, ben nog steeds veel te bang herkend te worden @Sas, welkom! klets gezellig mee! @all: ik zag op diverse sites dat je ook sperma-kwaliteit-thuistesten kunt kopen, iemand ervaring mee?
Goeiemorgen meiden, @ xschaapjex: nou ik heb er geen ervaring mee, maar mijn vriend die wou ook zo test aanschaffen als ik weer ongi zou worden. Dus maar ff afwachten.. @ Laura: vind dat je wel een goeie cyclus heb. @ alle : ik vind het een beetje vreemd, sinds een week komt er melk uit mijn tepels, ze zijn ook heel gevoelig. Ik ben 7 april voor het laatst ongi geweest. Ben na die tijd ook wel een test gedaan maar die was negatief. Iemand een idee waar dat vandaan komt?
Schaapje, nee daar heb ik geen ervaring mee, ben wel benieuwd... Hihi als ik alles in een foto album zet wat ik al heb dan ben ik nog wel even bezig ben ik bang... Kom net uit mijn bed, maar ik ben nog zo moe... Maar als ik nu terug duik, dan ben ik rond 13.00 pas wakker en dat vind ik zonde van mijn dag!!
Hoiii! Goedemorgen allemaal...hier ook even moeite met uit bed komen Kayleigh, wat lief van je mannetje! Sas, Melk..is dat niet erg vreemd? Ik heb het nog nooit gehad!
Sas, het kan ook door een nieuwe hormoon balans komen... Een zwager van mij heeft dit in de puberteit gehad, die produceerde ook wit vocht uit zijn tepels... Maar er zijn ook vrouwen die dit ongeveer 7 dagen voor hun NOD hebben en die zwanger zijn... Ben dus erg benieuwd meisje.. Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!! Laura, lief he!! Haha, ik heb ff een uurtje op de bank geslapen, kon mijn ogen niet meer open houden... Wat een rot weer, gister verbrand door de zon en nu regent het telkens... Ga zo maar eens even heel mijn huis poetsen... En huiswerk maken... Ben zo brak van het weekend...
Ik moet ook echt iets gaan doen..even GTST terug gekeken van gisteren..en ontbeten...ik denk dat ik dadelijk even naar de stad rijd. Rond kwart over twaalf moet ik mijn afstudeergroepje ophalen van het station en gaan we bij onze afstudeer instelling werken aan het project. Zal blij zijn als het eind mei is en ik klaar ben met heel dat gedoe. Een leuke baan vinden wordt nog een hele uitdaging, dus ik ga vandaag maar eens brieven schrijven voor open sollicitaties... Ik mis dat lekkere weer wel, zeg! Poeh!
Haha ik zie overal op facebook berichten, ik word zo depri van dit weer enz... Succes met je project meiske, ga je toch wel halen?! Ik ben ook aan het solliciteren, ga kijken of ik in februari kan switchen en proberen het dan toch zolang mogelijk hier vol te houden... Maar ik heb gewoon een kl*te praktijk opleidster en dat is vervelend... Maar ja gaat goed komen...