1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    Ja..denk dat we het wel gaan halen..maar poeeeeeh...wat zal ik blij zijn als het 1 juni is ;) dan moeten we nog wel slagen...maar toch ;)

Jij doet iets in de zorg toch? Mijn man ook en die heeft de banen voor het uitzoeken..dus zal wel niet moeilijk zijn om over te stappen toch?

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Het nadeel is dat ik nog in opleiding ben en dan met opleiding en al over moet stappen ;)... Maar in de zorg is inderdaad werk zat...

Ja dan moet je inderdaad nog wel slagen, maar dat kun jij wel...!!

3. Embarazada

Hihi hope so!

Mijn man werkt dus in een ziekenhuis (hij is in juni ook afgestudeerd verpleegkundige) daarnaast heeftie nog twee nul uren contracten bij een keten voor verzorging/verpleging en een thuiszorg keten..hihi...hij werkt graag en hard;)

Voor mij is het een ander verhaal, al die bezuinigingen op de welzijn zorgt ervoor dat het erg moeilijk wordt!

4. Infantem Amor

Ja dat is wel heel erg vervelend... Dan word het misschien inderdaad lastig... Maar goed, jij kunt je wel goed presenteren ;)

In de zorg kun je inderdaad vele kanten in... Alleen ben ik nog in opleiding en dat maakt het iets moeilijker... Ben aan het kijken of ik mijn opleiding voort kan zetten bij ons in een verzorgingstehuis... Ik voel mij heel erg aangevallen door de opleidster die ik op dit moment heb...

5. Embarazada

Oh, wat doet ze dan? Opleidsters kunnen zulke draken zijn!

Ik kan vanavond pas weer bij lezen meiden! Ga nu werken aan de afstudeeropdracht ;)

6. Infantem Amor

Uhm ze keurt al mijn opdrachten af, ze geeft me extra opdrachten terwijl ik al vele opdrachten heb... Alles wat ik doe is niet goed... Ik ben volgens haar bot tegen de mensen, de mensen vinden dat niet :(

Succes! Tot straks

7. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Thnx Kayleigh87,
    Ik hoop het ook! Ook al zijn we bij ronde 2,
    Als ik het zo lees hier en daar zijn er meiden al heel lang bezig.
    Ik ben eind feb gestopt met de pil.
    Lees dat er ook nog wat naar school gaan hier.
    Ik ben afgelopen juni afgestudeerd en ben nog steeds op zoek naar werk. Valt niet mee nu zeg bah..
    Maja heb thuis genoeg te doen heb 6 woefjes er lopen haha..
    Naja mij. Vriend neemt er altijd 1 mee op de vrachtwagen.
    Dus dat scheeld.

8. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Nee ik ook niet,
    Schrok me oom dood denk wat is dat dan..
    Ze zijn ook heel gevoelig mijn borsten.
    Wacht het wel ff af tot zaterdag. Dan kan ik testen. Als ik dan weer negatief test dan ga ik er wel ff mee naar de dokter.

9. Infantem Amor

Sas, haha 6 woefjes, dat is al een huis vol ;)

Ik ben inderdaad nog bezig met school... Heb al wel een vast contract, dus lukt het dan niet met mijn studie dan kan ik altijd nog stoppen, al hoop ik dat ik gewoon verder kan... Zit nu even in een studie dip, maar hoop er snel uit te komen...

Wat voor werk zoek je?

10. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Haha ja 6 woefjes iedereen verklaard me voor gek :p
    Ik ben afgestudeerd als paravetrinair ( dierenartsassistent)
    En ik had zelf al 4 hondjes ( Staffordshire bull terriërs) en me vriend heb er ook 2.
    Maar thuis zijn ze vrij rustig gelukkig..
    Lijkt me ook wel zwaar werken en studeren te gelijk...
    Ik heb hier voor de opleiding paardenhouderij gedaan en daar tussen een jaar gewerkt.. Maar ik ging me vervelen thuis dus dacht toch maar een opleiding er achter plakken.. Had beter iets anders kunnen doen want dit schiet ook niet op zo :s ben ook al aan het solliciteren voor wat anders.

11. Infantem Amor

Leuke honden zijn dat... Wij hebben 2 reptielen ;)

Je bent jong, misschien kijken of je BBL een andere opleiding kan doen... Het is best zwaar maar wel te doen hoor!!
    Ik heb zelf ff in een dippie gezeten, maar dat komt meer omdat bij mij alles even tegelijk is gekomen... Dan gaat het bij mij even fout...

Maar vandaag mijn huis en me zelf even door gelucht haha.. gaat goed komen...

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, lief dat jullie aan me denken..
    Heb even geen tijd om alles terug te lezen want zit op mijn werk! Heb een echo gehad en mijn ei'tje was weg. Dit wil waarschijnlijk zeggen dat ik een eisprong heb gehad. Heb ook bloed moeten prikken, en die uitslag ontvang ik volgende week (moet nog even een afspraak maken) Omdat de zwemmers van vriendlief niet zo goed zijn moet hij volgende week opnieuw zijn zaad inleveren, als dat niet beter is gaan we de volgende ronde over tot IUI... Ben even emo nu...

13. Embarazada

Ukkie,
    Jeejte...snap ik meid! Sterkte! *knuffel*

Sas,
    Ja, ik studeer ook nog. Ik doe Maatschappelijk Werk&Dienstverlening. Ik werk er niet naast hoor. Nu bezig met afstuderen, dus hopelijk eind juni geslaagd!

Kayleigh,
    Erg evrvelend dat ze zo tegen je doet...grrr...hopelijk kun je snel wat anders vinden.

Manlief is even een half avonddienstje draaien in de thuiszorg. Ik lekker op de bank na een middag afstudeerproject. Ik ga even vacatures zoeken en brieven schrijven...wil toch niet met lege handen staan in juni. Maar goed..als het dan ook zo is, maakt het ook niet uit eigenlijk ;) alleen wat saai!

14. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie veel geschreven! Zal straks even alles terug lezen. Inmiddels heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad, alles was goed dus dat is een hele geruststelling.

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wat spannend allemaal ukkie, Dikke knuffel!

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wij kletsen wel door he ! haha waar hebben ze bij dat bloedonderzoek naar gekeken? fijn dat alles goed was!

17. Infantem Amor

@ Ukkie, spannend zeg... Snap dat je emo bent... Dikke knuff...

@ Senna, fijn dat je bloedonderzoek goed was... Maar is me even ontgaan of je al gezegd had waarvoor precies.... Omdat er zoveel gekletst word vergeet ik dat wel eens... Sorry...

@ Laura, succes met sollicitaties schrijven ;)

@ Vallie en hoe gaat het met jou?

18. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte! Het is ook niet makkelijk voor jullie, je ben er door al die onderzoeken ook zo bewust mee bezig, dat moet wel zwaar zijn.

19. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ kayleigh : ja zat te denken met iets in de zorg of zo combi school en werken.. Maja moet rekening Uden met 5 honden die uit moeten tussen de middag. Mijn vriend werkt in Amsterdam en we wonen in Almere.
    Dus ik moet iets zoeken in Almere.
    Maar komt wel goed hoop ok..

@ ukkie87 : jeetje meid, begrijp heel goed dat je emo bent nu!!!
    Is ook niet niks zeg :(

20. Senna24

Senna24 Lid

12 jun 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het bloedonderzoek keken ze er of erbij mij afwijkingen waren waarom het zwanger worden niet lukte. Nu moet ik dit hele jaar afwachten of ik spontaan zwanger wordt, voordat ze verder gaan onderzoeken.

Deel Deze Pagina