1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik heb ovutestjes besteld bij Sensitest, je krijgt er een blaadje bij waarop je de testjes opvolgorde kan plakken en een draairondje om te bepalen wanneer je moet beginnen.Als ik een cyclus zou hebben van 32 dagen ongeveerd, dan moetik testen op 10 mei en dan doorgaan tot ik eitje heb gevonden.

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Dat is wel fijn zo'n draairondje... Op welke cyclus dag zit je 10 mei?

Goede morgen dames...

Vandaag weer een rottig dagje, heb gelukkig, lucky me, exact de zelfde routes (ochtend en avond) als gister ;)
    Dus ik weet wat me te wachten staat... Had gister alleen wat problemen met een buitenlandse vrouw, dat echtpaar kan geen nederlands en zij wil altijd extra dingen, ik krijg haar man niet uit gelegd dat wij alles voor mevrouw doen via het zorgplan :(

Nou tot vanmiddag ergens, dan ben ik er weer even om te kletsen...

xxx,

3. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Thanks meis, ik heb bij de testjes ook zo'n schema gekregen.. Maar ik wil dit keer echt niet m'n eitje missen.. vandaar mijn twijfels/onzekerheid..

maar misschien is tempen voor mij wel de oplossing.. daar kan ik evt. direct morgenochtend mee starten..

4. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Goede morgen lady's
    Ik krijg met de iPad er nog geen foto's op, zal van het weekend met de laptop proberen. ( ben niet zon held met computers en tablets haha )
    @Kelly, Ohhh wat irritant van die vrouw. Kan haar man wel goed nederlands? Anders wordt het helemaal lastig!
    Ik ben ook begonnen met ovulatie testen ( die van de site die Kelly door had gegeven ) en ben toch ook door gegaan met temperaturen.
    Maar sinds gistere avond bloed ik weer :$:( En vanochtend ook weer...
    Wordt nogal onzeker van men lichaam op het moment.. Wat is dit?! :(

5. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    oei, dat klinkt niet goed! misschien even je HA bellen?

6. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik heb zojuist gebeld, hij is op vakantie.. ;)..
    Dus doorverbonden met een vervangende arts die vertelde me dat dit niet van de pil meer kan zijn en ik maandag een afspraak moet maken bij mijn eigen huisarts en voor de zekerheid vandaag nog een test doen omdat zwangeren vrouwen ook kunnen vloeien.
    Daarnet een test gedaan maar die was negatief dus dat kunnen we al uitsluiten ;) nou maar afwachten tot maandag.. Kijken wat men eigen HA zegt want hier wordt ik niet goed van.. Dan wel vloeien dan paar dagen niet en dan weer wel.. :$

7. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    #2367 Sas87, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
    Goeiemorgen dames,

@kelly: ik heb de gulliver van de Ikea zo wit ledikantje is dat.
    En wat vervelend lijkt me dat zeg dat ze je niet begrijpen die buitenlandse mensen.. :(

@ Nancy : das idd vervelend meid, idd toch maar ff naar de dokter!!!

@xschaapjex: succes met testen meid!!!
    Ik heb een app op me bb staan die zegt wanneer ik me vruchtbare dagen heb en dat combineer ik met de ovu testen.. Laatste keer had ik die van de kruidvat. Ls veel slechte ervaringen met de testen op het forum hier.
    Terwijl mijn streepje duidelijk donkerder was in de tijd dat ik mijn eisprong zou moeten hebben.. Naja we zullen zien anders ga ik ook over op tempen..

Hier: ben gister gebeld door een praktijk uit Diemen waar ik gesolliciteerd had of ik op gesprek wil komen.. Dus ga er dinsdag heen.. Wel spannend weer.. Verder voel ik me belabberd, snel aangebrand.. En last van me onderbuik en onderrug ( gevoel dat je ongi moet worden) jak :( maar we zullen zien

8. Infantem Amor

Oh ja fijn is dat HA op vakantie en dan kun je als nog maandag pas bellen... Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat hij zegt dat niet meer van de pil kan komen, want je kan tot de 6maanden (rondes) ontpillen... Heeft tot nu toe iedere arts of gyn gezegd, daarom mocht ik ook zo lang wachten :( Maar ik hoop wel dat ze maandag een afspraak met je maken want dat is absoluut niet prettig... En dan kunnen ze ook dingen uitsluiten ;)

Schaapje, geen dank en ik hoop dat je er een beetje uit komt...

Sas, spannend! Hopen dat je dan leuk werk krijgt ;) Enne ook spannend dus wanneer je ongi komt...
    Leuk bedje heb je... Wij hebben er ook een van Ikea...

Hier,
    Ben zo moe... Zit er aan te denken na de cyclus analyse even een pauze in te lassen... Even mijn lijf tijd gunnen... Denk wel dat ik snel mijn menstruatie krijg na het stoppen van de Primolut... Voel mijn buik nu al rommelen...

9. Embarazada

Poeeeh, hoe moet ik dan tellen Kelly om de dag an de cyclus te berekenen?
    Ik ben 28 april ongesteld geworden en mijn eisprong zou, met een cyclus van 32 dagen, op 16 mei zijn?

10. Infantem Amor

Als je een cyclus van 32 dagen hebt en je bent 28 april ongesteld worden, dan zou je van af 14 mei kunnen beginnen met je ovu testjes...

11. Embarazada

Jup..ik denk dat ik eerder begin, omdat ik nog maar 2 keer een cyclus heb gehad van 36 dagen en daarvoor eentje van 24 dagenn..dus wellicht is het eerder en mis ik hem weer ;) dat wil ik ook niet. Ik heb er 24 dus kan er wel even tegenaan. Het formuliertje om de testjes op te plakken hebben we ingescand en kunnen we nog een paar keer uitdraaien. Dus we gaan ervoor! ;)

Hoe is het nu met jou, Kelly?

12. Infantem Amor

Mwah mijn Primolut doet volgens mij zijn werk... Mijn lijf vind het allemaal niet zo leuk... Denk wel dat ik dinsdag mijn menstruatie ga krijgen... Althans zo voelt het wel... Voel me wel beter dan in de afgelopen weken...

Denk dat ik ook even een pauze in ga lassen... Gewoon mijn lijf tot rust laten komen, dan maar iets later kinderen, maar ben moe...

13. Embarazada

Kelly,
    Lijkt me erg goed dat je je grenzen aan voelt meid..misschien eerst dat lichaam maar eens zijn kans geven?

14. Infantem Amor

Ja ik wil die cyclus analyse wel om te kijken of alles verder goed is... En daarna pauze, want ik vind het nu allemaal te veel worden... En misschien ben ik dan ook wel snel zwanger... Klets hier natuurlijk wel mee, want wil wel zwanger raken, maar ga proberen minder druk te ervaren ;)

15. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ Kelly: Miss idd maar ff rustig aan doen dan nu..

@ allen: ik zie dat sommige van jullie onder behandeling staan..
    (Primolut) wanneer zijn jullie naar de dokter gegaan eigenlijk? en Hoelang moet je zelf 'proberen' voor dat je naar de dokter gaat?

16. Infantem Amor

He Sas, ik wil er wel wat over vertellen, maar ik wil je niet afschrikken... Je bent net bezig, dus eigenlijk moet je nog niet verder denken ;)

17. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Nee eigenlijk niet hè..
    ;)
    Maar dat wachten... Haha ben heel ongeduldig :(

18. Infantem Amor

Hihi ja dat geloof ik ook wel hoor... Ik ook, maar merk nu wel dat het tegen me werkt ;)...

Zeg al je mag het wel weten van me, maar of je der blij van word...

19. Embarazada

Sas,
    Ik ben het helemaal eens met Kelly. Ik weet er zelf niets van af, maar verdiep me er ook nog niet in. Even geduld meid..en we weten hier allemaal hoe moeilijk dat is...

20. Infantem Amor

Pff nog een uur en dan mag ik al weer aankachelen naar het werk... Weer de zelfde route als gister avond dus gaat goed komen... Enige is dat ik dan weer heel langzaam moet werken, want bij een zorgvrager mag ik niet voor 22.00 komen (van hem), maar ja als ik daar eerder kan zijn dan doe ik dat gewoon hoor...
    Altijd dat wachten... Zegt hij ja dan moet je naar huis gaan en terug komen... Maar ja ik moet wel 20 min rijden dat doen we dus niet...

Tot vanavond maar weer
    Dikke,

Deel Deze Pagina