Hey meiden! @kelly, belachelijk dat je bij iemand pas na 10en mag komen zeg! pfff mogen ze die eisen stellen? Me banner zegt dat ik vandaag me eisprong heb maar die is nog niet te bekennen!! de ovutestjes blijven licht en voel ook nog niks..ook geen slijm.. naja nog even afwachten en doortesten! we klussen gewoon netjes om de dag door Morgen weer bij me oude werk(babywinkel) dagje werken! gezelligg! lekker rondsnuffelen en wegzwijmelen!
Kelly, Werkse meid! dit berichtje lees je pas als je weer heerlijk thuis op de bank zit en dus klaar bent met werken En goed op je zelf passen hoor meid! en als je denkt dat een pauze goed is, moet je daar zeker voor kiezen, even de rust pakken die je nodig hebt en daarna met frisse moed verder!! All, vandaag nieuws waar ik toch wel weer btje hoop door krijg! Ik ben christelijk opgevoed en wil als we kinderen mogen krijgen graag laten dopen. mijn moeder heeft vanaf het moment dat we met de pil gestopt zijn gezegd dat ze sterk het gevoel heeft dat ons kindje als 1 van de eerste kinderen gedoopt zal worden in onze nieuwe kerk, deze staat op de planning om te bouwen, vandaag stond in de krant dat er uitspraak geweest is door de rechtbank dat de bezwaren tegen de bouw ongegrond verklaard zijn, dus de bouw mag starten!! Ik hoop echt heel erg dat mijn moeders gevoel klopt, want dan kan het nog wel een paar maandjes aanlopen voor we zwanger zijn, maar dan duurt het geen jaren meer Vandaag op dag 37 van mn cyclys:x en nog geen ei te bekennen volgens mn tempkaartje, wel paar dagen doorzichtig dradenslijm gehad, maar is ook weer 2 dagen weggeweest, nu vandaag weer begonnen, snap dus helemaal niks van mn lijf... Maaar we houden de moed er in zoo weer heel verhaal geworden, maar ben ff blij
@laura: ja is ook zo meid, ik hoop echt voor iedereen dat het snel lukt.. En ja geduld is een schone zaak.. @ vallei: Oe wat leuk meid dat je in een babywinkel werkt.. @allen: gaan jullie nog wat doen in het weekend meiden? Wij gaan morgen naar Hengelo richting mijn ouders.. En zondag testen als ik niet ongi wordt.. Voel namelijk wel dat ik ongi moet worden me buik is echt aan het rommelen
Spannend sas!! Hopelijk geen ongi maar posi test!! Duim voor je! Meiden, heeft iemand van jullie wel eens eisprong gevoeld? waar zit die pijn precies? heb hele dag al flink last van mn onderbuik, aan de linkerkant van mn schaambot, iets boven mijn lies. een stekende pijn die met vlagen erger of minder wordt.. Zou dit pijn aan eierstok kunnen zijn??
Hey stelletje kletskousen! @ kel: meid je hebt groot gelijk dat je deze ronde ff aankijkt en dan misschien even een pauze inlast! Mocht je straks een heel traject ingaan dan vergt dat veel energie in je lichaam, dus het is belangrijk dat je daar niet oververmoeid instapt... Goed dat je dat zelf ook aanvoelt, dikke knuf voor jou! @ pinkelientje: hoop voor je dat je moeder gelijk heeft, zou wel erg bijzonder en mooi zijn als het zo zou gaan! @ sas: lastig he geduld hebben! Als je eenmaal een kind wil, dan wil je het ook het liefste meteen en je voelt gelijk zoveel dingen in je lichaam! Hoop echt voor je dat het snel lukt, maar probeer je er niet teveel aan vast te pinnen hoor! Wil je niet teveel hoop geven, maar een week voor ik moest testen voelde ik aan alles dat ik zwanger was, maar op mn nod zelf was ik er heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden, had zulke ongikrampen! Ben denk ieder uur wel naar de wc geweest en toen het savonds nog niet zo was dacht ik van nou ik ga maar testen, dan krijg ik bevestigd dat ik weer niet zwanger ben en dan wordt ik t vast de dag erna, zo ging het immers iedere keer. Gelijk na t plassen kwam er dan ook gelijk maar 1 streep in beeld, gaf de hoop dus al op en toen ik wat te drinken in had geschonken en de test wilde weggooien zag ik ineens de 2e lijn, toch zwanger!! Zo zie je maar hoe je lichaam je in de maling kan nemen.... @ vallie: wat raar zeg! Misschien zijn de testjes niet helemaal goed, of je temp schommelt gewoon even wat en geeft ie straks toch nog een andere lijn aan voor je eisprong. Pfff vrouwenlichamen! Wat leuk zeg werken in een babywinkel!!
Vallie, heel veel meer kun je niet doen toch, dan om de dag klussen Ja het gezellig hebben Vervelend dat je, je "ei" nog niet gevonden hebt. Leuk dat je morgen weer even mag zwijmelen Geniet er van... En ja na 22.00 zorg terwijl onze routes tot 22.00 lopen... Hij was zwaar pissig dat ik er om 21.45 al was... En apart zeg van je neef... Ik hoop dat hij gelijk heeft ten aan zien van dat het gaat lukken... Kindje van mijn beste vriendin aait geregeld over mijn buik en zegt dan, "Ik word snel grote zus", uhm zij ziet mij en mijn man als 2de ouders... En ze hebben haar via Stichting mee wat testjes laten doen en ook zij heeft bepaalde gave... Pinkelientje, haha ik kan mee lezen op mijn telefoon... Kan alleen niet reageren... Dus dank je wel, had hem meteen gelezen Uhm ja ik heb met mijn eisprong last van alles wat je beschrijft!! Ik hoop dat je moeder gevoel helemaal waar is... Sas, ik *duim, duim, duim* voor een positieve test zondag Veel plezier in Hengelo... Engeltje, haha ja nou ik wil verder geen trajecten in meis... Ik wil best wel clomid gaan slikken als ik PCO blijk te hebben of iets dergelijks... Maar verder wil ik niks (mijn man is helemaal tegen IVF of iets)... Komt door de dingen die we mee hebben gemaakt... Maar ga deze ronde even afwachten en dan zien we wel verder, eventueel even wat gas terug En hoe gaat het met jou en je kleine boxertje? Hier: Pff in een van mijn andere topic's (waar ik nu niet meer actief ben), werd vandaag een berichtje geplaatst dat het jammer was dat het groepje uit een viel... En uit het berichtje bleek dat diegene, dat mijn schuld vond... Ik had daar geschreven dat ik even ging, omdat het voor mij te veel werd als er telkens zwangere bij komen, die dan al een hele tijd niet online zijn geweest en dan "even" melden dat ze zwanger zijn en weer verdwijnen... Terwijl ze weten dat sommige er super veel moeite mee hebben... NU zijn alle zwangere vertrokken uit het topic, omdat er mensen niet tegen konde (absoluut niet onze bedoeling) en nu krijg ik via haar dan een berichtje, dat het door mijn opmerking komt Ik ga pitten... Morgen om 7.00 weer werken tot 12.30 en dan van 18.30 tot 23.00 weer... Ik ben toe aan zondag!! Heb altijd op zondag vrij, omdat ik het anders niet trek....
@ kel: en IUI, zouden jullie dat ook niet proberen? Wel fijn dat jullie er samen zo over denken, hoop voor je dat je het ook gewoon niet nodig hebt en gewoon op de natuurlijke manier een mooi plakbeebje gaat krijgen! Vervelend zeg van dat topic, dit was nou natuurlijk ook weer niet je bedoeling! Maar hadden die andere meiden ook niet gewoon even afstand genomen dan omdat ze het niet meer trokken en waren ze zo blij dat t nu gelukt was dat ze het graag wilden melden, dat zou ik me namelijk wel kunnen voorstellen! Maar om nou allemaal zo kinderachtig te reageren en weg te gaan is wel kinderachtig, ze moeten ook wel snappen dat jullie het er moeilijk mee hebben als je al zo lang bezig bent toch? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik jullie heb gevraagd of ik hier wel moest blijven reageren, want voelde me zo rot tegenover jullie, maar vind het zo gezellig om met jullie te kletsen! Ben blij dat ik mocht blijvrn Met mij en mn boksertje gaat t wel goed hoor! Alleen met mn opa ff niet zo... Hij moest eigenlijk vanwege onrustige cellen op zn hoofd geopereerd worden as maandag en ik zou met hem meegaan, maar hij had zo'n hoofdpijn dat hij vandaag al naar de neuroloog s geweest en die wil toch eerst een MRI maken voor ze gaan opereren. Nu gaat dat maandag gebeuren en een week erna staat nu de operatie gepland, ff spannend dus....
Hoi dames, Nou ben toch ongi geworden Ik balen als een stekker en mijn mannetje ook.. Wat kan je lichaam je behoorlijk in de maling nemen zeg! Dan vraag ik me af waar die witte uitgloei uit me tepels dan vandaan komt? Toch ontpillen dan?? En Miss 'klussen' we ook wel te veel ( elke dag behalve als ik ongi ben niet.) had gelezen dat het niet echt goed is voor het zaad.. Maja nieuwe ronde nieuwe kansen @kelly meid werkte nog ff ! Iedereen fijn weekend (k)
Sas, het beste is om de dag klussen, omdat het zaad dan inderdaad een soort van kan rijpen En engeltje heeft rond de eisprong om de 36 uur gedaan en die was die ronde zwanger Balen dat je ongi doorgezet heeft en ja alles wat je nu voelt, ook het gevoel van zwangerschap kan helaas van het ontpillen komen Hoeveel dagen is je cyclus deze keer 28/29 als ik je banner goed lees... (als je nu echt rood verlies hebt , je mag pas je eerste menstruatie dag tellen wanneer je helderrood bloedverlies hebt) Engeltje, fijn dat het met jou en je zoontje goed gaat... Wat vervelend van je opa, hoop dat er niks ergs uit de MRI komt... Ja nou het probleem voor de meeste van ons uit het topic is, dat ze dan weg gaan uit het topic (zonder melding) en dan op eens aan komen met een ECHO omdat ze zwanger zijn of een zwangerschapstest... Ook een die nooit op ZP is alleen als ze weer een ECHO heeft gehad... Kijk jij kletst lekker mee en geeft tips en trics... En wij helpen jou andersom er ook weer doorheen... Je bent een lieverd...
He balen sas!! Elke dag is idd niet zo goed voor het zaad, mij werd aangeraden om de dag! Zou het niet eens kunnen elke dag ppfff hahaha Op naar de volgende ronde meid!
Sas, de rest heeft deze al gelezen... Maar voor jou omdat je net mee leest een aantal tipjes 1. Schakel over naar decaf-koffie en drink minder cola en andere cafeïne bevattende dranken 2. Volle melk drinken en ijs eten is beter voor vrouwen die zwanger willen worden dan een dieet met magere melk en dito yoghurt. Met een mager dieet lijkt het risico op onvruchtbaarheid toe te nemen. 3. Gebruik geen Ibuprofen meer als pijnstiller >Ibuprofen kan de hormoonbalans verstoren, waardoor een bevruchte eicel zich niet in de baarmoederwand kan hechten. Ga beter over op paracetamol. 4.Heb plezier aan seks. Zowel het klaarkomen van de vrouw als een verhoogde zaadproductie van de man helpen de kans om zwanger te geraken. 5. In de morgen heeft sperma meer zaadcellen. 6. Zorg voor minder stress. Zorg bijvoorbeeld dat je huis op orde is en dat je geen grote stressbrengende dingen moet doen. Ga naar je dokter als je stresst omdat je denkt niet zwanger te kunnen worden. 7. Om de dag seks hebben, of 3 keer per week, verhoogt de spermakkwaliteit. Als de man te vaak klaarkomt zit er minder zaad in het sperma. Te lang 'sparen' is echter ook niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen. Ook niet goed voorde spermakwaliteit: Een tekort aan vitamine A, C of Zink, sauna's en lange autoritten. 8. Val af bij ernstig overgewicht. Zwaarlijvigheid kan de hormonale huishouding ontregelen met eventuele ovulatieproblemen als gevolg. Een hoog lichaamsgewicht kan ook zorgen voor een hoger insulinenivo wat op zijn beurt zorgt voor een overproductie van mannelijke hormonen en het niet meer afgeven van eicellen door de eierstokken. Kom aan bij ernstig ondergewicht als dit wordt veroorzaakt door te weinig eten. Vrouwen met een BMI tusen de 20 en 30 worden het snelst zwanger. 9. Probeer zelf ook klaar te komen, dan ben je vochtiger dus de zaadjes kunnen makkelijker naar binnen zwemmen, en je baarmoeder trekt samen waardoor de zaadjes de goede kant op worden 'geduwd' 10. Als je vegetariër bent is het beter om te veel sojaproducten te verwijden. (ben geen vegetariër, maar wie dat wel is bij deze)
Sas, Misschien wil je het nu niet horen, maar meid je mag echt blij zijn dat je cyclus meteen zo regelmatig is! Ik ben in juli gestopt en ben al blij als ik een cyclus heb van 36 dagen Elk nadeel hebzijn voordeel zullenw e maar zeggenn..als je cyclus heel regelmatig blijft weet je straks precies wanneer je eisprong is en is de klus wellicht eerder geklaard! Hihi..op naar de volgende ronde, meid! Komt vast helemaal goed! Hebben jullie vandaag nog iets leuks gedaan? Wij zijn lekker gaan winkelen en vanmorgen naar mijn oma geweest, die is jarig! Alweer 88 jaartjes.
Ik zal hier iets minder aanwezig.. Ik heb een topic gevonden met allemaal meiden die langer dan 1 jr gestopt zijn en ook in de mmm zitten... Wil er niet té veel mee bezig zijn en in dit topic moet ik elke dag 5 blz teruglezen.. Het word me allemaal een beetje teveel.. Kan niet zo veel meer hebben... Meiden die na 2 rondes zeuren dat ze nog niet zwanger zijn of zeggen volgens mij word ik nooit moeder.. Sorry voor mijn gezeur maar zit rr even doorheen !!!! Ik blijf zeker hier en daar meelezen en reageren hoor maar niet meer elke dag, hopelijk snappen jullie het... dikke kus
@ ukkie: lieve schat als jij je daarbij beter voelt dan moet je dat zeker doen meis! Kan me voorstellen dat je jezelf er flink emo door voelt.... Wel fijn dat je af en toe blijft reageren, hou je ons wel op de hoogte als er vorderingen zijn? Heeeeeele dikke knuf voor jou, ik hoop dat je allergrootste droom snel werkelijkheid wordt! @ sas: balen dat je ongesteld bent geworden meis! Vervelend he dat je eigen lichaam je zo in de maling kan nemen? Na ongeveer 25 jaar denk je je lichaam toch behoorlijk te kennen, kan je nagaan wat de pil allemaal niet met je lichaam doet! Hopelijk is driemaal scheepsrecht! @ laura: gefeliciteerd met je oma meis! 88 jaar dat is al een hele leeftijd! Ik heb vandaag de verjaardag van nick zn nichtje gehad, ze is 4 geworden. Hele mijlpaal natuurlijk, want nu gaat ze voor het eerst naar de basisschool. @ kel: ja das vervelend idd als mensen zomaar verdwijnen zonder iets te zeggen en zeker als er zoveel meiden in een topic zitten die al zown tijd bezig zijn is het best frustrerend als ze dan alleen even terug komen om een echo te plaatsen. Jij bent ook een schat Hier vandaag best een goede dag, wel misselijk, maar niet gespuugd! Merk dat mensen nu ook steeds meer aan mn buik gaan zitten, gelukkig nog geen vreemden, die moeten er dan ook echt vanaf blijven! Zal eens kijken of ik morgen weer een nieuwe foto kan maken van mn buik, heb t idee dat de verschillen nu echt wat duidelijker worden, mag ook wel natuurlijk want over 2 en een halve week ben ik alweer op de helft! Jeetje wat gaat de tijd toch eigenlijk snel!
Hey meiden! Even een reactie vanaf mn telefoon: Ukkie: ik begrijp het, meid.. Ik loop ook bij iedere menstruatie te piepen dat het weer niet is gelukt, maar heb wel steeds een 'normale' cyclus.. Uiteraard totaal niet te vergelijken met de meiden die steeds een onregelmatige en/of zeer lange cyclus hebben.. Echt, het geldt voor jullie allemaal; ik wens dat jullie spoedig zwanger mogen raken. En het spijt me dat ik, met mn regelmatige cyclus, andere dames verdrietig maak met mn geklaag, echt, sorry Engel: fijn dat je spuugvrij bent!! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je buikje, wil je 'm met ons delen? (foto) Laura: 88! Wat een leeftijd, gefeliciteerd!
Lieve, lieve Ukkie, Ik (denk wij allen), snap je helemaal... Zelf heb ik als het waren de zelfde keuze gemaakt als jij... Ik heb alleen voor dit topic gekozen... Ik zat in een ander topic waar een meid nog geen 4 maanden aan het proberen was en nu al aan de provera en clomid zit... Dat vond ik ook heeeeeeeeeeeel erg irritant Ik hoop dat je zo een beetje rust vind en het is super leuk als je af en toe nog ff iets komt laten weten meisje...
Hallo lieve meid, je bent zelf ook al weer 7 rondes bezig... Ze relatief goede cyclussen, maar zijn er toch al weer een aantal... En nee ik heb bijv geen ideale cyclus, maar ook wij raken op den duur zwanger (hoop ik)... En iedereen heeft iets te klagen en dat mag toch ook , of we nu lange of korte cyclussen hebben, lang of kort bezig zijn... Als je kort bezig bent, heb je klachten want dan ontpil je nog en sputtert je lijf tegen en hoe langer het duurt hoe meer je geestelijk word gekweld.. Ik hoop dat ook jij snel zwanger raakt meid... En ik snap Ukkie ook echt super goed... Zoals ik naar haar al heb getypt, ik had dat gevoel bij een ander topic ook, maar die meid was 4 maanden aan het proberen en zit nu al aan de provera en clomid en zit te zeuren over dat de eerste kuur niet aan sloeg!!! Hallo ik ben 5 rondes en bijna 12 maanden verder!! En ik krijg nu pas hulp... Ze moet blij zijn dat ze zo snel al hulp krijgt...
Engeltje, wat vliegt de tijd he!! Fijn dat je niet meer hoeft te spugen.. Ben wel benieuwd naar je buikje .. Ja dat is inderdaad lastig als ze dan alleen even hun Echo komen showen en weer gaan... En zoals ik tegen andere al zei, in een ander topic is iemand ondertussen 5 maandjes (toen 4) bezig en die heeft al provera en clomid en zeurt over dat het niet aanslaat en als ze dan ongi word is het niet erg genoeg Nou ja ik voel me hier prettig, dus heb die andere topic echt even laten varen Laura, haha worden onze oma's even oud dit jaar Mijne word 27 juni ook 88jaar Oud ding, merkt nu goed dat ze opa mist, die is nu 40 jaar geleden overleden... Hier: Ben benieuwd, morgen laatste tabletje primolut... Ben erg benieuwd... Zou dan dinsdag ongeveer mijn menstruatie moeten krijgen, maar heb vandaag al de hele dag het gevoel dat ik al een hevige menstruatie heb (die er niet is)... Vandaag had ik mijn eigen route!! Yeah... Is veel fijner werken.. Ben helemaal op na al dat werken, ga zo maar mijn bedje opzoeken...
Wat fijn dat het morgen je laatste pilletje is kel! Ben je er nog steeds beroerd van, of is je lichaam er nu wel aan gewend. Ben benieuwd of je nu snel je ongi gaat krijgen! Tuurlijk show ik dan mn foto meiden, als ik de foto morgen heb gemaakt zet ik hem in mijn album, zal wel ffies een seintje geven dan! Oh heb zo iets gaafs van mn man gehad vanavond! Hij had een moederdagkado voor me besteld en omdat ik zo lief ben mocht ik vanavond al kijken..... Hij heeft een fotocollage van al onze echo's laten maken op canvas, zo gaaf! Echt helemaal mooi, moest er gewoon van huilen! ook hier plaats ik morgen zeker even een foto van!
Schaapje, Meid, ik vind je berichtje echt niet nodig gekkie...het is voor ieder allemaal even spannend, of je nu een maand bezig bent of 22 maanden! Ik vind dat wel allemaal respect moeten hebben en elkaar deze uitlaatklep moeten gunnen! Het is alleen hartstikke fijn dat je een reglematige cyclus hebt! Kelly, Jippie, laatste piletje! Als ik het goe dbegrijp zou je dan nu ongesteld worden? Sorry, snap er nog niet veel van Engeltje, Jippie, foto's! Ben benieuwd..en fijn dat je niet meer spuugt!