Stomme zp, ik had ook al meteen gestuurd, die is positief!! Maar die heeft hij niet verzonden Bij deze...
Als ik het goed begrijp heb je dan hetzelfde als ik, een langere cyclus dus een eisprong op een ander moment dat je denkt. Ik ben om dezelfde reden mijn eitje aan het zoeken
yup, zelfde schuitje Laura balen dat onze lichamen geen gebruiksaanwijzing hebben hé!! zou heel handig zijn.. of een reset knop Ben zelf wel blij dat ik deze maand langer ovutestjes gebruikt heb, want andere maanden was ik allang gestopt met vaak klussen omdat ik dacht dat ie voorbij was, dus gemiste kans. maar nu rond de tijd dat ik 'dacht' dat mn ei zou komen, heerlijk relaxt geklust, als ei komt, pech, en nu later in de maand extra en regelmatiger geklust
Spannend spannend spannend!!! ik had hiervoor 2 mnd 28 dagen maar ik denk dat deze rond de 30 wordt want ik had me ei op dag 16/17 en meestal is het precies 14 dagen later... wel heeeel goed geklust pfff hahaha nu weer rust we zijn op tijd begonnen en ook na de eisprong doorgegaan dus ik hoop dat het resultaat gaat opleveren!!
welkom op t wachtbankje Vallie, net gehoord dat ik er ook zit Hopelijk deze maand geluk!! ga hard voor je duimen! Slik jij nog steeds etos pillen? had je voor 2 rondes 28 ook iets langere cyclussen?? 30 is ook nog wel netjes gelukkig!!
ja ik had voor die 2 rondes zo rond de 31/32 nooit echt langer heb ooit 35 gehad maar dat was toen ik net gestopt was met de pil! ik slik nog wel de etos pillen maar 1tje per dag...ipv 2 ik slik namelijk ook nog vitamines voor me haar,huid,nagels en daar zit ook 200mg foliumzuur in, samen met de etos pillen kom ik dan al aal de dagelijkse hoeveelheid foliumzuur! en ik vind die etos pillen best duur! die 2 rondes met 28 dagen had ik wel 2x daags de etospillen misschien werkt het dus toch??
Haha ja der word veel gebabbeld... Nou zit ik ook al 2 dagen op school dus dan verveel ik me dood.. Hoe gaat het nu met je?
Hoi ben ik weer, helemaal in de war want ik had een week terug een test gedaan van clearblue en die gaf 1-2 aan en nu weer eentje gedaan en die geeft 3+ aan 0.O toch morgen verloskundige bellen om te kijken hoe ver ik nou echt ben lol. Maar hoe is het met iedereen?
Hallo dames, Was ik weer.. Nou sollicitatie is goed gegaan, bij mij weten.. Waren wel zeer positief.. Over 2 weken hoor ik meer want ze had nog meer mensen. Naja oké prima, ondertussen ben ik druk aan het door solliciteren. @ yasmijn : ik solliciteer voor dierenarts assistent. Maja eigenlijk wil ik ook wel de zorg in ( verzorgende) maar das heel moeilijk om daar voor in aanmerking te komen met mijn diploma's. En om nu weer een mbo opleiding te gaan doen niet zoveel zin aan.. Als ik een opleiding ga doen is het deeltijd hbo. Maar ff kijken of dat lukt.. @ dames : succes met het wachten ik ga heel hard duimen voor jullie!!!!!
Jeetje mina, heb wel 6 pagina's door moeten lezen, stelletjes kletskousen! @ Sas: Fijn dat je een goed sollicitatie gesprek hebt gehad, hopelijk werpt het snel zn vruchten af! Ga voor je duimen dat je wordt aangenomen! ovulatietestjes Heb er heel wat voorbij zien komen, sorry kan jullie daar niet bij helpen, heb er echt geen verstand van nog. Maar zo te lezen komen jullie hier samen met z'n allen van uit, kan ik er ook nog wat van opsteken, mocht ik ze in de toekomst een keer nodig hebben.... Gister is me echt wel een dagje geweest zeg. Met mn opa naar t ziekenhuis geweest en wat een zootje was het daar! M'n opa is slecht ter been en zeer eigenwijs dus wilde geen rolstoel, maar we waren dus eerst op de verkeerde afdeling (opa was ervan overtuigd dat het daar was, maar het was verhuisd ) Dus hierna moesten we van de ene kant van het ziekenhuis naar de andere kant lopen, dit was behoorlijk zwaar voor hem. Bij de goede inschrijfbalie aangekomen zeiden ze daar dat de MRI afdeling nog niet daar zat, maar weer op een andere plek, op een andere verdieping en dus weer aan de andere kant van t ziekenhuis. Opa wilde geen rolstoel nog steeds, maar kon echt niks meer toen we eindelijk op de juiste plek aankwamen. Hierna zn MRI gehad, bleek dat t niet goed gelukt was zonder vloeistof, dus moest hij nog een keer met. In totaal heeft hij een uur onder de scan gelegen. Ben ondertussen dan ook maar gewoon een rolstoel gaan halen, was hij uiteindelijk toch wel blij mee..... nu is t afwachten op de uitslag, krijgen we vrijdag weer en dan gaat hij maandag als het goed is onder het mes..... Verder savonds ook nog EHBO gehad van 18.00 tot 22.00, dus was echt gebroken! Vandaag een dagje gewerkt met inval, waardoor de kindjes dus behoorlijk onrustig waren....nu lekker met de benen omhoog en rust........ Hoest met jullie?
Hoi Engeltje, haha ja krijg je als je niks te doen hebt op het werk. Maar hier alles goed behalve beetje in de war door mijn clearblue test maar goed. Wat een drukke dag heb jij gehad zeg, maar goed hopelijk is alles goed met je opa maar vast wel! Sas, wat leuk, toen ik klein was wou ik dierenarts worden haha maar ga ook voor je duimen dat je wordt aangenomen!!
Sas, HBO V kun je toch deeltijd doen?! Yasmijn, clearblue? Dat klopt dan toch lieve schat... In de onderschrift staat 4w6d, dan klopt 3+ toch? Clearblue geeft 1-2, 2-3 en 3+ aan, verder gaat hij niet aan... Verklaring van de uitslag Je huisarts berekent de zwangerschapsduur op basis van de eerste dag van je laatste menstruatie. De conceptie-indicator vertelt je hoeveel weken geleden de bevruchting plaatsvond. De bevruchting gebeurt ongeveer twee weken voordat je volgende menstruatie zou moeten beginnen.
Ja maar 2-3 is 4-5 en 3+ is meer dan 5 weken maar goed zal morgen toch VK bellen want je weet maar nooit misschien mag ik eerder! En mijn cyclus s niet 28 dagen ..
Sas, ben benieuwd meid, hopelijk wordt je over paar weekjes gebeld en heb je die baan!! Engeltje, wanneer krijgt je opa uitslagen van zijn onderzoeken? Yasmijn, in je handtekening staat 46 intake vk, heb je dan pas een afspraak voor eerste echo? Want datis pas over 4weken... En wat goed van je dat je mee gat doen aan mvm!!
Hai Pinkelientje, nee is gewoon intake moet daarna nog afspraak maken voor eerste echo! Ja ik wist nooit dat mvm bestond tot mijn schoonzus ook aan meedeed, ze had dankzij de injecties een kleintje gekregen!
Yasmijn, dan zou ik zeker even je VK bellen... Sowieso wat pinkelientje zegt, ik vind 4-6 wel erg ver weg... Normaal is het toch bij de 7 weken dat je eerste echo krijgt?! Engeltje, ik lees zo even jou stukje, is even te lang om nu op te reageren, mijn man heeft HONGER!! Haha kortom of ik ff snel wil koken