@ Kel: Hoop jij er maar niet op, dan hoop ik er wel voor je op, misschien brengt het geluk Wat grappig dat jouw man Koen heet. Nu we weten dat het een jongen wordt, zijn we nog verder gaan brainstormen op de namen en Koen staat bovenaan, lekker stoer @ Nancy: Hoop dat je snel je eitje vindt meis! @ Schaapje: 3 weken meivakantie?!?! Hier hadden ze vorige week meivakantie en volgens mij dan volgende week weer, erg onhandig in ieder geval dit jaar.
ja, echt 3 weken! Het neefje van mijn vriend heeft 3 weken vakantie. ik dacht eerste instantie dat het aan de school lag, maar ik hoorde het later van klanten op mijn werk ook. @Engel: willen jullie een Nederlandse naam?
Ik denk niet van de primolut, want daar ben ik mee gestopt... Maar ja het zou wel kunnen, ben wel meteen bang voor trombose benen, ik loop normaal heel erg veel in de zorg en heb al meer kans op trombose en bij die medicatie stond verhoogde kans op trombose en dergelijke... Engeltje, ik moest wel lachen met de naam van jou man Bij ons is het Sven, Luuk (gedeelde eerste plaats) en Nick daarna... Toeval?! En die vakanties zijn inderdaad erg raar... Mijn oppaskindjes hadden ook 3 weken ipv 2 omdat ze anders 1 week vrij waren en dan weer een week vakantie hebben ze die tussen week maar gewoon erbij gepakt... Maar vind toch belachelijk, want veel van mijn collega's hebben problemen met vakanties boeken, het ene kind heeft dan een week vakantie (zit nog op de basisschool) en het andere de week erna (die zit op de middelbare)... Wij hadden dat vroeger ook, hebben mijn ouders veel last van gehad...
@ Kel: haha wat een toeval! Lieve schat als je je daar druk over maakt, waarom laat je het dan niet voor de zekerheid even checken bij de ha? Die hebben dat meestal zo gezien hoor! En je moet je nu niet druk maken, is niet goed voor je als je zwanger wilt worden, dus gewoon ff laten checken! @ Schaapje: Nee het hoeft geen nederlandse naam te zijn hoor, maar niet een te lange naam en wel een beetje stoer. Verder mag t niet met een D beginnen. We denken nu dus aan Koen, Quinten of Milan. Iemand verder nog leuke ideetjes? Wat betreft die meivakanties, als ik het goed heb mogen scholen daar zelf over beslissen hoe ze het doen, moet uiteraard wel in het jaarplan staan voor de ouders. Dit jaar is het gewoon echt heel lastig voor de ouders ja.....
Zo wat zijn jullie lekker druk in de topic dames ik ga even tv kijken en vroeg slapen ben zoooo moe alvast fijne avond iedereen en trustee voor straks. X
Truste Yasmijn! Lekker je rust pakken hoor! Ik heb net alvast een tukkie gedaan, straks ook weer lekker naar bed! Oh meiden heb vannacht weer zo eng gedroomd trouwens! Droomde dat mn vriend me naar mn werk zou brengen en dat we ineens onwijze herrie hoorden. Toen we naar buiten keken zagen we vlak achterons een vliegtuig recht omhoog vliegen en daarna stortte die zo op de nieuwbouw huizen achter ons naar beneden. Alleen de 2 inzittenden hadden het niet overleefd en die lagen dan ook in 10 stukken uit elkaar.....echt scary gewoon, bah!
Ja vind Quinten eigenlijk ook nog steeds de leukste, maar heb 2 kinderen op mn werk die zo heten, het ene kindje is wel leuk, maar zit bij mij op de groep en t andere kindje is echt een draakje (zacht uitgedrukt) dus daarom vind ik t echt lastig.... Ja die droom was niet ect een pretje nee, zie ook iedere keer het beeld weer voor me. Gelukkig maar dat het een droom was....
Nee sinds vorig week om de dag. En nu gister en vandaag.. Maar ga vanaf nu elke dag doen ik weet namelijk niet of de telling van men cyclus nu goed is. ( heb nogal wat bloedingen tussen door gehad ) Engeltje, jakkus!! Ik had eergister een droom over een vliegtuigcrash , ik was er smorgems gewoon akelig van . Yasmijn en de rest natuurlijk, slaap lekker allemaal ik ga ook men nestje opzoeken
@ Nancy: Wat toevallig dat jij dat ook hebt gehad! Nu maar hopen dat we geen voorspellende dromen hebben dan! Slaap lekker meis!
Yasmijn en Nancy, trusten... Droom zacht Engeltje, wat een droom zeg... Ja ik moet daar eigenlijk wel mee naar de HA of misschien kan ik mijn vragen hoe of wat, want is pas sinds stop primolut... Moet echt met mijn benen hoog gaan zitten Wij houden van korte stoere namen, niet meer dan een lettergreep voor een jongen... En een dubbele naam voor een meisje... Oh ik ben helemaal blij en heel mijn facebook loopt vol met berichtjes Vandaag kregen we te horen dat onze mondelingentoets 2 weken vervroegt was en wij hem vandaag moesten doen. Ik ben altijd heel bang fouten te maken (faalangst), dus ik was aan mijn toetsgesprek bezig en op eens zegt hij ja stop maar... Ik denk oh nu gaan we het krijgen he... Hij heeft geen negatieve feedback gegeven, ik deed het super goed en heb een dikke voldoende!!!
@ Kel: Oh wat fijn zeg! Heb je dat in ieder geval afgerond en achter de rug! Ja gewoon echt ff laten checken hoor meis, komt vast goed! Ik ga dr ook maar eens mee stoppen en lekker proberen te slapen en niet over vliegtuigen te dromen Truste meiden, tot van de week!
Trusten, sweet dreams... Ik drink nog een kopje thee en dan neem ik mijn manneke denk ik ook mee... Hij slaapt al op de bank, 2de keer vanavond... Na de eerste keer wakker worden, werd hij boos op zich zelf dat hij had liggen slapen... Ja morgen even aan kijken en heb ik het dan nog bel ik meteen..
@Kel inderdaad voor de zekerheid naar de HA, succes! @Engel: Ja, dat is het nadeel, als je een naam associeert met iemand die je kent.. maar hij blijft tof en stoer! @all: ik duik ook mn bedje in, weltrusten, lieve meiden! dat iedereen maar veel mooie dromen mag hebben!
Goeiemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed me ongi is bijna voorbij dus op naar de eisprong. @ Nancy : ik heb Een Staffordshire bull terriƫr naja 5 dan. En 1 Amerikaan.. Het is begonnen met die Amerikaan en half jaar erna kwam gio onze zwarte reu.. Ik heb ook een Kennelnaam maar doe daar vrij weinig mee op moment. Miss in de toekomst een nestje met onze jongste teef. Die is nu nog maar 7 maand. En wil wachten tot ze minimaal 2 is.
Misschien een stomme vraag maar zit daar nou zoveel verschil in die gewone staff zal maar zeggen en de Amstaff? Wat leuk dat je een kennelnaam hebt... Jij bent ook al vroeg wakker... Ha nu kun je om de dag gaan klussen Mijn menstruatie is nog nergens te bekennen. De koppijn en buikpijn wel...