1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik hoop straks met mijn mannetje nog even Criminal Minds te kijken, dat komt dan weer voor Flashpoint ;) We nemen het altijd op en kijken het wanneer het kan, maar wel zo snel mogelijk. Zijn echt verslaafd aan die serie ;)

En tot hij thuis is werk ik nog even door aan mijn meesterproef..ik heb het nog drie weken heel druk en hoop daarna toe te werken naar het afgestudeerd zijn...*zucht*

2. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    nog niet meid,
    Morgen weer een dag ;)

Ja criminal minds kijkt mij mannetje ook altijd!
    Nog ff meid en dan ben je klaar met school...
    kan me voorstellen dat je er geen zin meer in heb..

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik ben lasagne aan het maken hier, zo lekker eten, mijn vent zit te gamen. En straks even tv kijken en slapen. Wij kijken altijd Dexter maar duurt nog lang tot season 6 :( maar die serie is zoooo verslavend!

4. Embarazada

Heb er idd nog weinig zin in..terwijl die meesterproef toch eigenlijk wel je eigen ding moet zijn en je interesse moet hebben...maar het is allemaal zoveel dat het me even niet meer kan boeien..ben nu ook even het spoort bijster..dus maar weer even de hulp van ons begeleidend docent ingeroepen ;)
    Pffff

Die omo- witte test had ik wel verwacht hoor...als ik weer een cyclus heb zoals vorige twee maanden, komt hij pas de 16de of 17de..ben benieuwd. Ben allemaal bang dat ik helemaal geen eisprong heb...ik weet ook niet waarom...maar elke keer moet ik daar aan denken...:(

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Laura, nog even door bijten meis...

Sas, wij gaan niet veel doen... Ik ga zo even mijn afwas doen en voer maken voor mijn huisdiertjes...
    Daarna ga ik douchen en bank hangen, want mijn buik doet pijn, ben al 2 keer doorgelekt en moet om de 20 min mijn tampon en maandverband vernieuwen :(
    Maar ja goed het komt nu en dat is wel weer fijn...

6. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ Kelly, hè ah meid, das ook vervelend zeg!

7. Embarazada

Kelly,
    Oh bah meid..dan ben je ook echt goed ongesteld! Wel fijn aan een kant, toch? ;)

8. Infantem Amor

Ff doorheen bijten... Het is heel vervelend, maar nu komt het er wel uit... Moet alleen goed ijzer extra pakken, merk nu dat ik dat mis... Bloedsmaak in mijn mond...

De buikpijn is niet te harden... Als kind had ik dat al... Ben al van mijn 10 ongi, dus dan went het op een of andere manier ook wel weer.. Moet soms alleen overgeven van de buikpijn, dus ergens is het wel fijn om eens in de 3 a 4 maanden ongi te worden ;)
    Maar natuurlijk niet goed om maar zo weinig ongi te zijn... Ik ben ook met de pil begonnen wegens de pijn en het heftig bloeden...

Even Docter Who kijken op Syfy...

9. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    jemig, om de 20 minuten!?! :$ pff.. een heftige dus!

Wel minder van die buikpijn, mijn eerste dag is ook altijd zo erg :( blegh! en niets dat helpt...

@Laura: succes! ff doorbijten, dan heb je straks een mooi papiertje in handen!

10. Infantem Amor

JA EEN HETE kruik (geen warme), maar dat doe ik niet want dan verwen ik mijn buik en heb ik de volgende keer weer.. Of erger...

Ik heb dat 3 dagen normaal gesproken, dat ik letterlijk leeg loop en verga van de buik pijn.. en overgeven gewoon van de pijn...

De eerste keer was in groep 7 tijdens een proef cito toets, ik gaf aan dat ik buikkrampen had, maar mocht niet naar het toilet.. Tot dat het bloed van de stoel af druppelde.. Toen mocht ik mijn ouders bellen en is mijn vader mij op komen halen... was ik 10 jaar...

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

jeetje en dat op je 10e! dat is zowat een traumatische ervaring joh als dat zo in de klas gebeurd!

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Jes je ongi is er Kelly, en hoe?! Jeetje meid, wat heftig.
    Ik moest vanmiddag nog aan de denken Hihi ik dacht zal ze al ongesteld zijn?? Hahah das ook raar hè want ik "ken" jullie eigenlijk helemaal niet :)
    Sas, wat een gave honden zijn dat, zou ook wel een hond willen maar voorlopig zit er dat niet in. Wij werken nu alle 2 fulltime. Misschien als we een kindje hebben en ik minder werk :)

Hier verder niks bijzonders, net als Laura een omo ovu test!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: nou je gevoel dat je giga ongesteld ging worden was dus toch goed! Hebben de medicijnen en niet te vergeten jouw lichaam goed hun werk gedaan! Ben erg benieuwd naar je cyclusanalyse, wanneer hoorde je daar dan ook alweer meer van?

@ Yasmijn: heb hier mijn eerste echo met 8 wk + 5 gehad en uitwendig was het al een beetje te zien maar inwendig had ik echt een mooie duidelijke echo hoor, dus komt helemaal goed :D

@ Ladylaura: gewoon vertrouwen hebben in je lichaam hoor, je krijgt vast gewoon een eisprong, maar nu is t gewoon nog iets te vroeg....

Sorry meiden, heb alles gelezen, maar die zwangerschapsdementie wordt steeds erger, vergeef me dus dat ik niet meer alles weet nu ;)

Hier net weer APK gekeurd en ben zo ontzettend gezond! Bloeddruk was weer goed, hartje van ons mannetje klopte mooi met 144 slagen per minuut, ben bijna op de helft en nu 4 kg aangekomen, dus dat is ook heel netjes! Verder nog de uitslag van t bloedonderzoek gehad. Rhesusfactor was goed, glucose gehalte heel netjes O positief. Oftewel ik ben kerngezond en ook al heb ik overgewicht ben ik dus eigenlijk geen risicofactor :D
    Standaardprocedure is nog wel dat ik een extra suikertest krijg met ongeveer 24 weken en 28 weken. Ze hebben precies uitgelegd wat het inhoud en moet daar echt de tijd voor uittrekken! Ziekenhuisbezoek van 2 uur lang, niet normaal! Eerst nuchter prikken, dan suikerwater drinken, na een uur weer prikken en dan nog een keer na een uur prikken. Dus als je bang bent voor prikken heb je een probleem! Gelukkig maar dat ik er geen last van heb :)

14. Infantem Amor

Weet je wat ik het ergste vond?! Dat de poets vrouw mijn bloed van die stoel moest poetsen... Me moeder verklaarde me voor gek, maar daar dacht ik toen meer aan als wat er met mij was gebeurt... Misschien om het te verdringen... Was ook best heftig... Nou was ik wel goed voor gelicht door vooral mijn oma... Zij en mijn moeder waren 11 jaar en mijn moeders oma was 10 toen ze voor het eerst menstrueerde... De moeder van mijn oma heeft nooit iets verteld, dus mijn oma dacht dat ze dood bloedde en is gillend naar huis gerend, dit wilde zij bij ons voorkomen, dus zij heeft veel met ons gepraat over menstrueren... Maar ook over seks en dergelijke ;)

15. Infantem Amor

Engeltje, ik moet 18 mei een echo laten maken en dan krijg ik te horen wat ze verder doen... Met die echo gaan ze kijken hoe groot mijn follikel dan is en of mijn BMS dik genoeg is nu...
    Uhm ja ik ben echt heel heftig ongi, is nu nog erger als een uurtje geleden... Heb nog niet gedoucht, daarna voel ik mij meestal al iets beter... hang op de bank een serie te kijken, heb zelf mijn afwas laten staan...!!! Kan bijna niet lang staan...

Haha super dat je APK goed gekeurd bent!!!
    Minder van die onderzoeken 2 uur, poeh...

16. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Jaaa Kelly, eindelijk je ongi!! Wel vervelend dat je zo veel last er van hebt!

Engeltje, fijn dat alles zo goed was en je zo gezond bent! Lekker onbezorgd verder genieten van je zwangerschap en jullie zoontje!

Laura, je testje is idd behoorlijk wit:p

had gisteravond in gedachten om vandaag heerlijk uit te slapen en te genieten van mn vrije dag!! maar werd helaas gebeld door mn werk om 8 uur of ik even wilde werken van 10 tot 20uur voor 2 zieke collega's... Nou t was een heftige dienst, 2 clienten met borderline die van de hippel waren door dwang,agressie en suicidale gedachten. Maar heel blij dat k nu weer thuis ben:D

truste zo meiden en tot morgen!!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kayleigh: hoop echt voor je dat ie dik genoeg is nu! 18 Mei is al vrij snel weer, spannend hoor!
    En laat jij de afwas maar gewoon ff lekker staan en doe rustig aan nu je zoveel bloed verliest! Erg he die heftige menstruaties! Had t hier voor ik met de pil begon ook heel erg en tijdens de pil heb ik een keer gehad dat ik ineens 21 dagen lang ongi was, toen moest ik ook echt aan de ijzertabletten.

Sja, denk dat ik tegen die tijd mn strijkerrk maar meeneem naar t zh ofzo, heb ik wat te doen haha! Ben ook brnieuwd of je dan in de wachtkamer moet wachten of dat je dan een apart kamertje kan wachten. Weet wel dat ik niet alleen ga, vind nog wel een slachtoffer ;)

18. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    pff 3 dagen en ook nog eens overgeven... ik heb met je te doen, meis :( ik vind die ene dag al een ramp.. een hete kruik? hm... ik heb meestal het "geluk" dat ik op m'n werk ben wanneer mijn menstruatie begint :( dus hete kruik wordt 'm niet..

en fijn dat je direct serieus werd genomen! :x (NOT!) wat zal jij je rot hebben gevoeld..

19. Infantem Amor

Hier in ons ziekenhuis mag je dan rondje door het dorp wandelen, als je maar op tijd terug bent...

Ja op CD 10, daar moest ik vandaag voor bellen... Volgende vrijdag...

20. Infantem Amor

#2600 Infantem Amor, 9 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2012
    Ja alleen een hete kruik werkt (bij mij dan he)... Nou overdag werk ik nu het liefst zoveel mogelijk... Maar moet vaak gehurkt gaan zitten omdat het niet gaat om te staan... Maar komt goed...

Deel Deze Pagina