Hmmm, ben aan het sparen voor een peugeot 107 5deurs... Heb nu mijn moeder haar auto altijd mee een seat Arosa, maar dat ding is telkens iets aan.. Is ook wel een auto uit 1997 of zo, als het niet eerder is... Wil nu kijken voor een nieuwe peugeot... Hebben een 106 gehad en die was heel fijn, nu heeft man lief een dikke audi A3 onder zijn kont Nu ik nog een goede auto, maar ik werk in de Edison in Eindhoven dus ben beetje huiverig dat de auto gesloopt word... Al doen ze niks met mijn audi als ik daar mee rijd en deze auto van me moeder zijn sloten van kapot telkens enz...
Lieverds, trusten... drink mijn Jasmijn-aarbei thee nog snel op... Ik heb het minsten pijn als ik slaap, dus ga snel mijn bedje in... Nog even lezen en dan snel de oogjes dicht!! Gelukkig menstrueer ik 's nachts ten aanzien van overdag minder dat scheelt al weer... Loop nu over dag met super plus tampons en het dikste nacht maandverband, gelukkig voel ik aan de krampen de grootste golven aan komen... Tot morgen lady's... xxx
Goede morgen, Nou ja voor mij even wat minder... Mijn man heeft mij al even onder de douche gezet... Ik stond vanmorgen op en kon nog net op tijd bij de wc (beneden) komen, want het gutste gewoon... Van de ene kant moest hij wel lachen, omdat ik boven al begon te rennen... Maar hij vond het zo zielig voor mij. De buikpijn is nu ook super erg... Zat er aan te denken me ziek te melden, maar als ik beweeg dan is het het minst erge... Dus zo maar even verschonen en dan hard aan het werk dan heb ik even minder pijn... Hoe gaat het met de rest van de dames? Tot vanmiddag.. xxx
Goede morgen dames! Goh wat heftig Kelly!! Als het echt niet gaat moet je idd gewoon lekker thuis blijven hoor meid, kan me voorstellen dat je zo ook niet op je gemak gaat werken lekker met een warme kruik in bed gaan liggen! Wij hebben nu 1 auto ( ik ga op de fiets na het werk ) maar als er een beebje op komst is zal er hier ook een auto bij moeten komen.. 1 waar een kinderwagen in past haha Fijn dat alles goed gaat Engeltje!! Ga je je strijk werk meenemen na het ziekenhuis? Hihih Ik heb echt een hekel aan strijken... Strijk alleen de blouses van vriendjelief en verder eigenlijk niks Fijne dag allemaal!
Wow wat heftig Kelly is dacht dat ik het erg had toen ik ongesteld was. Maar ja hier gaat het beroerder heb ook vannacht geen oog dicht gedaan, lag te zweten terwijl mijn vriend het juist koud had. En elke keer draaien haha en natuurlijk midden in de nacht plassen. Ik moest mij van mijn vriend ziekmelden en gaan slapen. Dus dat doe ik nu even
Yasmijn en Kelly, sterkte meiden en beterschap meiden!! Heb net naar het telefonisch spreekuur gebeld van de huisarts voor mn lange cyclussen, maar dus niks op geschoten. Volgens de HA zijn het inderdaad te lange ronde's maar is het normaal dat het eerste jaar je cyclus heel raar en onregelmatig is. Als in november nog onregelmatig is moet ik op spreekuur komen pfff, baal er van, in een half jaar tijd pas 3 ongi's gehad.. en in november op spreekuur komen snap ik ook, dan zouden we een jaar bezigzijn. Weet dat er meiden zijn met veel langere cyclussen en dat ik eigenlijk geen klagen heb, maar t werkt me flink op mn zenuwen en wil het gewoon van me af kunnen zetten en dat lukt nu dus allemaal niet. Al had er alleen maar ff bloed geprikt om te zien of er niks geks aan de hand is..
Hey hallo meiden! @Pinkelien: ik snap dat je daar niet gelukkig en er gefrustreerd van raakt! @Kel: nog even doorbijten, vrouwtje... hopelijk de 18de goed nieuws!
en volgens mij kan ik de komende dagen op zoek naar mn ei! (zie onderste test) toch??? moet ik vanaf nu 2x per dag gaan testen?
Nancy, haha ik strijk liever ook niet, heb er geen hekel aan, maar ja heb nu wat dingetjes uitgewassen van mijn baby uitzet en dan denk ik oh toch maar even strijken, want het ziet er niet uit!!! Hydrofielluiers heb ik al een aantal gestreken van de week en dadelijk ga ik nog maar even aan de strijk... Yasmijn, dat kun je in het begin wel hebben, had ik bij mijn zwangerschap ook (de rest, die al langer mee kletsen, weet dat geloof ik al, heb in 2010 een miskraam gehad), kon niet slapen, zweten, draaien, dromen en smorgens kapot zijn... Rust lekker uit meid... Knuffel van me... Pinkelientje, pff nou ik vind echt wel dat je mag klagen... Jemig jou cyclussen zijn ook gewoon veel te lang hoor.. Ik zou je niet zomaar weg laten sturen... Ik heb deze cyclus er een gehad van 53 dagen en ik vond dat al veel te lang... Schaapje, idd even doorbijten... Ja hoop de 18de op goed nieuws... Gelukkig is het al iets minder dan gister en vanmorgen... Je kunt 2x perdag testen, dat hoeft niet... Zo te zien krijg je morgen of dit weekend je eisprong... Je zou eventueel vanavond een testje kunnen doen om te kijken of hij dan donkerder is
Pff UPC heeft een fout gemaakt, hierdoor ligt mijn internet eruit... Heb nu zo'n dongel met daar in mijn telefoonsim zodat ik even snel op jullie kan reageren... En dan vanavond even regelen dat ze mij weer aansluiten, want dit is belachelijk... Heb sinds we samen wonen al problemen met allerlei bedrijven... Word der lichtelijk moe van...
Dames...kreeg weer geen melding...grrrr Schaapje, ik zou nog geen twee keer per dag testen hoor...misschien morgen een duidelijke test of overmorgen? Hij knaltt er nog niet vanaf, dus zou nu geen testen eraan wagen Gisteren zag ik trouwens toch een klein contourtje van een tweede streepje..dus ben benieuwd naar vandaag..ga zo testen.
Schaapje, ik zie ook een licht streepje op de laatste. Morgen zal hij wel duidelijker zijn Kelly, wat vervelend van die bedrijven.. Ik heb het altijd met Ziggo.. Sch*t bedrijf.. Pinkelientje, wat vervelend meid.. Misschien ff aanzien of ovu testen gebruiken? ( als je dat nog niet doet.. ) Yasmijn, goed dat je je hebt ziek gemeld meid, je moet aan jezelf en de kleine denken das het allerbelangrijkste! Laura, dat zou mooi zijn, dan heb je een kortere cyclus toch? Ik ga na het eten ook weer ff testen dag 25 en nog geen ei te bekennen hahah.
Nou meiden op naar jullie eitjes Heftig hoor Kelly, hoop zo dat alles bij mij goed is, ben zo bang voor de echo pfft!
Hey Hey Hey wat zeg jij lelijke dingen.....Ziggo een schijt bedrijf??! daar werkt mijn vriend hahaha die lost alle problemen op !
zou ook nog geen 2x doen hoor!! bij mij waren zulke streepjes soms wel 3 dagen achter elkaar voordat hij donkerder werd...Sonde van je testjes!
Kelly, Balen meid! Yasmijn, He meid, niet zo bang zijn! Heb je er geen goed gevoel over? Een streepje had mooi geweest, maar ik denk dat het een indrooglijntje was want de test van vandaag is weer OMO wit
@ kel: hoest nu met je ongi? Wat balen zeg dat het zo ontzettend heftig is! Je zoubijna zeggen dat je op kraamverband over moet gaan.... @ schaapje: de streepjes worden steeds donkerder idd, hopelijk heb je je eitje snel gevonden! @ ladylaura: ik krijg nooit meldingen! Hihi heb dan ook geen abno, kijk gewoon regelmatig @ pinkelientje: meid als ik jou was zou ik gewoon langs de huisarts gaan ipv bellen. Je ha ziet dan veel beter hoe erg je er mee zit en ja het is waar dat het het eerste jaar zo onregelmatig kan zijn, maar je wilt gewoon graag een kindje en je wordt hier nu gewoon onzeker van! Al laten ze idd alleen maar ff je bloed checken om te kijken of alles in orde is, dat zou al fijn zijn. Dikke knuf voor jou! Zo ik heb lekker weekend! Tis lekker gelukt om morgen vrij te krijgen, dus kan mooi met mn opa mee naar t zh. Net ffies geshopt met mn broertje voor moederdag en nu lekker languit op de bank!
@Engel: fijn dat je morgen met je opa mee kan! en dat je nu al weekend hebt is ook lekker! @Yasmijn: waarom die angst? @Kel: UPC, Tele2... ze mankeren allemaal wel wat testjes: ik zal wachten met 2x daags testen, maar zodra hij maar iets donkerder wordt dan ga ik ervoor!! ik heb 30 testjes, nou ja... nu nog 24/25 dan.. dus ach... heb genoeg
Nou omdat dit mijn eerste kindje is en ik nog niet van die super symptomen heb en altijd van die vervelende menstruatie kraampjes en steekjes die komen en gaan.
Yasmijn, jij gaat gewoon een mooi hartje zien Schaapje, nog even geduld op de COLORreus Vallie, haha dan is jou vriend het goede deel van ZIGGO Nancy, haha ja UPC is echt klote, mij gewoon afsluiten door fouten van hun... En dan zeggen ze ja we sturen je een sms en een betaal mail en dan kun je dat bedrag nog overmaken... NOG NIET GEHAD... Hun hebben mijn geld niet geaccepteerd en vervolgens sluiten ze me af... Hun hadden storing tijdens mijn betaling... Maar ook geen aanmaning/herinnering sturen of zo... Laura, spannend hoop dat je snel een COLORreus OVU hebt... Engeltje, ja ik heb idd onderhand kraamverband nodig... Is echt niet normaal zoveel, zit nu op 15 min ... Ik heb de gyn gebeld en die vond het verstandig om morgen vroeg even aan te kijken, werd het niet minder dan moest ik bellen... Ben ook heel licht in mijn hoofd enz, maar ja als je zoveel bloed verliest... Ben ook erg moe en zweet als een gek... Mijn temp schommelt heel erg van 36.1 tot 36.5 hij zit nu wel regelmatig op 36.3, zag wel duidelijk dat mijn eerste menstruatie dag ging komen toen kelderde mijn temp van 36.5 naar 36.1 toe... Ben benieuwd hoe het nu verder gaat... Ik ga mijn bedje opzoeken, nog even lezen en dan slapen... Morgen heb ik een ochtend en middag dus met deze menstruatie zie ik daar heeeeeeeeeeel erg tegen op... Gelukkig kan ik bij mijn vriendin lunchen en met Jaylin knuffelen