Goede morgen. Poeh heb een lange dag te gaan vandaag, gelukkig is het al iets minder het bloeden... Al kon ik vanmorgen toch nog wel rennen omdat mijn maandverband overstroomde Weet toevallig iemand van jullie hoe je op FF 2 grafieken in elkaar over kan laten lopen? Ik krijg het niet voor elkaar... Ik wil mijn grafiek van 17 mrt t/m 8 mei en die van nu samen kunnen zien... Zo heb de halve EHBMenstruatie kit mee, want moet van 8 tot 18 werken en dan even tussendoor naar vriendin van me... Even met Jaylin knuffelen als ze wakker is Tot vanavond...
Goede morgen, Bedankt Kelly ik ga toch proberen te genieten en positief te blijven. Blijkbaar zijn mijn hormonen goed, moest heel veel plassen vannacht en kon mijn vriend wel wurgen toen hij opeens het hele deken inpikte. Dus allemaal goeie tekens haha. Trouwens wij hebben hier KPN en die doet het wel goed!:d Dus hoe is iedereen vandaag?
Haha sorry wilde je vriend zen job niet in de zeik zitten maar heb er al meerdere keren problemen mee gehad. ( telefonisch.. Met pakketen aan vragen en opzeggen, ook onze gegevens hebben heel lang onder een andere naam gestaan haha ) Engeltje, veel succes vandaag in het ziekenhuis met je opa! Kelly, wat irritant door een fout van hun sluiten ze je zomaar af? Moet niet kunnen! Hoe gaat het met de duivels inmiddels? Ik kan je helaas niet helpen met FF.. Yasmijn, Hihi gewoon de hormonen de schuld geven
Goeiemorgen dames, Was ik weer.. Mocht weer heel wat pagina's lezen Hihi Hoe gaat het met jullie? Hier is alles goed, netjes aan de volle producten en om de dag klussen Alleen ik heb nog steeds die witte uitvloeing uit me tepels snap er niks van verder zij. Me borsten niet gevoelig hoor.. Nu slik ik van de nutrilon zwangerschap en borstvoeding zou het daar door kunnen? Heb geen idee.. Gister trouwens ook gebeld voor een baan in de thuiszorg.. Lekker hier in Almere.. Kan volgende week op gesprek
Hoi dames ik wilde mij ook graag hierbij voegen Ik kom dan wel uit 1986 maar dit is wel ons eerste kindje. Ik ben 9 april gestopt met de pil en heb Zondag 6 mei mijn eerste ongi gehad. Mijn cyclus was 28 dagen dus dat is erg mooi. ben ook blij dat ik ongi geworden ben dan weet ik in ieder geval dat het allemaal ook uit zich zelf werkt hihihi. vandaag voor het eerst niet meer ongi, ik was wel super erg ongesteld nog nooi zo er mee gemaakt zeg maar ja ach had ook 13 jaar aan de pil gezeten. Iedereen succes met zwanger worden. op naar de volgende ronde
Schoesje, Welkom meid!!! Super netjes een cycls van 28 dagen! Nou, gisteren natuurlijk weer een omo- witte test zal hem jullie besparen..houd jullie op de hoogte maar zal niet elke dag een nutteloze test plaatsen Alstie donker wordt plaats ik ze weer Hoe is het allemaal hier?
Hoi schoesjer" Welkom hier meid, en dat is idd netjes een cyclus van 28 dagen @ Laura : zijn ze nog steeds omo meid?? Hoe gaat met je afstudeer project lukt het nog een beetje??
Sas, Ahhhhhgrrrr..wil er niet over praten!!! (maar wel lief dat je ernaar vraagt..komt vast wel goed) En ja..omo-wit..maar dat had ik verw8 ik heb een langere cyclus dus verw8 pas positief volgende week...no problemo dus wij klussen vorlijk door Hoe is hetmet jou meid?
@ yasmijn: ik herken die onzekerheid wel hoor vanaf het begin. Had 3 maanden ervoor ook een mk gehad, dus iedere keer dat ik naar de wc ging checkte ik of er geen bloed bij zat en bij ieder krampje denk je oh nee het zou toch niet weer misgaan? Maar meis, het komt vast goed hoor, beetje vertrouwen hebben in je lichaam! @ kel: als t bloeden zo erg aan blijft houden is t misschien niet onverstandig om het ff na te laten kijken idd, hou t goed in de gaten he meis! Met mn opa lijkt t mee te vallen gelukkig. Er is een wit vlekje in zn hersenen te zien, maar dit duidt waarschijnlijk op een kleine bloeding van al een hele tijd geleden. Kan komen door een klap op zn hoofd of een heel klein infarctje. Hier is niks aan te doen en zijn vitale functies zijn verder in orde. Wel gaan ze over 3 maanden nog voor de zekerheid een scan maken om een eventuele beginnende tumor uit te sluiten. Maar als dat het was dan had het licht moeten kleuren op de scan en dat doet t niet gelukkig. Wel wordt het onrustige plekje bovenop zn hoofd maandag nog wel geopereerd, want dat is niet goed, maar zit gelukkig alleen op zn huid.
haha solly ja ik heb mezelf belooft geen testen te gaan doen dit keer... maar sas heb wel een app op der BB en volgend de app heb ik volgende week vrijdag mijn ei de 18de.. ook hier klussen we vrolijk verder Gaan jullie nog wat doen vant weekend??
Hoi lieve allemaal! Ik ben heel erg lang niet op t forum geweest (geloof me, dat was moeilijk!) maar ik wilde jullie eventjes laten weten dat ik zwanger ben Gisteren hebben we de 1e echo gehad. Volgens de verloskundige ben ik nu 6w6d. Erg vroeg voor een eerste echo, maar het hartje klopt! Lieve meiden die nog volop aam het klussen zijn... Geef de moed niet op!! Ik denk aan jullie! Veel liefs Kiewie
@ kiewie: gefeliciteerd meis! Wat goed dat het hartje al klopte zeg! Dan is t vast een sterk plakbeebje, geniet ervan meis! Kom je nu weer vaker meekletsen?
@ Engeltje: Gelukkig dat het mee valt met je opa meid! succes maandag met de operatie.. @ Kelly: ow jeetje meid, maar idd ff in de gaten houden!! hoe gaat het nu dan?? @ Kiewie: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! geniet er van @ Yasmijn: komt vast wel goed meid, probeer daar niet al te veel aan te denken en lekker genieten van je zwangerschap. Ik heb even wat foto"s in mijn foto album gezet van de woefjes en van het rompertje.. verder heb ik last van mijn blaas ineens :S beginnende blaasontsteking zo opeens :s lekker dan maar ff in de gaten houden..
Bedankt meiden, ik ga proberen te genieten maar eerst even in bed liggen en klein beetje slapen haha ben moe. En vriend komt over 1 uur thuis dus dan moet ik weer koken. Spreek jullie straks, dikke knuffel!!! Kiewie: Wat goed zeg, gefeliciteerd!!!
Leuke foto's hoor sas! Wat een schattige woefjes! Slaap lekker yasmijn, neem je rust waar het kan hoor, heb je zeker in t begin soms echt nodig. Ik heb net lekker ff buiten in t zonnetje gezeten en lig nu lekker een filmpje te kijken op de bank
Yasmijn, haha mijn man pikt ook altijd mijn dekens in en dan boos worden als ik ze terug pik... Wij hebben een 180 bed, maar hij ligt altijd op mijn kant van het bed dus we hadden gewoon een 90 bed kunnen kopen Weltrusten voor nu... Engeltje, mooi dat het niks was bij je opa... Hopen dat de volgende scan dan ook goed is... Lekker even een filmpje kijken... Ik ga zo even strijken Sas, mijn beste vriendin heeft die tabletjes ook gebruikt en die zegt dat zij dit ook had door die tabletjes, die is daarna gravitamon gaan slikken en toen was het weg... Spannend ik werk ook in de thuiszorg Ik zal zo eens naar je woefjes kijken... Blaasontsteking zou niet mooi zijn, als je der wel last vanhebt moet je de huisarts even vragen om een AB-kuur die niet schadelijk is tijdens zwangerschap, ben je nou bijvoorbeeld (nog niet wetend zwanger geraakt of je raakt op korte termijn zwanger dan kan een gewone AB-kuur schade brengen aan de ongeboren vrucht, gewoon als tip ) Schoesje, Welkom bij het clubje... Succes met zwanger raken... Heb je nu een 28 of 27 daagse cyclus? Hoe dan ook heel netjes Nancy & Schaapje, haha als die telefonie bedrijven hebben wel iets... Maar vond het wel echt belachelijk!! Haha die Laura die Laura, adem in, adem uit en alles komt goed Is misschien wel handiger idd, al mag je ze van mij iedere dag plaatsen hoor All, stom is dat hier kan ik dat wel hebben als iemand even weg is geweest en dan terug komt om te zeggen dat ze zwanger is, ben ook super blij voor Kiewie, maar in dat andere topic kon ik het niet velen, stom he... Nou ik moet niet te hard roepen, maar ik was het toen straks beu zo erg te menstrueren, dus ik bel de gyn, die zegt wacht nog even tot maandag af en neem zeker 2 ijzer tabletjes per dag... Als het maandag nog erg zou zijn zou ik weer tabletjes krijgen om het bloedde te stoppen en wat denk je ik bloed op eens veeeeeeeeeeeeeeeel minder, tot bijna alleen nog maar wat druppels in mijn verband (soms ff wat meer) en bij het af vegen, hoef nu geen tampon in want dat is geen prettig gevoel Nou ja goed we zullen zien hoe het gaat lopen, ga ff strijken en wachten tot me manneke thuis komt... Vrijdag drinkt hij altijd nog een biertje op de zaak, dus dan kan hij later zijn... Heb vandaag trouwens nog ff met Jaylin kunnen knuffelen... Leuk is dat, ik ga natuurlijk heel veel met der mama om, dus ze luisterde echt naar mijn stem... Zo lief... Ze kwam ook lekker helemaal opgekruld op mijn borst liggen... En als ik tegen der praten dan trok ze der wangetjes een beetje op hihi... Gelukkig begint ze week aan te komen, weegt 4kg nu.. KIEWIE Sorry dat ik je nog na mijn tekst zet, maar het plaatje is voor jou
SchoesjeR, welkom klets gezellig met ons mee! Sas, wow wat een super mooie honden ( vooral Brechje , super mooie kleuren ) wat zou ik ook graag een hond willen.. Maar zit er voorlopig hier niet in helaas! Moet het bij men Kitties houden haha Kelly, goh net of je lichaam het kan weten hè? Haha maar wel fijn meis dat het nu een stuk minder is! En lekker hè ff met een baby kroelen.. Aahh dan ken je wel wegsmelten toch? Engeltje, dat moet een opluchting zijn geweest toen je dat hoorde. Fijn dat het niets ernstig is! Laura, ik ga zo weer in een cupje piesen... Hoe staat het er bij jou voor? Ik dacht gistere een licht streepje te zien bij mij maar men vriend zag niks.. Yasmijn, slaap lekker meid, goed je rust nemen hoor! Kiewie, van harte gefeliciteerd meid!! In de vierde ronde? Wat super zeg! geniet ervan!
Kiewie, Ook hier super gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Jaja adem in adem uit..hihi..nu even eten en vanvond beter bijlezen
Nancy, ja vaag is dat dan... Nou moet ik zeggen normaal heb ik 2 dagen om de 30/45 min dus ben wel gewend dat ik erg vaak moet verschonen en het heftig is, maar dit was echt absurd... 15/20min, heb er bijna 2 dozen van 32 super en bijna een superplus er door heen gewerkt... Mijn man schrikt er altijd helemaal van, want word dan ook zo wit als een lijk... Laura, haha moeilijk he meis... Smakelijk en succes met lezen... Telkens als ik bij lees dan zevert hier iedereen zoveel dat ik tussen tijds nog zeker 5 mails krijg Ben aan het strijken en mijn huisdiertjes willen mee helpen Gelukkig zitten ze achter glas, dadelijk springt er een op de plank, platte leguanen...