1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou hier is de stoel dan :)
    Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben nog niet veel in het kamertje gedaan hoor. Alleen de meubeltjes staan in elkaar, maar we moeten nog behangen en alles aankleden, gelukkig hebben we nog tijd zat, al vliegt de tijd wel voorbij!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Dat is ook zeker een gave schommelstoel... Ziet er goed uit...

Hoe gaat het verder met je?

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja wel goed, ben gisteren heel snel in slaap gevallen op de bank na die drukke dag en toen mijn mannetje vannacht thuis kwam en me wakker maakte om naar bed te gaan was mijn hoofdpijn gelukkig alweer weg :)
    Wel weer een spannende dag vandaag, mn opa wordt op dit moment geopereerd aan zn hoofd, hoop dat dit goed gaat. Gelukkig is mn vader vandaag met hem mee.

Hoe is het met jou? Erg zenuwachtig al voor vrijdag?

4. Infantem Amor

Dat is wel fijn dat je vader nu mee is met opa.. Hopen dat het allemaal gewoon goed komt...

Ja mijn zenuwen voor vrijdag zijn best hoog nu...

Ik heb net 2 sollicitaties de deur uit gedaan... Ik loop telkens tegen een muur bij ons op de locatie en hoorde nu mijn collega/klasgenoot hetzelfde zeggen, dus het ligt niet aan mij zoals hun beweren...

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ben toch blij met mijn mams, kwam ze even langs om kippensoep te maken en had snoep tomaatjes mee en sinaasappels haha. Nou hoop niet dat het bij mijn zwangerschaps kwaaltjes hoort.

Leuke stoel, ik kan niet wachten om de kamertje in te richten haha maar goed alles op zijn tijd.

Maar Kelly we duimen voor je, je wordt echt wel mama!!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goed dat je dan aan het solliciteren bent Kel. Het is zo belangrijk dat je het naar je zin hebt op je werk! Je bent daar gewoon zo'n groot deel van je leven! Hoop voor je dat het een positieve plek voor je oplevert waar je ook lekker kunt blijven hangen als je opleiding klaar is. Hoelang moet je nog?

Ik ga zo mn mannetje eens wakker maken. Moeten zo nog wat boodschapjes doen en een kadootje kopen voor zijn moeder waar we vandaag nog heen gaan ivm moederdag. Ook zij wordt vandaag geopereerd aan haar hand. Ze heeft nu al beginnende artrose en is al aan haar andere hand geopereerd.

Nou fijne dag nog en maak je niet al te veel zorgen over vrijdag meis......

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Yasmijn: Wat lief van je mams! En die keelontsteking is geen blijvend zwangerschapskwaaltje dan meestal hoor ;)
    Je lichaam heeft nu gewoon een veel lagere weerstand waar hij erg aan moet wennen en daardoor heb je vooral in het begin vaak eerder keelontstekingen en dergelijke. Over een tijdje is je lichaam hier aan gewend en dan voel je jezelf over het algemeen een stuk beter :D Sterkte!

8. Infantem Amor

Minder dat je moeder ook geopereerd word... Sterkte...

Hmm ja dat is soms heel moeilijk, je geen zorgen maken... ;)
    En ik merk dat ik nu heel erg veel stress ervaar door het werk en dat heeft natuurlijk ook geen goede uitwerking. Ik moet nu nog 1,5 jaar naar school en dan zou ik klaar zijn, maar door dit gemekker heb ik kans nog 3 maanden extra te moeten... En ik verveel me al op school... Heb ook gekeken om gewoon niv hoger te gaan doen, met een toelatingsexamen... Of in Helmond in het ziekenhuis niv 3 te gaan doen en dan opwerken... Heb hier in mijn dorp al gesolliciteerd nu ;)

Yasmijn, hmm heerlijk kippensoep, wat lief van je mama... Hoop dat je keelontsteking snel over is...

Moet straks weer naar mijn 2de baantje... Daar heb ik wel zin in ;)
    Ben ook nog gastouder bij 3 boeven...

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ engeltje. Wat een leuke schommelstoel zeg!!!
    @kayleigh, spannend vrijdag !
    @yasmijn, Fijn he van die moeders die dan even voor je komen zorgen:)

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Heey meiden!

Wie zat er nou ook alweer op het wachtbankje, pinkelientje of schaapje? ik weet het niet meer!!
    ik word iedergeval gek op het wachtbankje, soms heb ik ineens een beetje kramp en dan denk ik jahoor het is klaar! en andere momenten denk ik nouuuu het zou kunnen?
    weet alleen niet zo goed wanneer ik nou moet testen...de laatste 2 cyclussen waren 28 dg maar nu had ik me eisprong op dag 16:(

11. Infantem Amor

Als je op dag 30 nog niet ongi bent zou ik even testen, zou het dan niet meteen op dag 28 doen, omdat je ook 2 dagen later dan "gemiddeld" je eisprong hebt gehad...

12. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Meidenn...dit is me nog nooit overkomen..ik moest gewoon drie pagina's terug lezen!

Yasmijn,
    Gossie meid, beterschap joh! En idd, schommelingen in je humeur horen erbij en ruzies met het mannetje dus ook. Ik zeg altijd tegen mjn man dat het wel lijkt alsof hij me expres pest als ik ongi ben, dan benik ook best prikkelbaar...Hij zegt dan altijd dat het dan gewoon mijn mood is...en daar heeft hij natuurlijk gelijk in ;)

Kayleigh,
    Bah, wat heb jij een akelige schoonvader! Van de week idd je spullekes ophalen enzo..zou mij ook een beter gevoel geven ;) Ik heb hetzlefde met mijn moeder. Ik denk ook dat ik w8 met het haar evrtellen als ik zwanger zou zijn...ze vertelt alles door aan mijn opaen oma en zusje en zo..pas had ze heel de familie evrteld dat mijn zusje giga ruzie had met haar vriend..lullig voor haar want iedereen vroeg ernaar terwijl ze net samen wonen en dus het wel eens knalt..ik heb haar verteltdat dat niets is om je voor teschamen, juist goed als je er maar op een fatsoenlijke manier weer uitkomt ;)
    Maar goed,moeders vind het leuk om negatieve dingen te vertellen te hebben...

Schaapje,
    Meid..ik herken je onzekerheid! Ik temp niet, dat isz'n gedoe en ben daar te laks voor. Ik doe de ovu testjes tussen 4 en 6 uur in de middag. Nu was mijn streepje eergisteren donkerder dan het streepje gisteren?!?! Terwijl ik mijn eisprong nog moet krijgen...heel vreemd. De kramp is nog wel echt aanwezig. Vanmorgenw eer geklust en het was soms echt even pijnlijk...die baarmoeder mond he...denk ik ;)

Engeltje,
    Hele gave schommelstoel! :D Ziet er super uit..zie je het al voor je?;)

Nou, wij krijgen dus ook gezinsuitbreiding in de vormvan een pup..manlief en ik gaan straks een beetje shoppen, heb er zin in!
    Verder is het afstuderen in volle gang..erg druk en veel te doen...wel leuk om te doen, maar mijn hoofd zit de hele tijd vol en ik ben nooit helemaalklaar. Er staat de hele tijd een nieuwe deadline te w88 en dat vind ik erg vermoeiend.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De operatie van mn opa is geslaagd, waren wel even wat complicaties, maar het gaat nu goed. Door zn bloedverdunners wilde het bloeden maar niet stoppen en toen dit uiteindelijk wel gelukt was bleek dat de huid op zn hoofd niet soepel genoeg was en dat het dus niet gedicht kon worden. Hierdoor moesten ze een stuk vel uit zn arm halen om dit weer op zn hoofd te plaatsen. Het stukje wordt nu op kweek gezet en vrijdag krijgen we weer de uitslag en worden zn hechtingen verwijdert.

14. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje, He gedsie..dat klinkt akeligmeid! Superfijn dat de operatie nu voorbij is, dat hijmaar snelmag herstellen! Dikke kusvoor jou, is niet makkelijk om je opa zo te zien!

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wat goed zeg dat de operatie geslaagd is :) ik hoop dat hij snel herstelt!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mn opa is er zoals gewoonlijk weer heel rustig onder gebleven hoor en hij zit nu alweer aan zn boterham dus dat komt wel goed.
    Mn vader zat in de wachtkamer en die is wel erg geschrokken, want er kwam ineens een verpleegkundige de kamer in om aan de andere mensen te melden dat t iets langer duurde ivm een operatie die wat complicaties had...... Mn vader wist natuurlijk niet wat er was dus hij schrok onwijs en is gelijk met de verloskundige meegegaan...

17. Infantem Amor

Laura, dat is inderdaad erg vermoeiend als je telkens tegen een deadline aanloopt... Hoop dat alles snel achter de rug is voor je...
    Ja dat is heel lastig als ouders zo zijn... Mijn moeder is helemaal niet zo, die doet echt alles voor me.. Ik ga zo ff naar haar toe om mijn was in haar droger te proppen en dan ga ik oppassen op de kindjes en als ik dan klaar ben kan ik bij haar mijn was weer ophalen... Ik kan echt letterlijk alles bij haar... Zij zegt ook kei hard dat ik moet stoppen met het werk wat ik nu doe als ik mij daar niet prettig bij voel... Ze wil me gelukkig zien...

Engeltje, poeh heftig, maar fijn dat het gelukt is... En hopen dat hij snel herstelt... Je begint er zelfs verkeerde dingen van te typen ;)
    Fijn dat hij er zelf zo rustig onder is...

18. Infantem Amor

Zo ik heb het rustig vandaag al mijn oppaskindjes zijn op pad met dit mooie weer, de een gaat ergens spelen en die nemen haar mee naar dansen en de ander is naar het dorp en daarna bij iemand spelen en de ander is samen met heel veel vriendjes bij een vriendje spelen...

Kan ik even aan mijn huiswerk verder, want ondanks ik aan het solliciteren ben wil ik wel mijn opdrachten af maken... Als dat gaat tenminsten, moet ze eigenlijk over 6 weken alle 4 af hebben, ben bang dat niet te halen... Maar ik moet, dan maar ff alle tijd daar in steken... En ik ga aan kaarten dat ik niet de enige ben die problemen heeft met mijn praktijkopleidster...

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Oooo meiden ik kon me net in het centrum echt niet inhouden en heb alvast kv 2x5 gehaald en 2 paar newborn sokjes!:) oh oh oh

20. Infantem Amor

Hihi, ik ben benieuwd... Ik duim voor je...

Deel Deze Pagina