1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    thanx....kom de rest van de week niet meer in het dorp dus dan heb ik ze maar alvast...pff ik hoop het zo !

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja dat geloof ik helemaal...
    Nog even volhouden meid...

3. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Engeltje, jeetje meid dat moet ff schrikken zijn geweest voor je vader! Gelukkig is het allemaal goed gekomen :)
    En je stoel, geweldig!! Zo 1 zou ik straks graag ook willen.
    Vallie, wanneer ben je van plan te testen meid?
    Ik zal voor je duimen op een mooie test! :)

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Nancy, nog niet gelukt foto's op je profiel te zetten?!
    Hoe gaat het met jou?

5. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hallo meiden,

Hoe gaat het hier?

@kelly: goh meid wat herken ik je verhaal met je schoonvader..
    Ik heb dat ook gehad met mijn ex schoonfamilie..
    Mijn ex was ook altijd het pis paaltje.. Kevin doe dit Kevin doe dat..
    En hij surfte nooit voor zichzelf op te komen tot dat die mij in zijn leven had.. Ik liet hem inzien hoe zijn familie tegen hem deed..
    En daar was uiteraard zijn pa , ma en zijn hoog verwaande, verwende zus het niet mee eens...
    Kon die familie wel weet niet wat doen..
    Alles draaide daar om het geld zo van kijk wat wat wij hebben... Maar vrienden dat hadden ze niet en liefde dat kende ze ook niet..
    Heb het 3 jaar vol gehouden toen was. Koek op..
    Ik kon het niet meer.. Omdat ik uit een gezin komt waar liefde en respect en elkaar helpen op de eerste plaats komt en geld niet op nummer 1 stond!! Botste het te veel..
    Ben blij dat ik die stap heb gezet ook al vond ik het heel moeilijk in het begin.. Bang dat die weer naar zijn ouders ging.. Maja das zijn keus en zijn leven.. Dat zijn mensen die nooit liefde zullen kennen..
    Ja liefde voor materiaal.. ;)

Haha m'n mannetje heb ook dat boek van kluun :D
    Ja zegt die als jij zwanger bent ga ik hèm lezen..
    Ik heb het boek van Claudia de breij dikke tieten en andere zwangerschaps verschijnselen haha ik ligt soms in een deuk van het lachen!!! 9 maanden dagboek van Marianne amelink heb ik ook ook zo leuk boek!!

Hier: vandaag sollicitatie gesprek gehad voor de thuiszorg..
    Ging aardig goed ze hebben diensten van 9 tot 12 en van 13 tot 16
    Ze moest het nog even overleggen met haar andere collega's hoeveel cliënten ik zou krijgen.. En het is lekkeren almere.. Helemaal geweldig!!! :D met mijn blaas gaat het redelijk goed.. Heb er nu geen last van ben ook veel aan het drinken.. Had nog blaas tabletten van rotter ( mag tijden zwangerschap) dus dat scheelt.. Anders morgen toch ff de ha hebben..

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: spannend, wanneer ga je testen? :)

@ sas: Fijn dat je sollicitatie zo goed is verlopen, is toch altijd weer spannend om te doen! En gelukkig dat het weer beter gaat met je blaas!

en schoonmonsters.....grrr, af en toe zou je ze! Weet er hier helaas ook alles van, maakte me er in t begin ook heel erg druk om, maar nu gooi ik alles altijd gelijk eruit en maak ik me er niet meer druk om.

@ Kel: Weet je nog van die baardagamen van mn schoonpa? Ze zijn er nog steeds en ze willen ze zo erg graag kwijt dat ze tegen elk aannemelijk bod wegmogen, weet dus niet of jij of evt andere mensen hier er nog interesse in hebben?
    Laat t me dan maar weten!

7. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Vallie,
    Spannend meid....ik duim voor je!

Sas,
    Wat leuk bij de Thuiszorg! En fijn dat het beter gaat met je blaas!

Hier weer helemaal in de war door een gekke ovu-test...ik krijg volgens mij gewon 2 eitjes ;) (grapje natuurlijk) Want die test ziet er zo vreemd uit!

8. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ Sas, vervelend ja zulke schoonouders!! daar zou ik ook niet tegen kunnen!
    en gefeliciteerd met je baan!

@ engeltje en nancy, ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik ga testen...nu is zoiezo te vroeg.. ik zou ongv vanaf de 16e kunnen testen op zn vroegst,..ik ga even kijken hoe ik me voel deze dagen..misschien donderdag? dan zijn we allebei vrij, de rest van de week moet ik half 7 op en dan kan ik ook niet gezellig samen testen..

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    het is inderdaad een vreemde test! de 2e streep is een soort penstreepje of zie ik dat verkeerd? gek dat heb ik nog nooit gehad

10. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Nee met de ipad niet.. zit nu op de laptop.. kijken of het me dan wel lukt :)
    Hier rustig aan.. heb zaterdag een positieve ovulatie test gehad dus druk aan de klus geweest ;)

@ Sas, gefeliciteerd met je baan meid! Die werktijden komen ook mooi met je hondjes uit toch? :)
    @ Vallie, das toch wel het leukst he.. samen testen!
    @ Laura , zon test heb ik ook nog niet gehad meis haha ( ben ook pas deze maand begonnen met testen :) )

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo, net bij mn schoonouders geweest nog ivm moederdag en mijn god, wat kan mn schoonmonster toch klagen en zeuren. We zijn dan ook maar vroeg naar huis vertrokken. Zo handig dat ik nu gewoon kan zeggen dat ik moe ben ;)
    Ze is dan wel aan dr hand geopereerd, maar dat hebben we maar 100 keer moeten horen, ze was zo zielig! Daarnaast ook nog een flinke discussie gehad over foto's plaatsen van je kind in bad op internet. Ik wil gewoon niet dat dat gebeurd, nou daar had zij een hele andere mening over, niet normaal hoe fel ze was. Ze moet is leren om onze meningen over dingen te respecteren, maar dat zal nooit gebeuren denk ik!

12. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Oe gezellig hè ;)
    Wij hebben de hondjes als smoes :p

13. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Schoonmoeder zijn geweldig haha, ik blijf niet lang online. Had net MvM hier en we hadden testje gedaan. En ik mag official nu meedoen, ik kreeg heel snel een duidelijke T streepje! Hoop dat het positief is en dat onze kleine uk het goed doet.

Hier het resultaat:

14. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Ja das ideaal met de hondjes, en het is lekker in al ere zelf dus lekker in de buurt :D

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sas: haha als ik niet meer zwanger ben moet de kleine gewoon op tijd naar bed ;)

@ yasmijn: joehoe!!! Echt megazwanger meis!! Nog een keer gefeliciteerd :D

16. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bedankt, ben ook super happy, ze was wel verbaasd dat ik geen echte kwaaltjes heb omdat ik na 5 weken al zo snel een duidelijke en snelle streep had. :) Kan alleen goeds betekenen :)

Ik ga zo weer mijn nest in, ben ietsje beter maar nog steeds ademnood haha. :p Allemaal hele leuke avond verder en slaap lekker straks, dikke knuffel! :)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Misschien ben je dan zelfs al verder als zij er zo verbaasd over was! Ben benjeuwd strax naar je termijn echo. Maar wat heerlijk om het nog een keer zo duidelijk bevestigd te zien he! Slaap lekker en beterschap!

18. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Hoi lieve meiden,

Ben paar daagjes afwezig geweest en heb meer als 10:$ bladzijden terug moeten lezen:D

*Engeltje, fijn dat operatie van je opa achter de rug is!!
    *Laura, lastig dat je ovutestjes zo wisselend zijn.. voor de zekerheid maar klussen en miss krijg je snel een knalovutest..?
    *Yasmijn, mooie test van mvm!!
    *Kelly, gelijk heb je meid dat je solliciteerd! als het niet lekker loopt geeft dat onnodige stress! hoop dat je iets gaat vinden wat helemaal naar je zin is en goede contacten met collega's!
    *Vallie, was ik die naast je op t wachtbankje zat, maar denk dat ik er snel van af gekiepert wordt...

All, mn temp is hard aan het zakken, had vandaag mn ongie al verwacht, maar zal morgen wel komen:( heb al een paar dagen het idee dat het deze ronde niet raak was, daarom even wat afstand genomen, baal nu flink en ben ook best verdrietig. Gewoon hele dag niks uit mn handen gekomen vandaag. Gelukkig morgen een extra slaapdienstje draaien op t werk, even afleiding en niet na kunnen denken.
    Weer op naar volgende ronde.. Ga nog ff rondneuzen op internet naar iets wat cyclus kan verkorten...

Liefs Pinkelientje

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wat een knaltest!! :D

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ownee he...:xdat is niet te hopen meid!! kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt..
    maar zolang je nog niet ongesteld bent kan t nog alle kanten opgaan he....

Deel Deze Pagina