1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Yasmijn,
    Superrrrrrrr knaltest! Mooi hoor, meid! Gefeliciteerd! :D
    Gaaf he!

Meiden..serieus..ik zit er nu even door heen..snap niets van die test en ik weet gewoon niet goed wat ik ervan moet denken? Maar idd...gewoon maar lekker klussen...morgen avond gaan we er weer voor ;)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pinkelientje: he meis toch, wat balen weer! Hoop dat je er iets voor vindt meis en anders toch gewoon nog eens langs de huisarts.... Dikke knuf voor jou!

@ laura: gewoon vergeten die test en doorgaan met klussen ;)

Meiden, klussen jullie trouwens altijd savonds? Want sochtends is ook eigenlijk nog beter he!......

3. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ yasmijn: nog een keer gefeliciteerd meid!! Mooie test btw..:D

@ engeltje: wij klussen idd s ochtends ( lekker vroeg want meneer moet om 6 uur de deur uit :p ) blijkt beter voor het zaad te zijn, dan zijn de zwemmer sneller ;)

4. Embarazada

Ook wel eens sochtends, zoals vandaag ;) maar meestal savonds ;) Ja, eigenlijk ook gewoon vergeten..
    Weet je, moet de 29ste naar Erasmus en ben gewoon erg bang dat ik geen eisprong heb :(

5. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    woww klussen jullie dan voor 6 uur sochtends:$:$hahaha
    wij klussen meestal savonds...in het weekend weleens sochtends!

6. Embarazada

Hahaha, nee hoor..mijn man en ik hebben allebei wisselende tijden dat we op hoeve te staan..vanochtend bijvoorbeeld 9 uur ;) Nou..dan lukt het wel hoor ;)

7. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Gezellig hier met leeftijdgenootjes! :)

8. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Wij klussen eigenlijk altijd de ochtend rond 5.30uur, maar heel soms in de avond...

Riza, welkom, veel klus plezier en wens je een snelle zwangerschap toe ;)

Engeltje, fijn he van die schoonmonsters... De mijne waren zo fijn om bij ons binnen te vallen zonder te bellen... Mijn man was zo koppig tegen ze (en ik bemoei me er niet meer mee), dat ze zijn gegaan... Hij zegt ook kunnen ze niet even bellen voor ze op eens langs komen, hij zegt ze moge best wel een kop koffie als ze ff laten weten dat ze er aan komen... Mijn schoonmonster kwamen nu wel even vertellen dat ze 5 weken op vakantie gaan en mijn man hun tuin MOET doen...
    Zou ze graag overnemen, maar denk dat mijn, nog niet uit gebouwde, huis dan te klein word, hebben nu 2 grote terraria's staan, de een zitten de leguanen nog in en de ander zijn we in elkaar aan het zetten daar gaan ze straks heen...

Pinkelientje, Vitex agnus castus ookwel monnikspeper zou kunnen helpen voor een kortere cyclus... Dit zit onderandere in Etos Zwanger Worden, maar ze hebben het ook in druppeltjes vorm...
    Vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet gelukt is...

Sas, gefeliciteerd met je baan ;)
    Hopen dat je last van de blaas nu dan snel helemaal over is...

Yasmijn, wat een super knal test zeg... Zie je wel dat het goed zat... Nou ik duim dat je beebje goed aan mama vast blijft houden nu...

Vallie, dat is wel gezelliger inderdaad om samen te testen...

Laura, je testjes is inderdaad een beetje raar... Welke had jij ook al weer?

Nancy, dus klus plezier gehad met je posi test ;) Oke ik zal zo nog eens kijken :p

Sorry als ik iemand vergeet... Alzheimer light, zal ik maar zeggen...
    Hier geen menstruatie meer, dat is ook wel fijn... Ben nu alleen erg zenuwachtig voor vrijdag... En hoe hte gaat lopen met school etc... Heb volgende week dinsdag gesprek met mijn begeleider op school... Ben al wat dingen op papier aan het zetten waar ik tegen aan loop...

9. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ riza: welkom meid :D
    @ vallie : Hihi ja voor 6 uur goeiemoggel :p

10. Infantem Amor

Haha deze ochtend zijn we alleen tegen elkaar aangekropen en schoot ik wakker van een vent die in paniek raakte omdat hij zich licht verslapen had... Hij was op het goede tijdstip weg hihi...
    Was wel fijn even tegen elkaar aan kruipen, maar ja dat we dan allebei in slaap vallen...

Pff ik zit zo 's morgens vroeg al aan mijn huiswerk en blijf het gevoel hebben dat ik er gewoon niet uit kom... Merk ook dat het voor mij allemaal te veel word, ik ben met school bezig, ik ben met 2 projecten bezig die in ons team verplicht zijn te volgen, dat kost mij heel veel tijd... Ben ook zo moe en ik moet maar extra diensten blijven draaien... Richting de zomer moet ik ook op eens dagen gaan werken die ik normaal niet werk enz...

11. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Woow om 5:30, dat zie je mij nooit doen. Meestal avonds en ochtends als het weekend is. Maar nu zit ik te twijfelen of ik nog wil haha, als je zwanger bent is de sex erg goed alleen daarna krijg je toch partij last van je buik. Heb de hele nacht wakker gelegen. :D en bedankt meiden en idd duimen dat onze beebje zich goed aan mij vasthoud.

Hoe is iedereen deze morgen? Ik nog steeds in bed met iPhone en verkoudheid :D

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    :$ wat klussen jullie allemaal veel s'ochtends.. Wij niet zo vaak, heel af en toe in het weekend!

@Kelly bedankt voor je reacties meid, erg leuk! :D
    Heerlijk hè zo smorgens lekker warm tegen elkaar aankruipen? Daardoor val ik dus ook altijd in slaap Hihi
    Ook lekker dat je ongi voorbij is.. Klussen jullie trouwens ook tijdens de ongi's door meiden?
    Hier worden er geen rode zeeën gevaren :p
    @Riza, welkom meid! Klets gezellig met ons mee.
    @Engeltje, hier ook geen reptielen in huis ( helaas, ik vind ze geweldig ) want vriendjelief is er als de dood voor haha
    @Yasmijn, wat een mooie test! Wat houdt het moeders voor moeders precies in? Ik weet dat je dan je urine moet verzamelen maar wat doen ze er verder mee? :)
    @ all, ik heb wat foto's van mezelf geplaatst dus degene die nieuwsgierig is... ;)
    Ik heb nog geen foto album van men babystuff.. Want ik heb nog niks gekocht :$ haha kan mezelf goed beheersen als we in een babyzaak zijn.
    ik heb hier trouwens wel wat spullen in huis maar die zijn Heel simpel. Campingbedje en baby eetstoel van de Ikea bijvoorbeeld. Voor als men nichtje hier is :)

13. Infantem Amor

#2773 Infantem Amor, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2012
    Yasmijn, nog steeds beterschap dan...

Ik ben wakker geschrokken, dus zit nu klaar wakker op de bank... Ben bezig met huiswerk maken, maar is niet echt makkelijk... Krijg het er niet goed in gestampt... Ik denk veel te moeilijk en daar maak ik het mij zelf eigenlijk alleen maar moeilijk mee...

Nancy, uit de urine van een zwangeren vrouw halen ze het hormoon HCG, dit is de eerste 4 maanden het sterkst (mag beginnen bij 6 weken tot de 16 weken)... Van dit hormoon word pregnyl gemaakt een medicijn dat vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen krijgen. Het word voornamelijk gebruikt als voorbereiding op een IVF behandeling... Vaak moeten die vrouwen Pregnyl spuiten om de eisprong te bevorderen... Dus als je zwanger bent en je plast voor MvM dan help je daar aanstaande moeders mee waar het niet zo goed bij lukt ;)

En het stukje de rode zee bevaren, uhm ik heb het liever niet... Maar mijn man heeft wel eens zo'n drift en dan moet en zal die seks hebben ;), gelukkig is dat niet vaak... Moet wel zeggen dat ik vaak tijdens mijn menstruatie erg koppig ben, maar heb dan wel zin :) Vriendin van mij is de laatste dag van haar menstruatie het meest vruchtbare dus uhm ja soms moet je dus wel als je een kindje wilt :$

Haha heel simpel een campingbedje en eetstoel :p
    Hier zegt iedereen, nou der kan al een baby slapen bij jullie, wanneer zijn jullie het van plan... Dan den ik ten eerste kun je geen plan trekken een baby komt wanneer die zelf wil... En ten tweede heb ik de smoes (als we het dan gister toch over smoezen hadden) dat de kindjes van mijn schoonzus en beste vriendin dan lekker hier kunnen blijven slapen en hun geen campingbedje mee hoeven te slepen ;)

Engeltje, over die smoezen om van je schoonmonsters verlost te zijn... Ik werk in de zorg, dus ik kan heel makkelijk zeggen dat ik of moe ben van het werk of dat ik bijv die avond nog een dienst moet draaien of iets dergelijks... Soms wel handig ;) Maar ja net als gister stonden ze plots op de stoep... Moest wel lachen, mijn leguanen waren los en mijn schoonmoeder heeft er ontzettend schrik van die dus wilde ook wel heeeeeeeeeeel snel weg... :p

14. Yasmijnkai

Haha Nancy mijn vriend is een echte schipper of naja was nu hoeft ie paar maanden niet. Maar precies wat Kelly zei vind het wel iets goeds, en het is echt een kleine moeite. Heb al sinds gisterenavond halve kaan vol en ben met een nieuwe bezig. En bedankt hoop dat het snel over is, gelukkig is mijn baas relaxed.

@ Riza welkom!! :)

15. Infantem Amor

Yasmijn, echt super goed dat je plast van MvM...

Nancy, thanks voor je reacties... Zwerfkatje? Ja en nee... De kat van het hotel was zwanger geraakt en het gezinnetje (papa poes is er bij gebleven) leeft nu op het terrein van het Senegambia hotel. Een van de 3 kittens was totaal niet bang en die wist voortaan dat als ik daar zat dat ik iedere avond hem/haar op schoot pakte om te aaien... Moeders kwam dan af en toe even kijken of alles goed was met der kitten en als ze zag dat der baby bij mij zat dan ging ze weer verder met der andere 2 kittens...
    Die foto van ons samen die heb ik ooit in de auto gemaakt en die was in kleur niet zo mooi en toen heb ik hem naar zwart/wit gezet en iedereen vind die foto nu mooi ;)

Zal straks even kijken of ik mijn huisdiertjes in mijn mappen krijg.. Ze zijn op de foto's ook niet zo super goed te zien, omdat de beesten constant bewegen als ik een foto wil maken... En zal een nieuwe foto van mijn nichtje er in zetten... Ze was zondag precies een maand oud en dan zie je al dat ze flink groeit...

16. Embarazada

Hoi dames,
    Voor mij een treurige dag, gisteren ben ik gebelt door mijn vader. Mijn oma is gisterenavond overleden. Toch opeens onverwachts. Ze hebben gisteren gezegd dat ze nu echt officieel op sterven ligt zeg maar..maar goed..dat kan altijd nog wel even duren. Ik ben gisteren nog langs gegaan en mijn man heeft haar mond nog wat schoongemaakt en zo (hij is verpleegkundige). We gingen rond acht uur naar huis en rond half 12 belde mijn vader.
    Voel me nu erg verdrietig natuurlijk, maar het is voor haar beter..ze was er zo slecht aan toe.
    Ze is 88 jaar geworden..

17. Yasmijnkai

Oh meid, wat erg, sterkte! :(

18. Infantem Amor

Laura, gecondoleerd! Heel veel sterkte in de komende periode...
    Fijn dat je wel zelf weet dat het zo beter voor haar is, maar hoe dan ook het blijft je oma en dat is heel verdrietig om die te missen...
    Sterkte...

19. Infantem Amor

Pff moet dadelijk om 11.00 naar een oud zorgvrager van ons toe om de zorg af te sluiten... Echt schandalig eigenlijk, die zorgvrager is al vanaf februari uit zorg en er is nog niemand langs geweest... Nu kreeg ik te horen, ja jij bent er het meeste gekomen, dus jij moet dat doen... Officieel mag ik dat helemaal niet doen, omdat ik nog in opleiding ben...
    Maar ja goed ik ga er dadelijk heen en dan zien we wel hoe het loopt... Ben eigenlijk wel beetje bang om der te zien, ze blijkt heeeel erg achteruit gegaan te zijn... Kon heel goed met die zorgvrager opschieten...

20. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Laura, gecondoleerd meid, heel veel sterkte toegewenst!!
    Wat lief van je man dat hij je oma nog verzorgt heeft :)

Deel Deze Pagina