1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hier nog steeds in bed met iPad en 3 hondjes :p

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Dank je wel meiden! Lief van jullie..het lukt me aardig om het te relativeren...dus verwacht dat het de komende dagen nog even zwaar is, maar daarna zal het gevoel van liefde overheersen.

Ik op de bank met GTST en chocolade! ;)

3. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ Laura: gecondoleerd meid :(
    Heel veel sterkte de komende dagen!

@nancy: door rooie zee varen hebben wij hier ook wel gedaan maar vind toch nie zoo euhm fris :p tenzij we onder de douche staan dan maakt me het nie uit ;)

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha Laura... Op de bank met GTST en Chocola... Hmm krijg lekkere honger :p

Sas, hihi ja wij gaan als hij de rode zee bevaart heeft meteen daarna onder de douche ;)... Voel me zelf al vies als ik menstrueer :p

Ik zal zo mijn haren eens gaan wassen en dan aanrijden naar mijn moeder... Medicijnen van mijn oma ophalen en dan door naar die zorgvrager en als ik dan klaar ben even bij mijn oma haar medicijnen uitzetten... Mijn vader moet overwerken dus doe ik dat even voor hem anders is hij om 23.00 pas bij mijn oma... Dan is ze nog wel wakker, maar komt ze haar avond medicatie van 18.00 te kort... En hij heeft wel eens dat hij om 20.00 ze pas uitzet, dat is niet zo erg, maar 23.00 word wel laat ;) Oh en krijg net een telefoontje dat ze sensoren gaan plaatsen in mijn oma's huis dus is maar goed dat ik even langs ga dan, want oma is dementerend en kan niet tegen die veranderingen...

Moet vanavond eens foto's uit gaan zoeken voor mijn oma... Mijn neef en ik hadden het idee een digitaal fotolijstje te kopen en daar allemaal foto's op te zetten voor oma... Nu staan er heel veel lijstje op de tafels... Nu doen we met 4 van de kleinkinderen (de andere 3 ziet ze niet meer), zo'n lijstje kopen en foto's op zetten.. Ook van haar achterkleinkinderen, want die heeft ze ook al 5, ze ziet er helaas maar 2 van...

5. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Gecontroleerd laura! Sterkte de komende tijd.

6. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Whoeehoeee werd net gebeld door dat bedrijf waar ik gister was voor een sollicitatie... en ik ben aangenomen!!!! :D ben helemaal happy!!!
    Kan volgende week al aan de slag.. Lekker weer bezig zijn.. Geweldig!!

7. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Gefeliciteerd Sas!!! :D

8. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ladylaura, gecondoleerd meid!:( echt naar als je je oma moet missen!

@nancy leuke foto's!

@kayleigh, jeetje half 6 sochtends?!? Ik zit hier met open mond haha dat doen wij echt niet! Me vriend is niet zo'n ochtendmens..;)

Hier nog niks aan de hand..af en toe een zeurende onderrug, vannacht had ik een zeurende onderbuik maar die is weer weg dus we zien t wel ik houd hoop;)
    Me pauze is voorbij ik ga weer werken!

9. Infantem Amor

Sas, nice!! Veel plezier en geluk met je werk...

10. Infantem Amor

Pff kinderen... Nooit aan beginnen :p
    Mijn oppaskindjes zijn knettergek ;)
    Zijn de jongste en een vriendinnetje een cake aan het bakken is de oudste het aan het filmen en hoe...
    Ze zijn een eigen kook programma "kijk en kook" :p;) aan het filmen...

11. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Dank jullie wel dames!! :D

12. Infantem Amor

So dan... Ik keek net in de spiegel en de puistjes springen als paddestoelen op mijn gezicht... Heb in eens heel mijn kin vol staan, had ik vanmorgen nog niet... Krijg ik van 2 pubers, ja dat hebben wij ook wel eens, dan ben je nog jeugdig :p

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laura: Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd meis!

@ nancy: leuke foto's hoor en wat een geweldige kat haha! Daar is mn vriend vast niet allergisch voor ;)

@ sas: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! :D

@ Kel: Kunnen ze niet bij je op de slaapkamer dan? Haha
    Mochten jullie nog iemand weten laat het dan maar horen ;)

Hier geen sex als ik ongi ben hoor, absoluut niet, bah!
    Ben wel blij ( en mijn man ook ) dat ik nu weer zin heb in seks en dat ik er geen voorweeën meer van krijg! Tot week 14 deden we het echt maar heeeeeel af en toe en nu....... :D

14. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Warm welkom hier, thnx!

Allereerst, gecondoleerd Laura:( altijd erg om afscheid van iemand te nemen. Sterkte de komende tijd!

Sas, gefeliciteerd met je nieuwe job! Wanneer kan je beginnen? En wat voor soort werk ga je doen?

Ik heb nog nooit tijdens m'n ongi sex gehad... Moet er ook niet aan denken eigenlijk;) haha
    En lees dat veel van jullie s ochtends sex hebben, wij soms in het weekend, anders altijd s avonds voor het slapen gaan. Is volgens mij ook beter voor het zaad om even te blijven liggen (kunnen de zaadjes sneller klimmen). Hopelijk heeft het effect, dat weten we over 13 dagen :p

Kayleigh, ik heb ook zoooooo'n last van puistjes! Normaal ook wel eens, maar nu vooral rond m'n mond. Te lelijk. Hoop maar dat het voor een goed doel is ;)

15. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
  16. Infantem Amor

Haha... Engeltje... Fijn dat de seks nu wel goed gaat zonder voorweeën, geniet ervan...
    En op onze slaap kamer is niet zo veel plek ;)

Riza, zeg maar Kelly ;)
    Hoop voor jou ook dat het voor een goed doel is:p Bij mij kan het nog niks anders zijn als hormonen... Ik heb eigenlijk nooit puistjes, heel af en toe een... Maar nu richting mij eisprong krijg ik allemaal puistjes...

Ik heb sinds vanmiddag geen spotting meer... Yeah... Nu wachten op vrijdag... Heb soms erg felle steken rechts net boven mijn lies...
    Heb het ontzettend koud... Brrrr...

Hoe gaat het met iedereen?

17. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Engeltje, je kunt ook voor speeksel en huidschilfers allergisch zijn ;) Hihi veel mensen denken dat het alleen van de haren is.
    Riza, thanks for The tip!!
    Kelly, ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen meid! Denk je dat ze vrijdag ookal verdere stappen gaan ondernemen?
    Hier gaat alles rustig.. Zit op het wachtbankie ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ riza: sorry had helemaal over je heen gelezen, maar welkom hier en succes met zwanger worden!!

@ kel: dat genieten lukt nu wel weer hoor haha

@ nancy: ja i know inderdaad. Mn man is ook allergisch voor de huidschilfers. Zo kan hij net wat beter tegen langharige honden, omdat de schilfers dan meer in de vacht blijven hangen :)

Hier vanmiddag ineens wat buikpijn en vochtverlies gehad. Was wel maar een klein beetje en niet hele erge krampen, dus had de vk nog niet gebeld. Ze zeggen nu alleen in t andere topic waar ik zit dat ik t beter wel ff kan doen, dus morgen maar ffies bellen

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    hallo dames,

@Laura: gecondoleerd, meis :( 88 is een prachtige leeftijd, maar het verdriet en gemis wordt er niet minder om. Veel sterkte de komende tijd.

@Yasmijn: wat goed dat je meedoet met Moeders voor Moeders!

@Nancy: leuk Sphynxen!

@Riza: welkom!

Over klussen: wij doen het vrijwel nooit 's ochtends en alleen aan het eind van m'n menstruatie willen we ons weleens niet langer kunnen bedwingen ;) maar geen rode zeeën!

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Engel: oh jeetje, meis :( klinkt inderdaad niet zo prettig, zou ook voor de zekerheid even bellen...

Deel Deze Pagina