1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Volgens mij niet...tot hij vol gelopen is zeg maar...maar ik zal het wel horen van Sensitest...ben benieuwd...we hebben gewoon geklust voor de zekerheid...vandaag waren er ook twee strepen te zien,maar wel normaal...maar goed...weet nu niet of mijn eisprong al geweest is of nog moet komen door die rare strepen...zo onhandig!

Gisteren zijn we trouwens nog gaan kijken voor de pup, en we hebben er eentje uitgekozen! Hihi, hij is zo lief! We mogen hem 2 juni al komen halen! Leuk! :D

2. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Hihi herkenbaar dus! Ben ik niet de enige! :) knap dat je het toch tot een dag voor je nod volhoudt. Zal het ook proberen, maar lukt me toch niet;)

Symptomen? Volgens mij kan mijn lichaam me op allerlei manieren voor de gek houden, probeer er dus zo weinig mogelijk op te letten. Maar hier mijn symptomen:
    Rare en nare dromen,
    Slecht slapen
    Spierpijn (last van buik, rug, maar ook schouders:()
    Puisten :$

Dus valt nog mee.. Geen idee wanneer mijn eisprong was. Blijft toch weer elke maand afwachten..
    Welke symptomen hebben jullie?

3. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Ahhh wat leuk zeg! Welk ras gaat het worden? Altijd leuk een huisdier! En 2 juni, schiet op! Leuk hoor. Wij hebben een stoere kater! :D

4. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Riza, wat duurt wachten toch lang he, je testdrang is dus heeel begrijpelijk ;)

Engeltje, fijn dat er waarschijnlijk niets ernstigs aan de hand is!!

Laura, sterkte meis de komende dagen! Blijft ondanks dat je oma oud geworden is en ze vredig is ingeslapen toch een lege plek!
    Gelukkig een mooi lichtpuntje dat jullie een pup uitgezocht hebben! Heb je foto's? Ben tuurlijk wel nieuwsgierig:p
    Enne je ovutestjes begrijp ik ook niet zo veel van, hopelijk heeft sensitest een antwoord voor je!!

Bij mij nog niks... Had afgelopen maandag ongi verwacht omdat ik op dag 33 posi ovutest had(hier geshowed ;)) maar nog niks, temp dipt en piekt als een schommelschip, dus kan ik ook weinig van op aan. Nu sinds gisteren de 2e keer deze cyclus doorzichtig dradenslijm, dus hoop dat mn ei nu wel echt gaat springen, weet voor 90 % zeker nu niet zwanger te zijn! vanavond aan de klus en hopelijk gaat het effect hebben, zit nu op dag 49 en heb mn nod maar bij gesteld tot dag 64:$
    Als deze ronde niet raak gaat zijn ga ik naar de HA en laat ik me niet met een kluitje in het riet sturen! mn rondes worden langer en langer! straks gaat het naar 76,84,92 ofzo..hihi

5. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Heej Mammietammie,
    paar keer gezien dat je gezellig mee leest in dit topic, zin om mee te kletsen??
    Stel je gerust voor hoor en klets gezellig mee;)

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden! Na een hele drukke dag kom ik me weer even melden!:D
    We hadden vandaag 14 kids met zn 2tjes dus we waren helemaal gesloopt...zeker omdat de helft bananen in hun oren hadden!! pfff kids;)

@laura, wat leuk een puppy!!! ik zou in de toekomst ook wel een hondje willen maar eerst een kindje :D hihi
    @pinkelientje...wat gek dat je nu weer slijm hebt... hoe weet je zeker dat je niet zwanger bent? getest? ik had namelijk toen ik zwanger was ook helder slijm...toen wist ik het zelf nog niet! maar ik weet nog dat ik dacht Huhhh dat is gek! Ik wil je niet gek maken nu hoor...maar vroeg me af hoe je het zo zeker wist! :) want je zou dan nu 16 dagen na je positieve ovulatietest zitten toch ? of heb ik dat verkeerd geteld/gelezen!

Wij hebben besloten morgenochtend te gaan testen.. vind t wel spannend maar ik hou mezelf echt voor dat het niet zo is!! heb vandaag geen buikpijn meer gehad maar goed dat zegt natuurlijk niks....
    jullie horen het :)

7. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Spannend Vallie! Ga duimen dat je morgen 2 mooie streepjes gaat zien!!
    Ga je samen met je vriend testen?

Ga er van uit dat ik niet zwanger ben omdat mn temp gistermorgen op het laagste punt van alle 49 dagen zat! en bij een zwangerschap hoort temp hoog te blijven.

8. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heey Pinkelientje en de rest!

Hihi ja ik lees al even met jullie mee :D Had nog niet gereageerd, vind het toch wel lastig er zo 'in te stappen' aangezien hier zo druk gekletst wordt. Wat wel superleuk is trouwens! Grappig om ineens mijn eigen naam ertussen te zien staan :p

Ik zal mij gelijk maar even voorstellen ;) Ik ben 25 jaar, 7 jaar samen met mijn vriend en wonen 2,5 jaar samen. En we zitten nu in de 4e ronde voor ons eerste kindje.
    Oja, ik ben jarig in januari (uit 1987 uiteraard) en wij hebben ook een hondje. Nouja hondJE, een gespierde bulldog ;)

Leuk dat ik mee mag kletsen!

9. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Welkom Mammietammie,
    jaaah echte kletskouzen in dit onderwerp hoor:p maar wel heel leuk! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Zie aan je banner dat je morgen kunt testen! ga je ook echt testen of ga je afwachten?

10. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Nancy, hihi ja soms kan dat heerlijk zijn... Misschien idd een innesteling? Ik *duim* voor je...

@ Sas, pff om 4 uur en ik vond 5.30 al te vroeg...

@ Laura, dus de extra streepjes liggen niet aan mijn pc ;)
    Ben benieuwd wat ze zeggen. Ziet er uit als indroog streepjes... Ik heb bij meerdere gelezen dat de sensi testen niet betrouwbaar zijn.. Ik gebruikte die van zwanger&kids, die deden het goed...
    Leuk dat je het hondje dan al mag halen...

@ Engeltje, nou hopen dat er niks is en dat je maandag gewoon een prachtige echo hebt ;)

@ Riza, haha het gevoel is herkenbaar... Nu test ik niet meer zo veel omdat er geen pijl op te trekken is bij mij ;) Soms zeggen mijn vriendinnetjes hier test nou...:p

@ Pinkelientje, spannend!! Wat Vallie beschrijft had ik ook bij mijn zwangerschap... Toch een testje wagen? Wil je ook niet gek maken maar is wel toevallig... En 64 dagen zou wel heel veel langer zijn als je vorige cyclussen..

@ Vallie, haha ja soms die kinderen, dat had ik gister met mijn oppaskinderen en die zijn toch al 11, 11 en 12, maar man om man, soms denk ik inderdaad dat ze bananen in die oren hebben..
    Spannend, mijn duimen draaien voor je...

@ Mammietammie, ook ik had je al een aantal keer mee zien lezen... Leuk dat je gezellig mee komt kletsen... Heel veel succes. Zo te zien heb je mooie rondes ;)

@ all, heb het vandaag te druk gehad. Daardoor even een vermoeidheidsdipje... Maar goed morgen hoef ik alleen de avond...
    Komt wel een collega voor opdrachten langs ;) overdag...
    Zo ik krijg al mijn dingetjes binnen die ik besteld had... Wil mijn baby kamertje Lime groen met winnie de poeh :) Vind Lime groen een leuke kleur en past vind ik bij een jongetje en een meisje..
    bol.com | Jollein - Hydrofiele Luier - Lime | Baby

Ik ga nu maar meteen door naar het bedje...

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor het welkom meiden!

Pinkelientje ik weet het nog niet. Heb aan de ene kant wel testdrang. Maar aan de andere kant, ik heb afgelopen zaterdag negatief getest (misschien veel te vroeg, maarja een goed gevoel geeft t niet. En al de hele nacht en dag een ongi gevoel. Ik zie morgenochtend wel.

Kelly ja ik mag idd in mijn handjes klappen met mijn cyclussen! Wat leuk dat jij al allerlei babydingen in huis haalt! Zou ik ook heel graag willen maar ben er te bijgelovig voor... In gedachten weet ik uiteraard al tot in detail hoe ik de babykamer wil haha ;)
    Jij vrijdag cyclusanalyse zie ik. Spannend, ben benieuwd wat het inhoud en wat er uitkomt natuurlijk..

Ik zag een stukje terug de foto van ovutesten (weet ff niet meer van wie) maar ik heb ook de sensitest ovutesten gedaan en dit herken ik niet hoor! Ziet er heel vreemd uit! Ik heb alleen wel de gevoelige ovutesten gedaan. Ben trouwens sinds deze ronde begonnen met clearblue, veel te duur maar superduidelijk! Niet meer turen en streepjes vergelijken!

12. Infantem Amor

#2832 Infantem Amor, 17 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2012
    MammieTammie, de clearblue zijn inderdaad wel duidelijker als de streepjes testen. Alleen wel erg prijzig vooral met lange cyclussen waar je soms pas op dag 32 bij wijzen van positest...

Haha ja ik heb al wel wat dingetjes in huis... Nou moet ik wel zeggen dat ik 2 kleine nichtjes heb van 4,5 en bijna 6 weken oud en een vriendin met een kleine van 3jaar dus ik heb sowieso wel dingen in huis... Voor die van 3 heb ik koekjes, drinken en van ikea service en bestek (kind helemaal blij is voor haar ;))... En voor de baby's heb ik al 2 bakjes met luier die ik over had van luier treinen en in mijn foto album heb ik mijn uitzet staan, of nou ja de rompertjes en dat soort dingen... Heb ook nog heel veel hydrofielluiers en spuugdoekjes en hoeslakentjes ;)
    Ben nu nog opzoek naar een linnenkast die bij de rest van het kamertje past... En waar genoeg legplankjes inzitten... Want ik kan wel een kast met een roede kopen en bijna geen legplankjes, maar daar heb ik niks aan, dat zag ik wel bij vriendin van me, die heeft een hele mooie kast maar kan er niks mee...

Maar ja op mijn 13 kocht ik samen met een vriendin van me spulletjes, toen was ik al gek op baby spullen kopen en nu nog, al beperk ik het nu... Heb ook al heel vroeg gezegd dat ik kinderen wilde... :p

13. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hoi dames!

Wow hier wordt echt hard gekletst!:D
    Hebben een drukke week achter de rug. Ben blij dat we een dagje vrij hebben :)

Vriendje lief is begonnen om de oprit opnieuw te leggen. Echt fijn, aangezien heel veel tegels los lagen :(

Hoe gaat het verder met de dames hier? Heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen :)

@kayleigh87 wat leuk van al die spulletjes! Ach je gaat ze straks toch allemaal gebruiken, dus wat maakt het uit als je ze al gekocht hebt of nog moet kopen :D Ik heb nu alleen 1 knuffeldoekje in huis, die heb ik bekregen van mn zusje, verder nog niets. Een paar jaar terug werkte ik bij de hema.. En och die sokjes! Ik was er zo verliefd op! Iedere keer als iemand ze kocht kreeg ik kriebels om er ook mee te nemen hihi:)

@sensitest ik weet niet meer wie er over begon (was het Laura..?) maar ik heb altijd de disticks (meest goedkope) van Sensitest gebruikt en ik vond ze best fijn. Moet zeggen dat ik je foto nog niet heb gezien, zal zo eens terugbladeren.

@mammietammie ik schijf zelf (nog) niet zo veel mee, maar evengoed een warm welkom! :)

@pinkelientje heb je al een testje gedaan? Groot gelijk om naar de huisarts te gaan! Ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn, maar ik zou wel een beetje overdrijven.. Onze huisarts heeft altijd de neiging om te zeggen "kijk het nognmaar een maandje of 2 aan en dan gaan we verdere stappen ondernemen..." ze stuurt niet snel iemand door :( (dit is trouwens niet mn eigen ervaring, maar die van 2 vriendinnen die ook bij dezelde huisarts zitten)

@derest sorry dat ik niet overal op reageer, doe mn best maar er wordt zo veel gekletst :D

14. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ok, die testen zien er idd wel erg raar uit! Die kleine streepjes heb ik nooit gehad! Misschien een productie fout bij die levering of zo? Bij mij waren er altijd maar 1 of 2 strepen.. Heb je al iets van Sensitest gehoord?

Ohh meid! Zie nu pas dat je oma is overleden :(:(:(:(:( heel erg gecondoleerd en veel sterkte!

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Meiden, net getest maar was witter dan wit! :( helaaass

16. Infantem Amor

Kiewie, haha ja ik heb wel echt veel :) Maar vind het ook wel leuk... En als ik nooit zwanger raak kan ik er vast nog iemand blij mee maken ;)
    En hier gaat het wel goed... Beetje hele erge zenuwen voor morgen... Maar ja komt ook wel weer goed...

Vallie, balen joh...

17. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    :( Balen Vallie!!

Mammietammie, ga volgende ronde denk ik ook clearblue testen kopen, ga ik met de goedkope sensitest dipsticks testen tot er een aardige teststreep te zien is en voor de zekerheid dan een clearblue.

Kelly, spannend meid, hoe laat moet je in zkh zijn?

Kiewie, volgens mij is t klusjesdag vandaag, manlief is hier bezig om schuur te metselen;)
    Hoe gaat het met je? heb je al een echo gehad?

Heb net een kv2v5 test gedaan, maar witter dan wit....
    Denk dus toch dat dag 33posi ovutestje niet genoeg posi was:( op dag 35 gestopt met testen omdat ik toch dacht dat iei geweest was, gisteravond ovutest gedaan en vanmorgen rond 11 uur, geven nog lichte teststreepjes aan die steeds lichter worden, denk dat al het slijm wat ik dus nu heb met ei te maken heeft.... op naar dag 64:$ en daarna naar de HA, ben t echt zoooo zat nu!!

Meiden, allemaal fijne dag! ik ga om 16.00u de slaapdienst in tot morgenochtend 10 uur, straks even bij ouders op bezoek en langs bij tante en dan is de dag weer voorbij! Tot morgen!

18. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Kiwie, zie nu in je onderschrift dat je al echo gehad hebt! Wat fijn!
    op naar 31 mei, jullie wondertje weer bekijken;)

19. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kiewie, dank je! Jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Veel kwaaltjes?

Vallie wat balen zeg :( Zou het kunnen dat je misschien traag hcg hebt? Of ben je denk je echt niet zwanger?

Kelly, ja da's waar, met een lange cyclus zijn ze helemaal prijzig. Wat je dan wel zou kunnen doen is goedkope testen gebruiken en als ze bij twijfel positief zijn die van CB gebruiken.

Ik ben nog niet ongesteld :D :D :D Kan natuurlijk nog komen, vorige ronde werd ik het ook pas 's avonds. Maar ik hoop van niet natuurlijk ;)
    Ik heb trouwens sinds gisteren of eergisteren bijna constant een slaapbeen en een drukkend gevoel rond mn achillespees (linkerbeen). Heel vervelend. Ik hoop natuurlijk dat alles wat ik voel te maken heeft met een zwangerschap dus ik ging gelijk weer google'n :p Nu lees ik wel dat het door zwangerschap kan komen maar meestal komt dit pas later in de zwangerschap voor. Weet iemand hier iets over?

20. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Welkom mammietammie!

Hopelijk kunnen we je snel feliciteren! :)

Deel Deze Pagina