1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Mammietammie, hihi nou ja mag van mijn gyn niet meer testen ;) Scheelt ook weer :p

Pinkelientje, minder dat hij zo wit was... Mijn man is werken en ik ga net voor hij thuis komt weg om te werken, maar anders moest hij zaterdag werken en dat is na 5 weekenden mijn eerste vrije weekend ;) Dus klusjesdag is het bij ons in het weekend...

FF geeft aan dat mijn vruchtbare dagen er aan zitten te komen, naar aanleiding van mijn vocht... Hij geeft nu aan dat ik morgen wel eens mijn eisprong kan hebben... Vind dat wel grappig, want dan zouden ze het eventueel op de echo kunnen zien... Heb wel wat krampen... We zullen zien...
    Pff zo nog een avondje werken en dan morgen een ochtend en avond :(
    Heb er zo geen zin in... En ben nog met mijn huishouden bezig, klasgenootje van mij is net 30 min weg, hebben samen even heel snel alles uitgewerkt van 4 opdrachten... Deze moeten voor eind juni klaar zijn, pfff even prestatie druk... Nou ja komt goed... I hope...

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hmm jij ook al een witte test:( Echt K*T:x
    Ik zou idd zeker naar de HA gaan... kan me voorstellen dat je die lange cyclussen helemaal zat bent!!!
    Werkse!

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Nou denk dat ik niet zwanger ben...heb af en toe wel krampjes maar niet de hele dag door.. nog geen tekenen van een menstruatie...we zien t wel:) wel een gezellige dag gehad met me vriend na de teleurstelling van vanmorgen..we zijn gezellig een dagje naar scheveningen geweest:)

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Mammietammie,
    Welkom! Ik was die van de rare testjes;)

Dames, sorry..kan me er even niet toe zetten ivm afstuderen en mijn oma'tje om zoveel mee te lezen als ik deed ;) ik probeer het wel hoor, meiden!

Vandaag weer een ovu test gedaan, OMO wit! Zouden die rare streepjes dan mijn eisprong zijn? Poeeeeeh ;) We gaan gewoon even door, want bij een langere cyclus kan mijn eisprong nog komen. Ik denk dat ik morgen vast wel wat hoor van Sensitest, dat ging namelijk heel snel gisteren en toen heb ik een foto opgestuurd :)

5. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vallie, balen meid :( ben je ookal Ongi geworden?
    Pinkelientje, voor jou ook balen meid! Inderdaad gewoon bellen als het je niet lekker zit!
    Mammietammie, welkom meis! Heb je al een idee wanneer je gaat testen?
    Kelly, spannend meid ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen!! Succes zovast mocht ik hier voor die tijd niet meer komen ( moet morgen heel de dag werken )
    Laura, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor meid! Dat is heel begrijpelijk!
    Hopelijk krijg je snel een antwoord van Sensitest! :)

Hier afgelopen nacht nog wat bruin bij afvegen maar verder niks eigenlijk..
    Dus maar wachten...wachten.. En nog eens wachten.. ;)

6. Embarazada

Vroeg je aan mij of ik ongesteld ben geworden? Als het goed is wordt ik rond 31 mei ongesteld...of niet ;)

Kelly,
    Wat ga je morgen doen? Zit er even niet meer in...

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja zeker balen...nee ben nog niet ongesteld...heb t idee dat het ook niet in aantocht is.. misschien dan toch zondag pas? aangezien dat 14 dagen na ovulatie is! ik zit nu op 11dpo

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pinkelientje en Vallie: He balen meiden, hoop echt voor jullie dat jullie gewoon te vroeg getest hebben!!

@ Laura: Blijf t raar vinden van die testen hoor! Hoop dat je snel een reactie terug krijgt van ze!
    Wat leuk dat jullie het hondje al zo snel kunnen halen, heb je al een fotootje?

@ Kel: Meid, heeeeeeel veel succes morgen, ben benieuwd!

@ Mammietammie: Gezellig dat je met ons mee komt kletsen, veel succes met zwanger worden!
    Wat betreft dat slaapbeen, komt me erg bekend voor! Het is inderdaad een zwangerschapskwaal en ik heb er vooral last van als ik een tijdje in een bepaalde houding heb gestaan, kan hierdoor ook niet lang meer staan,maar komt goed. Ondanks dat t een zwangerschapskwaal is heb ik het een jaar geleden ook al gehad, wist niet wat me overkwam toen, had op een gegeven moment al 24 uur geen gevoel meer in mijn linker bovenbeen en ben toen naar de HAP gegaan. Het is een ader die bekneld komt te zitten en meestal komt dit door snelle gewichtstoename in de buik zoals in een zwangerschap,maar waarom ik het toen had weet niemand.

@ Nancy: spannend bij jou, wie weet is t van een innesteling, maar t kan natuurlijk ook een beginnende ongi zijn, zou je wel weer een vrij nette cyclus hebben. Ik hoop natuurlijk voor je op een innesteling!

Hier vandaag weer flink geshopt bij de babydump. Waren veel dingen die we echt nodig hadden, maar ook veel dingen die we gewoon leuk vonden en dachten, oh is toch niet zo duur! Tot je bij de kassa komt hahaha OEPS!!
    Verder heb ik vanmiddag daarna maar eens een inventarisatielijst gemaakt over wat we echt nog nodig hebben, das niet zoveel meer :D
    Oja, ben ook begonnen met alles te wassen voor de kleine. De hele overloop hangt vol met kleertjes en lakentjes enz. En ook het rek in de waskamer hangt helemaal vol. Daarnaast staat de droger nog te draaien en moeten ook de dekentjes nog gewassen worden, niet normaal meer hahaha

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Leuk leuk engeltje! Heerlijk dat shoppen! Kan me voorstellen dat je dan ff schrikt aan de kassa;) haha

@kayleigh succes morgen!! Ben benieuwd

10. Infantem Amor

He lieverd, ik moet morgen die echo ter analyse van mijn cyclus ;)

11. Infantem Amor

Dank jullie wel, Engeltje en Nancy..
    Ben nu best zenuwachtig voor morgen... Pff... Stelt niks voor maar toch... Pinkelientje, ik moet er om 15.45 zijn...

Zo vandaag heb ik met een (parallel) klasgenootje opdrachten gemaakt... Zij loopt tegen de zelfde dingen aan als ik en heeft de zelfde problemen met de zelfde begeleidster als ik... Die begeleidster snapt geen snars van ons en zit ons daarom dwars... Ze heeft op het werk lopen roddelen dat ik zwanger zou zijn :( Zou der het liefst neerknuppelen :)
    Ze moest eens weten hoe graag ik dat wil!! :$ Maar ze pest ons echt.. Ze weet dat ik morgen echo heb om 15.45 en dan moet ik eigenlijk naar een cursus terminale zorg van haar van 13.00 tot 17.00 en dan de avond weer werken... Morgen ochtend werk ik ook al... Echt grrrrrrrrrrrr, maar het is wel fijn te weten dat ik niet alleen ben, wel vervelend voor ons beide, maar heb heel lang gedacht dat het aan mij lag en ben zelfs gaan denken ben ik zo'n naarmens dat ze zo tegen mij doet... Welke fouten heb ik gemaakt dat maakt dat zij zo op mij reageert... Maar we zijn er nu een heel deel achter ;) Ach we doen het nu samen dus komt goed...

Morgen van 8 tot 12.30 werken en dan om 15.45 echo en dan weer van 18.00 tot 23.30 werken :(
    Mijn FF geeft aan dat ik morgen mijn eisprong heb, mijn afscheiding en temp geven dit nu weer(gister en vandaag de zelfde graden), dus ben erg benieuwd wat er op de echo te zien is...!!

Weltrusten Sorry voor mijn gezever:)

12. Infantem Amor

#2852 Infantem Amor, 18 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2012
    Eergister en gister had ik een temp dip en nu klimt hij weer omhoog.. Ben erg benieuwd wat er straks op de echo te zien is...

Iemand had het hier gister over slaapbeen.. Ik heb dat sinds deze cyclus ook heel erg en vooral tijdens het gebruik van de primolut... toen heb ik gevraagd aan de gyn waar dit vandaag komt, hij zegt dat dit komt door de verandering van je hormoon huishouding... Toen hij dat zei ben ik terug gaan kijken in mijn agenda en kwam ik er achter dat ik het al vaker had gehad ;) Dus opzich als het niet te erg word kan het geen kwaad...;)

Laura, ik hoop dat ze je vandaag een mail terug sturen, want nu ga je voor de duidelijkheid en het overzich ovu-testjes doen en nu weet je nog niet waar je aan toe bent...

Pff om 7.30 gaan werken tot 12.30 en dan snel heel mijn huishouden wat nog moet gebeuren doen, afwas, stofzuigen, alles een keer stoffen, badkamer soppen, bed verschonen enz...

Oh en ook nog foto's op mijn hardenschijf zoeken en door sturen naar mijn neef.. Zondag gaan we uit eten met mijn oom en tante en haar zoon, met vriendin en zoontje(2 maandjes oud) en dochter, met man en dochtertje (2jaartjes) en dan een neef van mijn vader, met vrouw en 2 kinderen van 16(zoon) en 18(dochter) jaar en dan mijn ouders en zusje, met mijn schoonbroertje en wij met ons twee... Mijn neef en ik hadden het idee om een digitaal fotolijstje te kopen met de 4 kleinkinderen (oma heeft er 7 maar die andere 3 ziet ze niet (daardoor ook 3 van de 5 achterkleinkinderen niet) door problemen met hun vaders nooit) en deze voor haar 88ste verjaardag (29juni) te geven. Dus hij gaat alle foto's erop zetten en dan geven ik en mijn zusje hem, want mijn neef woont helemaal in A'dam en komt dit weekend al naar Boxtel... ;)

Dan om 15.45 naar die echo.. En dan nog een avondje werken en dan 2 dagen alleen het nodige doen zoals de afwas ;) en verder rustig aan, is mijn eerste vrije weekend na 5 weken en mijn collega's maar vragen of ik toch niet even voor hun wil ruilen dit weekend... HALLO IK HAD ER AL 5 GEWERKT:$, dat snappen ze niet, dan krijg je te horen, ja maar jij bent nog jong:(... Geloof mij 5 weken van donderdag t/m zaterdag de ocht/avond of de ocht/middag en je bent gebroken:(... Ook nog school tussendoor en opdrachten daarvoor... Hun zeggen dan ja ik ben geen 18 meer en mijn antwoord is stevast, ik ben ook geen 18 meer ;)

Dames ik lees vandaag met mijn tel mee, kan zijn dat ik vanmiddag tijd vind ff te kletsen en anders tot vanavond...:cool: Sorry van mijn lange verhalen de laatste dagen:$:D:p

13. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Kelly,

Ik ken dat, zulke begeleiders... Soms lijkt het alsof ze je het alleen maar moeilijk proberen te maken, terwijl je zo je best doet :( En wat belachelijk dat ze zo loopt te roddelen, zoiets verwacht je helemaal niet! Dat zo ze doet ligt echt niet aan jou, wss heeft ze zelf problemen. Jammer dat ze het op jullie af reageert. Kop op hè!

Ben benieuwd naar je echo... Zal vandaag 15.45 aan je denken meis! Hopelijk komt er wat uit! Ik za ff douche, en dan komt m'n mams op bezoek (even gezellig shoppen). Succes met de drukte vandaag en fijne dag allemaal :D

14. Embarazada

Engeltje,
    Hihi, last van nesteldrang meid ;) Leuk hoor al die kleertjes wassen en kopen en andersom ;) Geniet ervan!

Kelly,
    Sorry meid dat ik dat vergeten was, ik wens je erg veel sterkte en succes toe! Ik ben benieuwd! *knuffel*

15. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden!

Engeltje lekker hè dat shoppen :D Altijd leuk en van die schattige babyspulletjes zijn helemaal leuk om te kopen :D

Kelly je zeurt helemaal niet hoor. Daar is een forum voor! Pff ik zou het ook zat worden als ik zulk werk als jij had! En dat ze je dan ook nog naar cursus wil laten gaan vandaag!!! Pfff. Je hebt trouwens recht op vrij voor doktersbezoeken hoor. En die weekenden. Bij ons is het max 2 achter elkaar. Gelukkig houd iedereen daar rekening mee.

Ik ben nog steeds niet ongi, zit 16 dpo nu. Heb net getest, en.... Nog steeds wit :( Snap er niks van. Laat me nu maar snel ongi worden.

16. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh en Kelly succes vanmiddag!

17. Embarazada

Meid, wat vervelend nog niet ongi...poeeeeh...misschien heb je deze keer een wat langere cyclus...dat kan hoor...je bent toch nog een beetje aan het ontpillen? Of was je al langer gestopt met de pil?

18. Embarazada

Nou dames, ik heb weer een mailtje terug van Sensitest..wat een goede service! Ze antwoorden erg snel en ik krijg een nieuw pakketje met 12 ovulatietesten. Hier heb ik niet eens om gevraagd...

Ze gaven aan dit nog niet eerder gezien te hebben en vroegen zich af of ik misschien medicijnen slik, een hormoonbehandeling heb gehad of een blaasontsteking. Niets van dat..dus dat heb ik doorgegeven.
    Moeilijk hoor...de testen nu zien er normaal uit. Woensdag nog een lichte teststreep, maar nu niets meer...helemaal blanco...
    Ik vind het erg verwarrend...want is die eisprong nu geweest of niet?!?

19. Embarazada

Ik zet de foto van onze pup DJ in mijn foto album!

20. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Laura dat is netjes van sensitest! Tja lastig zeggen of je je ei nou hebt gehad, ik heb echt geen idee. Kon je het ook nog merken aan je cervixslijm?
    Ben benieuwd naar jullie pup ga zo ff kijken!
    Ik ben in januari gestopt met de nuvaring. Had deze ronde voor t eerst bijna geen ontpil symptomen (behalve slaapbenen dan). En weet 90% zeker dat ik cd 13 of 14 m'n ei heb gehad. Maarja, zit niks anders op dan afwachten.

Deel Deze Pagina