Cervixslijm..hmmzz..daar kijk ik eigenlijk nooit zo naar...ik temp ook niet...allemaal zoveel gedoe en wil het wel leuk houden Hihi...die ovutestjes zijn al een hele stap voor mij en moet je nu kijken Ivm mijn medische geschiedenis ben ik nu doorverwezen naar het Erasmus MC waar ik de 29ste mijn eerste afspraak heb..dus ben benieuwd wat ze daar zeggen.. Ik heb je geaccepteerd als vriendje, dus nu kun je mijn foto's bekijken trouwens!
Ach wat een schatje! Als ik dat zo zie wil ik ook gelijk weer een puppy haha Honden zijn zo leuk! Wat betreft cervixslijm, ik merk het altijd dat ik m'n ei krijg omdat m'n afscheiding dan toeneemt en draderiger word (lekker praatje hè ). Ik temp ook niet, doe alleen ovutesten en dan met name omdat ik nogal een controlfreak ben, wil graag zekerheid helaas heb je dat in het zwanger worden niet echt...
Nee inderdaad...los laten is toch nog een van de beste adviezen denk ik. Het is zo moeilijk, maar sinds een maandje of twee hebben manlief en ik de controle een beetje los gelaten en sindsdien is mijn cyclus wat ingekort, de sex beter en zijn wij gelukkiger Het is nou eenmaal een wondertje van de natuur dat zich niet laat regelen... Ik denk dat het bij ons ook mee speelt dat we weten dat we naar de gyno gaan eind deze maand en we weten dat het enige dat we niet kunnen doen is genieten van elkaar en gewoon door blijven ademen Het beebje komt wel, vroeg of laat.
Laura en mammatammie, lastig he onze lichamen... Laura je pup is een dotje!!! Vanavond reageer ik even goed op iedereen... Nou bij echoscopiste geweest en nog geen steek wijzer... Ja dat ik heel veel kleine eitjes had en het wel een kon zijn dat ik PCO had, ja dat zei de gyn ook al.. Nu was mijn BMS wel goed Moet maandag nog voor school terug komen 8.40uur en moet van haar morgen, zondag en maandag een ovu test doen ('s middags) en dan gaat ze die vergelijken met de echo. Die muts was ook fijn, ze vroeg wat doe je hier? Je cyclussen vallen toch wel mee.. Ik zo heb je ze zelf dan ooit gehad 119, 88 en 53 (mbv primolut), nee dat had ze niet, ik zo dan kunt u ook niet weten of het mee valt... Ik zei tegen der, mijn man reageerd op mijn hormonen... Ja die zal wel op de feromonen (of hoe je het ook schrijft) reageren zegt ze.. Ja en daarom wil hij in zo'n lange cyclus maar weinig seks en dat is echt niet fijn... Ze keek me aan van huh en vervolgens zegt ze ja dat is heel normaal dat hij zo reageert, maar wel heel vervelend voor jou, ach gossie echt... Maar ja goed ik moet maandag dus weer terug... Vanavond een hard avondje werken, hoop de zelfde route als gister en niet dat mijn collega's te veel uitloop hebben net als gister... Tot vanavond lady's... xxx
Heb best wel buikpijn... Weet niet of dat nou een goed teken is! Had vanmiddag crème achtige afscheiding ineens.. Weet ook niet of ik dat voorheen ook niet had? Nou vanavond gezellig met vl naar de bios! Even relaxen! Balen Kelly, dat je niks wijzer bent geworden! Werkse vanavond! Oja nog vraagje! Hoe doen jullie dat bij vrienden, wij hebben morgenavond verjaardagfeestje met vrienden, en daar wordt gedronken. Doe normaal gesproken altijd gezellig mee. Maar nu dus niet.. Verzinnen jullie een smoes om niet te drinken? Ben benieuwd hihi.
jaa dat is altijd lastig he... ik zeg altijd gewoon neee niet zo'n zin in drank vanavond! offuhhh ik heb hoofpijn dus ik kan beter geen wijntje nemen..zoiets!? haha vorige week ging ik bowlen met collega's en iedereen bestelde fanatiek wijntjes..dus ik dacht lekker! ik er ook een besteld... na 2 slokken dacht ik shitt toen heb ik hem laten staan...zei dat ik hem echt niet lekker vond! hahah ik had er helemaal niet meer bij stil gestaan!!
Haha bedankt voor de tips! Hoofdpijn werkt altijd toch? Verzin morgen wel wat! Of schenk dubbelfris in, lijkt op wijn, wie weet merkt niemand het dan hihi!
Riza ik drink ook nooit. Maar ik zou gewoon zeggen dat je er geen trek in hebt of hoofdpijn hebt of nog moet autorijden. Kelly sjongejonge wat een muts zeg! En als ze zulke cyclussen normaal vindt ben ik benieuwd wat ze abnormaal vindt. Maar kon ze niet zien of er eitjes op het punt van springen staan? Want ovutesten hebben anders toch geen zin?
Laura, wat goed van Sensitest! Erg netjes En jullie pup... Aaaahhh zo lief!! DJ ook een leuke naam! Kelly, wat een rare arts.. Als vrouw zijnde moet zij beter weten toch?! Gelukkig hoef je nu niet zolang te wachten op de volgende afspraak. Riza, ik heb ook sinds vanmiddag buikpijn en ben misselijk. Heb ook geen idee wat dit kan betekenen. Fijn hè .. Het vrouwenlichaam Misschien kun je zeggen dat je voor iets lulligs aan een antibiotica kuur zit? Ik verzin maar iets hoor want zelf drink ik ook haast nooit
@ kel: he meis, wat balen dat je er niks mee opgeschoten bent! Vind wel dat die gyn er raar mee omgaat hoor! Redelijk normale cyclussen? Kom nou! Dikke knuf voor jou in ieder geval! @ laura: ahhhhhh wat een snoepie!! Op zown koppie wordt je toch helemaal verliefd?! @ riza: weet je, omdat je er zelf zo mee bezig bent denk je dat t onwijs opvalt, maar de meeste mensen merken t niet eens op omdat zij er niet mee bezig zijn! Ik heb namelijk een heel weekend met vrienden en familie doorgebracht en echt niemand had t door dat ik niet dronk. Nou drink ik normaal ook niet heel veel hoor maar 2 tot 4 glaasjes ging er meestal wel in op een feestje..... Hier vandaag ff een dipje helaas. Heb op mn werk weer onwijs lopen spugen, was al een paar dagen behoorlijk misselijk en de lucht van een poepluier deed letterlijk mn maag omdraaien! Een collega die in de leidsterskamer pauze had kwam op een gegeven moment zelfs ff checken of t nog wel ging, echt lief! Ben blij dat er nu weer ff een poosje tussen heeft gezeten, maar hoop toch echt dat t binnenkort eens helemaal stopt hoor, ben immers bijna 20 weken! Maarja denk dat ik er maar echt vanuit moet gaan nu dat t mn hele zwangerschap zo blijft. Wat wel leuk is, is dat onze kleine man steeds groter en sterker wordt waardoor ik hem steeds beter ga voelen. T voelt niet meer als wat gekriebel en af en toe een soort plopje, maar t zijn nu echte trapjes die ik voel, heerlijk gewoon! Oh meiden, ik hoop zo dat jullie dit snel een keer mogen ervaren! Morgen lekker een dagje naar belgie met mn broertje en nu lekker in bed gtst kijken, ben bekaf! Jullie nog leuke weekendplannen?
Hallo dames, Stelletje klessebessen kon weer ff bij lezen @ mammietammie: welkom meid, en wat leuk een bulldog haha ik heb staffies Hier: gister waren in ouders hier dus ff de stad in geweest.. Was wel gezellig! Vandaag ff met mijn mannetje naar BBC gegaan we kwamen er voor een TomTom en gingen weg met een nespresso apparaat Toen nog even bij de Prenatal geweest.. Zoo lief die kleertjes... Wel heel apart volgens mijn berekeningen moet vandaag me ei hebben net toch ff een ovu test gedaan ( had er nog 1 over) en die was omo snap er niks van..
@engeltje, Ben echt benieuwd hoe dat voelt, zo'n klein mensje in je buik! Geniet ervan! En ja, misselijk zijn hoort er dan bij, maar daar krijg je wel iets heel moois voor terug! En je hebt ook gelijk, anderen letten er wss niet op, tenzij ik een mixje krijg voor gezet (onze vrienden maken altijd bijzondere en spannende mixjes) haha maar dan haal ik een van de smoezen uit mijn toverhoed (thnx voor de tips) @nancy idd raar vrouwenlichaam. Helemaal als je vanalles voelt en je dan 'gewoon' wéér ongi wordt @sas, raar hoor dat je ovu test omo wit was. Heb zelf nog geen ervaring met ovu-testen, maar miss dat je ei dan nog komt? Hoop iig dat je m dan voelt ofzo! Heb zo goed mogelijk geprobeerd te reageren vanaf mn telefoon, sry als ik iemand ben vergeten! Trusten dames!
Riza, uhm ja mijn praktijkopleidster is jaloers want wij mogen al handelingen die hun niet mogen en dat kan ze niet velen Gezellig met je mams geshopt?! Ik drink maar heeeeeeeeeeeeeel sporadisch dus ze zullen bij niet snel denken van huh?! Maare je moet je zelf ook niet alles verbieden... Mijn gyn en vk zeggen beide je moet wel blijven genieten, als je nog niet zwanger bent kan een wijntje of een avondje doorzakken echt geen kwaad... En ik keur het tenzeerste af wat een vriendin van me heeft gedaan, maar die heeft zeker 1 week lang, zwaar drugs en drank genuttigd en juist in de week is ze zwanger geraakt, kindje is gewoon kern gezond word in augustus al weer 3jaar Mammietammie, bij ons nemen ze dat niet zo nauw, 5 weekende vinden ze echt normaal en zkh bezoeken is in eigen tijd... Hun vinden dat we tijd genoeg hebben... Laura, netjes dat je dan 12 nieuwe krijgt. Het is nu moeilijk te zeggen of je ei al geweest is of niet.. Mammietammie en Riza, uhm ja ze vond 6 maanden achter elkaar pas niet normaal... En ja ovu testjes moest ik doen omdat ik vorige cyclys op cd 12 een posi ovu test had, maar zij verwacht niet aan mijn eitjes te zien dat ik dan een eisprong krijg... Engeltje, balen zeg dat je weer zo moet spugen... En uhm ja die echoscopist was niet super... Maandag weer naar der toe... Mijn weekendplannen... Heel rustig doen na 5 werkweekenden ... Ff nieuwe nikes halen... Nancy, ja inderdaad is wel fijn dat ik zo snel een nieuwe echo krijg... Sas, haha ja dat is vaak als je voor iets weg gaat kom je met iets heeeeeeeeeeeeeel anders terug Maar lekker toch?! Trusten iedereen... Ben gesloopt, weer veel over moeten nemen
He meiden, Pff zit al weer dik een uur beneden... Maar ja goed, kunnen we vandaag eens leuke dingen gaan doen. Zo even nieuwe schoenen gaan halen, want mijn nikes zijn aan vervanging toe en die van manlief ook.. En even ontsnappen aan de herrie van de buurman en zijn kleinkinderen... Heb gister flinke ruzie met hem gehad... Had ik hem van de week aangesproken op het feit dat hij mijn heg (voor) niet zo scheef moest knippen, überhaupt niet moest knippen, mijn man is hovenier (en anders in overleg het is mijn heg, hij deed dit al 2 jaar zei hij). Wat doet meneer knipt hij achter mijn heg, ik was zo kwaad... Heb het verdorie van de wee gehad over voor en dan achter toch gewoon doen en wij willen die heg niet knippen, want die is nu net iets hoger dan knie hoogte en hij staat altijd in mijn keuken te gluren, ben dat een beetje beu... Maar ga van de week even stenen ritselen bij vriend van ons om daar een muur te metselen... Mijn kapper is ook hun kapper en die zegt telkens het zijn zo'n lieve mensen, heb der al gezegd nou woon er dan maar naast dan vind je ze spontaan minder aardig...
Engetje, He bah meid, d8 dat het spugen nu idd wel over zou zijn! Sterkte! En wow, wat geweldig je kleine man zo goed voelen! Stuur je nog wat HCGtjes? Kelly, Leuk, lekker winkelen! Tja weekend plannen..ik zit vandaag nog de hele dag aan mijn laptoppie gekluisd...maandag moet ik mijn meesterproef inleveren, maar dat ga ik vandaag al doen aangezien we morgen 1 jaar getrouwd zijn en maandag mijn oma's dienst is...Dus even puntjes op de i zetten! Morgen gaan we lekker uit eten met zijn tweetjes!
Je hebt gelijk, Kelly! Sommige weten niet dat ze zwanger zijn en doen vanalles. Ze zetten dan nog een gezond kindje op de wereld! Dus het valt ook wel mee, maar goed is het zeker niet! Lekker geshopt hoor... Zeldzaam maar waar, niks gekocht haha Volgens mij kan de kapper goed met jouw buurman omdat ze een gedeelde interesse hebben: kappen! De ene haren en de andere heggen... irritant hoor, zo'n buurman! Fijn weekend allemaal! Miss reageer ik tussendoor nog ff anders tot morgenavond!
Goeiemorgen allemaal @sas, wat leuk staffies! Wij hebben een amstaff gehad maar dat ging niet goed met de Bull dus helaas woont hij nu bij vrienden. Geweldige honden die staffies! Engeltje wat gaaf zeg je de kleine man steeds beter voelt! Lijkt me zo bijzonder! Kan je man/vriend hem ook al voelen? Kelly wat een rot buurman heb jij zeg Misschien heeft hij door dat jullie de heg hoger willen en wil hij dat niet. Dan zou ik idd ook een muurtje ofzo neerzetten Over die vrije tijd voor zkhbezoek, welke Cao heb je? Volgens mij moet daarin staan dat je er recht op hebt, je werkgever heeft niet te bepalen hoe jij je vrije tijd invult. Zulk gedoe als dit maakt je werk ook niet plezieriger denk ik Sorry als ik niet op iedereen reageer maar ik kan het soms niet bijhouden! Mijn weekendplannen zijn ben ik bang op de bank liggen en naar de wc rennen Ben al vanaf 6 uur wakker en moest steeds uit bed rennen... Buikgriepje vermoed ik. Vanavond wel gezellig bij m'n ouders eten maar verder zo weinig mogelijk doen denk ik, zo dicht mogelijk bij de wc blijven Ben ook nog steeds niet ongi.
Hoeft niet meer, ben net ongi geworden... Schrok wel even want ik zat weer op de wc en zag ineens veel bloed door m'n ontlasting, aaaah!!! En daarna ontdekte ik dat t door m'n ongi komt hihi... Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant fijn dat ik nu weer zekerheid heb. M'n buik voelt nu wel helemaal beurs