1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ah gossie meid!
    Betekent dit weer een nette cyclus?

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja dat gelukkig wel, 29 dagen... Ach we gaan gewoon maar weer vol goede moed verder.

Lukt het met je meesterproef? Moet je nog veel doen? Alvast een fijne dag gewenst morgen, lekker genieten! :)

3. Embarazada

Oeeh dat is weer netjes (zijn mijn cyclus;))!
    Jammer dat het deze ronde niet is geworden, maar fijn dat je een gewone cyclus hebt!

Het lukt aardig, ga zo zachtjes aan de eerste dingen inleveren...

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

mammietammie, hmm als je buik beurs aanvoelt moet je wel even in de gaten houden hoe je menstruatie verloopt... Je hebt voor jou een relatief langere cyclus gehad, maar op zich wel netjes...

Riza, ja inderdaad, ik ken 3 meiden die vanaf de 5 maanden pas wisten dat ze zwanger waren, OEPS!! Waren alle wat stevige vrouwen, waar je het dus niet zo goed bij zag, bij eentje hebben ze gezegd oh je hebt verstopte darmen, 3 maanden later had ze er nog last van zij terug, zegt die echoscopist, gefeliciteerd trouwens, zij zegt ja hoezo... Hij ja met je zwangerschap... Zij wist van niks, ja was misselijk en kon niet meer alles verdragen qua eten en drinken, maar dat kon ook door de verstopping komen... Bleek je 5 maanden en een week zwanger...

Laura, succes...!! Mag je alles digitaal inleveren... En mooi morgen als weer een jaar getrouwd... Gaat snel he...

Zo weer een rib uit mijn lijf :p
    Beide nieuwe nikes, hij zwart/grijs met donkerblauw en ik zwart/wit met lichtblauw... Ik wees zijn schoenen aan van die vind ik wel mooi, hij zegt ja die kan ik wel eens passen haha... Nu heb ik de lichtblauwe en achteraf vind ik die voor mij ook mooier ;) Die zijn vrouwlijker (in zo verre als dat met nikes kan)... Bij allebei zaten er zwarte veters in, als ze de kleur veters hebben die matchen bij de kleur van de schoen pakken wij altijd nieuwe veters... Dat hadden ze nu donker en licht blauw... Vriendin van mij heeft toevallig vandaag de zelfde gekocht, alleen die was jaloers op mijn veters... :p

Zo wij zijn de vijverpomp aan het aansluiten en even foto's zoeken om naar mijn neef te sturen, nog niet aan toe gekomen...

5. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kelly hoezo moet ik daarop letten?
    Wat voor nikes heb je gekocht? Ik vind ze ook zo lekker lopen maar de nikes die ik leuk vind, vind ik nooit in mijn maat :(

6. Infantem Amor

Nou omdat je aangaf dat je veel bloed verloor en je in wezen overtijd was moet je wel in de gaten houden dat het niet heel erg veel bloedverlies hebt... Vriendin van me die was 3 dagen overtijd en verloor super veel bloed en had een vmk... Niet dat je dat hebt, maar hou het wel even in de gaten...

Uhm welke maat heb je?
    Die lichte zijn van mij, die ander van mijn man... De mijne heb ik ook apart op de foto gezet :p Ik moet zeggen ben ook al 6 maanden aan het zoeken naar nikes die ik mooi vond... En mijn man ook... Toevallig dat we nu allebei tegelijk slaagde, komt ook amper voor...

7. Embarazada

Kelly,
    Coole nikes!

Jaja, digitaal inleveren..zojuist heel die meesterproef op internet geknald! Nu verdermet het afstudeerproject..dat is gezamelijk. 28 mei volgende datum van inleveren en dan wordt het rustiger.

8. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Aha ok, fijn dat je me erop wijst iig! Heb geen licht posi testen gehad dus denk niet dat t een vmk is. Maar pijn doet het wel, voel me echt beroerd. Heb ook rugpijn, hoofdpijn en nog steeds moeie benen. Bah. Zo maar eens van de bank afkomen en afleiding zoeken bij mn ouders.

Leuke nikes! Ik heb maat 39, de nikes die ik leuk vind zijn jammer genoeg altijd tot 38,5 of vanaf 40. En 38,5 pas ik net niet en 40 is te groot. Ze lopen wel goddelijk he :)

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

vanochtend voor de zekerheid nog n keer getest maar weer omo wit! dus ik wacht maar af...
    nu weet ik iedergeval dat ik echt niet zwanger ben!!
    heb ook lekker geshopt vandaag,...leuk tshirtje en lekker zomerbroekje! :D nu het weer nog;)

@mammietammie, balen dat je ongesteld bent geworden!:x
    @engeltje, superleuk dat je je babytje kan voelen nu!! lijkt me heel speciaal!

10. Infantem Amor

Mammietammie, Fijn dat je even afleiding kan hebben ;)
    Ik hem van "normale" schoenen heb ik ook 39 en nikes heb ik altijd 40, die moeten wel een maatje te groot zijn eigenlijk he ;) Heb nu zelfs vrouwen modelletje 40.5 en ja die lopen goddelijk :p
    Koop ieder jaar nieuwe eigenlijk... Mijn man om de 2 jaar... Maar die loopt er alleen de avond en in het weekend mee... En ik werk er ook mee en hurk dan best veel en dan breekt die zool :(

Vallie, heerlijk he shoppen...

11. Embarazada

Mijn man draagt ook erg graag Nike's!
    Hier in Roosendaal zit Rosada, een outlet met een grote Nike winkel...best rlxt ;)

Pffff...meesterproef dus ingeleverd, 4 juni weet ik of het goed is of niet...mag even duren zeg ;)
    Nu nog een weekje knallen op het afstudeerproject en dan ben ik ver klaar...nog mijn scriptie verdedigen en een presentatie...spannend allemaal.

Ik denk er nu wel aan terug dat ik zo gehoopt had zwanger te zijn als ik afstudeerde...maar tot op heden nog niets. Zat net de lijsten in te vullen voor het Erasmus...daarin staat de vraag: hoe lang is de kinderwens al aanwezig?
    Ik moest even nadenken en kwam toch wel weer op 8 maanden uit...poeeh :( ik weet dat er meiden zijn die langer bezig zijn...maar de moed zonk me even in de schoenen...had zo gehoopt dat dit zonder med. hulp zomaar zou gebeuren...

12. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Leuke schoenen kelly!

Mammietammie, balen meid! Hoop dat je snel opknapt en dat deze ronde meer geluk gaat brengen!

laura, succes met laatste loodjes van je studie en fimne eerste huwelijksverjaardag!

Vallie, jammer dat je test nog omo wit is:(

Vanmiddag heerlijl gesnuffeld in de kringloopwinkel. Daar een wiegje gekocht, was met mijn moeder, dus ff gechecked of t niet btje voorbarig is om zonder zwanger te zijn al zoiets te kopen, maar mijn moeder is behoorlijk nuchter en heeft zoiets het komt vast goed al duurt het miss nog paar jaartjes. T is wel een klusprojectje want is nu lelijk groen met echt afschuwelijke bekleding, maar een likje verf doet wonderen. Als ikzwanger mag raken wil manlief weten of het een jongen of meisje wordt. Dan leuk stofje als bekleding, nieuw matrasje en klaar;) helemaal blij dus

13. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Pinkelientje, leuk dan heb je echt een uniek wiegje :D
    Laura, ik en mijn vriend gaan ook af en toe na Rosada en dan vooral voor de Nike winkel :)
    Kelly, super leuke schoenen! Ik hou ook van Nikes alleen zonder de air haha ;)
    Vallie, balen van de witte test meid! Maar geen nog niet ongi?
    Mammietammie, jammer meid! Op na de volgende ronde...

Men vriend is vanmiddag gaan vissen dus ik dacht smiddags ik ga ff kijken.. Ben me toch een partij verbrand aan het water daar zeg! :) helemaal niks van gemerkt door de wind..
    Daarna lekker gebarbecued :) nu lekker niksen Hihi
    Fijne avond meiden!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo net weer terug uit belgie, was heerlijk weer maar t hooikoortslevel was ook lekker hoog daar helaas!

@ kel: he wat een irritante buurman zeg! T enige waar ik last van heb bij mn buuf is dr eeuwige gefluit op haar klarinet.... Maargoed dat is ws beter als t gespuug wat ze nu van mij al een paar maanden aan moet horen haha

@ laura: heb ze net weer rondgestuurd, wel vangen he!

@ pinkelientje: leuk dat je een wiegje hebt gekocht!

@ yasmijn: hoest nu met jou meis?

@ vallie: alen dat je test weer negatief was....knuf!

@ mammietammie: balen dat je ongi bent meis, maar wel een mooie nette cyclus hoor!

Weet niet meer wie t vroeg, maar mn man heeft de kleine al een paar keer gevoeld. Hij heeft ook altijd onwijs warme handen en daar reageert de kleine heel erg op!

15. Infantem Amor

Laura, succes met je afstudeer project... En ja 8 maanden is ook al weer lang... Bij mij is het dinsdag al weer 12 maanden intensief en eigenlijk verlang ik er al veeeeeeeeeel langer naar ;) dan die 12 maanden...

Pinkelientje, haha ja ik ben ook nog opzoek naar een wiegje... Al is de babykamer bij ons om de hoek :p Lijkt me toch fijn baby op de kamer de eerste weekjes...

Engeltje, ja die vent is onuitstaanbaar maar ja ach dan hoef ik me ook niet in te houden met herrie enz en mag ik ook dingen doen zonder zijn toestemming... Leuk dat je man jullie ventje al voelt... En ja daar reageren ze wel op ja warme handen :p

Nancy, nike pumps mogen ook wel hoor :p

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik hou absoluut niet van nikes ( als een van de weinigen hier volgens mij hihi ) maar die zijn echt stoer kel! :D

17. Infantem Amor

Hihi Engeltje ik heb vandaag platte gekocht bladzijde terug staat foto en die pumps die wil ik nog gaan halen...
    Ik vind ze heerlijk lopen, al onze vrienden lopen er overigens mee ivm feesten... Volgende week gaan we weer naar een feestje ;)
    Dus moesten nieuwe hebben, want die van ons dan neem ik het halve festival aan zand en eventueel water mee :p

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik vind deze leuker :) Maar op een feestje is dat niet vol te houden, tenzij je alleen maar gaat zitten dan haha. Maar als ik jou zo hoor over zand en water is er weinig zitten bij ;)

Ik baal trouwens wel zeg, 1 juni is ons personeelsfeest. 90's party, maar dat trek ik helaas echt niet meer, zolang staan. De volgende dag moet ik ook nog eens op de braderie staan, dus gaat um gewoon echt niet worden. Heb de meiden maar gevraagd of ze leuke foto's maken :)

19. Infantem Amor

Ah dat is wel heel erg jammer... En kun je ook niet eventjes gaan?

Oh ja maar ik heb ook heel mijn huwelijksdag op 9 cm hakken gelopen hoor, dart trek ik wel ;)

20. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Wow kelly!! Een vriendin van mij had hele zere voeten gekregen op haar trouwdag vanhet op hakken lopen dus had op mijn bruiloft slippers mee genomen voor mij, was er heelblij mee:))

Deel Deze Pagina