Engeltje, Gevangen! Enne, ik houook niet van Nikes, manlief wel! Kelly, Wow mooie schoentjes hoor van je wedding! Zo, wij zijn vandaag 1 jaar getrouwd en gaan uitwaaien in Scheveningen. We hebben samen bij Puur Anders een katoenen (1 jaar= katoenen bruiloft) roos besteld met foto opdruk, ben er erg blij. Het is een broche dus draag hem vandaag!
Wat een leuk idee zeg!! erg mooi! Gefeliciteerd met je trouwdag! en geniet ervan Ennn ik ben gistermiddag toch ongesteld geworden.. dus we kunnen weer verder ronde 18 inmiddels alweer...ik ga nu lekker uitkijken naar me vakantie en daarna gaan we toch echt de huisarts bezoeken...
@ laura: gefeliciteerd!! Hihi je kan wel ff een bakkie komen doen dan als je toch in de buurt bent @ kel: vroeger kon ik dat ook ja, liep er toen dagelijks op, maar nu niet meer hoor, vind 5a6 cm hoog zat Oh meiden...morgen de 20 weken echo al weer, zo spannend! Heb gelukkig geen vocht meer verloren, maar zal t nog wel ff laten checken voor de ckerheid
Dat is echt jammer ja.... maar kan je idd niet eventjes gaan? kan je toch een klein beetje meefeesten
Kelly , die zijn wel gaaf ja!! Daar kan ik makkelijk men benen op breken... Hahah hier geen pumps of hakje in mijn kast te bekennen .. Ik lijk dan net een lange slungel Hihi ziet er niet uit ( helaas want vind het wel heel mooi en vrouwelijk ) Laura, gefeliciteerd met jullie eerste trouwdag meid! Maak er een leuke dag van Vallie, we kunnen ernaar de hand schudden denk ik. Vanmorgen wilde ik samen met men vriend gaan testen maar bij het afvegen was het roze en er lag een druppel in de wc.. Dus mijn ongi zal vandaag of morgen wel doorbreken.. Idd op na de volgende ronde!
Spannend!! ben heel benieuwd en engeltje...woon jij in scheveningen? ik ben dr vorige wk ook 2x geweest
Engeltje, de 20 weken echo alweer zeg! Wat vliegt de tijd.. Je bent al op de helft meid hoe groeit je buik? Geniet er maar lekker van morgen!
@ nancy: he wat balen zeg!! Ja mn buikie gaat hard nu hoor, ben nu echt zwanger haha Eventjes naar dat feest zou kunnen, maar dan zit ik waarschijnlijk langer in de auto als dat ik er ben. Tis ook op een vrijdag en heb dan 4 dagen gewerkt en ben dan echt gesloopt en aangezien ik de dag erna op die braderie moet staan, wordt dat um echt niet helaas. Weet zeker dat ik er dan echt spijt van krijg, ach volgens jaar weer beter hoor @ vallie: nee woon niet in scheveningen maar in t westland. Is dus wel aan te fietsen Ben wel regelmatig in scheveningen of op kijkduin.
Oooo oke! lekker hoor dichtbij het strand...voor ons is het ongv 30min rijden! ik zat zoiezo is te denken he......zou een 1987-eerste kindje meeting niet eens een keer leuk zijn?
Ja heerlijk zo dichtbij het strand! 10 minuutjes en ik ben er! Lijkt me idd best grappig hoor een keertje een meeting, met of zonder partners? Wel op t strand dan natuurlijk haha
Vallie balen van je ongi zeg Laura gefeliciteerd! Leuk en origineel idee die katoenen roos! Erg mooi. Fijne dag vandaag Engeltje spannend hoor de 20 weken echo! Je bent alweer op de helft. Grappig dat je uit het Westland komt, ik woon er 10 min vandaan! Woon tussen het westland en Rdam!
Pinkelientje, haha ik had mijn nikes wel bij, maar verder niet aangedaan, heb echt de hele dag op die hakken gelopen Wilde perse laarsjes, maar die zijn dan ook meteen rond de 9 cm hoog... En moest dus eigenlijk ook wel, want mijn jurk was afgemeten op die hoogte van hak Laura, gefeliciteerd...!! Geniet van deze dag en je broche is beeldschoon... Super leuk idee... Vallie en Nancy, balen zeg dat je menstruatie toch op is komen dagen... Nieuwe ronde, nieuwe kansen en nu de HCG'tjes goed vangen van Engeltje Engeltje, poeh de 20 weken echo al weer... Wat gaat dat snel... De tijd gaat sowieso veel te snel... Geniet van de echo morgen Haha lijkt me wel leuk een meeting, maare ik kom uit Brabant, bijna tegen Limburg aan dus voor mij is het strand een hele reis
Zo moet veel lezen weer haha, doe ik straks wel. Sorry dat ik niet zo vaak mee klets maar hebben hier een verhuizing dus ja.. druk druk Hoe is iedereen?
@engeltje, als ik t zzou mogen zeggen zou ik lekkker zonder partners doen...hahaha lekker ongeneerd kletsen! We zouden eigenlijk een beetje moeten kijken waar iedereen vandaan komt...
@ mammietammie: oh wat toevallig zeg! Dan woon je zeker in hvh of maassluis ofzo die kant uit? @ kel: ja dat zou wel een beetje ver zijn dan idd
@ val: ja en dan een beetje in het midden, hou er alleen niet zo van om ver te rijden in mn uppie. Ben ooit een keer bijna out geraakt toen ik alleen in de auto zat en sindsdien durf ik in mn uppie niet zo goed meer de snelweg op.
Dames, Meeting? Leuk! Ik kom ook uit Brabant Kelly, dus wij kunnen carpoolen Engeltje, Jeetje alweer 20 weken echo, schiet op he! Nancy, he jammer joh..weer ongi..maar goed..het werkt iig..zo denk ik de laatste tijd maar Ik ben net thuis van Scheveningen. Het was heerlijk, wat een weertje! Nu even omgekleed en we gaan zo uit eten. We gaan naar het restaurant waar we met ons trouwen ook hebben gegeten en doen alleen een voor en hoofdgerecht. Daarna gaan we de bovenste laag van de taart op peuzelen met schoonma en pa. Dat brengt geluk We hebben hem dan ook een jaar bewaard in de vriezer! Vanmorgen onze getuigen en ceremoniemeesters ook een stukje gebracht! Leuk leuk!
Pff heb net de wond op mn opa zn hoofd verschoont en t ziet er niet goed uit, op naar t bronovo dus zometeen...... Echt zal jullie de details besparen, maar ik kan echt heel veel hebben , maar hier draaide mijn maag echt van om!
Hey meiden, Lang niet "gesproken", heb net even bijgelezen. Hier een drukke en emotionele week gehad, dus weinig tijd gehad om te reageren. @Engel: sterkte met je opa, meis! hoop dat alles goed komt! @Kelly: leuk nikes met lichtblauw! die nike-pumps zijn ook super tof! @Laura: gefeliciteerd met jullie eerste huwelijksverjaardag! die broche is een erg origineel idee, mooi! en wat is DJ een poepie, zeg! Ik zag dat er een aantal meiden (Vallie, Pinkelien, Nancy en Mammietammie, geloof ik?) negatief hebben getest en/of ongie zijn geworden; echt balen, lieffies. maar geef de moed niet op! *dikke knuff* Ik las iets over een meeting!?! lijkt me erg leuk! ik kom uit de omgeving van Rotterdam, en wat mij betreft kan er gecarpooled (schrijf je dat zo?) worden! of samen vanuit deze kant van 't land met de trein lijkt me ook gezellig!