1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Laura, gefeliciteerd met jullie eerste huwelijksdag! En wat een superleuk idee om een katoenen roos met foto te laten maken!
    Wij hebben idd ook de bovenste helft van trouwtaart gegeten toen we jaar getrouwd waren!! Dit jaar augustus alweer 3 jaar:)

Engeltje, sterkte meis! hopelijk kunnen ze iets voor je opa doen en mogen jullie snel weer naar huis!!

Kelly, hihi ja dat had ik ook hoor dat mijn jurk te lang werd toen ik mijn schoenen uitdeed, maar kon het echt niet hele dag volhouden:p

Vallie, meis vindt het echt superknap van je dat je nog zo positief ingesteld bent!! en dat je naar de HA gaat na je vakantie is heel begrijpelijk! Wanneer heb je vakantie?

Jasmijn, ben je zelf aan het verhuizen? succes iig met de drukte

Enne een 1987 meeting, ik ben voor:D Helemaal leuk
    Hebben jullie voorkeur voor dagen? bij mij komt zaterdags het beste uit! Voor mij maakt plaats niet zo veel uit, rijd overal heen! Woon redelijk centraal als ik lees dat meiden uit omgeving rotterdam/brabant komen.

Zijn Breda, Den bosch, of rotterdam opties om af te spreken?

2. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Hoi dames,
    ...en toen was het weekend al zowat voorbij! :(

Balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Op naar de volgende ronde. Ik ga deze week maar eens testen.. Ben benieuwd!

Er is weer heel veel besproken, probeer zo goed mogelijk te reageren ;)

@nikes: ik zag mooie Nikes voorbij komen! Vind Nikes zelf wel leuk, alleen zonder air, en dan de wat hogere variant! Lopen heerlijk!

@ladylaura, mooie roos zeg! Origineel idee! Super! En gefeliciteerd met jullie eenjarig huwelijk! Las dat jullie een leuke dag hebben gehad! En wat een weertje!

@engeltje, spannend morgen zeg, de 20 weken echo!
    En sterkte met je opa...klinkt echt niet fijn idd!

@vallie, leuk idee een meeting! Zou het zonder mannen doen! ;) ik woon in Zwolle. Maar ben vrij mobiel en met de trein kom je (bijna) overal!

3. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    @ Laura: gefeliciteerd met jullie trouwdag meid! ;)

Ook ik woon dicht bij het strand zo 5 min lopen..
    Echt heerlijk!
    Ook hier zijn we gek op nike's wel de classic's uiteraard! ;)
    Hier een Beetje raar gevoel in de buik vandaag ( net of je ongi moet worden ) kan dat je ei zijn ofniet?

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo weer terug uit t zh, morgen waarschijnlijk weer terug naar zn behandelend arts. Volgens de arts die we nu hadden is t stukje huid wat ze uit zn arm op zn hoofd hadden geplaatst nu verdwenen. Weet niet hoe die dat kon zien want hij heeft t niet eens goed schoongemaakt en t is gewoon een heel diep gat. Maargoed er zit nu een antibioticazalfje op en morgen moeten we dus bellen naar zn eigen arts en de verwachting is dat hij weer langs moet om een nieuw stukje huid op zn hoofd te plaatsen.
    Vind t een raar verhaal zelf, maargoed het zal wel....

Nu nog even iets leuks! Voelde net een bobbel aan de zijkant van mn buik, denk dat dat het hoofdje was!! Mn broertje was erbij heb t hem gelijk laten voelen, hij was ook helemaal trots natuurlijk :)

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Laura, waar ergens uit Brabant kom je?
    Sterkte morgen meisje!!!

Engeltje, hmm dat is minder... Als het echt een gat is ben ik benieuwd wat ze gaan doen, want dan kunnen ze niet zomaar en stukje terug plaatsen lijkt mij... Nou hopen dat het snel opgelost word...

Yasmijn, wel op tijd rust nemen he, harde werker ;)

Sas, het kan een eisprong zijn...

Hier, vanmiddag een familie borrel/etentje gehad, was heerlijk en gezellig... Zien elkaar maar weinig, mijn neef woont bijvoorbeeld in A'dam en de rest verdeeld in Brabant... Had mijn achternichtje van 2 jaar nog nooit gezien in het echt en mijn achterneefje is van mijn neef uit A'dam en die hebben we vandaag voor het eerst gezien, hij is nu 3 maandjes...

Morgen de 2de echo om te kijken of ik er van binnen anders uit zie ;) Ben benieuwd...!!! Merk dat ik wat opstandig word van de verschillende verhalen... De ene gyn zegt dit de andere dat en mijn cyclus is nog steeds van slag :( Nou ja ik houdt jullie op de hoogte..

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: das dan wel weer leuk om elkaar ffies te zien he!
    Ja ben ook benieuwd wat ze gaan doen, t gat is denk zown 1,5 cm breed en 1 cm diep, best heftig hoor.....
    Naja we zien t morgen wel weer verder, wordt weer een drukke dag/week, dus zal denk niet zoveel aanwezig zijn....
    Succes morgen bij de gyn!

Laat uiteraard nog even weten hoe de 20 weken echo is geweest...

Liefs en een dikke knuf voor jullie allemaal!

7. Infantem Amor

Goede morgen,

Engeltje, ik hoop dat je wel je rust ergens kan vinden... Hoop dat je een hele mooie echo krijgt en dat je opa snel weer geneest...

Vandaag een rot dagje... Dadelijk eerst terug naar die vrouw voor de echo ben benieuwd wat ze nu weer te zeggen heeft.

En daarna naar school. Krijg ik een gesprek hoe ver ik ben met mijn opdrachten... Ja door mijn praktijk opleidsters nog niet zo ver... Maar ben nu met klasgenoot/collega samen aan het werken en nu gaat het beter... I hope so dat ik het af krijg, want op school verveel ik me zelfs... Anders moet ik 3 maanden overdoen, maar dan krijg ik ook al die lessen op nieuw :( Ben blij dat mijn praktijk opleidster 3 weken weg is, blergh stom mens...

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

kelly,
    Dank je wel, jij ook sterkte vandaag!

Meeting:
    Breda zou ik ook wel erg leuk vinden. Als ik mee kan rijden is er totaal geen probleem, maar ik kan door mijn handicap niet langer rijden dan een uurtje (door pijn). Breda is ook echt een topstadje, ik ben er goed bekend en zou dus ook wel wat leuks kunnen regelen als jullie dat willen!
    Voor mij komt het altijd verschillend uit...maar weekend altijd wel.

Zo, ik vertrek zo rirchting mijn zusje om naar de kerk te gaan voor mijn oma's crematie..*zuch*

9. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Haha bedoel verbouwing niet verhuizing. :p En natuurlijk doe ik rustig aan mijn misselijkheid is nu erg aanwezig sinds dit weekend dus ja -.- voeld net alsof ik heletijd kater heb.

10. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Goede morgen meiden!
    Hier een druk weekend gehad maar heb een beetje mee gelezen via men mobiel :)

Laura, heel veel sterkte vandaag , ook voor je familie!! *knuffel*
    Riza, het weekend gaat veel te snel hè meid haha ;)
    Heb je al een idee wanneer je gaat testen? Spannend hoor!
    Sas, wat leuk, ik woudat ik zo dicht bij het strand woonde!
    Engeltje, geniet er lekker van vandaag meid!! Ben benieuwd hoe het met jullie kleine manneke gaat :D
    Kelly, jij ook succes vandaag!

@ meeting
    Leuk!! Breda zou voor mij ook ideaal zijn. Wij hebben namelijk maar 1 auto en die heb ik niet altijd tot mijn beschikking en Breda kan ik eventueel met de bus heen ;) en ik ben er ook redelijk bekent.

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ Laura...sterkte vandaag meid!
    @kaykeigh, ben benieuwd of de 2e echo heel anders is ! en ik zou ook erg opstandig worden van al die gyn! vind het ook een rare reactie om te zeggen dat het wel mee valt...
    @Engeltje, je had vandaag de 20wk echo toch? succes!

@pinkelientje, het wordt wel steeds moeilijker om positief te blijven hoor... gisteravond had ik ff een flinke dip en even uitgehuild bij me vriend dat ik echt denk dat het zonder hulp niet gaat lukken..maar ik probeer me echt te focussen op de vakantie nu :)

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vallie, kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent *knuffel*
    Waar gaat de vakantie heen? Idd iets om na uit te kijken :)

Hier vorig weekend een positieve ovu test gehad en dit weekend ongi..
    Dit is de eerste keer dat ik ovu testen heb gebruikt maar is dit niet heel kort achter elkaar? ;)

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Laura, sterkte vandaag voor jou en je familie!

Kelly, succes en ben benieuwd wat je voor uitslag gekregen hebt(je moest vanmorgen om 8,45 toch al?

Vallie, begrijpelijk dat je er soms ff goed door heen zit!! Hoop voor jullie dat de vakantie nieuwe energie geeft en positieve kracht om verder te gaan en hoop dat HA iets voor jullie kan betekenen!!

Engeltje, sterkte vandaag met je opa in het ziekenhuis! en fijne 20 weken echo!!!

Nancy, jaa dat is wel heeel kort, dan zou je lf maar 6 of 7 dagen zijn?? temperatuur je? dan zou je het daaraan ook kunnen zien?

Meeting, Breda lijkt me leuk om af te spreken!!
    Heb even op routenet gekeken, voor degene waar ik weet waar ze wonen is Breda binnen het uur rijden, alleen voor almere uur en kwartier en voor zwolle 1,5 uur. voor mij uur en kwartier, maar is geen probleem. Maar denk dat breda ook wel goed bereikbaar is per trein??
    Routeplanner stuurt mij langs spijkenisse en dordrecht, misschien dat we nog kunnen carpoolen?

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laura: heel veel sterkte vandaag meis!

@ kel: heb je je afspraak al gehad? Hoe was het?

@ vallie: he meis toch, vind t zo rot voor je iedere keer weer die teleurstelling! Vooral ook frustrerend dat t al wel een keer gelukt is, maar dat was ook na 10 maanden toch? Dikke knuf met hcg voor jou!

@ nancy: dat is wel raar ja, zou betekenen dat je een luteale fase hebt van 7 dagen. Als t de volgende maand weer zo is zou ik zeker even de ha contacten hoor!

Meeting: Voor mij is Breda wel ver rijden, maar als ik met iemand mee zou kunnen is t geen probleem.

Nou net de 20 weken echo gehad en ons mannetje ziet er mooi en gezond uit! Mn placenta was ook gewoon goed gevuld en heel, dus t vocht wat ik van de week heb verloren was waarschijnlijk idd waterige afscheiding gelukkig! Verder was hij vandaag zo eigenwijs dat hij zn gezichtje helemaal niet wilde laten zien, dus we hebben helaas geen mooie foto. Verder schopte hij iedere keer tegen t echoapparaat aan, haha echt een grappig gevoel! Ze zagen nu ook dat mn placenta achter ligt, dus dat verklaart waarom ik hem al zo goed voel en dat hij van buitenaf ook al zo goed gevoeld kan worden.

Om half 2 weer op naar t volgende ziekenhuis met mn opa, nen benieuwd hoe dat weer afloopt....

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Dankjewel meiden! :)

De reis gaat naar Arubaaa! One happy island zeggen ze toch;) haha we gaan 22 juni weg voor 11 dagen!
    me vriend zei al misschien kunnen we al feest vieren in het vliegtuig! (we kunnen voordat we gaan weer testen) dus dat was wel grappig:) i hope so!

Breda is voor mij ook wel ver weg... ruim een uur rijden! misschien is R'dam of utrecht iets? utrecht is ook wel centraal met de trein enzo...

@engeltje, wat fijn dat de echo goed was!! toch weer een opluchting als je een goede 20wk echo hebt!! :D

Wat een weertje he vandaag!! ik ga lekker in de tuin zitten!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Aruba, oh heeerlijk!! Hoop t ook voor je meis!
    Ja idd heerlijk weer! Hoop dat ik strax weer snel klaar ben in t zh met mn opa, kunnen we ook lekker t zonnetje in :D

17. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    Mooi huisje
    Heerlijk Vallie!! Heerlijke bestemming om naar uit te kijken;)

Rotterdam of breda komen voor mij beter uit! Utrecht is voor mij erg ver! Is Rotterdam voor jullie haalbaar Laura, Kelly en Engeltje??

18. Infantem Amor

Yasmijn, heb nog nooit een kater gehad, maar zal vast geen prettig gevoel zijn...

Nancy, is wel erg kort inderdaad...

Vallie, haha heerlijk nu in de tuin ;)... Ik zit vast op school!!
    Aruba, toe maar ;) Geniet er van... En wie weet word het een vakantie beebje :p

Engeltje, Oh heerlijk dat je zo'n goed echo had... Mooi dat alles goed zit... Ja als de placenta naar achter zit dan schopt hij daar niet tegen aan en voel je hem eerder ;)
    Succes met je opa straks...

All/Meeting: Breda is voor mij het meest haalbaar... Kan eventueel de auto van mijn man mee nemen of met de trein naar Breda...

Moet zaterdag terug naar een "echte" gyn voor echo... Mijn BMS is verbeterd van 0.3 (moet rond de 5/6 zijn minimaal) naar 0.8 en dat is perfect (zelfs aan de dikkere kant 5/6/7 is goed), maar nog steeds veel kleine eitjes... Nog geen follikel die er uit springt...
    Die gyn van zaterdag mag ook medicatie uitschrijven...

19. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kelly,
    Sorry dat ik het vraag maar wat is BMS?

Val,
    Ohhh lekker Aruba! Klinkt geweldig! Enne, als het dan nog niet gelukt is geeft het wel weer hoop na 11 dagen relaxen!

Engeltje,
    Of wat fijn van je 20 weken echo, jammer dat hij zijn gerzichtje niet wilde laten zien..maar het belangrijkste was te zien: Hij is gezond!
    Over je opa is wel minder zeg...ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Meeting,
    Rotterdam is eventueel ook haalbaar als ik voor de deur kan parkeren. No problemo! Breda is prima te bereiken met de trein, ik kan dan ook meiden van het station halen.

Rare Sensitest, vervolg.
    Ik heb nog een mail gehad van Sensitest. Na overleg zou het toch wel kunnen dat die testen in mijn geval positief waren. Ze hadden het nog niet vaak gezien, maar het kon wel zo zijn. Ze vragen hen op de hoogte te houden als ik deze week niet zwangr ben. Is de tijd van een ovulatie tot menstruatie altijd hetzelfde? Want als ik nu de 14de eisprong heb gehad...dna moet ik binnenkort al pngesteld worden en heb ik een kortere cyclus gehad.

20. Infantem Amor

Laura, de folliculaire fase kan schommelen tussen 7 en 21 dagen (dit is de fase voor de eisprong) en de tweede fase de LF. Deze fase duurt bij 10% van de vrouwen met een regelmatige cyclus ongeveer 14 dagen, maar blijkt te kunnen variëren van 7- 19 dagen. Bij vrouwen met een onregelmatige cyclus is de onzekerheid nog groter. Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10e of na de 17e dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Het tijdstip van de eisprong kan dus niet bepaald worden door enkel een aantal dagen te tellen sinds het begin van de cyclus of terugtellen vanaf het eind van de cyclus; vooral als de duur van cyclus van de vrouw onregelmatig is.

Enne BMS is BaarMoederSlijmvlies...

Deel Deze Pagina