Sommige van zijn vrienden verklaren hem echt voor gek... Maar op een of andere manier is die band heel sterk... Mijn gyn zei ook "Zo'n duidelijke chemie heb ik nog niet mee gemaakt" En ja met dieren kom je het heel veel tegen idd... Mijn vrouwelijke leguaan bijt mij op de dag van de eisprong en tijdens mijn menstruatie.. De mannelijke leguaan komt dan met mij knuffelen enz..
heeft iemand al ideeën voor de meeting? wat we willen doen en of het overdag of 's avonds en doordeweeks of in het weekend wordt? persoonlijk maakt mij het niet uit waar we het gaan houden, ik ben bereid te rijden, maar heb alleen in het weekend een auto ter beschikking.. heel misschien kan ik doordeweeks wel een auto van iemand lenen..
mooi hoor, vind ik wel bijzonder om te horen! en wel fijn, dat je vrouwelijke leguaan het eventjes "aangeeft" hihi (ze bijt toch niet hard, hoop ik? anders sorry )
Ze bijt zachtjes, meer zo van blijf bij mijn mannetje vandaan jij... Dan laat ze zich ook alleen door mijn man oppakken... Als ik haar probeer op te pakken krijg ik eerst een warning tikje met der staart
Mij maakt het niet zoveel uit, ik heb onregelmatige diensten, moet om het weekend werken op zaterdag overdag... Maar dan kan ik wel de avond... Officieel zou ik dit weekend moeten werken, dus dan ben ik bijv. 2 juni weer vrij en daarna weer 16 juni
ik duik m'n bedje in, meis! er ligt een chagrijnige vent op me te wachten, die wilt op z'n rug gekriebelt worden hihi iedereen een fijne dag morgen en weltrusten!
Zo ik heb 2 boekjes besteld van Pauline Oud het boekje OPA! en het boekje OMA! en wil dan nog een invulboekje kopen om me mam cadeau te doen ... Mijn schoonouders weet ik nog niet wat ik daarmee doe, ik denk sowieso heeeeeeeeel laat pas vertellen. Hebben allebei weinig zin in dat bemoei van hun. Hun hebben 20 jaar hun zoon links laten liggen en nu doen ze op eens heel lief tegen mij, terwijl ze me eerst niet uit konden staan... Ons huis is door verbouwen en dergelijke wat rommelig en dan krijgt HIJ van zijn ouders op zijn donder dat hij mij zo niet kan laten leven... Ben alleen nog aan het bedenken hoe ik mijn zus en der vriend tegen die tijd ga vertellen dat ze oom en tante worden... Hun zijn 3 (hij 21) en 4 (zij 20) jaar jonger dan ik (met mijn man schelen hun 5,5 en 6,5 jaar) dus merk soms wel dat ik een heel stuk volwassener ben.. Al denk ik dat het ook wel komt door vroegere thuissituatie's.. Denk dat ik voor hun een foto van de eerste echo inlijst... Mijn zusje is meer van het moeten zien en ik denk dat haar vriendje het anders niet zo goed kan bevatten, hij heeft ADHD en is heel druk voornamelijk in zijn eigen hoofd... Ik denk dat als ik het gewoon vertel of bijv alleen een t-shirt of zoiets geef dat hij het niet zo snel geloofd Mijn zusje is echt geweldig, die vind baby's en kleine kinderen (die hun neus niet kunnen poetsen) vies... Ze poepen en hebben snot aan hun neus hangen en dat vind ze maar niks Leuke is die kindjes (die zelf al kunnen lopen en praten) komen juist naar haar om een boekje te lezen enz... Maar dan leest mijn zusje dat ook vol overgaven voor enz... Zo lief!!! Vandaag weer een lang dagje school, maar kan op mijn pc dat scheelt
Hier ook een lange dag school en nog een portie afstuderr stress. Meeting, Ik denk dat het weekend het handigst is.. Misschien een high- tea? Poeh meiden heb zoveel hoofdpijn en heb het zo warm..hopen dat ik niet ziek wordt!
Leuk idee een high tea! ik zeg ook in het weekend.... Hopen dat je niet ziek wordt!! misschien komt het door het weer? zijn we niet gewend natuurlijk...
Hmm..ja zei het net tegen mijn man en die zei ook ja je borsten doen toch ook z'n zeer...en dat is helemaal waar. Ik ga door de grond als iets of iemand langs mijn tepels gaat...poeeeh...Maar goed, zou wel erg toevallig zijn als ik nu zwanger zou zijn...toch? Ik ben moe, hoofdpijn, zeer pijnlijke borsten en warm,warm, warm...
Je krijgt ook wel hoofdpijn met dit weer en dan in combi met stress... Maar het kan inderdaad ook zwangerschap zijn... Wanneer kan je testen? High Tea is wel heel erg leuk... Even over de afstand, voor mij is R'dam echt ver weg 1uur en 30 min met de auto en met de bus/trein ben ik 1uur en 45 min onderweg. De trein houdt ik sowieso niet van... Breda is voor mij nog wel te doen net iets korter dan een uurtje en met de trein iets meer...
Meeting, Ik dacht dat we er al ver uit waren, qua locatie? Breda is echt goed te doen met de trein en ik kan mensen ophalen van station...max 4. Daarnaast kunnen we carpoolen. Als we eenmaal uit zijn over de datum maak ik wel een bestandje met wat leuke restaurantjes etc en duidelijkheid over waar te parkeren etc? Kelly, Ja...ik weet het niet..haha...als die rare testen ovu waren dan is dat nu ruimmmm een week geleden...ik ga de 29ste naar de gynow in R'dam en hoop dat wellicht gelijk duidelijkehdi te krijgen als hij/zij een inwendige echo maakt of zo...
Kelly, handig dat jij zoveel info weet, je bent onze zp encyclopie Laura, hoop dat jeniet echt ziek gaat worden! Hopelijk zijn het gewoonklachtjes van een zwangerschap!! schaapje, ik moesteven lachen om jou post dat je mannetje over zn rug gekriebeld wilde worden, heel herkenbaar zegt de mijne o nou voel ik toch watop mn rug en nee kan er echt niet bij, hoezo indirect, dacht dat dat alleen aan vrouwen besteed was All, high tea vind ik leuk idee!! Zag van kelly datums voorbij komen, 2 en 16, zijn ook precies mijn vrije weekenden er kunnen met mij ook mensen stuk meerijden hoor! Vanaf dordrecht en omgeving, daar kom ik nl langs rijden.. Verder zou ik kunnen op de volgende data. 23juni,14juli,28juli...
Jeeeeeetje wat is er veel gekletst zeg Heb niet alles onthouden wat ik net gelezen heb (sorry). Engeltje wat fijn dat de 20wk echo helemaal goed was! En wat zielig van je opa zeg Hoop dat het snel beter met hem gaat. Kelly, dag 9 al je ei?! Dat is wel heel snel! Wel goed dat je bms zo dik is! Die boekjes van Pauline oud zijn idd heel leuk! Laura spannend hoor! Zou toch geweldig zijn als het raak is! Wanneer kun je testen? Ik zal voor je duimen. Ongi verloopt hier 'gewoon' dus zal denk ik geen vmk zijn geweest. Nog even en dan weer druk aan de klus Meeting lijkt me op zich wel leuk maar ik werk onregelmatig dus dat wordt misschien wel lastig. Maar wat voor mij het grootste punt is, ik ben echt super verlegen en geen makkelijke prater Op internet (lekker anoniem hihi) gaat het me makkelijk af maar in het echt...
Mammietammie, dan schud ik je de hand!! Ik klets honderduit als ik bij bekenden ben, maar als ik mensen niet ken gaat dat stuk lastiger en kijk ik erg de kat uit de boom, vindt t wel heel eerlijk dat je er voor uit durft te komen!! Hopelijk kun je toch wel komen! Wat voor werk doe je als ik vragwn mag??
Oooh Mammietammie, Wij kletsen wel hoor...en binnen no time gaat het over HCG, LG en BMS dusssss... komt vast goed! Ik moet thuis even kijken welke datums ik kan.
Pinkelientje, herkenbaar! Het duurt bij mij vrij lang voor de kat uit de boom is Ik baal er zelf wel van maar wat ik ook doe (heb oefeningen e.d gehad) het helpt niet, ik blijf verlegen en onzeker. Ik werk in de zorg, ben een soort coach van gezinnen waarin de ouders verstandelijk beperkt zijn. Laura haha ja dat zal vast... Lijkt me ook wel hel leuk om meiden van mijn eigen leeftijd te kennen, mijn vriendinnen zijn allemaal paar jaar ouder of jonger. Echt goede vriendinnen die in dezelfde levensfase zitten heb ik eigenlijk niet.
Hihi, zelfde leeftijd wel...zelfde levensfase ook wel. Mijn allerliefste vriendin heeft net een nieuwe baan en geen vast contract nu. Ik denk dat zij daarom nog even zal w88 ook al hoop ik van niet Het is een super leuk stel en ik hoop dat ze snel aan kindjes beginen Andere vriendinnen ben ik niet zo close mee. Een anddere vriendin is een jaartje of twe jonger en woont nog bij haar vader, werkt full--time in de horeca en is een beetje van zijn lang zal de vrijheid leven Kortom lijkt me gezellig met jullie te kletsen.
Pinkelientje & MammieTammie, Ik schud jullie de hand Hier vertel ik van alles... In mijn vriendengroep ben ik eerder initiatiefnemer als stil... Maar real life bij een "nieuwe" groep vind ik het dood eng... Bang hoe mensen over me denken en hoe ze op mij zullen reageren Pinkelientje, hihi encyclopedie... Ik kan wel wat meer datums, maar die weekendde ben ik vrij en dan om de week, dus kan daarop door tellen Laura, ja dat is wel fijn ff kletsen over ons rare lijf Er is een vriendin die in de zelfde fase zit, nou ja die is bevallen 13 april, dus moet zeggen dat ik haar nu minder zie, waar ik wel erg van baal... En 2 andere hebben al kindjes van bijna 3 en 3,5 jaar en kunnen de kindjes niet zelf opvoeden, als ik daar ben, ben ik meer bezig met de kindjes als met hen (soms ook niet leuk)... All: Pff heb het zo ontzettend benauwd!! En dan zit je op school niks te doen... Laat mij maar lekker in mijn tuintje zitten, genieten van de zon...