Mammietammie, lijkt me echt superleuk werk wat jij doet!! Grote uitdaging, maar lijkt me ook veel voldoening geven! Ik werk zelf op een woongroep met 12 jongeren van 20 tot +/- 30 jaar, licht verstandelijke beperking en psychiatrie problemen, dus ook btje zorg he Begrijp je gevoel dat je het spannend vindt om mee te gaan, maar hoop dat je toch over wil denken, lijkt me heel gezellig omkennis te maken met jullie allemaal Kell, ik schud je hand terug hoor
Hihi jullie hebben leuk werk... Pff ben toe aan koffie.. En de terug weg naar huis, maar moet nog 1uur en 45 min...
Hey meiden! ik vind het ook wel heel spannend hoor zo'n meeting al ben ik echt wel een kletskous! het is toch anders in het echt dan op het internet... Ik heb vandaag de hele dag in de zon gelegen bij een "strandje" hier 5 min vandaan! heeeerlijk gezellig met een collega rosé tje erbij echt genieten...alleen voel ik hem nu echt zitten zeg met die zon erbij !! pfffff hahaha dus ik ga ff op de bank afkoelen.....
Hoi Hoi Ik ben ook van 1987 maar heb nu een relatie van een half jaar. Wel is het met de jongen waar ik al 10 jaar contact mee heb en waar ik al 10 jaar stiekem gek op ben. Vele zeggen dat het te snel gaat maar wij hebben allebei vervelende relaties gehad en we weten het zeker. Wij gaan voor elkaar! Wat vinden jullie er eigenlijk van? Loop ik te hard van stapel? Wij willen jonge ouders worden en doordat we al 10 jaar contact hebben (hij had eerst een relatie met mijn beste vriendin en ik met zijn beste vriend) weet ik wel wat voor vlees ik in de kuip heb Liefs Nelle
Vallie, zo te lezen zijner meerderen die een meeting heel leuk maar ook spannend vinden het anonieme van internetis dan toch wel veilig u Nelle, als het voor jullie goed voelt moet je jezelf niet tegen laten houden door meningen van anderen! Wonen jullie ook sinds half jaar samen of alleen een relatie? Mijn lieve beste vriendin raakte onverwachts zwanger toen ze 2maanden eenrelatie hadden, hun zoontje is 4 en inmiddels hebben ze ook een prachtige dochter van een half jaar. Er waren bergen mensen die een mening hadden, maar volg je hart meid!
Om een heel eerlijk te zijn, zou ik eerst even paar (2) jaartjes samen gaan wonen... Elkaar al heel lang kennen wil niet altijd zeggen dat het dan ook goed gaat als je samen woont... Maar je moet zeker je hart achterna gaan... Niemand kan dat voor jou bepalen... Enne welkom bij de groep hihi....
Haha Vallie, Ja heerlijk he met dit weer... Mijn rose staat ook koud voor het komende weekend... Hoop dat zaterdag het zonnetje een beetje schijnt...
Nelle, Welkom enne ik vind niet dat ik mijn mening hoef te geven over jou relatie! Leuk dat jullie voor een kindje gaan, de hoeveelste ronde is dit voor jullie en wanneer ben je gestopt met de pil? Hier alles rustig..maar heb het wel giga warm...hele pijnlijke borste en vooral tepels...poffff...en oh ja, dikke examen stress...hihi
Oooo ik hooop het echt voor je laura!!!! dat zou wel heel leuk zijn! Ik had ook hele pijnlijke tepels toen ik zwanger was dus wieweet
Laura, pijnlijke borsten had ik ook! Het kan een goed teken zijn. Ik had ze vanaf mn eisprong ongeveer
Hmmz, ok..nou ik houd het even in de gaten dan. Ik heb vandaag ook erg veel last van de warmte..pfff... Wat voor dingetjes hadden jullie nog meer?
@ laura: ohhhhh wat klinkt dat spannend bij jou!! Ik had een week voor NOD hoofdpijn, zeer, maar dan ook echt zeer gevoelige borsten/tepels, erg warm en af en toe onwijze krampen in mn buik. Hoop zo dat je niet ziek wordt, maar dat t nu echt raak is voor je! @ Nelle: welkom! Weet je, zolang jullie jezelf er goed bij voelen en er goed over kunnen praten, moet je er gewoon vol voor gaan! Zelf persoonlijk zou ik wel eerst willen samenwonen voordat ik aan een kindje zou beginnen, want ondanks dat ik mijn man al 12 jaar ken heb ik hem in de 4 jaar dat we samenwonen pas echt goed leren kennen. Maar vind dat gewoon iets wat alleen jullie zelf kunnen bepalen en daar heeft niemand anders iets mee te maken Sorry meiden, heb alle wel gelezen, maar ben t meeste verder kwijt. Wat betreft de meeting, het liefst in t weekend voor mij in de middag ofzo en een high tea lijkt me inderdaad heel erg leuk! Maakt mij verder niet heel erg uit wanneer, alleen de laatste week van juni heb ik vakantie, dus dan liever niet Hier nog iemand die vooral in een grotere nieuwe groep meestal eerst de kat uit de boom kijkt hoor. Maar we hebben hier al zoveel gekletst dat ik denk dat ik er niet zoveel moeite meer mee heb, tenzij ik moet gaan speechen haha Volgens mij zijn jullie allemaal stuk voor stuk leuke meiden en zitten er niet veel mensen tussen die een ander snel veroordelen We maken er gewoon een leuk uitje van!
Nou meiden, klinkt echt goed die meeting. Ik zou het leuk vinden een rol te mogen spelen in de organisatie...dus we kunnen eens gaan kijken hoe we dat vorm gaan geven! Engetje, Oh jeetje..dat klinkt wel heel erg hoe ik me nu voel...die hoofdpijn is ook erg opvallend...zit al vijf dagen aan de paracetamolletjes...en mijn tepels..tja wat zal ik ervan zeggen..nog steeds pijnlijk. Pfff..en over dat warm hebben ja vind ik moeilijk om te zeggen..het was ook warm vandaag maar ik heb er zoveel last van en dat heb ik normaal gesproken niet zo.
Heb je alleen echt last van je tepels, of ook echt je borsten? Bij mij voelden mn borsten echt heeeeel erg beurs aan en mn tepels leek t net of er met honderden spelden in werd geprikt. Haha moet toch goed komen een meeting met dit soort onderwerpen? Misschien moeten we een apart zaaltje afhuren, zodat we andere mensen niet lastig valken met dit soort intime verhalen hahaha
Whuhahahah..idd Met mijn borsten is niets mis...alleen mijn tepels doen echt veel pijn. Niet zo, maar als iets er langs schuurt of zo.. Wil niet teveel hoop hebben
Dat was eigenlijk het enige symptoom dat ik had.. ik kreeg die pijnlijke tepels ongv 4 a 5 dagen nadat ik wist dat ik zwanger was... je kon er echt niet meer aanzitten! .daarvoor had ik echt geen idee haha !
Ja echt spannend, ben benieuwd tot wanneer je het volhoud met testen! zo zit nu lekker met mn voetjes in een massagevoetenbadje. Heb zo snel last van droge voeten en snel eeltvorming, wat ik ook doe. Iemand nog tips?
Engeltje, Nouik zou nu al wel willen testen, haha...maar in principe kijk ik het nog even aan..29ste Erasmus...dus dan krijg ik toch inwendige echo etc. Droge voeten...ja mijn man heeft dat ook maar heeft daar echt medicatie voor. Poeders die hij elke keer in zijn sokken moet doen...dus heb verder geen tips of ervaring meid!