1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoop voor je op een hele mooie inwendige echo!! :) nog een weekje dus maar, dat lukt je wel ;)

Dan wordt t bij hem zeker veroorzaakt door een schimmel of niet? Als ik iets van daktarin gebruik, dan wordt t alleen maar erger. Heb al allerlei cremetjes voor zachte voeten geprobeert, maar nog niet het wondermiddel gevonden....

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje,
    Ja soort van wel, ja ;) Klinkt zo vies he een schimmel...maar goed, kan het jong ook niets aan doen ;)
    Ik hoop ook op een mooie inwendige echo, maar wil er niet te veel op hopen...

3. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Ik smeer m'n voeten in met hielencreme! Helpt heel goed! Dan wel de dure variant nemen (kom even niet op het merk, maar wel een bekende, bij de drogist te verkrijgen!).

Ik lees allerlei kwaaltjes.... Heb nog niet echt ergens last van. Hoewel... Bij het ineens opstaan (gewoon vanuit de stoel) werd het wel een aantal keren zwart voor m'n ogen..

Oké dames, duimen jullie voor me? Ik ga morgen een early predictor er tegenaan gooien! Altijd spannend!

Genieten jullie wat van het mooie weer?

4. Embarazada

Riza,
    Jeetje meid, spannend zeg! Leuk leuk! Ik ga voor je duimen, jij ook voor mij? ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ riza: van scholl toevallig? Die heb ik al geprobeert en hansaplast ook.....
    Spannend bij jou, ga zeker voor je duimen hoor!

@ laura: ja klinkt smerig, maar ben er helaas zelf ook gevoelig voor. Heb zelf een klein plekje tussen mn tenen, wat net ook nog eens opensprong toen ik t afdroogde... Echt een familiekwaaltje hier...
    Naja misschien moet ik toch eens een pedicure proberen, maar kan er zo niet tegen als er iemand aan mn voeten zit! Misschien kan zij wel gewoon tips geven als ze ernaar gekeken heeft.

6. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hoi kletskouzen!! ;p
    Heb alles een beetje via men mobiel bij gehouden maar er is nog geen datum voor de meeting geloof ik hè?

Laura, spannend meid.. Hoop het zo voor je!! :D
    Riza, ook voor jou meis,mijn duimen draaien voor jullie alle 2 :D
    * duim duim duim duim duim duim duim duim duim *

7. Embarazada

engeltje,
    Snap wat je bedoelt...ik stel het ook al jaren uit om eens naar een pedicure te gaan...ik verzorg mijn voeten zelf wel..maar zou best fijn zijn om eens iemand te hebben die er met professionele blik naar kijkt..Geowon doen meid ;)

Ik voel me zo vreemd...ben er echt helemaal niet bij met mijn hoofd...

8. Embarazada

Nancy,
    Dank je, meid!

9. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Jaaaa, engeltje! Scholl bedoelde ik. Balen dat het niet helpt! :(
    Ik duim ook voor jullie natuurlijk! Wanneer gaan jullie testen? Ik laat morgenochtend (rond 6uur) van me horen. Nu zo maar slapen, des te eerder is het morgen:)

Laura, jij moet nog niet testen hoor! Hou nog ff vol meid!

Thnxxx Nancy! :D

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laura: erg is dat he haha Maar moet gewoon eens een afspraak maken, de buuf van mn ouders is pedicure, dus loop van de week gewoon een keer bij haar langs om een afspraak te maken :)

@ riza: als ik me niet weer verslaap net als vanochtend zal ik gelijk kijken als ik wakker wordt.
    Denk dat ik trouwens voorlopig maar niet ga testen ;)

11. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Laura, die pijnlijke tepels herken ik en ook de hoofdpijn, van mijn zwangerschap... Ik gebruikte toen de pil, dus ik weet niet precies wanneer het begon...

Riza en Laura, spannend voor beide...
    Riza succes met testen ik *duim* voor je en Laura voor jou *duim* ik dat je 29mei een mooie inwendige echo krijgt...

Engeltje, ik heb zo'n voet"rasp" en ik smeer 2 dagen in de week na het douchen mijn hakken in met Scholl anti eelt creme en dat werkt perfect ;) (de combi) Fijn moeder die pedicure is, ik hoef me zo maar in te plannen en ze doet mijn voetjes, al moet ik zeggen als ik het met de voetvijl bij houd als ik onder de douche uit kom, vijlen en dan scholl dan werkt het wel... Moet het ook die een van beide doet dat werkt bij mij weer niet..

Pff school was weer erg vermoeiend... Morgen een half dagje werken en dan weer huis poetsen en huiswerk maken pff... Maar ja komt goed i hope...
    Ben erg benieuwd zaterdag naar mijn echo en de bevindingen van de gyn als ik mijn temp kaartjes laat zien... Ben nu bij een echoscopiste geweest en mag nu dan naar een gyn... Mijn tempkaartje geeft aan dat ik de eisprong op CD 9 heb gehad, dus ben benieuwd... Trusten...

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    @ Pinkelientje, is idd leuk werk! Eigenlijk bijna hetzelfde als bij jou alleen hebben mijn cliënten kinderen :p Vind die afwisseling tussen volwassenen en kinderen van alle leeftijden (0-50) echt superrrr leuk! Welke opleiding heb jij gedaan? Ik sph. In welke omgeving woon jij trouwens? (ik las dat je langs dord rijdt naar de meeting, dan zou je een beetje bij mij uit de buurt moeten komen..)

Laura erg spannend hoor! Maar probeer ook jezelf niet gek te maken want daardoor kun je ook vanalles gaan voelen althans, dat is mijn ervaring ;) Nog een weekje afwachten...

13. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kelly ik begrijp dat je al eerder zwanger bent geweest? Is dat al lang geleden? Is het toen mis gegaan? Sorry voor de vragen, Miss is het te privé... Maar vroeg het me gewoon af. Dan is het lijkt me extra k u t dat het nu zo lang duurt :(

14. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgeee!

Vanmorgen helaas nega getest! Had al weinig kwaaltjes, dus nu wachten op ongi en dan weer op naar de volgende ronde! Fijne dag ladies!

15. Infantem Amor

He Riza, dat is balen... Maar je hebt vrij vroeg getest dus wie weet... Dikke knuffel voor jou in ieder geval...

Mammietammie, hihi dat mag je gewoon vragen hoor... Ik ben in 2010 zwanger geweest, "ongelukje" door de pil heen, ging bij 14 weken helaas fout... Daarom vind ik het dan nu frustrerend dat ik alweer 1 jaar bezig ben (gister precies 1 jaar).. Nou ja ik ben erg benieuwd komende zaterdag wat ze gaan doen nu...

Ik heb muizen die bij mij alleen nest materiaal (mijn kranten in de krantenbak zijn aangevreten) komen halen en volgens mij zitten ze bij mijn "vervelende" buurman om te eten ;), want hier is heeeeeel soms wat aangevreten, maar eigenlijk nooit en als ze iets pakken is het oude koek (die laat ik dus liggen he ;))...
    Hoor regelmatig de kastdeur open gaan hier naast en dan word er met 2 deksel tegen elkaar geslagen... :p
    Maar voor mij is de maat nu wel vol, ga zo maar weer nieuwe klemmen halen... Vind ze niet eng, maar wel zo ontzettend vies...
    Ben blij wanneer de uitbouw gezet word, want dan storten we de kruipruimte dicht voor vloer verwarming en dan hebben ze geen doorgang meer van de buren naar ons ;)

Zo ffies een half dagje werken en dan heel het huis weer eens cleanen en luchten... Want heb 2 lange dagen school gehad en dan is het niet echt netjes meer ;):p Tot straks...

16. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Laura, las paar bladzijden terug dat jij wat in organisatie zou willen betekenen voor meeting, wil jij voorstel doen voor datums? dan kunnen we kijken wanneer iedereen kan!!
    Sterkte met afstudeerstress!

Riza, balen meid!:(

Mammietammie, heb spw4 gedaan, half jaar sph, maar was toen echt een heel fout moment in mn leven. Net relatie van 3,5 jaar over en overhaast besloten, maar ben van plan om toch ooit nog eens de sph te gaan doen:D Maar heb t zogoed naar mijn zin op mijn werk en daar kun je als sph wel werken, maar je werkt dan in functie van spw4. Maar heb altijd als droom gehad om nog eens in de jeugdzorg te gaan werken, of in een jeugdgevangenis, lijkt me helemaal geweldig!!!!
    Zag dat jij ook in Zuidholland woont, ik woon beetje onderaan, richting brabant en Zeeland. Dus als ik op pad ga met de auto stuurt ie me bijna altijd terug naar boven richting Rotterdam en Dordrecht!!

Kelly, ieuw muizen:$ Vindt muizen ook niet heel eng maar wel vies. Vindt overigens spinnen wel dooodeng, we hebben 2,5 jaar gedaan over zelf huis bouwen/verbouwen en toen we net woonden hebben we van die grote bouwspinnen in huis gehad, brrrrr.
    Hoop dat de buurmuisjes snel gevangen worden in de klemmetjes!!

17. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    meiden, heb op aandringen van manlief en moeder een afspraak gemaakt bij de huisarts. Wilde zelf wachten tot ik voor de 4e keer in bijna 7 maanden ongesteld zou worden, maar man en moeder vinden dat ik nu al moet gaan! volgens mijn tempkaartje heb ik vorige week toch geen eisprong gehad wat ik wel dacht en hoopte, zit inmiddels op dag 56 en dat zonder ei:$ vrijdag dus dag 58
    Nu heb ik net een afspraak gemaakt en ga gelijk in de stress. Ben echt bang dat ik onverrichter zaken naar huis ga, en dat wil ik gewoon echt niet!! Van mijn moeder moet ik een bloedonderzoek vragen en een verwijzing naar de gyn. Ben nu dus alles aan het opschrijven wat ik vragen wil, dat ik me niet zomaar 123 weg laat praten. Wil mn 2 tempkaarten meenemen en vragen om bloedonderzoek voor schildklierwerking, insuline iets, en vitamine b12. Dit had ik gevonden op internet dat mogelijke oorzaken zijn voor onregelmatige cyclussen. verder wil ik naar de gyn om fsh en lh te laten nakijken en acne en bekkenpijn te bespreken.
    Sorry voor mn lange verhaal, maar moet me zelf even moed inpraten/typen hoor:D Hebben jullie nog ideeen? En wat vinden jullie zowiezo dat ik naar de dokter ga? Jullie supportreacties geven mij misschien meer moed om gewoon op mn strepen te gaan staan..
    Thanks alvast voor het leven van mijn lange verhaal.

18. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kelly, jeetje wat erg meis! En nu ben je er zo aan toe en dan duurt het zo lang :( grr... Hoop dat het snel raak zal zijn!

Pinkelientje hartstikke goed hoor dat je een afspraak hebt gemaakt! Je cyclussen zijn echt niet normaal en 'gewoon' onderzoek wat je vraagt (schildklier etc) kan nooit kwaad lijkt mij. Als je bang bent dat je je weg laat sturen kun je misschien iemand meenemen? Je moeder of vriend? Succes alvast
    Grappig, dan woon je denk ik best dicht bij mij in de buurt en nog dichterbij mijn werk :D

Riza balen zeg :( :(

Ik heb op Facebook afgelopen week weer 2 mensen die net zwanger zijn... Schaam me er wel voor maar ik kan gewoon niet meer oprecht blij zijn :( Wil ook zo graag :( Gelukkig zie ik ze in het echt nauwelijks want dan zou ik helemaal jaloers worden ben ik bang. Vind het niet leuk dat ik me zo voel maar kan het niet helpen...

19. Embarazada

Pinkelientje,
    Gewoon gaan meid, helemaal terecht! Ik ben ook al vrij snel gegaan en ook doorgestuurd...dus je gaat echt niet voor niets!

Mammietammie,
    Ik probeer me ook niet gek te laten make...ik heb al zo vaak ged8 dat het zo ver was...ik herken het ook goed wat je zegt, het gewoon niet meer zo blij kunnen zijn....Maar besef je dat zij er miss of miss niet ook lang over hebben gedaan en hun wens er ook was ;) dat probeer ik me elke eker voor te houden. Je gunt het toch iedereen ;) (maar jezelf en je partner nog het meeste).

20. Infantem Amor

Mammietammie, heel herkenbaar... Ik probeer het voortaan een beetje van mij af te zetten, vriendin van mij heeft nu op fb staan dat ze 34 weken zwanger is, eerst kon ik daar verdrietig van worden... Nu denk ik goh is wel fijn voor haar dat ze de zwangerschap tot nu toe zo goed doorstaan heeft... Ik hoop dat ik snel ook rond die weken zwanger mag zijn ;) Geef mij zelf een heel ander gevoel als er van die berichtjes voorbij komen...

Pinkelientje... SUPER GOED!! Alles op schrijven en je echt niet weg laten sturen... De klachten die je hebt zijn gewoon niet meer van het ontpillen dus ze moeten je serieus nemen en met je kijken wat er gaande is in jou lichaam en je helpen... Succes!!!

Deel Deze Pagina