1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Nancy, ik kan niet zonder ;)

Laura, uhm heet ook goed? Het is hier 32 graden... Krijg het niet fris binnen... 26 graden weer... Zo bij mijn mam de ventilator mee nemen...

Ga zo mijn nagel weer laten doen, heb ze de laatste tijd telkens vierkant, maar zal ze nu rond doen, want ze groeien zo hard... En met dat vierkanten stoot ik ze veel sneller...

2. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!! Ben erg benieuwd naar morgen, ben blij met jullie steun, wet ik zeker dat ik niet kom met iets onbenulligs:)

Heb vanmiddag heerlijk 2.5uur op t strand gelegen na een hele lange dienst van gister half 5tot vanmorgen 12uur!! Jullie nog iets gedan met dit heerlijke zomerse weertje?
    Ga ff stokbroodje met kruidenboter bakken, soepje en salade... Heerlijk!!!

3. Infantem Amor

Ik krijg dit weekend eindelijk mijn magnetron/oven dus dan kan ik dat ook voortaan doen, snel iets in de ping en klaar... Gister hebben w besteld... Ik had zo geen puf om te koken... Nu ook niet, maar zal wel moeten... Dit hele weekend al ongezond eten, kan niet ook nog eens de halve week er voor slecht eten...

Nu mijn vaatwasser nog laten maken en ik ben weer blij ;) Want moet nu nog een afwasje doen, het is niet veel maar happy word ik er niet van hihi... En nog een berg was vouwen, dat zullen we vanavond maar doen, want moet morgen een hele dag werken... Fijn met dit weer!!! De middag hebben we namelijk hele zware mensen... Die met de tillift geholpen moeten worden... Alleen in die hete douche staan is al niks... Was er vanmorgen een die had de kachel aan staan, was 32 graden binnen... Ging bijna van me eigen...

Verder vandaag mijn nagels laten doen... Die zijn mooi geworden ;)... Heel licht roze, lijkt beetje creme...

4. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
  5. Infantem Amor

Riza, ja zeker heerlijk weer..

En ja dat ken ik, ik ben zelf eigenlijk ook nagelstyliste ;)
    Alleen ben er even mee gestopt :p

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal

Fijn dat ik niet de enige ben met jaloerse gevoelens ;) Mooie gedachte om het positief te zien en er vanuit te gaan dat ik/wij ook snel zoiets mee mogen maken...

Pff warm hè! Was vandaag gelukkig vrij maar moet morgen helaas weer werken, nu al geen zin in. Heb ook nog eens clientafspraken staan waar ik tegenop zie dus dat maakt t er niet beter op.

Riza nee ik kende dat nailart nog niet, ziet er wel mooi uit! Lijkt me wel een smerig zaakje om het zo te krijgen en volgens mij kost het ook veel nagellak... Ik heb van mezelf redelijk mooie nagels dus heb nooit nepnagels. Lakken doe ik af en toe, vind het maar een lastig klusje ;)

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!
    even snel alles terug gelezen....wat een hitte he!!! pffff ik heb 2 dagen alleen maar buiten gezeten op me werk...lekker de badjes neergezet en de kinderen hadden de grootste lol!! en het leukste is dan natuurlijk om mij nat te spetteren! hahah

Hier verder druk druk druk,..me vriend is morgen jarig dus we gaan gezellig een dagje naar de efteling:D en maandag vieren we samen onze verjaardagen want ik ben ook alweer bijna jarig:D
    Xxxxx

8. Infantem Amor

Vallie, altijd leuk... ;)

En alvast veel plezier en fijne verjaardagen... hoe oud word je vriend?

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pinkelientje: succes morgen meid!!

@ kel: als jij ook eigenlijk nagel styliste bent, kan je ons dan niet allemaal ff mooie nageltjes geven op de meeting? ;)
    Ik doe mn nagels altijd zelf en als ik in een gekke bui ben gebruik ik van die nagellakpennen, heb mn eigen nagels ook voor de bruiloft gedaan. Helaas mag ik geen nagellak op op mn werk, dus doe t allern met feestjes enzo of als ik vakantie heb.

Bedankt trouwens voor de tips over mn voeten meiden, helaas heb ik die middeltjes allemaal al eens gebruikt.
    Ben vanavond ff wezen shoppen en ben toen ook ff langs de natuurwinkel gegaan waar ik ook kom voor de spullen tegen mijn psoriasis. Zij denken toch ook dat het daarmee te maken heeft en hebben mij nu een speciaal voetenbadzout meegegeven en een creme die goed is tegen psoriasis, maar ook als t toch ern schimmeltje zou zijn. Ga nu heel streng zijn voor mezelf en neem vanaf nu echt iedere avond een voetenbad en ga mn voeten iedere ochtend en avond met de creme insmeren, hopelijk wordt het dan snel beter! Moet zeggen, heb t net gedaan en t voelt nu al minder trekkerig aan, deze creme is goed vochtinbrengend en blijft niet op mn huid liggen!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: alvast gefeliciteerd met je vriend trouwens! En leuk een dagje efteling! Wanneer ben jij jarig?
    Heerlijk he als die kiddies zoveel lol hebben in t water! Ik ben vandaag lekker binnen gebleven met de beebjes, vond t veel te warm voor ze buiten. Lang leve de airco!
    Wel lekker een badje op de groep gezet waar de grootste baby's in konden spetteren, t hele lokaal was nat en ik ook haha!

11. Infantem Amor

Engeltje, mijn moeder is pedicure en die zei dat het geen psoriasis zou moeten kunnen zijn... Veel smeren met een goede creme zegt ze... En idd een voetenbadje nemen...

Haha zet je eigen nagels? Ik ben te perfectionistisch dus was nooit goed, dus laat het nu doen... Ik mag het officieel ook niet, maar staat in mijn dossier dat het wel mag ;) Beetje verslaafd heb ze al bijna 10 jaar...

Ben benieuwd als ik zwanger raak, want er zijn veel vrouwen waar de nagels dan spontaan er af vallen... Acryl reageert op hormonen, raar maar waar... Ook niet bij iedereen ;)

Pff zo proberen te slapen...

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee ik zet mn nagels niet, heb lange nagels van mezelf ;) Vind t leuk om ze te lakken en er figuurtjes op te maken. Heb t nu al een tijd niet gedaan, dus als ik mn rechterhand moet doen zal t vast niet in 1 x goed gaan.

Heb t vanavond ff gegoogled ook en t zou wel kunnen hoor! Heb ook de foto's bekeken ervan en t lijkt er verdacht veel op. Ben blij dat t nog niet in zo'n erge mate is als ik op de meeste foto's zie en hoop ook echt dat t nooit zo erg wordt!

13. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

wat een weertje weer vandaag!

ik heb ook acrylnagels met een speciale gelnagellak.

zijn jullie nagels erg lang? ik zie weleens vrouwen met van die stilleto's, maar dat vind ik niks, hoor!

@Vallie: gefeliciteerd met je mannetje en maak er een leuke dag van!

iemand nog plannen voor komend pinksterweekend?

14. Infantem Amor

#3054 Infantem Amor, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Engeltje, hihi oke, ja bij mij staat er meestal ook wel wat op..
    Hmmm minder als het psoriasis is...

Schaapje, Mijn nagels zijn niet heel lang in het begin, maar groeien heel hard dus soms worden ze dan wel wat te lang... :( Ging om de 4 weken en nu om de 3, want anders worden ze top zwaar... Heb je acryl met schellak? Dat zorgt er voor dat het blijft glanzen...
    Stilleto's zijn op zich wel mooi, maar niet om daadwerkelijk te dragen, meer voor de fashion wereld, modeshows en dergelijke..

Zo vandaag helaas een dagje bril op... Heb zo'n hekel aan dat ding, maar mijn ogen zijn ontstoken door de hooikoorts en als ik nu mijn lenzen niet uit doe dan kan ik ze morgen met festival niet in... En wil daar gen bril op, dan ben ik hem kwijt... Plus daar wil ik een zonnebril op kunnen...

Ik had op facebook gezet dat mijn lamellen multifunctioneel waren, tegen de zon, tegen dat mensen binnen keken en niet te vergeten als lig plaats voor mijn huisdiertjes... Krijg ik van mijn tante "bewijs s.v.p.), dus heb der prive 2 foto's gestuurd... Bijna niemand weet dat wij leguanen hebben ;) Mensen schrikken zich dood... Zet hier onder wel foto neer ;)

Moet vandaag de hele dag werken en mijn beste vriendin met man en Jaylin komen vanavond hier heen... Druk dagje, maar ook wel goed, want ik moet morgen naar die gyn voor de echo en ben zo ontzettend zenuwachtig!!! Mijn temp blijft nu heel hoog... 36.3 vandaag, en schommelt nu niet zo als anders... Komt denk ik ook wel van de warmte maar goed ben benieuwd of zij kan verklaren waarom ik volgens hun geen eisprong kan hebben en mijn lijstje dat we aangeeft...

15. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Nagels,
    Ik heb langs gelnagels gehad, mnu niet meer...gewoon eigen nagels..ook al vlijven ze zachtjes.

Meeting,
    Dames, ik kom dit weekend met datums!

Vallie,
    Veeeeel plezier alvast! Leuk hoor, de Efteling...ik ben superrrrrrr fan van deEfteling!

Ik zit echt nog midden in de examenstress...dit weekend zal het iets relaxter zijn denk ik..nog twee verslagen dit weekend en maandag eindelijk rust...ik ben dan nog niet klaar...maar wel minder gestressed hoop ik!

16. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Even doorbijten, Laura! (nog) veel succes, je kunt het!

Ja, Shellak inderdaad, Kelly!
    Lachen die leguanen zo! zal wel een raar gezicht zijn als je bij jullie voorbij loopt, haha :D

ik ben van het wachtbankje af.. ik zag het al aan mn temperatuur... ongesteld :( wel weer balen, bah!

17. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Haha leuke foto Kelly, grappige dieren heb je!

Over de meeting, is het breda geworden? Balen, want zag dat het voor mij in de trein 2 en een half uur is :( ben niet een heel groot fan van de trein en met de auto zie ik t ook niet echt zitten.... Dus denk dat ik niet kom! Sorry dames

Balen dat je ongi bent geworden schaapje!

Niet te veel stressen Laura! Komt vast goed!

18. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    waar woon je (ongeveer), Riza?

misschien kan een van ons je ergens oppikken?!

19. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Zwolle.. kan met de trein via Amersfoort/Utrecht reizen!

20. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Schaapje balen zeg :(

Laura succes nog even!

Kelly, naar welk festival ga je? Emporium toevallig? Fijne dag alvast morgen. Leuke foto's van je leguanen! Zullen ze vast lekker vinden zo in het zonnetje?!

Vallie gefeliciteerd met je mannetje! Hoe oud is hij geworden? Mijnes is ook dit weekend jarig dus we hebben allebei een mei-man :)

Riza jammer zeg maar miss kun je idd met iemand meerijden die uit die richting komt...

Deel Deze Pagina