Kelly, wat een mooie leguanen zeg! dacht altijd dat ze veel groener waren.. En dat je lamellen dat houden zeg Hihi Laura, je kan het meid, nog ff doorzetten! Niet te veel stressen met dit warme weer hoor.. Is niet goed voor je Vallie, gefeliciteerd met je man!! Hier ook een mei man haha maar hij was 2 mei jarig Schaapje, balen meid, :x hoe kun je het zien aan je temp? Ik denk namelijk dat ik al van af zondag spotting heb en vandaag pas echt ongesteld ben geworden... Is dit mogelijk? De tijd tussen mijn ovulatie en ongi zou dan wel een stukje langer zijn dan 7 dagen.. Snap echt niks van me lichaam.. Vorige ronde was het ookal zo raar met het bloeden..
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Tijdje weg geweest.. Beetje druk hiero met van alles en nog wat. Hier gaat het zijn gangetje. Alleen de laatste tijd heel erg moe. Waar dat vandaan komt geen idee. Fijn weekend alvast dames!! ;D
SChaapje, achbalen meis!!!digiknuffel! vanmorgen naar de HA geweest, verhaal verteld en tempkaartjes laten zien. Dokter vondt het positief dat vorige ronde een eisprong te zien was op kaartje op dag 40, zou betekenen dat het wel heel onregelmatig is maar dat hormonen wel op gang zijn. Als ik wilde mocht ik wel een keer bloed laten prikken in de toekomst op schildklier enzo, gezegd dat ik dat dan gelijk wilde! Dus in zkh geweest, dinsdag uitslag. Verder verwacht de dokter dat steeds langer wordende cyclus niet doorzet, alleen dat ie wel onregelmatig blijft, maar volgens hem zijn er veel vrouwen die dit hebben. Voel me wel redelijk serieus genomen, maar verder heb ik wel een rotgevoel er over, mag over een jaar terug komen als ik dan nog niet zwanger ben, zou dan dus anderhalf jaar bezig zijn. Hoop dus dat heeeeel snel een menstruatie komt, op naar volgende ronde en echt niet tot volgend jaar mei wachten hoor!! In november zit ik weer op het spreekuur mocht ik dan nog niet zwanger zijn.. Sorry heb verder niet echt bijgelezen
Dank jullie voor de succeswensen, dames! Zojuist hetgrote praktijkproduct ingeleverd! yeaaaah! Ik zit nu met chips, super slecht!, en GTST op de bank...heerlijk even niets! Riza, We kunnen even kijken of je met iemand kan meerijden toch? Dit weekend ga ik een e-mail adres aan maken voor de meeting...dat lijkt me makkelijk. Geef ik het aan jullie door en kun je je daarop aanmelden, zodat ik niets mis. En dit weekend komen dan ook de datums. Tot welke maand zal ik ze opsturen?
Meis..ik vrees dat je ook echt wel serieus genomen bent maar dat de HA niet meer kan doen op dit moment. Ik heb nu toch al diverse keren gehoord dat de gemiddelde tijd toch nu echt 2 jaar is...Ik ben als enige reden doorgestuurd dat ik een lange med. geschiedenis heb. En wel super fijn dat je een eisprong hebt gehad! Houd vol, meid en probeer om de dag seks te hebben...probeer ik ook maar lukt niet altijd!
Haha al die mannen bij elkaar jaar, april en mei Die van mij laura en engeltje in april geloof ik... Die van mammietammie, nancy en vallie in mei Pinkelientje, balen dat je zo lang moet wachten... Ik heb ook zo lang gewacht... Sas, hmm heb je nog meer klachtjes als alleen moe? Hihi dit is alleen het vrouwtje Iggie dat op de foto stond... Het mannetje doet iets minder makkelijk voor de foto... Maar zal der nog 2 van het mannetje Dragon op zetten...
@ Kelly, nou me borsten zijn weer opeens gevoelig en had last van me buik paar dagen achter elkaar. Hoe gaat het met jou meid??
Hoe dat zit met spotting/bruinverlies weet ik niet, is wel erg lang, 4/5 dagen!?! na je eisprong ligt je temperatuur hoger dan normaal, als je zwanger raakt dan blijft 'ie hoog, maar zodra hij gaat dalen dan weet je al hoe laat het is.. door het temperaturen weet ik nu dat ik (de laatste keer in ieder geval) een luteale fase heb van 10 dagen.. maar dit verschilt per persoon.
dank je, meis, lief van je.. laten we hopen dat je niet terug hoeft en je snel zwanger mag raken... en ik hoop voor je dat er niets naars uit je bloedwaardes komt! *digiknuff* terug
ik weet niet of er nog meiden op vakantie gaan? (behalve Vallie dan) misschien maar data tot en met september opgeven? ik heb er echt al zin in!
@ schaapje: he wat een teleurstelling toch weer meis! Ronde 8 alweer Dikke knuf! @ pinkelientje: Fijn dat je nu in ieder geval bloed mag prikken meis! Kan me wel voorstellen dat je er een dubbel gevoel bij hebt, want t liefste was je ook gelijk doorverwezen naar de gyn. Wel snel dat je dinsdag al de uitslag krijgt! Mocht alles goed zijn, dan kun je misschien ook nog proberen om rechtstreeks naar de gynaecologie afdeling te bellen ter info en je verhaal voorleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen! @ laura: hier de laatste week van juni vakantie, dus dan liever niet. Maakt mij verder niet uit tot wanneer in t jaar, maar hoe dichterbij oktober, des te minder kans dat ik mee kan @ kel: grappige beestjes heb je hoor! Leuke foto's vooral die van de luxaflex! @ nancy: Zou kunnen hoor! Heb ik ook wel eens gehad... @ Riza: Das wel ver reizen ja! Geen idee of er iemand jouw kant op woont. Hier vandaag toch maar een bekkenband gekocht, als ik alleen al 10 min de afwas sta te doen dan krijg ik al een zere heup. Was wel te verwachten, ben namelijk hyperflexibel, dus BI zat er dik in. Moet zeggen, t voelt heerlijk met die band en mn buik wordt ook nog eens extra gelift. Denk binnenkort maar wel ff een afspraak met de fysio maken voor wat oefeningen. Verder is t weer in de soep gelopen met de thuiszorg van mn opa, er was nog steeds niemand geweest en t ging niet zo goed. Hij valt steeds zomaar in slaap en was sochtends haast niet meer wakker te krijgen . Op naar t zh dus weer. Gelukkih zijn mn ouders terug van vakantie. Hij heeft een hoge bloeddruk en de wond was nog meer gasn ontsteken en moest opengesneden worden....pffff hoop dat t nu snel beter gaat!
Schaapje& Sas, ik heb sinds vandaag behoorlijke krampen... En het heel erg benauwd, maar ja dat komt door de hooikoorts ben ik bang, ook mijn oog is ontstoken... Verder weet ik het niet, vertrouw mijn lijf voor geen 5cent meer... Sas, misschien zwanger? Engeltje, wel fijn dat er dan van die bekkenbanden zijn.. Jemig je opa heeft ook pech zeg... Onze vrienden en Jaylin zijn hier net geweest... In mijn album Jaylin heb ik wat foto's staan
Nou dames...hier nog lekker warm haha...mijn borsten doen minder pijn...dus het zal wel allemaal niets zijn Voor osn is het dinsdag spannend...dan gaan we naar het Erasmus..
Hoeft niet hoor, je kunt volgens mij ook een innestelingsdip hebben. (Maar verder weet ik er niet zoveel van want ik temp niet ) Pinkelientje goed dat je hebt doorgezet dat je het direct wilde laten onderzoeken!!! Je hebt je niet af laten schepen. Heel veel verder ben je nog niet, maar meer dan dit kan er op dit moment denk ik ook nog niet... Even afwachten nu op de uitslag. Meetingdatums maakt mij niet uit, heb in sept pas vakantie. Kan ook pas kijken of ik kan als ik een exacte datum weet, ivm werk. Ik ben er overigens nog steeds niet uit of ik durf hoor Maar dat komt vanzelf wel als ik eenmaal meer weet.
Meiden, Ik weet het echt niet meer hoor...Sensitest gaf aan dat die rare testjes best mijn ovu konden zijn, omdat zze oplopend in intensiteit van kleur waren. Maar nu heb ik sinds drie dagen weer van die rare testjes!?!
Laura, ik wil je niet blij maken om niks, maar ze kunnen ook kleuren als je zwanger bent ... Ik zou de testjes even laten varen als je dinsdag toch naar het erasmus moet... Schaapje, dank je wel voor je reactie Ik moet dinsdag weer terug komen voor een laatste echo en als uit die echo niks komt moet ik 2 weken later bij mijn eigen gyn terug komen... Waarom 2 weken later pas geen idee?! Maar kom totaal geen wijs uit deze analyse... Ben erg benieuwd wat ze gaan plannen... Want dan zou ik misschien weer primolut krijgen en dan clomid... Mijn BMS was nu weer aan de dunne kant, heb niet gevraagd hoe dun/dik het was en nog geen eitjes... Deze gyn vertelde mij dat wij vrouwen af moesten van het tempen en ovu testen omdat het alleen maar verwarring en onduidelijkheid schept... Zij zelf was ook een vrouw hihi.. Nou ik ga me douchen en dan zullen we vertrekken naar HOH (Harmony Of Hardcore) Iemand van jullie vroeg welk festival Fijne dag nog...
Hey meiden! Sorry voor mijn afwezigheid dze dagen...had het druk drukndruk en lig nu uitgeteld op de bank! @schaapje, wat balen zeg!!! @degene die het vroegen, mn vriend is 28 geworden en ik ben 6 juni jarig We vieren maandag onze verjaardagen voor familie met n bbq! Dus dat wordt echt druk!! Pffff ik schrok van de boodschappen! @pinkelientje, fijn dat je serieus bent genomen en dat je gelijk naar het zh kon voor het bloedprikken..ben benieuwd of er iets uitkomt! Ik wist niet dat er tegenwoordig 2jr voor stond wat ik las bij laura...ben benieuwd wat ze zeggen als ik dan kom na me vakantie dan zit ik inmiddels als in ronde 19 ofzo! Owjaa en voor de meeting...ik ga 22juni op vakantie dus weet niet of het daarvoor nog gaat plaatsvinden ? Anders is het misschien handiger na de zomervakanties..? Weet natuurlijk niet wanneer iedereen op vakantie gaat Xxxx
Pff ik ben al weer een uurtje terug... Was super gezellig en de muziek was goed, maar wat was het heet.. Had voortaan zoveel hoofdpijn dat die bas niet meer leuk was... Morgen lekker een dagje relaxen Nancy, hihi thanks voor je reactie
Kelly, Oh jammer van de hoofdpijn! Vallie, Gezellie dat je er weer bent...en idd misschien is na de zomervakantie leuker omdat je toch anders met devakanties te maken krijgt... Ik ben op verjaaardag geweest en hier de stad in. Het was Hap&Stap, overal kleine gerechtjes enzo, lekkker opt terras gezeten! Manlief meost werkenen en dienu weer thuis...gezellig! Zo maar eens naar bedje!