Laura, ook nog laat op Mijn hoofdpijn is grotendeels weg, maar kan nog niet slapen... Klaar wakker en verbrand op mijn schouders... Na de vakantie is misschien wel beter, maar voor mij maakt het niet zo heel veel uit, ik hoor het wel
@ Kel: Fijn dat je zo'n leuk feestje hebt gehad! Alleen zo'n feest met deze hitte lijkt me best heftig in dit weer! @ Laura: Wat leuk om overal kleine gerechtjes te gaan eten in de stad! @ Vallie: Leuk idd een bbq, maar wel een hoop geregel idd, weet er alles van hihi Veel plezier morgen in ieder geval! Hier gisteren lekker bij mn man zn nicht met haar kindjes in een badje in de tuin gelegen, heerlijk verkoelend! Ga zelf binnenkort ook maar een badje kopen Er was ook een vriend van hun met zijn kleine ukje van 14 weken en oh wat een schatje is dat toch! Ze is heerlijk in mn armen in slaap gevallen smiddags, wat is dat toch genieten! Kan echt niet wachten tot ik straks mn eigen kleine mannetje in mn armen kan sluiten. Verder is er gisteren eindelijk een verpleegkundige langsgeweest bij mn opa en zij komt nu iedere dag om zijn wond te verzorgen en zn haren te wassen. Gaat vast helemaal goedkomen nu!
Kelly, Jaja, we waren nog zo lekker aan het kletsen en hondenspulletjes op internet aan het zoeken dat de tijd voorbij vloog Manlief was pas om 23.00 thuis dus dan is het altijd wel fijn om nog even te kletsen vindd ik We hebben iig een mooie reis bench gevonden..nu hopen dat hij op tijd geleverd wordt..we mogen DJ aanstaande zaterdag op gaan halen! Hier ook al vijf dagen hoofdpijn...ik zit de hele tijd aan de paracetamol...grrr En nu even de laatste lootjes af maken van ons afstudeerproject en dan wordt het iets rustiger...*zucht* Hoe is het met de rest van de dames? Nog wat leuks in de planning vandaag of morgen?
Engeltje, Ja heerlijk he z'n bad! Wij hebben er ook geen en in onze tuin is er geen plek voor...teveel groen een vriendin van ons heeft er wel eentje, lekker howr... En kan me helemaal voorstellen dat het heerlijk is om lekker te kroelen heb ik ook Fijn dat er nu iets goeds geregeld is voor je opa, komt idd vast helemaal goed!
Engeltje, heerlijk he als ze zo bij je in slaap vallen... Ik krijg komend weekend de kleine (alweer 3 jaar) van vriendin van me te logeren... Bij mij is ze altijd zo lief en komt helemaal tegen mij aangekropen... Gelukkig dat ze nu dan eindelijk stappen ondernemen bij je opa... Laura, hihi dat hebben wij ook altijd als ik om 23.00 thuis kom dan moeten we ook nog even kletsen... Festival was heel leuk, maare ben ook al de hele dag ziek... Denk door de hitte...
Hoi meiden, Iedereen vermaakt zich prima met dit weer! Geniet ervan! Kelly, vandaag maar ff rustig aan doen.. Maar mooi dat je het iig leuk hebt gehad. Beterschap. Laura, succes met je afstudeerproject...de laatste lootjes! Je kan het! En leuk trouwens lijkt me, hondenspulletjes uitzoeken. Alles al wat bijelkaar kunnen vinden wat je nodig hebt? Fijn dat het goed gaat komen met je opa, engeltje! Voor degene met leuke plannen, veel plezier vandaag!
zo ben ff uit de zon gegaan.. werd me iets te warm @ Engeltje, wow echt al een mooie buik hoor meid! leuk jurkje ook!! @ FF gebruikers, heb me vanmorgen aangemeld en vanaf dat ik aan het tempe ben alles ingevuld tot aan vandaag. Nu geeft hij maar in 1 ronde de ovulatie aan?? Doe ik iets verkeerd? En hoe sla ik heel de boel op? heb de pagina nog niet afgesloten ben bang dat ik dan alles kwijt ben.. wat ben ik toch een held met de Engelse taal...
@ nancy: kan je helaas niet helpen meis, mijn engels is ook bagger en daarom heb ik die andere gebruikt. Misschien een idee om het daar in te vullen? En thnx! Zag die jurk hangen en dacht, die moet ik hebben! Is geen zwangerschapsjurk, maar gaat prima doordat hij lekker wijd valt
Meiden, ik denk dat mijn eisprong ergens rond de 13de is geweest...wetne jullie wanneer ik kan testen... Voel me zo beroers! Ik heb al dagen hoofdpijn, enorm heet echt te overdreven! Slaap slecht, heb een onstemmig gevoel etc...en mijn borsten..pff allemaal steekjes!
@ laura: als hij rond de 13e is geweest zou ik als ik jou was de 27e testen, is dan 14 dagen na je ei. Ohhh hoop zo voor je dat je symptomen dat t betekend dat je zwanger bent! Spannend!!
@ Laura, spannend meid! Ga je vandaag of morgen testen of wacht je het dinsdag af? want dan moest je na het ziekenhuis toch? @ Engeltje, ik heb de temperaturen van ronde 4 ook ingevuld en ook daar krijg ik geen grafiek.. dus volgens die 2 sites heb ik geen ovulatie gehad maar uit de ovulatie testen kwam wel een knal test.. how weird?! deze ronde maar ff aankijken hoe het loopt.. Hier regent het nu trouwens... het is gelijk een stuk koeler!
@ nancy: kan je anders ff een link plaatsen naar je tempkaartjes? Ohh heerlijk dat t bij jou regent. Ik wil ook! Hier is er al iets van 2 weken geen drup gevallen, waarschijnlijk komt dat donderdag pas.