1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ben dr wel ook echt bij he, de 27e is vandaag natuurlijk laura haha, nu een testje wagen dan? :D

Is er trouwens iemand die gister de jongens tegen de meisjes heeft gekeken? Mn man zn oma en mn schoonmonster zaten in t publiek. En bij een vraag over seks pikte Britt Dekker precies zijn oma eruit om antwoord te geven hihi

2. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Heb eergisteren nega getest.. ik verwacht ongi morgen echt wel... Zo niet, dan test ik dinsdag. Oke, en als ik me niet in kan houden morgen! Haha.
    Helemaal nergens last van nu. Gisteravond last van wat buikpijn..

Ik hou jullie op de hoogte!:)

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Laura en Riza spannend... Ik duim voor jullie...

Nancy bij FF kun je ook je ovu testen toevoegen in de grafiek, misschien zie je dan wat verschillen...? Maar mijn gyn gister vertelde mij dat wij vrouwen eigenlijk niet meer moeten tempen en geen ovu testen moeten doen omdat we daar dol van worden en het nog niks uit kan wijzen omdat onze temp heel erg kan schommelen...

Pff ben echt goed beroert al de hele dag, heb van 15.30 tot 20.00 op bed liggen slapen en ben telkens zo ontzettend misselijk... Ik slaap normaal nooit overdag... Hoop dat het morgen weg is, want moet morgen vroeg een extra dienst werken...

4. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Pfff mijn menstruatie begint altijd met bruinverlies... Eerste al gespot :(

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hmm minders Riza.. Word dan op naar de volgende ronde.. Dan heb je wel een mooie cyclus geloof ik...

Hoop dat het niet door zet en je toch zwanger bent...

6. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje,
    Oh ok..pffff...ik weet niet of ik durf te testen..hihi
    Ovu testje doen dadelijk..als ik weer rare streepjes heb ga ik miss testen ;)

Riza,
    Oeps...volgende ronde dan, meid! :) Je wordt iig wel ongi..is miss een schrale troost maar dat ik ook niet altijd vanzelfsprekend ;)

Ohhh regen...lijkt me heerlijk! Hihi...

7. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Nog geen ongi vandaag (en ook geen bruin meer). Testje gedaan en weer omo-wit. Dus laat die ongi maar komen! Weet idd dat ik blij moet zijn met een redelijk normale cyclus :) als je soms leest dat mensen helemaal niet ongi worden en niet zwanger zijn... :(

Jij kunt ook bijna testen Laura! Spannend... Zal voor je duimen! :)

Hebben jullie nog plannen vandaag? Ik ga denk ik even naar bataviastad! Shoppen! Fijne dag allemaal!

8. Embarazada

Ik heb er gisteren avond heeeel laat nog een testje aan gewaagd...omo wit! en de ovu test ook!
    Ik denk dat het nu beter is toch evenn morgen af te w88 bij de gyno in R'dam!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He balen meiden!!
    Had t zo gehoopt voor jullie!

10. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    getver meiden.. had het ook zo gehoopt!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nancy: ik kan alleen de babybyteskaart openen en kan er ook niet heel veel wijs uit worden. Temp je iedere dag op hetzelfde tijdstip? Probeer anders eens op dag 27 je temp wg te halen en kijk eens wat ie dan doet... Denk namelijk dat je op dag 21 je ei gehad kan hebben, maar pin me er niet aan vast hoor!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dit is de link naar mijn kaartje van de maand dat ik zwanger was, misschien wordt je hier een beetje wijs uit.

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Mooi buikje al engeltje!!
    Laura, balen van je witte test, had toch wel goede hoop voor je. Benieuwd wat zkh zegt dinsdag, succes iig!
    Riza, balen meis hopelijk volgende ronde meer geluk!!
    Kelly werkse meid en hoop dat je je beter voelt.

Denk dat mijn ongi ook gaat komen, gisteren iets roze verlies en vandaag iets bruin verlies. Temp was gister flink gedipt maar vandaag super hoog, zou dit van koortslip kunnen komen?? Vanmorgen met een flinke toeter wakker geworden:(

Meiden, fijne pinksteren nog!!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He balen pinkelientje! Wel raar van die temp! Volgens mij kan dat niet van een koortslip komen hoor, maar heb er geen ervaring mee.....

Zo ben echt blij dat de temp buiten flink gedaald is,zit echt bij te komen nu. Vannacht weer lopen spugen en daardoor slecht geslapen, denk dat ik zometeen maar ff lekker een siesta ga houden ;)

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey Meiden!

@laura en riza, balen zeg!!! :(
    Nog plannen vandaag meiden? ik heb me tuin verjaardags klaar gemaakt! ben benieuwd hoe druk het wordt...heb vanmorgen een uur saté staan rijgen haha!!
    Gister hele dag bij de voetbal gezeten...er was een toernooi met bbq dus dat was wel gezellig! alleen alle andere "voetbalvrouwen" kwamen met hun kids.. dus dan is het wel weer ff kut! al die kleintjes die op je schoot worden neergezet! wel leuk...maja... en dan de vragen...wanneer jij? kon wel janken! maarja! het grappige is dat sensitest aangeeft dat 4 juni me vruchtbaarste dag is...dat zou me uitgerekende datum zijn:)
    Meiden ik ga lekker onze verjaardagen vieren! fijne dag!! Xxx

16. Embarazada

Nou...ik ben ongesteld geworden! UH? Ja ongesteld dus;) de dag voor ik naar de gyno moet..lekker dan;)

Dus dank jullie wel voor het duimen...mijn cyclus wordt er steeds regelmatiger door iig ;) Ikben er toch wel blij mee...die horrorcyclussen lijken voorbij te zijn...30 dagen zit ik nu op en dat is toch best netjes, toch? En het betekent dusook dat die rare testjes wel positieve eisprong testen waren..ik had ze rond de 12, 13 en 14de...klopt dit dan?

Engeltje,
    Oooh bah, weer allemaal spugen? Het houdt niet op he? En idd wij hebben nu ook de deuren open staan, het is binnen warmer nu!

Vallie,
    Lekker lekker sate! Fijne verjaardag straks, je treft het wel met het weer he! Het is je gegunt!

Pinkelientje,
    Poeeeh zou niet weten of dat daardoor kan komen....even afw88 ;) Volgens mij krijgen we dezelfde cyclus omdat we veel met elkaar 'omgaan' ;) dat hoor je wel eens he;)

Nancy,
    Sorry heb echt geen verstand van die tempkaartjes ;)

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

30dagen is zeker netjes! Moet je nu morgen nog wel naar de gyn?

18. Embarazada

Hmm, ja ga ik wel van uit ja...maar vind het wel minder...want dan gaan ze inwendig onderzoek doen en ben ik ongesteld :(

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: Veel plezier vandaag meid! Hoop dat jullie lekker verwend worden!

@ laura: He wat balen meid! Maar we een nette cyclus idd! Nu houden zo dan he! En toch fijn dat je dan idd een eisprong hebt gehad,krijg je weer wat meer vertrouwen van in je lichaam....

Tsjaaa dat spugen, wordt er echt spuugziek van ondertussen! ( Letterlijk en figuurlijk ) Echt hoor ben megablij dat ik zwanger ben en dat ons kleine mannetje het zo goed doet en daar heb ik alles voor over. Had alleen zo gehoopt dat dat spugen nu voorbij was, in deze mate is t gewoon echt niet leuk meer! Naja de eerste 20 weken heb ik doorstaan, dus de volgende 20 kunnen er ook nog wel bij, maar t put je gewoon zo onwijs uit en heb straks toch echt al mn krachten nog nodig! Sorry voor mn geklaag meiden. Jullie weg naar een zwangerschap toe is al zo moeilijk, dus ik hoop echt dat jullie zwangerschap gewoon vlekkeloos verloopt!

20. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ja iedere dag tussen 6:00 en 6:30
    Ik weet niet hoe ik dat weg moet halen hihi :) maakt op zich ook niet zo veel uit want die rondes zijn toch allemaal al voor bij.. :)
    Ik denk dat mijn temp te veel schommelt. ( ik meet onder de tong )

Laura, netjes hoor! ze worden steeds korter meid :D dan kloppen de testjes inderdaad wel, je bent zon 2 weken naderhand ongi geworden! heb je nog meer van die testen? ben benieuwd wat ze deze ronde dan doen :p
    Vallie, arghh ik ken het van die kinderen en die irritante vraag. ik zeg altijd: Ja wanneer het ons gegunt is ;) meestal vragen ze dan niet verder hihi.
    Maak er een leuk feestje van vandaag, maar dat zal vast wel lukken :cool:
    All, ik heb nieuwe m&m's ontdekt... :$ M&m's Intense de cacao..
    die zijn TE lekker hahah heb bijna al de hele zak op :) ..
    ( en morgen mag ik weer klagen dat ik onder de pukkels sta hahah )

Deel Deze Pagina