1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Engeltje,
    Meid klaag maar raak hoor...lijkt me niet niks!
    Sterkte, mop!

2. Embarazada

Nancy,
    Jaja, heb er nog een hoop liggen ;) vooral omdat ik er 12 gratis heb gehad van Sensitest...maar achteraf blijkt het toch een beetje te kloppen dan idd..gek he!
    Ik ben ook benieuwd!

Aan ons wordt de vraag nog niet vaak gesteld..dat zal na juli wel zijn als ik mijn diploma heb ;)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx laura!

Zo om mezelf ff een oppeppertje te geven ben ik even heel druk bezig geweest en heb ik de box in elkaar gezet. Lekker vroeg, maar iedere keer als ik er dan voorbij ren naar t toilet kan ik heel duidelijk zien waar ik het allemaal voor doe :D

4. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Oh balen Laura! Hier nog steeds niks.....ongi mag nu wel komen, of een duidelijke streep! :p dus het kan hier nog steeds....

Engeltje, wat balen allemaal! Maar je weet idd waar je het voor doet... Klagen mag hier:) Haha.

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!
    Heb de afgelopen dagen wel op telefoon mee gelezen maar niet veel gereageerd. Hebben lekker geluierd, ge-bbq'd en de verjaardag van mn mannetje gevierd :D En natuurlijk weer heel wat afgeklust want ik ga richting mijn vruchtbare dagen :D :D Heerlijke dagen gehad, helaas morgen weer werken...

Laura, balen van je ongi zeg, helemaal morgen bij de gyn! Maarja, zoals je al zei, inderdaad wel een mooie cyclus dus dat is positief!

Engeltje wat een mooie foto! Overduidelijk zwanger :) En dat is toch leuk juist de box alvast neerzetten! Heb je een foto? ;) Of heb je er nog geen kleed enzo in liggen?
    Oja en voel je niet bezwaard om te klagen hoor! Kan me voorstellen dat al dat spugen helemaal geen pretje is ook al heb je het ervoor over! Leuk is anders!

Nancy; Ojee...ik was al zo nieuwsgierig naar die m&m's, heb met tot nu toe in kunnen houden maar dat zal niet lang meer duren denk ik :p Bedankt ;) :p

Kelly voel je je inmiddels al iets beter? Maarre...als je echt op cd 9 al je ei gehad zou hebben... Zou het dan nu eindelijk raak zijn???? Je zit nu dan op iets van 12 dpo toch?
    Leuk zo'n hardcoremeisje in de groep ;) Was ik vroeger ook wel van. Ben nu meer van de hardstyle (qua festivals e.d. dan..).

Riza balen meis :(

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden, jullie zijn schatten!

@ mammietammie: moet eerst ff de batt van mn camera opladen en weet niet waar de lader ligt haha. Zodra ie is opgeladen zal ik een foto maken van de box! Kleed ligt er ook al in hoor en wat knuffeltjes en natuurlijk de mobiel. Nu ons mannetje nog haha

7. Embarazada

Engeltje,
    Toch juist harstiikke leuk die box alvast in de kamer...helemaal terecht hoor en die motivatie is heel goed gevonden op die manier! Knap dat je dat zo hebt verzonnen!

Mammietammie,
    Ja, wel balen idd en ik vind het nu echt minder dat ik naar de gyno moet...pfff...hun kijken nergens van op, maar het i meer mijn eigen gevoel..

All,
    Zit ik hier op TLC een programma tekijken zieik het verslag van een drugsverslaafde meid die een kindje krijgt...kindje verslaafd enzo..wat een ellende...ik snap dan soms niet waarom het ons (nog) niet gegunt is :( stomme ged88 maar soms voel ik me ongeduldig worden.. :(

8. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#3128 Infantem Amor, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2012
    Oh ja ik had een hele tekst getypt en weg was hij...

Nancy, jammer dat ik je FF niet kan zien, daar kom ik persoonlijk beter uit. Ik dacht hetzelfde als Engeltje, dus heb hem ook even zo ingevuld bij BB, maar dan gaf hij nog geen eisprong aan. Ga het morgen even bij FF voor je proberen.. Even een stomme vraag misschien, maar waren je ovu testen nou wel positief? Want ovu testen zijn beter te vertrouwen dan de temp ;)

Engeltje, pff hier is het nog steeds 30 graden binnen en buiten 27 graden :(... Minders dat je weer zo hebt moeten spugen... Hoop dat je toch snel minder hoeft te spugen... Fijn dat je hou vast hebt aan de box, als dat jou een beter gevoel geeft is dat toch goed... En lieverd, tuurlijk mag jij hier klagen... Je hebt het moeilijk zat met je spugen, het zwanger worden is leuk en een kindje krijgen ook, maar de zwangerschap zelf kan ook erg moeilijk zijn en dat mag je best delen!! Wij zijn er voor je... xxx en een dikke knuffel...

Laura, balen zeg... Ik zou morgen vroeg gewoon even bellen, wat zij willen.. Ik moest toen toch komen, want dan zagen ze meer :( Ik schaamde mij toen rot.. Zo hebben ze mijn spiraal ook geplaatst toen in menstrueerde want dan deed het minder pijn..

Riza, balen meid, wel fijn dat de cyclussen relatief normaal zijn, maar dan blijft het toch balen... Ik weet hoe lange cyclussen zijn en vind het dan wel fijn voor andere als ze niet zo'n mega cyclus hebben...

Pinkelientje, een koortslip kan inderdaad koorts/verhoging veroorzaken, dit omdat een koortslip komt door een virus... Dit virus duikt op als je op het punt staat te gaan menstrueren, bij stress en oververmoeidheid... Normaal is deze verhoging zo minimaal dat wij dit niet door hebben, maar als je tempt traceer je het dus wel ;)

Vallie, zou wel heel speciaal zijn als je dan zwanger raakt, ik duim voor je... Was je verjaardag gezellig geweest, lekker verwent?
    Van de ene kant wel vervelend als je mee gaat en der zijn allemaal kleine kindjes, maar ja hopelijk zit jij daar ook snel met jullie kleintje!

Mammietammie, haha veel klus plezier... Fijn dat het zo'n fijn weekend is geweest.. Ik ben redelijk opgeknapt (nog steeds misselijk en hoofdpijn maar wel at minder), maar heb erg veel last van de warmte. Vandaag had ik moeite mijn route te lopen... Heb er een uur langer over gedaan gewoon omdat ik het niet trok... Ik zat vandaag op DPO 11 vandaag ;) Morgen dus DPO 12, maar ik ben denk ik nog steeds niet zwanger :(... Maar mijn temp is wel al 4 dagen exact het zelfde 36.3 precies :( Hihi ik zelf luister naar hardcore, hardstyle en hardhouse ;).. Mijn man is helemaal hardcore...

All, mijn man heeft vandaag de leguanen overgehuist van hun vrijstaand huis naar hun villa... Volgens mij zijn ze er wel blij mee..
    Pff ben benieuwd morgen bij de gyn, maar denk dat ik over 2 weken ergens terug mag komen, ze zullen nog niks zien.. Hun hebben geen eisprong ontdekt dus ja dan is die er ook niet geweest... Al denk ik echt dat hij op CD 9 was... Als mijn ei op CD 9 was moet ik theoretisch komende vrijdag gaan menstrueren.. Vandaag had ik even een moeilijk momentje, ik heb die foto van mij en Jaylin op facebook staan, nu kreeg ik veel reacties onder andere of ze van mij was... Dit vond ik toch wel heel moeilijk en een vriendin van mijn ouders schreef, "Jammer, staat je wel goed"...Maar ja ach komt goed, i hope... Komend weekend komt Amber bij ons logeren, ben erg benieuwd, ze is de laatste tijd erg opstandig naar der mama, dus nemen wij haar even in huis dan heeft onze vrienden 2,5dag even der rust ;), Amber blij, vriendin blij en wij vinden het leuk ;) Zo ik ga meteen slapen, want mijn huis is een zooi, wil morgen snel beginnen met poetsen als het nog wat koeler is in huis...

9. Infantem Amor

#3129 Infantem Amor, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2012
    Poeh ik schrok net even van een smsje dat ik van de moeder van mijn oppaskindjes kreeg... Ze wilde het eigenlijk niet per sms zeggen, maar ze wilde ook niet dat ik het van de kindjes zou horen. Ze gaan tijdelijk of definitief uit elkaar :(

Zo onwerkelijk, ze gingen een groter huis bouwen en ze hadden nog zoveel mooie plannen.. Ze schreef al dat het een lang emotioneel proces is geweest om tot dit punt al te komen. Ik hoop dat ik de kindjes straks op kan vangen... Zijn in september toch al weer 8 jaar mijn oppaskindjes...

Mijn man roept altijd, ik ga nooit bij jou weg en wij blijven altijd samen, maar zo zie je maar dat er altijd iets kan gebeuren, al geloof ik ook niet snel dat wij uit elkaar gaan... ;) Maar ja ik had het van hen ook nooit verwacht...

Zo mijn kop koffie op drinken en dan zal ik het huis eens gaan poetsen... Is echt een bende hier... Voel me nu al wel iets beter, maar nog niet helemaal goed :(... Ik vind het zo vaag, mijn temp blijft nu al 5 dagen exact 36.3 graden, niks naar boven en niks naar beneden...:( Normaal schommelt mijn temp heeeeeeeeeeel erg...
    Heb het even helemaal gehad, overal op mijn msn staan meiden die verkondige hoeveel weken ze zwanger zijn en de meeste met de mededeling, ja we wilde eigenlijk wat ouder zijn, eigenlijk is het een ongelukje, grrrrrrrr.... :x

10. Embarazada

Kelly,
    Ja soms is het erg frustrerend he! Moest jij nou vandaag ook naar de gyno?
    Ik moet rond 2 uur er zijn :) Ben wel een beetje zenuwachtig hoor!

11. Infantem Amor

He Laura, ik ben net geweest ;)
    Moet waarschijnlijk 8 juni terug komen bij de gyn en ik heb waarschijnlijk toch PCO... op zich was het goed dat ik afgevallen was, maar het kon zijn dat de gyn mij toch nog 10% zou willen laten afvallen :$ alvorens er iets gedaan zou worden.. Ik ben heel erg benieuwd wat ze er mee willen doen... De echoscopist zegt net als de gyn van zaterdag dat CD 9 absoluut niet mijn eisprong kan zijn geweest, ik moest maar eens op houden met tempen want daar werd ik gek van... Nou ja goed, mijn borsten doen pijn, benmisselijk en heb hoofdpijn... Ik weet het niet meer, rot lichaam :(

Ben benieuwd naar jou afspraak voor vandaag.. Snap dat je zenuwachtig bent, is ook heel wat en vooral voor jou, je hebt best lang moeten wachten op vandaag...

12. Infantem Amor

He waar is iedereen?
    Hoe gaat het met jullie?

Laura, hoe was je afspraak?

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Laura hoe is het gegaan bij de gyn?
    Ik snap je wel hoor mbt dat tv programma... Zie dat ook op mijn werk, zoveel mensen met kinderen waarvan je denkt waarom zij wel en wij niet? Ach, onze tijd komt wel en hopelijk heeeel snel!!

Kelly, rot zeg van die ouders :( Ken inderdaad ook een stel waarvan je denkt 'die gaan nooit uit elkaar' maar zijn dat nu toch... Het is wel erg zonde maarja als ze zelf denken dat dit beter is... Persoonlijk vind ik wel dat mensen tegenwoordig erg snel hun relatie opgeven, ongeacht of er kinderen zijn of niet. Heb het idee dat men 'vroeger' meer tot de dood samen bleef... Ik hoop maar dat wij nooit elkaar gaan, maarja je weet het nooit zeker...
    Ws toch pco dus :( Klote zeg... Ben je nog bezig met afvallen?
    Nu dus eerst weer naar de gyn voor je meer weet?

14. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben hier! ;)

Was dus vanmorgen ff schrikken Kelly! Sneu dat die ouders uit elkaar gaan... Hopelijk tijdelijk, anders is het wel heel sneu voor de kindjes. Hoewel het ook sneu voor de kindjes is als het niet goed gaat met papa en mama, denk dat ze er toch altijd wel iets van mee krijgen... :s

Ik zit onder de puisten...Lelijk en au :( En nog steeds geen ongi door gebroken! Heb net CB testen gehaald.. Misschien dat ie die morgen maar eens ga doen.. Of gewoon nog ff afwachten? Altijd lastig.

Tempen is dus niet echt effectief Kelly? Je kunt er weinig uit halen begrijp ik? Snap ook wel dat je jezelf er gek mee kunt maken, vooral als het de ene maand zo is en de andere maand gaat je temp heel anders... Pff.

Hoe was het vandaag bij de gyn Laura?

15. Infantem Amor

Hun liepen er al heel lang tegen aan en zij houd nog heel veel van hem en hij ook wel van haar, maar ze zijn gewoon weg uit elkaar gegroeid... Hij werkt heel erg veel... En als hij dan vrij heeft gaat hij iets met de kinderen doen en nooit iets alleen met haar... Alleen als vrienden van hen vroege of ze mee iets gingen doen gingen ze samen. Hij werkt iedere dag van 9.00 tot 21.00, de kinderen vinden dit ook vervelend, ook op zondag zat hij aan zijn werk... Ik had vandaag met de oudste erg veel moeite... Ze is zo ontzettend opstandig nu, ze is 12jaar en niks was goed en alles is papa zijn schuld enz... De andere zijn een 2ling, een jongen en een meisje van 11 jaar... De jongen heeft ontzettend zitten huilen en het meisje is heel nuchter, als papa en mama er samen niet uit komen dan is dit misschien beter zo. Hij woont nu ergens anders en de kinderen gaan op woensdag en om het weekend naar hem...
    Gelukkig zijn de kinderen oud genoeg om het enigzins te begrijpen, alleen lastig net in hun puberteit. Ze waren een tijd terug zo trots dat hun papa en mama nog wel bij elkaar waren :(

Mammietammie, ja de gyn kan nu gaan beslissen of ik medicatie krijg... Ik hoop eigenlijk wel, want deze cyclussen zijn echt rampzalig... Ben er me van bewust dat sommige mensen nog langere cyclussen hebben, maar 3 a 4 maanden is voor mij echt te veel.. Blijkbaar val ik toch wel heel erg af op het moment... Kreeg vandaag van de moeder van mijn oppaskindjes (die ken ik dus al 8 jaar) te horen dat ik zo ontzettend af aan het vallen was... Zelf merk ik het alleen aan mijn kleding, die zit steeds losser... Ik eet nu wel anders, gelijkmatiger en eet smiddags voortaan fruit ipv brood en dat werkt blijkbaar ook... Drink voortaan volle melk (en val af dat kan volgens de diëtiste niet ;), ik ben het wandelende voorbeeld :p) en ik pak savonds toch nog gewoon mijn snoep, dus uhm ja ik weet het niet hoe het komt... Moet nog een weegschaal kopen, de mijne is kapot, ben wel benieuwd naar mijn gewicht nu...

Riza, hmm misschien laten HCG uitschieter??
    En ja de echoscopist en de gyn zeiden beide dat ik beter kan stoppen met tempen, dat het helemaal niks uit maakt en je beter ovu testen kunt gebruiken... Hun zeggen beide dat onze temp zovee schommelt dat je der niet van uit kunt gaan dat het klopt... Nou ja oke zit wel wat in natuurlijk...

Sorry voor mijn lange verhaal...!!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: als ik t goed begrijp ben je er dus helaas niet echt wijzer uit geworden..... Balen meis! Waar gaan ze nu 8 juni naar kijken dan? Ben benieuwd hoe t nu verder gaat! Wat kunnen vrouwenlichamen toch verschrikkelijk ingewikkeld zijn he! En 10% afvallen, das makkelijk gezegd, maar als je echt pcos hebt is dat niet echt gemakkelijk volgens mij! Dikke knuf voor jou in ieder geval!

@ laura: hoe was jouw afspraak meis?

@ riza: balen dat je zo onder de puisten zit meis! Hoop voor je dat t een zwangerschapssymptoom is! Of heb je dat wel vaker vlak voor je ongi?
    Als ik jou was zou ik t bij de kv 2v5 houden hoor meis, anders kan t nog wel eens een hele dure hobby worden!

Hier vandaag een drukke dag gehad op t werk. De meeste beebjes hadden een druk weekend achter de rug en waren daardoor best onrustig... Oh en morgen moet ik geloof ik toch echt maar zoogkompressen gaan kopen, krijg namelijk lektieten!

17. Infantem Amor

Engeltje, haha je kan het er altijd zo leuk neerzetten "lektieten", wel minder... Uhm ja 10% afvallen is niet te doen met PCO, al ben ik dus al wel heel wat kwijt nu... Wil er zelf ook echt meer af hebben, nog minstens 20 kilo, maar ja... En 8 juni krijg ik te horen of ik clomid krijg of niet en zo niet wat dan de stappen gaan worden.. Ik hoop gewoon clomid, want ik denk dat het wel gaat helpen...
    We zullen zien...

Vervelend onrustige beebjes op de groep, ja die hebben vaak inderdaad drukke weekende met pasen en pinksteren, want er ontzettend met ze geknuffeld...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha, ja hoe moet ik t anders zeggen? :D

Hoop voor je dat t afvallen lukt meis! Mijn neef was ook veel te zwaar en wat hij ook deed, hij viel er niet van af. Nu doet hij Cambridge en is al 22 kg kwijt sinds januari.....
    Weet alleen niet of t verstandig is om te doen als je zwanger wilt worden, maargoed als je eerst een hoop kwijt moet en daarna pas zwanger kan worden is t misschien wel iets om te proberen.

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey lieverds,

wat kletsen jullie toch veel!
    ik ben afgelopen weekend er eventjes tussenuit geweest en het is maar goed dat, ondanks de slechte internetverbinding, ik op m'n telefoon heb meegelezen!
    helaas kon ik geen foto's zien of links openen, maar heb nu alles even teruggezocht:

@Engel: fantastische buik, meid! als ik 'm zo zie wordt ik direct jaloers!;) maar goed, dat heb ik bij iedere zwangere vrouw.. :p

@Kelly: konden ze ook niets zien? (wellicht een zwangerschap in beginfase) of hebben ze daar niet eens naar gekeken? want een eisprong op CD9 is misschien onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk, toch!?!
    op zich wel k*t als/dat het waarschijnlijk PCO is, maar het is gelukkig wel "behandelbaar" en vergroot misschien daardoor (met medicatie) wel de kansen/momenten om zwanger te raken... (om het maar even positief proberen te benaderen) Hopelijk wordt je de 8ste dan eindelijk wat wijzer! Het is jullie zo gegund, meis! *knuffel*

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kelly: wat vervelend voor je oppaskindjes! maar als het het hele gezin uiteindelijk ten goede komt... tja... :( lastig... vader zal zijn kindjes weinig gaan zien als hij van die lange dagen blijft maken.. sneu hoor..

@Laura: hoe is het gegaan, meis?

@Riza: op welke CD zit je nu? en wist jij nou wanneer je je eisprong hebt gehad, of niet? (sorry, maar met zoveel meiden kan ik niet alles onthouden)

Deel Deze Pagina