1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Yasmijn, heel veel sterkte de komende tijd!!
    Inderdaad heel raar... Hoe oud was ze en wat voor kanker had ze als ik vragen mag? Dikke dikke knuf!!!

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Tuurlijk mag dat, 57 en longkanker.

3. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Yasmijn , heel veel sterkte de komende tijd!

Chocola, welkom hier meid!!
    En wat heftig zeg een miskraam! :(

Vallie, dankje meis!
    En heel veel sterkte vandaag!
    Hoop dat ook jij snel een mooi kindje in me armen mag vasthouden

Nancy, almelo daar heb ik ook nog gewoond :p

4. Infantem Amor

Oeh dat is jong en longkanker is echt een van de vervelendste soorten kanker, niet te bestrijden en vaak een snelle vorm... Echt heel veel sterkte... En inderdaad dat is een dubbel gevoel...

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik heb alles ook weer gelezen :)

@Chocolade, heftig.....hopelijk ben je snel weer zwanger . Mag ik vragen hoelang de bloeding duurde van je miskraam?

Ik heb vanochtend de HA gebeld....ik bloed sinds gister heel erg :( Ze zegt dat het niet meteen iets hoeft te betekenen, ik moet donderdgochtend langskomen. Zelf heb ik er geen goed gevoel bij.

@Yasmijn, heftig meid :( Heel veel sterkte...en zeker een dubbel gevoel. Gelukkig doet jullie kleine het goed!! Sterkte

6. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Yasmijn, sterkte meid!! Schrik van je berichtje.was ze al langet ziek? Erg dat ze de eerste echo niet meer mee heeft kunnen maken. Aan de andere kant wel mooi dat ze nog geweten heeft van jullie zwangerschap.

Chocola, welkom meid en klets gezellig mee. Heftig dat je eerste zwangerschap geeindigd is in een miskraam, zag dat je al 10weken was. Hopelijk ben je snel zwanger van een mooie plakbeeb!!

Kelly, succes met je verveling op school

Liefde, oei hopelijk is het snel donderdag en betekent de bloeding niets ernstigs!!

7. Infantem Amor

Liefde1987, ik zou even een verloskundige in de buurt bellen en je verhaal uit leggen, dan doen ze een extra echo, vooral om jou een gerust gevoel te geven...!! Mijn schoonzus heeft het ook gehad, kan innestellingsbloeding zijn of de aanhechting van de navelstreng... Maar laat het ff checken voor je gevoel...

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Uh? Kan het gewoon nietmeer bijhouden ;)

Maar

Sas!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan, meid! :D

9. Embarazada

Yasmijn, sterkte meid...is niet niks. Mijn vaders heeft ook kanker (een hersentumor) en ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Liefde,
    Oei..ik zou er ook van schrikken, ik zou wel even de vk bellen hoor!

Chocola,
    Welkom meid, klets lekker mee! Is niet niks zeg een vmk! Hoelijk ben je snel weer zwanger :)

Hier trouwens alles zijn gangetje meiden. Ik krijg vandaag mijn punt voor de meesterproef, het individuele gedeelte van het afstuderen. En daar ben ik erg zenuwachtig voor.
    Daarnaast gisteren naar mijn oma's huis geweest om spulletjes uit te zoeken..da was ook weeer heftig.

De vriendin van mijn pa is heldervoelend..en toen we alleen in de tuin van oma stonden zei ze opeens: ben je al ver over tijd? Dus ik zei, nee helemaal niet (ben net 1 dag klaar met vloeien) en toen zei ze..dan komt dat binnenkort wel. Ik zei ja, pa weet hier nog niets van maar wij zijn net bezig met een medische traject...ze zei van aah dat is allemaal niet nodig..rechts is alles goed en groeit binnen kort wat...Wel apart, want de gyno heeft mijn rechter eierstok toevallig wel goed gezien en de linker niet...vreemd!

10. Infantem Amor

Laura, hmm dat is zeker apart... Als haar heldervoelendheid en de droom van mijn man maar snel werkelijkheid mag worden...!!

Heeft jou vader een hersentumor? Dat is ook heavy..!!

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Jeetje meid wat een verhaal.... gecondoleerd:( en nog zo jong ook .. vreselijk!
    snap dat dat echt dubbel moet zijn ja... fijn dat de echo goed was :)
    mooi gebaar om de foto in der kist te doen...jeetje sterkte meid!!

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ojeee dat is niet leuk:( Het hoeft inderdaad niks te betekenen.. is het alleen bloed? Sterkte meid:( hopelijk wordt je snel gerustgesteld!

13. Embarazada

Yasmijn,
    Heftig meid..gecondoleerd :(

Kelly,
    Ja..al 20 jaar en elke keer kruipt hij door het oog van de naald. De tumor noemen ze nu terminaal..maar het kan nog jaren duren bij wijz evan spreken. Het gaat nu wel slecht met hem, vooral na het overlijden van zijn moeder. Dus ja...leven met de dga zullen we maar zeggen.

14. Infantem Amor

Dat bewijst maar weer dat je soms maar kort te leven hebt en er iets moois van moet maken... 20 jaar al, poeh... Moet ook niet makkelijk zijn... Hij had die tumor dus al toen jij geopereerd bent..

15. Embarazada

Ja klopt, hij kreeg de tumor toen mijn moeder zwanger was van mijn broertjes. Maar goed, het speelt al lang dus ben er al een beetje aan 'gewend' en hij ook ;)
    Klinkt raar, maar is toch echt zo ;) toch voelt het wel als een dreiging die altijd boven je hoofd hangt...

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeetje wat een heftige verhalen hier allemaal!

Yasmijn gecondoleerd en heel veel sterkte! Jeetje wat een dubbel gevoel moet dat voor jullie zijn zeg! Fijn dat t hartje van jullie beeb in ieder geval goed klopte, maar ik kan me voorstellen dat je je daar nu niet heel erg goed op kan focussen.... Dikke knuf voor jou meid!

@ vallie: hè meis toch zo naar dat je nu geen moeder bent, terwijl je t wel had moeten zijn nu..... Knuf!

@ liefde: idd gewoon de Vk bellen hoor! Hoop voor je dat t gewoon goed blijft gaan, maar echt ff laten checken!

@ Laura: jeetje das ook niet niks! Jij hebt toch ook heel wat te verduren de afgelopen jaren en nu nog....

@ kel: leuk beestje hoor!

@ nou hier de GTT redelijk doorstaan, was zwaar, maar heb t gelukkig maar een kwartiertje eerder hoeven afbreken. Ze hebben me toen nog ff snel geprikt en nu is t wachten op de uitslag. En blegh wat is zo'n suikerdrankje smerig zeg! Was blij dat ik wat water mocht drinken en op een kauwgompje kon kauwen.

17. Infantem Amor

Laura, ja dat lijkt me wel vervelend die dreiging, maar ja klinkt idd wel een beetje gek, maar het went wel idd, helaas!

Engeltje, wel fijn dat je het zo ver mogelijk vol hebt gehouden... En vervelend dat het drankje vies was...
    En dank je wel, wij vinden Baze ook leuk ;)

18. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties en hartelijke welkom!

@ Liefde: Het bloeden duurt nu al bijna 2 en halve week wordt er echt gek van! Een paar uur na de Cytotec kwam de bloeding op gang en het vruchtje ben ik diezelfde dag nog verloren, maar het nabloeden duurt echt veel langer dan ik had verwacht. De gyn heeft bij de na-controle vastgesteld dat ik van binnen helemaal schoon ben, dus het zou nu niet lang meer moeten duren. Maar ondertussen voelt dit echt als stilstaan :( Ik hoop dat het nu een beetje wil opschieten zodat we eindelijk weer verder kunnen klussen!
    Maar ik lees dat jij ook last heb van bloedverlies en ik zou het zeker even laten checken! Ik hoop echt voor je dat alles toch gewoon goed gaat.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chocola: sorry, had helemaal over je heen gelezen! Welkom hier en wat heftig dat je een Mk hebt gehad. Hoop voor je dat t bloeden snel stopt, zodat jullie weer verder kunnen. Sterkte in ieder geval! Neem wel je tijd om t te verwerken hè! Was je al lang zwanger?

20. Infantem Amor

Chocola, ik zag net pas dat je al 10 weken zwanger was, dat is een hele tijd... Neem zoals Engeltje zegt echt de tijd meid... Ik heb een MK gehad bij 14 weken en er toen nuchter over gedacht en nu merk ik pas wat het echt deed... En balen dat je zoveel bloed verliest.. Ik had het maar 1,5 week en dat vond ik al verschrikkelijk... Sterkte...

Deel Deze Pagina