1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Kel, hoe is het met jou eigenlijk meid? Ben je inmiddels ongi geworden ( dont hope so! ) :)

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

@ laura, gefeliciteerd met je mooie cijfer!!

@ Liefde, vind het naar om dit te zeggen, maar stolsels en veel bloed klinkt niet goed:( al hoop ik natuurlijk dat ik het hartstikke fout heb!!! Mijn mk begon ook met gewoon helder bloed(zonder stolsels) en daarna echt grote stolsels.. toen wist ik eigenlijk voor mezelf al hoelaat het was hoewel je toch hoop blijft houden! Ik weet hoe onzeker en machteloos je je nu voelt :( hoop echt dat het toch allemaal goed gaat meis!! ik gun het niemand..

En hoe je een vruchtje herkent.. sja ik wist t ook niet, maar toen ik het zag wist ik wel zeker dat dat het was. bij mij leek het ( en sorry voor de vergelijking ) op een klein badpareltje..

Dikke knuffel meid!

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey ukkie ik zie idd je onderschrift, spannend zeg IUI!
    zie dat je op dezelfde dag mag testen als ik :D SPANNENDDD!!

4. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    hey lieve dames,

Wat een geklets met gemengde gevoelens vandaag :(

Liefde: wat naar dat je zo lang moet wachten op zekerheid, het klinkt inderdaad niet positief... sterkte, wijffie!

Vallie: meis, ik snap goed dat je verdrietig bent... ik hoop dat je snel zwanger mag raken en je volgend jaar op deze datum met een mooi kindje mag knuffelen...

Yasmijn: gecondoleerd, meid.. echt heel naar dat je je schoonmoeder moet missen en zij haar kleinkind nooit zal zien opgroeien :( het lezen van jouw bericht breekt echt mijn hart..

Chocola: Wees welkom, ik hoop dat jij en je partner snel verder kunnen en jullie weer snel een wondertje mogen verwachten..

Laura: ik schrik van je bericht van je vader.. dat je vader maar snel opa mag worden en hij daar heel lang van mag genieten... en.. goed gedaan, een 8! fijn dat je je nu op andere dingen kan richten..

Engel: is het een beetje gegaan met je GTT, kon je het uithouden? heb je nog moeten spugen?

Ukkie: hoe gaat het met jou, meis? hoe is je eerste IUI verlopen?

Kelly: geen ongi-tekenen is een goed teken, toch? ;) ik snap dat je het mischien niet durft te hopen, maar pijnlijke borsten klinkt al aardig positief.. ik duim voor je, meis.. *duim duim duim*
    mooie aanwinst is Baze, hopelijk gaat het klikken met je Leguanen...

meiden.. even een dikke *KNUFFEL*... die verdienen jullie..

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#3325 Infantem Amor, 4 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2012
    Ukkie, leuk je hier even te zien... Clomid en IUI, spannend...
    Hoop dat je droom snel werkelijkheid mag zijn...

Nancy&schaapje, uhm geen ongi, wel buikpijn... Heb wel wat symptomen, maar volgens de echoscopist kan ik niet zwanger zijn deze ronde... Zal me zelf wel weer gek maken en zal ook deze ronde wel een horrorcyclus worden.. Heb geen ongi gevoel, wel nog steeds last van borsten, jeuk, steken in mijn onderbuik (maar geen ongi steken) en lage rugpijn en hoofdpijn... Maar het zal wel tussen mijn oren zitten ;)

Schaapje, jij verdient die knuffel even goed, dus *KNUFF*
    Ik denk dat Dragon, Iggie en Baze het goed gaan doen samen.. Iggie is 9 maanden nu, Baze is vermoedelijk even oud als Iggie en Dragon 11 maanden, dus ze zijn nog jong en kunnen nog wel wennen... Baze probeerde al in het grote terrarium te komen toen hij bij mij man in de hand zat :D:p En de andere lopen soms los en gingen van te voren even in hun oude terrarium kijken (achter glas) want daar zit Baze ;)

6. Infantem Amor

Sas, ik ga ook nog maar 1 keer per jaar en dat is naar Harmony en verder eigenlijk ook niet meer. Harmony is relatief dichtbij dus dat vind ik nog wel leuk... Ja en mijn zusjes vriendje wil ons mee nemen naar thunderdome, maar weet ñog niet of ik dat wel doe, denk niet.

We gaan CD 28 in... Nou nog geen echte ongi tekenen... Wel slapende benen, af keer van koffie :( of iets met caffeine er in zit, lage buikpijn (niet die je normaal met ongi hebt) een beurs gevoel heb ik nu. Ik wil me daar eigenlijk niet op focussen omdat ze in het ziekenhuis gewoon zeggen dat ik CD 9 geen eisprong moet kunnen hebben gehad. Dus dan zal het wel weer tussen de oren zitten :(

Pff vandaag weer een lange dag op school, zie er nu al zo tegen op.

7. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Lieffie, waarom doe je geen test?! Dan heb je tenminste zekerheid..
    Succes op school vandaag!

8. Infantem Amor

Ik dacht dat ik er nog een had, maar dat was niet en heb gister en vandaag een lange school dag, dus zou morgen een test kunnen halen, maar ja vrijdag word er toch een echo gedaan... Alhoewel als ik 4 weken zwanger zou zijn weet ik niet of ze iets kunnen zien... Morgen even kijken of ik tijd heb om testjes te halen. Heb morgen een ochtend en een cursus :( Maar ben zo bang negatief te testen, snik! Stom eigenlijk dat je daar een soort angst voor op kan bouwen :$

9. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Hey meiden bedankt voor het delen van jullie ervaringen met het nabloeden. Ben weer een beetje gerustgesteld daarin :)

@Kayleigh: Kan me voorstellen dat het spannend is en dat de teleurstelling zo groot is als je negatief test... Zal toch voor je duimen! En ik zie dat je nog studeert, welke opleiding volg je? Ik moet namelijk zelf straks ook naar school, bijna klaar met afstuderen voor Verpleegkunde :D:D

10. Infantem Amor

Chocola, hihi ik doe de opleiding verzorgende IG op dit moment, ik zit alleen te twijfelen of ik over stap naar de kraamzorg ;)
    Leuk verpleegkundige opleiding, ik heb mijn basisschool en middelbare verpest (nu super veel spijt van) want vind niv 3 zo saai :( Kan eigenlijk HBO niv aan :)

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @kelly, slik je deze cyclus eigenlijk nog primolut of was dat eenmalig?

@Liefde, hoe gaat het nu met je ? Als je het niet meer houdt moet je gewoon de VK bellen hoor....tegen mij zeiden ze ook kom maar vrijdag (het was toen dinsdag) maar ik kon t niet meer houden thuis dus heb ik gebeld en kon ik gelijk komen..

12. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Dames,
    Jeetje wat een geklets ;) en idd hele gemengde gevoelens enzo...
    Ik ben erg blij met mijn punt. Ik ga vandaag lekker winkelen met een vriendin om 'het te vieren' ;)...ik ben dan nog wel niet afgestudeerd...maar het einde komt in zicht ;)

Liefde, ik denk dat je echt even naar de VK moet bellen of moet testen..deze onzekerheid is ook niet goed, meid :( Ik heb er totaal geen verstand van, maar kan me gewoon wel indenken dat het wellicht mis is..dan wil je dat ook weten toch?

Ik kan gewoon bijna even niet reageren jullie hebben zoveel gekletst ;)

Ukkie,
    Zie je dat je met IUI bent begonnen, wat houdt het precies in en hoe gaat het met je meid?

13. Infantem Amor

Vallie, ik moet vrijdag terug naar gyn en dan word beslist of ik weer primolut moet gaan slikken, zoja dan moet ik deze 10 dagen slikken, kortom de cyclus duurt dan zeker nog tot 19/20 juni... en dan misschien toch maar clomid, die moet je dan op CD 3 beginnen te slikken en dan hopen dat je een eisprong krijgt, want die krijg ik nu dus niet volgens de gyn en echoscopist (volgens mijn temp wel ;))

Laura, oh heerlijk, mag ik mee ;) winkelen... :p

14. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Kayleigh kraamzorg dat klinkt ook echt heel erg leuk!!! Is ook een opleiding van 4 jaar geloof ik, maar heb een vriendin die nu net klaar is en die vind het geweldig. En kan me voorstellen dat je graag door wilt leren als niveau 3 je zo gemakkelijk afgaat, moet je ook zeker doen dan!

@ LadyLaura: En ik dacht echt dat ik laat was qua studeren, maar ik zie hier dat er nog veel meer mensen met een opleiding bezig zijn!! Wat studeer jij?

15. Infantem Amor

Chocola, ja theoretisch gaat het super, alleen mijn praktijk is niks... Ik heb een werkplek waar ik gestoord van word... Keurt alles af ;)
    Ach komt goed!!!

16. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Pff dat is balen zeg, en daar ben je toch best afhankelijk van natuurlijk!!Hoop dat je snel door kunt naar een vervolgopleiding wat wel een leuke uitdaging voor je is :)

17. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeeeeeetje wat is hier veel gekletst zeg! Ik werk veel deze week dus niet zo veel tijd om te reageren, wel om op mn telefoon mee te lezen gelukkig :) Kan alleen niet alles onthouden...

Chocola, welkom! Wat erg van je mk :( Sterkte...

Yasmijn wat verschrikkelijk van je schoonmoeder! Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt maar dan met mijn schoonvader. Dat hakt er wel in als het zo snel voorbij is... Sterkte meid!

Laura, wauw mooi cijfer hoor! Goed gedaan!

Hier weinig nieuws. Ik voel weinig maar dat hoeft niets te zeggen.

18. Infantem Amor

Chocola, ik ben nu aan het rekken dat ik in januari over kan stappen naar de kraamzorg, want vind dit echt niks... Zeg trouwens maar Kelly of Kell...

Mammietammie, hihi ik zie je regelmatig mee lezen ;)

19. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    @laura, mooi cijfer zeg, gefeliciteerd! Wordt het harde werken goed beloond!

Kelly, leuk dat je kraamzorg wil gaan doen! Hoop trouwens dat ze ongelijk hebben en dat het deze ronde wel is gelukt.. Ik zou trouwens afwachten tot vrijdag en niet testen als je dat volhoudt.

Ukkie, ben ook wel benieuwd naar IUI..

20. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Chocola,
    Ik ben bijna klaar met mijn studie MaatschappelijkWerk & dienstverlening. Ik zou graag willen gaan werken, maar er is weinig werk op dit moment! Wellicht ga ik sowieso wel vrijwilligerwerk doen, er staat een leuke vacature bij Slachtofferhulp bij ons. Maar goed, betaald werk zou leuker zijn ;)
    Wat studeer jij? Sorry als ik dat gemist heb en je het al evrteld hebt hoor ;)

Kelly,
    Kraamzorg lijkt me ookw el heel leuk hoor! Go for it girl!

Deel Deze Pagina