1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#3341 Infantem Amor, 5 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2012
    Laura, ik wil er ook voor gaan. Al hoop ik gewoon dat ik dit verder even door kan trekken... Ik lig alleen zo in de klinsch met de feaks (mijn praktijkopleidster)... Wil het liefst kraamverpleegkundige worden... Dus in het ziekenhuis of dat ik ouders kan begeleiden thuis met een ziek kindje...
    En Chocola studeer verpleegkunde, als ik mijn niet vergis...

Riza, ik ga dat denk ik wel volhouden te vrijdag... Maar walg van mijn lichaam die me maar voor de gek houd! Pijnlijke tepels, heel erg moe op eens (normaal slaap ik niet snel voor 01.00,lig dan wel in bed maar slaap niet, nu ga ik zo toch echt pitten ben op), beurs gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn (niet het gevoel van menstrueren), ben erg prikkelbaar (mijn man zei toen hij thuis kwam, moet je ongesteld worden, hij mocht niet aan me komen, was echt chag om niks)... En klasgenoot zegt vandaag, ik merk wanneer iemand zwanger is ook al is het heeeeeeeeeeeel pril en keek maar daarbij doordringend aan en ging verder tegen het groepje met der verhaal, dacht echt huh... Daarna geprobeerd op door te vragen, maar kreeg geen duidelijk antwoord, ja "daar kom je snel genoeg achter" op mijn vraag waarom keek je me zo aan?

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend Kell, het klinkt hoopvol maarja als je op de echo's die je gehad hebt moet afgaan... Ik zou denk ik gewoon een test doen, als het echt heel pril is zien ze dat op een echo niet toch? Ik hoop echt voor je dat het zo is!

Laura jij woont niet in de randstad toch of wel? Hier zijn voor mwd best wel redelijk wat vacatures te vinden. Wat voor werk zou je willen doen?

Ik had net toen ik ging douchen het idee dat m'n tepels donkerder lijken... Heb ze laten bestuderen door m'n mannetje maar die zag niets bijzonders. Ach, misschien verbeeld ik het me ;) Heb af en toe lichte krampjes in onderbuik en soms een beetje 'duf' gevoel: niet echt misselijk of duizelig maar beetje ertussen in.

3. Infantem Amor

Mammietammie, ja dat klopt ze kunnen het dan niet zien, want dan is het nog te pril... Zit er toch aan te denken om een test te doen en dan eventueel vrijdag aan de gyn vragen om een zw-test. Ik heb al die tijd geroepen dat ik niks wou, maar nu denk ik, ik wil toch wel weer primolut en daarna een keer clomid als ik nu weer niet zwanger ben.
    Als je ziet hoeveel meiden al clomid krijgen die in oktober zijn gestart met gericht klussen en dan in maart al onderzocht worden enz... Ik heb daar bijna een jaar op moeten wachten... De 22ste zit ik al weer op 13 maanden :( Ach ja komt ook wel weer goed... Ook dat is lastig van die emo buien, hihi... Gun het iedereen en hoop dat het mij en de rest snel lukt ;)

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ Laura: Ja dat klopt ik studeer Verpleegkunde en werk momenteel al in het ziekenhuis. Wel jammer dat een baan bij Slachtofferhulp niet betaald is... Lijkt me namelijk wel een leuke en afwisselende baan.

@ Kelly: Pfff spannend hoor, ik zou toch gaan testen als ik jou was. Ben benieuwd!

Ennnnnnn ik heb eindelijk stijging in me temp sinds vanochtend!! Snap er helemaal niets van, want ik heb nog steeds een beetje bruin/roze verlies.... Lijkt me sterk dat m'n lichaam dan al wel klaar is voor innesteling :S Maar goed we zullen het zien eind van de maand. Ben in ieder geval echt super blij dat alles bijna achter de rug is :D:D

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Mammietammie,
    Nee, woon niet in de randstad..maar wil best een beetje reizen voor een leuke part- time baan ;) Ik woon in ROosendaal, Noord- Brabant. Waar zie jij die vacatures staan? ;)

Kelly,
    Meid hoop dat je snel aan de beurt bent. Ik heb zo het gevoel dat ik wellicht ook aan de Clomid etc moet..ze gaan nu onderzoeken of mijn eierstokken wel de ruimte hebbenom een eitje te rijpen en te laten springen..door het littekenweefsel. Ben benieuwd...Ik ben allemaal bang dat ik wellicht eigenlijk nog geen kans heb gehad...

Chocola,
    Ja..klopt een baan bij Slachtofferhulp zou erg leuk zijn..maar ik begin met vrijwilligerswerk..wellicht loopt dat uit in een betaalde baan als men tevreden is over je functioneren...wie weet ;)

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Laura, ik heb een app op mn telefoon, i-jobs vacatures heet die. Daar staat veel op, die verzamelt vacatures van diverse sites. En heb je al gekeken op bijv brabantzorg.net of care2care.nl.
    En ik ken de zorginstellingen in Brabant niet maar misschien staat er op hun eigen sites iets.

7. Infantem Amor

Chocola, ik durf het niet, wacht wel ff tot ik naar de gyn ga ;)
    Stom he maar heb gewoon het gevoel dat ik het niet word moet doen. Denk dat het weer een rondje primolut :( word...

Laura, ik hoop datje niet te veel problemen gaat krijgen en je eierstokken mooi open zijn...

8. Embarazada

Kelly,
    Hoop ik ook!

Ik heb sinda ik ongesteld ben geweest al bruinverlies..nu dus alweer vier a vijf dagen... :( ik dacht eerst dat het nog watbloed was, maar het is erggg weinig en helemaal bruin..vreemd hoor...

9. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Kelly, echt balen van die klachten hoor... :( en je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. Als je test weet je wel zo'n beetje waar je aan toe bent... En kan geen kwaad (behalve voor je portemonnee) ;)
    Jij bent ook best lang bezig Kelly.. En anderen worden vrij snel onderzocht. Lijkt me lastig te besluiten wanneer naar de dokter te gaan. Denk dat na een jaar wel goed is aan de bel te trekken (en een jaar kan dan heel lang duren).. Ik lees veel over clomid e.d. via ZP, maar heb er geen ervaring mee. Hoe lang gebruik je het al Kelly?

Chocola, fijn dat het de goede kant op gaat, ook met je temp! Duim voor je!

Laura, zo vreemd kan een vrouwen lichaam zijn :( vaag hoor!

10. Infantem Amor

Riza, haha vooral die portemmeniks inderdaad ;)
    Ik ben 22 juni 13 maanden bezig... Ik word pas sinds kort geholpen na heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel aandringen. Ik krijg de clomid nog niet, dat ga ik bespreken vrijdag. Want ik heb nu een keer primolut gekregen en mijn cyclus word ben ik bang weer zo'n horrorgeval...

11. Infantem Amor

Pff vandaag kreeg ik een berichtje dat de zus van mijn ex-beste vriendin zwanger is, door een foutje... :( Ik dacht fijn een foutje en ik ben nog niet zwanger :x Maar ja goed ook ik ben hoop ik snel aan de beurt ;)

Wat is het hier stil vanavond..
    Hoe gaat het met iedereen?

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: he dat is echt een rotbericht om te horen als je er zo mee bezig bent! Een foutje, en jij bent al zoveel maanden verder.....
    Ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen meis.... en wat is t toch verschrikkelijk als je lichaam je iedere keer weer zo in de steek laat. Iedere maand denk je weer, nu is t raak want je hebt zoveel symptomen en dan blijkt dat t toch weer niet zo is :( Hoop voor je dat t nu anders is!

@ laura: vaag dat bruinverlies! Wanneer krijg jij nu ook alweer verder onderzoeken?

13. Infantem Amor

Engeltje, ik hou aan dat ik gewoon niet zwanger ben en ze me vrijdag verder helpen.. Dan kan het altijd mee vallen toch?
    Anders maak ik mijn zelf gek en een testje doen vind ik persoonlijk geld verspilling als er niks uit komt... Ben wel zenuwachtig nu...

14. Infantem Amor

Heb op eens het gevoel dat ik heel erg ongi moet worden, steken, hoofpijn... Ben ontzettend moe, gister zouden we een film in bed kijken, heb de eerst 30 min gezien... Hoorde ik net dat mijn man het laatste uur ook heeft gemist dus hij is bij 60 min inslaap gevallen...

15. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Laura, ik heb dat ook al 2 keer gehad net een aantal dagen na men ongi.. Heb ook geen idee wat heb is? :( Deze cyclus had ik er ook weer 2 dagen last van.. Rond dag 7 en 8 geloof ik.
    Kelly, en houdt ze het kindje wel? Altijd rot om te horen als het door een foutje is gekomen en jezelf al zo lang bezig bent.. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid meid!
    Als je nu ongi zou worden heb je wel een nette cyclus :)
    Hier verder niets bijzonders te melden.. Ben maandag begonnen met ovu testjes maar nog geen tweede streep te bekennen ;)
    Fijne dag dames!

16. Embarazada

Engeltje,
    Ik moet 25 juni terug komen, volgens mij krijg ik dan een plan van aanpak...ben benieuwd :)

Nancy,
    Ja gek he...ik had het gisteren weer...snap er niks van!

17. Infantem Amor

Laura, is wel spannend en nog best een tijd om te wachten..

Nancy, ja ze houdt het kindje wel, want het is verder niet ongewenst, maar ook niet gepland ;) Nee anders was ik zeker boos...
    Ik ben heel bang dat ik morgen te horen krijg dat ik eerst maar af moet vallen... En dat lukt me niet, mijn huisarts heeft me zelfs gezegd dat ik zwanger moest raken, dan zou ik wel afvallen, dus uhm ja... Die echoscopist begon de vorige afspraak te zeiken dat ik eigenlijk ook te dik was enz...

18. Embarazada

Kelly,
    Ja, dat is altijd zo klote he :( Waaorm kun je niet afvallen?

19. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hallo dames,
    Hier alles zijn gangetje.
    Wel heel moe maja.
    5 juli hebben we eerste fspraak bij de verloskundige.
    En donderdag kom de vrouw van moeders voor moeders.
    Spannend allemaal.
    We zijn druk aan het kijken voor een ander huis!
    Is een beetjeklein hier.
    (1 kamer appartement) dus wordt nog wat ;)

20. Infantem Amor

Laura, de diëtist zegt dat ik alles goed doe, moet alleen de ochtend meer eten van haar... Maar ik krijg het er niet af... Ben aangekomen door prednison 5 jaar geleden... Allergische reactie en ik probeer er alles aan te doen, eet gezond, drink voldoende, eet alleen de ochtend te weinig... Ben toen in 3 weken 30 kilo aangekomen...

Nancy, mijn ongi gevoel is nu weer helemaal weg :( Dus denk dat het toch weer een horror verhaal word...

Sas, een 1 kamerappartement?! Dat is wel heel kleine ja... Succes en ook veel kijk plezier ;) Wij hebben er voor gekozen eerst een huis te kopen, ook al moet hier ook nog veel aan gebeuren, enige nette is de baby kamer...

Deel Deze Pagina