Wat rot zeg Kelly dat je door de Prednison zo bent aangekomen! Het is ook echt een rotmiddel :S Hoe laat is je afspraak bij de Gyn morgen? @ Sas gefeliciteerd met je zwangerschap! En veel plezier met je zoektocht naar een huisje, erg leuk altijd
Chocola, om 10.10uur.. Ben benieuwd.. Ben nu heel erg zenuwachtig.. Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met je bloeden, is het nu weg?
Nou ben weer ( net ) goed gekeurd door de gyn. De uitslag van mn GTT was 4.4 nuchter, 7.3 na 1 uur met suikerwater op en na 1 3/4 uur 7.0. De norm was 7.0, dus zat echt net op t randje. Verder andere medicijnen nu gehad tegen t spugen, ben benieuwd of t gaat helpen, hoop t wel! Ze begon ook weer over de dietiste dat die evt ook kon helpen bij t spugen, bla, bla ,bla..... Heb gezegd dat ik daar gewoon niet meer naartoe wil, heb er slechte ervaringen mee en niets hielp. Mn eetpatroon was ook verder goed, dus ik ben er gewoon klaar mee. Wordt er zo moe van dat als je jezelf er net bij hebt neergelegd dat t maar zo is, dat t dan weer ff wordt opgemerkt. Denk dat ik al vanaf mn 8e ofzo aan het dieten ben, wordt er zo depri van. Hopelijk is t nu wel duidelijk dat ik er niet meer aan wil beginnen, ik eet gezond en dat houd ik zo. Ben al die vooroordelen gewoon zo zat! Bah! Maar goed, onze kleine bink doet t gelukkig heel goed en mn gevoel dat ie van de week compleet was omgedraait klopte. Zn hoofdje ligt nu bij mn navel en zn voetjes beneden, gezellig op mn blaas Natuurlijk wilde hij zn hoofdje weer niet showen, die heeft hij lekker naar mn rug gekeerd. Hij lijkt zn moeder wel, die houdt ook niet van op de foto gaan haha Verder zijn mn kleertjes en t lakentje met zn naam erop binnen, echt superleuk! Zal van t weekend wel ff een fotootje plaatsen Heb verder ff lekker genoten op scheveningen met mn mannetje, we zijn naar de film geweest, hebben gelunched en een stukje gewandeld...heerlijk!
@ laura: das nog best ver weg, spannend!! @ kel: ben je al ongi meis of nog niet? Spannend morgen weer! @ sas: spannend allemaal! En ja een ander huisje is denk ik wel makkelijk als er nog een kleintje aankomt
Engeltje, dat is echt maar net op het randje... Maar goed is goed toch... 4.4 is goed dus ja, het is ook maar een moment opname.. En nee ik ben nog niet ongi... Of het komt morgen of het komt niet meer Denk het laatste...
Kelly, Oh ja dat had je al een keer verteld..sorry! Pfff.. Engeltje, Idd...altijd dat gezuer over afvallen...ik ben nu eindelijk bij een gyno die snapt dat het erg moeilijk is om af te vallen met een handicap! *Zucht*..ik ben nu flink meer aan het bewegen, dus hopelijk komt dta vanzelf een beetje goed. Jammer dta hj zij hoofdje weer niet liet zien...maar je ziet hem over een tijdje vanzelf gelukkig...
Hi meiden, Ik ben weer bijgelezen, maar zit op m'n mob, dus heb helaas niet alles onthouden om er op te reageren Spannend voor de meiden die allemaal onderzoeken krijgen!!! @Kell, spannend meid, hoop dat je snel zwanger mag zijn en dat ze je andere snel kunnen helpen! Ik ben hier ook van m'n roze wolk afgestoten. De huisarts heeft gekeken met een eendenbek (minder fijn ), ze zag nog heel veel stolsels van oud bloed zitten. Aan de hand daarvan denkt ze dat het een miskraam is geweest. Ondanks dat kan het vruchtje nog steeds zijn blijven 'plakken' en de bloeding door iets anders komen. Ze durfde het niet zeker te zeggen.... Ik moet maandag om 11uur naar het ziekenhuis voor een echo, kijken of het vruchtje er nog zit, en anders om te kijken of alles schoon is..... Zelf heb ik er me er al wel bij neergelegd dat het niet goed is. Voor mijn eigen idee ga ik maandag meer naar het ziekenhuis om te kijken of het schoon is (anders moet ik curretage, dat wil ik liever niet ). Maar ik wacht nog even af tot maandag...... Hopelijk is alles schoon (of toch een plakbaby ).En als het vruchtje er niet meer is dan kunnen we op vakantie er hopelijk weer voor gaan Bedankt dat ik hier ook even mijn verhaal kwijt kan Fijne avond. xxx
Liefde, Oh meid toch..wat erg...dus nog steeds onzekerheid als ik het begrijp? Moeilijk hoor...wel steun aan je man en omgeving? Pfff, lijkt me wel een klap hoor Sterkte meid! Ik ben nieuwd gekregen van school: Beste student, Het is mij een eer en genoegen om je te laten weten dat je artikel tot de top behoort van wat er dit jaar aan artikelen geschreven is. Dat betekent dat je artikel wordt opgenomen in het ASB Jaarboek 2011 -2012. Gefeliciteerd daarmee. Whaaaaaaa...ben zo blij!
@Ladylaura, wauw wat goed! Gefeliciteerd zeg! Nog steeds wel onzekerheid hier ja, weer afwachten tot maandag. Alhoewel ik zelf al denk dat het is afgestoten......wie weet een verrassing maandag,maar ik reken daar niet op. Jammer....als je een positieve test hebt zie je toch al een hele toekomst voor je.... Mijn man is mijn steun en toeverlaat, hij luistert erg goed en we kunnen goed praten samen. Dat is fijn. Verder hebben we het niemand vertelt.....ik wil graag dat het een verrassing is als we straks wel een keer mogen vertellen dat we zwanger zijn. En samen met mijn mannetje kom ik er wel uit. En dit forum is ook echt een steun, lekker m'n verhaal van me aftypen ...
Oh nou gelukkig meid..je mag hier altijd komen kletsen he! Ik duim voor je dat je maandag toch een leuke verassing krijgt. Super goed dat je er zo goed met je man over kunt praten! Sterkte samen!
Ja dat is zeker wel makkelijk We ware. Al aan het kijken voor een ander huisje.. Maja nu zit er wel druk op zeg maar haha We hebben al 2 huisjes gezien via funda. Zaterdag ff naar de hypotheker. Komt helemaal goed!! @ laura gefeliciteerd meid!!
@ liefde: he wat vervelend meis! Ik hoop stiekem nog voor je op een wonder, maar anders dat t bloeden snel stopt en alles schoon is van binnen zodat jullie weer verder kunnen. Neem wel goed je tijd om t te verwerken hoor! Dikke knuf voor jou! @ laura: WOWWWWW!!! Wat goed zeg! Je bent gewoon een toppertje, dat wordt maar weer even bevestigd
@ laura, zoo dat is een prestatie zeg!! gefeliciteerd! @ liefde, wat vervelend dat je nu nog niks zeker weet... ik hoop op een wondertje voor je! @engeltje , wat leuk dat je je kleine weer hebt gezien! jammer alleen dat ie zijn gezichtje snel wegdraait! Hopelijk werken je nieuwe medicijnen voor je misselijkheid!! Hier gaat alles zn gangetje... gister me verjaardag gevierd met mn vriend, lekker een dagje naar elysium geweest dat was heeeerlijk! De ochtend begon alleen niet zo lekker, ik kreeg ontbijt op bed en werd door iedereen gebeld. me moeder zei nog aan de telefoon; nou je klinkt niet alsof je jezelf heel erg jarig voelt. Toen ik later met me vriend op bed zat kwamen de tranen dat t zo niet hoorde te zijn nu, we zouden nu geeneens tijd moeten hebben voor me verjaardag en we zouden nu met de kleine druk moeten zijn! het lijkt wel of ik nu pas die hele miskraam aan het verwerken ben... erg vervelend.. gelukkig heb ik steun aan me vriend xxxx
@ liefde: naar hoor dat je van je roze wolk bent gevallen. Ben benieuwd wat de gyn maandag zegt, ik hoop voor jou dat alles schoon is tegen die tijd! @ kelly: volgens mij is het einde van het bloeden in zicht! Mag ook wel na 22 dagen :s ben in ieder geval blij dat m'n eisprong geweest is en dat alles nog goed funtioneert. Nou kunnen we in ieder geval weer verder.
@ vallie: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! En meisje toch, het is ook allemaal niet eerlijk! Snap best dat je het er nu nog moeilijk mee hebt hoor! Ook ik heb vandaag wel weer wat traantjes gelaten tijdens de film waar iemand een miskraam kreeg. Het is ook niet niks wat er gebeurd is schat! Het was jullie kindje, hoe klein hij/zij ook was, het was van jullie samen, met veel liefde gemaakt. En ook al heb je hem/haar nooit echt leren kennen, het groeide in jouw buik en die band was er dus al! Vergeten zal je het nooit, en t is echt niet erg als je er af en toe nog een traantje om moet laten hoor! Wel fijn dat je een hoop steun hebt aan je mannetje en dat jullie lekker naar t elysium zijn geweest! Wat is t daar toch heerlijk he! Ik ga binnenkort ook weer lekker daar naartoe. Dikke knuf voor jou!
Liefde, wat een onzekerheid meid, ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!! Kom hier maar lekker je hart luchten hoor, en deel het idd ook met je man. fijn dat hij je zo goed steunt! Laura, wat goed !! Daar kun je trots op zijn Vallie, oh wat vervelend meid kan me voorstellen dat het geen fijne verjaardag geweest is. ( nog van harte gefeliciteerd trouwens ) hopelijk mogen jullie snel een lief klein wondertje krijgen! Sas, leuk huizen kijken ben je al over een babykamer aan het dromen? Hahah. Ik heb de mijne in gedachte al helemaal ingericht hoor Chocolade, fijn dat je bloeding zowat weg is meid! Drie weken is ook niet niks hoor!
Hoi ladies, Balen Kelly dat je bent aangekomen door die kuur. Veel succes morgen hè meid! Zal aan je denken.. Dus engeltje, net goedgekeurd....Maar fijn dat het goed gaat met jullie zoon! Laura, gefeliciteerd.. Een plekje in het jaarboek... Mooi zeg! Liefde, fijn dat je goed met je vriend kunt praten. En alles natuurlijk lekker van je af typen. Leuk sas dat jullie naar huisjes aan het kijken zijn. Wij zijn ook al een tijdje aan het rondneuzen...nog niet naar de hypotheker geweest, wie weet binnenkort! Lijkt me fijn om wat te kopen! Vallie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat jullie snel een kindje in jullie armen mogen sluiten!
Liefde, wat naar dat de dokter ook aan mk denkt. Hoop dat je maandag goed nieuws krijgt dat er een wondertje is gebeurt of dat alles schoon is en jullie door kunnen naar volgende ronde!! laura, wat super leuk zeg en een mooie beloning voor je prestaties!! Enegltje, fijndat je waardes goed waren, nu bij30 weken toch nog een keer een test? Gelukkieg nog ver weg!! Kelly, succes bij de gyn morgen meid! Vallie, begrijpelojk meid dat je hoofd nu bij andere dingen is, hopelijk volgend jaar een verjaardag als mooi gezinnetje!!
Hey lieverds! Vallie: toch gefeliciteerd met je 25ste verjaardag! snap dat je je verdrietig voelt, is ook niet niks! Laura: goed gedaan meis! een ere plaats in het jaarboek! Kelly: lieffie, ik hoop dat je een dezer dagen toch gaat testen vóór je eventueel weer aan de primolut of clomid gaat! aangezien ze nu waarschijnlijk nog niets op die echo kunnen zien (indien je toch zwanger zou zijn)... in ieder geval succes morgen! Liefde: ik hoop voor jou op een echo waar toch nog een plakbeebje op de zien is! Fijn dat je goed met je man kan praten! Sas: succes met zoeken, hoop dat jullie snel iets vinden! want er gaat toch wel wat tijd in zitten! Engel: fijn dat je waardes binnen de marge zijn! even ego: ik had zojuist een positieve ovulatietest! ik natuurlijk helemaal hyper! vriendlief direct aan z'n oor getrokken, hihi ik hoop zo dat het nu raak zal zijn!!