1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ooooooh meiden, ff heel leuk spannend nieuwtje, mijn lieve beste vriendin is aan het bevallen van haar 2e kindje!! Krijg net een fotootje gewhatsappt van haar, met een bolle buik, 2 benen en allemaal aparatuur dus ze is in het ziekenhuis.. ben heel benieuwd!!

2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Oh wat spannend zeg!

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

ladylaura, ik zou gewoon blijven tempen hoor... Dan kun je dat mooi laten zien aan de gyn... anders moet je inderdaad waarschijnlijk toch weer beginnen...

Maar zo als engeltje al zegt het is net een stuiter bal...

Pinkelientje, gaaf joh... Ben benieuwd...

4. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

@ pibkelientje spannend zeg helemaal leukl

@ lady laura balen joh ik kenet is nu ik eindelijk ongi ben over had het ook en is idd heel vermoeiend als je lichaam je.in de steek laat ik kom zelf net.uit.een flinke dip.ervan weet dat 1 ding helpt.en.das voor mij praten

@ iedereen misschien een vreemde vraag maar is.nieuw voor mij lees iedereen over temp kaartjes waar vind ik zo iets en is dat handig om mee te.starten ? als ik namelijk hierna niet meer ongi word móet ik naar gyn ook ivm schiltklier afwijking is het.dan handig als ik dat al heb? want dan ga ik morgen thermometer halen haha

5. Infantem Amor

Met het temperaturen kan je je ei op sporen.. Of na een aantal maanden bij houden kun je ongeveer zien wanneer je eisprong is...
    Ik houdt mijn temperatuur enz bij via Biologische klok - Predictor

De tweede fase van de menstruatiecyclus, als de eisprong voorbij is, stijgt de lichaamstemperatuur met ongeveer een halve graad, minimaal 0,3° Celsius. Als je zwanger wordt, blijft de temperatuur verhoogd. Zo niet, dan daalt die weer als de nieuwe menstruatie optreedt.

Op deze temperatuurschommeling is de zogenoemde temperatuurmethode gebaseerd. Door elke ochtend, vóór het opstaan, plassen en wassen, je temperatuur op te nemen en in een grafiek te zetten, kun je zien of er op een zeker moment een duidelijke stijging optreedt. In dat geval weet je zeker dat je die maand een eisprong hebt gehad.

Succes...!!

6. nanda1987

@ kaylaigh bedankt voor je uitleg dat ga ik dan ook doen is wel zo handig dan

7. nanda1987

Nu lekker slapen ben doodop hele avond gewerkt en was Al moe TOT morgen

8. Infantem Amor

Geen dank... Ik gebruik alleen zelf niet de kaartjes net zo als engeltje en ladylaura... maar dat programmaatje van predictor omdat ik daar ongeveer in kan vullen wanneer ik mijn ongi zou moeten krijgen en wanneer dat we gevreeën hebben en dergelijke...

9. Infantem Amor

Hihi tot morgen.. Ik heb ook gewerkt de hele avond, alleen ben nog klaar wakker... Kan dan nooit slapen ;)

10. nanda1987

Ok ik ga morgen kijken

En ja ik normaal ook niet. Maar kakte uneens in en kom niet meer bij denk van de denk van pijnstiller voor ontsteking schouder ofzo paardenmiddel he. Haha truste

11. Infantem Amor

Ja dat is vaak echt zo'n paarden middel...
    Haha je gaat er zelfs dubbel van type ;)

Trusten...

xxx,

12. nanda1987

Hahaha ja idd maar dat dubbel typen en al die punten komt door telefoon haha die maakt er andere woorden van en de punt zit naast de spatten haha sorry
    Xxx

13. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoii..ik kijk even wat ik doe met tempen...ik deed het ongeveer altijd rond dezelfde tijd maar dat kon wel een uurtje schelen af en toe..me er toch iets meer in verdiept en volgens mij kan dat de oorzaak zijn, zoals al eerder hier geopperd is...ik dacht dat het er om ging dat je voor het opstaan tempte, hoelaat maakte niet uit dacht ik...dus mijn tempkaartje zegt niet veel denk ik dan ;)

Ik zit niet lekker in mijn vel, ben erg moe, buikkrampjes en aanhoudende doffe hoofdpijn. Ik hoop dat het voortekenen zijn van een ognestledheid..zou wel mooi zijn ;)

Hoe is het met jullie, meiden? Nog plannen voor het weekend?

14. nanda1987

@ ladylaura ok is fijn dat ik het weet zal het dan ook op dezelfde tijden gaan doen
    En wat betreft die krampen dat zou ongi kunnen zijn wanneer zou je ongi moeten worde?
    Zou je niet zwanger kunnen zijn?
    En plannen voor het weekend nu eerst finesse dan boodschappen doen vanavond op visite en morgen naar schoonmoeder om te eten

15. Embarazada

Jup, ik dacht dat het alleenging om dat je het zou doen voor je iets gedaan had..dat heb ik ook gedaan...maar nu leesik ook overal van alles over hetzelfde tijdstip...beetje onlogisch toch, want je lichaamstemp stijgt met wat je aan het doen bent, toch niet met elk tijdstip ofzo?

Ik zou ongestled kunnen worden maar ik zou idd ook zwanger kunnen zijn. Dat laatste lijkt me te mooi om waar te zijn, dus daar probeerik niet op te rekenen. Lichaam kan je zo voor de gek houden...ik heb nog een erg onregelmatige cyclus en ben nu al 2 mnd aan het w88 op nieuwe ongesteldheid...mijn eisprong kan er dus elk moment zijn geweest of nog komen...

Ik ga verder aan verslagen schrijven etc....mijn man moet het hele weekend werken (verpleegkundige) en dat is vaak nogal boring voor mij ;) heb dan tochminder een weekend gevoel :p

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @LadyLaura.. Tempen moet je elke ochtend echt op hetzelfde tijdstip doen, zelfs niet van te voren naar de wc gaan enz. Een goede vriendin van mij heeft een kleine van 4 maanden, heeft ook altijd getempt. Als je er iets meer vanaf wil weten kun je Lydia ( http://www.zwangerschapspagina.nl/members/lydia1986.html ) wel een berichtje sturen. :)

17. Embarazada

Ukkie,
    Bedankt voor de tip meid! :D

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    You're welcome, dat allemaal maar snel zwanger mogen zijn ;)

19. Embarazada

Daar drinken we er eentje op...zonder alcohol ;)

20. nanda1987

Zo daar. was ik weer ff gesport en boodschappen weer in huis
    @ladylaura toen ik 6 maarden achter elkaar niet ongi werd deed ik elke maand voor de zekerheid een. test je weet maar nooit maar ook doordat je er mee bezig bent gaat je lichaam je soms foppen ik zou testen

Deel Deze Pagina