Hoi lieve meiden! Hier heerlijk geslapen vannacht en ben alweer niet misselijk! heb dan ook gelijk zoveel meer energie! Merk nu pas hoe erg t eigenlijk aan me gevreten had! Ben net eindelijk begonnen met t afkrabben van t behang in de babykamer, maar jeetje mina wat gaat t moeizaam. Vliesbehang op gipsplaten is geen leuk karweitje om er af te krabben! Helaas werkt eerst bevochtigen ook niet, omdat t water niet door de bovenste laag heengaat. Nu maar ff een kleine pauze ingelast dus, om zometeen weer vrolijk verder te gaan. Mocht er oemand niks te doen hebben...... Verder ga ik straks ook gezellig voetbal kijken bij mn broertje, manlief is uiteraard aan t werk natuurlijk
Engeltje, fijn dat je niet meer misselijk bent, eindelijk iets dat helpt. Pinkelientje, vervelend van je baal dag, herkenbaar... Nancy, voorzichtig me4t je hakken Wij houden beiden niet echt zo heel veel van voetbal dus besloten om toch maar niet naar vrienden te gaan om te kijken. Ons leguaantje is vannacht helaas overleden en de andere is nu zwaar over de toeren. Germ heb zo met hem te doen... Van de week maar even kijken of we een nieuw maatje voor hem kunnen vinden, want de basilisk vind hij maar saai...
@ kel: he wat zielig! Sterkte meis! Nou je hebt ook niks gemist aan de vetbal hoor! Durf strax niet meer met mn buikband over straat haha
Haha ik zei net al tegen vriendin van me, krijg songfestival gevoel!! Ja soms heb ik ff jankbuien, maar ja het is helaas niet anders, morgen haar begraven... De andere heeft even mogen rouwen bij haar van ons... De helm basilsk zit nu bij hem, hij gedoogd het beestje maar kijkt er echt naar van jou je vervangt niks... Germ...
Telkens als ik jullie berichtjes lees barst ik in tranen uit... Mijn man vind zo zielig, maar ja hij heeft migraine omdat hij de hele ochtend op de bank heeft liggen huilen... Ik ben wezen werken dus bij mij komt het nu pas heel hard aan...
Ja dat is ook, was echt mijn meisje, had der eindelijk handtam Die ander ligt nu veel te slapen, zo zielig... Toch maar kijken voor een nieuw maatje, nu verwaarloost hij zich... Eet bijna niet...
@ kel : he meis toch! T is ook gewoon zwaar ~%>^*! Hoop dat je andere beestje ook wel snel over zn verdriet heenkomt met een ander nieuw maatje....
Ik hoop het ook... We merken wel dat die helm basilisk af en toe gaat troosten... Dat geeft wel een goed gevoel... Mijn man mag nu niet bij hem komen en bij mij zoekt hij gelukkig wel troost...
Jemig Kell wat lees ik nou Wat erg zeg van je leguaan Dat is snel gegaan opeens. Heel veel sterkte meis! @ Engeltje, ik ben aan het werk in mn oranje shirt, gelukkig heb ik een jas bij me voor als ik over straat moet
Kwam net onderweg nog wat irritants tegen zeg... Een meisje in een auto, sms'ent achter het stuur, slingerend op de middelste rijbaan, en nou komt het: met een maxi cosi en een kinderwagen in de auto!! Zo'n iemand zou ik toch wel een flinke uitbrander willen geven !!!
Zulke mensen zou ik het liefste zeggen, wees blij dat je kinderen kunt krijgen. Ga ze dan niet in levens gevaar brengen en ook je zelf niet! :x
Dat meen je niet! Zo iemand verdient t niet om een kindje te hebben! Kan daar echt niet tegen als ik dat zie!
idd vind ik nou ook. En ze brengt ook nog eens andere weg gebruikers in gevaar, maar voor dat kindje is het het ergste! Ik ben nog naast dr gaan rijden om haar boos aan te kijken maar ze bleef strak naar haar telefoon en naar voren kijken:x :x :x
En inderdaad andere... Maar hoe vaak je tegenwoordig hoort dat mensen jonge kinderen achter laten door een auto ongeluk... En vaak door smsende papa's en mama's... Eigenlijk voortaan heel erg in deze maatschappij...
Ach kel, sterkte meis!! Engeltje, fijn dat vandaag ook zo`n goeie dag was!! Medicatie lijkt dus aan te gaan slaan. Mammietammie, grr irritant he zulkemensen, beseffen niet wat voor geschenk ze in hun auto hebben zitten, anders waren ze wel voorzichtiger!! Ga lekker poosje dutten, heb slaapdienst op t werk, met bewoners naar voetbal gekeken ondertussen met schrijfblok op schoot zorgplan voor zitten bereiden weinig gemist met deze uitslag. Hou helemaal niet van voetbal, maar hou van de sfeer dat iedereen voor het zelfde doel gaat, maar met deze vooruigang kan het oranje snel opgeborgen worden, truste allemaal!!!
kelly, oh meis wat erg veel sterkte! Huil het maar goed uit das echt niet erg hoor! ik zal je vertellen, ik heb paar jaar terug een dwerg hamster in moeten laten slapen ( Koning Joopie heette die ) nou je kon me van de grond rapen hoor zo jankte ik!! Hier 3 maanden geleden ook men cavia in de tuin begraven.. ik vond der toen ik alleen thuis was nou toen heb ik ook bekant heel de dag gehuild.. Pinkelientje, ik hou ook niet zo van voetbal maar die sfeer is inderdaad zo leuk! Riza, ik weet niet precies hoe hoog ze zijn, ik schat 12 cm, mijn hoogste hak tot nu toe hihi! Ik heb het overleefd Mammietammie, verschrikkelijk zulke mensen! ik toeter dan altijd een paar keer dan kijken ze wel op.. ze weten niet wat ze zon kindje kunnen aandoen en inderdaad ook andere onschuldige mensen. Laura, hoe is het met jou eigelijk meid? hebben jullie Dj al in huis?
Hoi meiden, We hebben gisteren een drukke dag gehad, omdat we DJ zijn gaan halen! We hebben hem dus nu in huis! Jippie..hij is zo leuk! Kelly, Sterkte meid..wat jammer!