Goede avond dames Hoe gaat het hier allemaal? Hier zen gangetje.. Ben vandaag lekker samen met me mannetje naar de Efteling geweest super leuk samen! En het was gelukkig niet druk.. @ Ukkie, mooi geschreven je blog! Hoop zo dat het snel raak mag zijn voor jullie! @ Kelly, dat geld ook voor jou meid, jullie zijn er al zo lang mee bezig.. Hopelijk slaat de Clomid aan Die boekjes.. Aahh zo schattig!! Van Pauline oud zijn ook leuk, vooral voor later! Fijne avond nog
@ uk: heb je blog nu gelezen hoor! Mooi geschreven, het geeft jezelf ook wel een fijn gevoel om alles zo op een rijtje te zetten he? Bij mij was dat wel zo in ieder geval..... Meis ik hoop voor je dat je eigenlijk morgen posi test, maar anders dat je ongi snel doorzet zodat jullie door kunnen gaan met de volgende IUI. Hopelijk dan wel met wat meer mooie gezonde zaadjes. En het beurse gevoel wat jij beschrijft had ik idd in t begin ook....fijn he die hormonen! Ben blij dat ik heb meegedaan aan MVM, hopelijk doet t goed zn werk! @ Kel : leuk hoor zoveel boekjes! Ik heb er nog geen een haha @ Nancy: leuk dat jullie naar de efteling zijn geweest! Te koop: schoonmonster Beschrijving: achterbaks, jaloers, schijnheilig, irritant, mopperkont.....pffff Prijs: je krijgt geld toe! Hoorde gisteren van mn man zn nichtje ( mijn collega) Dat mn schoonmonster ons behoorlijk zwart heeft zitten maken op de verjaardag van oma waar we niet heen konden. Een tante vroeg haar hoe t met mij was en toen zei ze: dat weet ik niet, zie dr nooit! Dus man zn nichtje gelijk: oh nou ze zijn maandag nog bij jullie langs geweest toch?.... Geen reactie en even later maakte ze nog een opmerking dat als zij op vrijdagmiddag zou moeten oppassen dat ze dan wel emand anders zou inhuren..... Nou van mij hoeft ze noooooit meer op te passen, echt niet...
Ukkie, Mooie blog meid! Engeltje, Hihi...oh oh oh wat een schoonmonster heb jij zeg! Kelly, Oh wist niet dat zij zoveel boekjes had?!? Ik dacht dat het een serie was van een een stuk of vijf: negenmaanden boek, babyboej, 1ste jaar, eerste 4 jaar en oppasboek? Of zijn er meer? Wij zijn vandaag samen vrij geweest. Naar Terneuzen geweest want het ging niet lekker met de opa van mijn man. Hij is al tien jaar zwaar dementerend en wordt de laatste dagen neit meer wakker en drinkt niet meer. Nu is er medicatie verlaagd waardoor hij meer wakker zou worden. ook koffie gedronken bij mijn man zijn tante en oom, was gezellig. Schoonma was gelukkig ook weer wat gerust gesteld toen ze haar vader had gezien..toch evrvelend zo ver weg wonen! Nu lekker samen nog even op de bank dadelijk...morgen eindpresentatie voorbereiden en dan krijgen we ook weer drie cijfers terug..spannend! Babywens is zooooo groot, maar heb het idee dat het op een laag pitje staat...we hebben gelukkig wel weer geklust...vanochtend en twee dagen geleden. Ik ga dadelijk even een ovu testje doen..kijken hoe de zaken er nu voor staan. Ben toch wel nieuwsgierig..
Nou ik kan er ondertussn niet meer om lachn, er is nu echt teveel gburd, ben er klaar mee! Wat vervelend dat t zo slecht gaat met de opa van je man! Wie weet is jullie kluspauze wel even goed geweest en is t nu in 1 x bingo Hoop t zo voor je!
Ja die boekjes zijn leuk he... Engeltje, ik heb gewoon een kinderboeken tik Laura, die boekjes die ik heb zijn van Tip de Muis, maar Pauline Oud heeft inderdaad die boekjes die jij beschrijft de invul (geschenk) boekjes, maar ook voorleesboekjes.. Ik heb 2 boekjes een Opa! en een Oma!, met rijmpjes enz over het opa of oma zijn/worden, dus die heb je ook nog Engeltje, jou schoonmonster is al net zo erg als de mijne... Mijn schoonvader heeft in het openbaar zitten vertellen dat de ex van mijn man een veel betere keus was als ik... En dat ik toch nooit met zijn zoon zou trouwen want ik was te streng (zijn zoon heeft nodig dat hem gezegd word tot hier en niet verder!)... Ieder huisje heeft zijn kruisje zeggen mijn oudjes (zorgvragers) dan , desalniettemin niet prettig...!!
Engeltje wat een verschrikkelijk schoonmonster heb jij zeg! Hoe kan iemand nou zoiets zeggen over haar eigen zoon/schoondochter/kleinkind!! Ik kan er niet over uit... Succes ermee iig Laura succes morgen met school, de laatste loodjes! Hier: ben nog niet ongi, had ik wel gisteren of vandaag verwacht gezien m'n ovutesten. Gisteren roze slijm gehad dus loop wel al een tijdje met maandverband rond Had vanochtend heel kort zo'n ontzettende kramp in of bij m'n baarmoeder dat ik even geen houding wist aan te nemen... Zo raar.
*Duim, duim, duim* Je kan vandaag testen zie ik, ga je dat ook doen? Nancy, ik hoop ook dat de clomid aanslaat, anderzijds heb ik op een of andere rare manier nu wel echt zo iets van dat het wel erg eng is dat het bijna zo ver "kan" zijn... Heel stom want wij willen het wel heel graag natuurlijk... Laura, sorry gister helemaal overheen gelezen (was erg moe, sorry) balen dat het zo slecht gaat met je man zijn opa.. En 10 jaar dementie is heftig, mijn oma heeft ook al een jaar of 10 a 15 slijmerende alzheimer, ze helpt zich zelf telkens een stukje vooruit... Eerst wilde ze mij zien trouwen (ik was de eerste die had aangekondigd dat ik ging trouwen, ben de dochter van de enige (kind) zoon die nog getrouwd is. En nu is der streven mijn eerste kindje nog te kunnen zien, omdat mij opa's en andere oma dit nooit hebben gekund... Vervelend dat jullie zover van hem vandaag wonen... Kun je hem minder vaak bezoeken, fijn dat zijn dochter hem nu heeft gezien.. Succes vandaag ik duim en steek een kaarsje aan (uhm ben niet thuis, dan vraag ik altijd of mama dit doet voor me, of in de kappel van het verzorgingshuis steek ik er een aan) voor goede punten en een heel mooie eindpresentatie..
Kelly, Nou je kaarsje heeft geholpen hoor..een 7,3 nog een 7,3 en een 7,8! Jippie...mijn diploma is nu erg dichtbij! Nu de presentatie nog en een voldaan voor studie loopbaanbegeleiding...komt vast goed Ik had gisteren weer rare testjes...grrrr weer meerdere streepjes..heb nu wel die krampjes weer die ik vorige maanden ook had rond 'vruchtbare' periode (???????)
Wow Laura goed hoor! Mooie cijfers! Hopelijk heb je nu je vruchtbare dagen dan?! Lekker veel klussen Ik heb vanochtend weer getest, weer negatief helaas... Heb sinds vanavond wat bruinverlies. Normaal heb ik altijd direct rood bloed, dus ik hoop dat dat ook vanavond nog komt. En dan gaan we maar weer vrolijk verder klussen
@ laura: wat goed zeg! Gefeliciteerd! Wel vaag weer van die testjes zeg! Pfff wat een week is dit zeg, om echt te vergeten! Natuurlijk t gezeik met mn schoonmonster..... Mn opa wordt volgende week weer geopereerd, er is weer een nieuw plekje geconstateert wat kwaadaardig is... Er is veel gedoe om een kindje in mn naaste omgeving.... Wordt door haar eigen moeder verwaarloosd.... En de moeder van een vriendin van me heeft vandaag zelfmoord gepleegd... Bah bah bah, ben zo verdrietig......
Laura, wat irritant van de testjes weer.. Maar de vorige keer waren ze zo wel positief toch? Wat een goeie cijfers zeg!! Top! Mammie, jammer meid , hopelijk zet het snel door kunnen jullie weer verder klussen Engeltje, zo dat is allemaal niet niks meid *dikke knuffel* Hier nog geen positieve ovulatie test gehad.. of ik moet hem gemist hebben maar ik test elke avond na het werken. wel een aantal temp dalingen maar nog geen echte stijging gehad.. Dus ik denk dat het weer een lange cyclus wordt...
Nancy, Ja dat dacht ze...maar goed..ik zie toch liever normale positieve testen... Hoe gaat het bij jou? Al vermoedens, signalen of krampen?
Laura, hihi super cijfers!! Heeft me kaarsje je geholpen En raar weer die testjes, ja misschien doen jou hormonen dat wel met die stickjes... Nancy, hoe sterk zijn die temp dalingen? Hoop dat je snel je ei spot... Engeltje, jemig het houdt niet op he... Hoe gaat het verder met je, werken de nieuwe medicijnen goed? Pff vanavond een trubbel dienst gedraaid... Collega die zwaar uitliep, nou ja die ga je dan helpen. Word je aan de kant gezet bij een controle punt van politie (waar je geen tijd voor hebt) en die agent zeurt want je reed niet recht, ja duh als er in de stromende regen met een oranje stokje word gezwaaid raak je best gedesoriënteerd. Nou ja dan vraagt meneer de agent, "heeft u niks gedronken", "Nee, ik ben aan het werk", heb maar een heel klein logo op mijn uniform staat Toch even blazen, goh ik had niet gedronken, JIPPIE. Nou ja toen moest ik mijn rijbewijs uit mijn werk tas opgraven, die in mijn kofferbak lag.. Hij zegt "wat doet je rijbewijs in de kofferbak", "nou ik WERK in de zorg in DEZE wijk, als ik mijn spullen voor in de auto laat staan word de auto nog open gebroken", "ja daar zit wat in, nou omdat je door de controle bent gekomen krijg je een ORANJE BOB sleutelhanger" Wel een beetje plezier kunnen hebben van Guus Meeuwis, want ja die hoor je in mijn werkwijk ook zingen Een plaatje dat voor jullie alle geld, maar voor Engeltje even in het bijzonder
Pff nou Kell jij had ook een lekkere avond, plaatje geldt net zo goed voor jou! *knuffel voor jou* Heb je nog met je man gepraat over werk/school en nagedacht over wat je wil?
Heeyy meiden! even een tijdje niet meer geweest.... ik heb eindelijk vakantieeee! lekker 3 wk relaxen en vrijdag lekker naar Aruba! @ engeltje, meid toch wat een week.. en je schoonmoeder..pfff ik snap idd niet hoe je zo over je schoondochter en kleinzoon kan praten!! ze mag blij zijn als ze mag oppassen! Ik heb net een clearblue digital (zonder indicator) gedaan en daar stond weer eens NIET ZWANGER! heeft iemand ervaringen met deze testen? je steekt een teststaafje in de digitale lezer en dan gaat ie kijken of je wel of niet zwanger bent...echter toen ik het staafje er weer uithaalde na ik het resultaat had gezien stond er er een controle streepje en links daarvan een schaduwstreepje... hebben deze testen een voorgedrukt lijntje?