1987 - eerste kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Vallie,
    Sorry geen ervaring mee...heerlijk meid, lekker vakantie!

Kelly,
    Hihi...je hebt iig wel een oranje BOB- sleutelhanger! Jippieeee ;)

Hier gisteren een goed gesprek gehad. Manlief vind dat medisch traject toch best indrukwekkend allemaal en wil graag ons gesprek van de 25ste afwachten voor we serieus verder klussen. Hij is te bang dat mij iets overkomt en geeft aan zich er niet meer goed bij te voelen zomaar door te gaan met proberen. Ik snap hem wel, maar vind het wel heftig nu niet meer gericht enzo te klussen....even pauze dus ;)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha Laura, ja die heb ik nu in geel, groen, oranje...
    Lastig, maar wel heel begrijpelijk, jij bent de liefde van zijn leven, hij wil niet dat er iets met jou gebeurd... Je hebt echt een lieve man, maar snap wel dat jij nu denkt, hmm pauze, niet gericht klussen minder...

Vallie, misschien toch even een extra testje doen, want die clear blue's hebben geen voor gedrukt 2de streepje... Hoe lang na de test keek je er op?

Nou mijn testjes zijn nog steeds niet binnen... Denk dat de postbode onze post op eet of zo... Zouden gister al binnen moeten zijn...
    Morgen laatste primolut, dan hopen woensdag mijn menstruatie te krijgen en dan 5 dagen clomid, spannend!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dankjewel voor jullie lieve woorden en knuffels meiden!
    Heb vannacht gelukkig heel goed geslapen ondanks alles en kan daardoor alles weer wat beter relativeren zonder al te emotioneel te worden. Tis echt gewoon ff rot allemaal, maar er valt weinig aan te veranderen.
    Wel heb ik me voorgenomen wat betreft t kindje, dat als er binnen nu en 2 weken nog niks is verandert ( familie is er hard mee bezig ) dat ik dan zelf een melding doe richting t AMK. Hoop dat alles uiteindelijk goed komt met de kleine ukkepuk, het is zo'n schatje!

@ vallie: heb alleen steeds met de kv testen getest, dus kan je helaas niet helpen....

@ laura: vervelend dat je man er zo over denkt, maar kan het me ook wel een beetje voorstellen! Jij bent zijn lieve vrouw en die wil hij natuurlijk gewoon niet kwijt of pijn zien lijden! Dikke knuf meis!

@ Kel: daar zit je ook echt op te wachten tijdens zo'n drukke avond! Maar goed dat je zo'n mooie sleutelhanger als beloning kreeg :D

4. Infantem Amor

Hoe oud is het kindje? Als het mishandeld word zou ik (maar dat is persoonlijk) al eerder aan de bel trekken, soms kunnen een paar dagen in een situatie al te veel zijn..

Verder fijn dat je goed geslapen hebt... Jij beter als ik...
    Om 1.00 slapen en om 6.45 weer klaar wakker...

Van die sleutel hanger werd ik heel vrolijk... Oranje... Deed Oranje het maar net zo goed als die agenten dan mogen ze me sleutel hanger hebben!!!

5. Infantem Amor

Mijn papa heeft een super schattige foto op FB gezet van een Mini Kelly uit 1989, was ik een jaar of 2, toen konden ze de foto pas zien na het afdrukken.... Toen zag mijn vader mijn gezichtje pas... Hij heeft deze foto altijd op zijn hobby kamer hangen...

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ze is 2 en wordt nu opgevangen door familieleden die wel goed voor haar zorgen. Als zij er niet waren had ik zeker allang gebeld. Maargoed de moeder bemoeit zich er mee wanneer t haar uitkomt en neemt haar mee wanneer zij wil en de familieleden hebben daar niks tegenin te brengen. Ze gaan nu wel proberen om alles op alles te zetten om haar bij zich te houden. Als ik nu t AMK zou bellen komt de kleine in pleeggezinnen terecht en dat wil ik niet. Ik wil dat ze in de familie blijft, want die kunnen goed voor haar zorgen. We gaan deze week kijken met een jurist wat hierin de rechten zijn enzo....

7. Infantem Amor

Als je AMK belt met de mededeling dat ze goed opgevangen word door familie maar moeders blijft stalken, dan krijgt moeder een contact verbod en kan ze als de familie haar eventueel adopteert daar blijven... Vind altijd zo zielig als zulke kleine kindjes al zo moeten leiden...

Pff werd gister avond ook nog gestalkt door mijn schoonvader, we moesten langs komen want hun waren thuis... Had het eigenlijk moeten doen 0.00uur, Ding dong, `Hallo wij MOESTEN langs komen`
    Ze zijn eerder terug van vakantie want de electriciteit in de camper doet het niet...

8. Infantem Amor

Maar hoop dat ze snel stappen ondernemen, want is echt zielig...
    En jij sterkte er mee...

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Engeltje ze gaat niet naar pleeggezinnen als je het AMk belt hoor, de Raad zal altijd eerst kijken of er binnen de familie mogelijkheden zijn tot opvang! Bovendien kun jet het AMk ook altijd bellen voor advies. (ik heb er dankzij mijn werk nogal wat ervaring mee, helaas).

Kelly wat een leuke foto van jou en je vader :)

10. Infantem Amor

Mammietammie, dank je wel.. Zit er aan te denken die op canvas te laten zetten voor mijn vader... Nu heeft hij zo´n klein fotootje op zijn kamer hangen...

11. Infantem Amor

Soms is het wel fijn, zo´n lieve papa en mama te hebben... Voel me super beroert, maar had mijn man belooft een spekkoek te bakken en lasagne.. Nu hebben mijn ouders de ingrediënten voor die spekkoek gehaald, hoe ik die drukke AH niet in...

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

Hmmm oke.. ja heb geen andere testjes in huis dus misschien dat ik hem morgen nog een keer doe.. Ik ga dr maar niet van uit!

13. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuk idee idd, op Canvas. Leuk idee voor vaderdag maarja dat redt je vast niet meer ;)
    Mmm lekker spekkoek! Vind dat zooo lekker maar ook zo veel werk... Heb je daar wel zin in als je je zo beroerd voelt? Hoe komt het dat je je beroerd voelt? Wel lief van je ouders om je zo een beetje te helpen...

14. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sorry vallei ik heb ook geen ervaring met cb zwtesten. Bij mijn cb ovutesten staat wel altijd een 2e streepje, ook als ze negatief zijn. Maarja ik weet niet of dat te vergelijken is. Ik weet wel dat je bij digitale testen nooit op de streepjes mag afgaan. Maar snap heel goed hoe je je nu voelt hoor! Ga je nog een gewone test doen? Ik duim voor je!

15. Infantem Amor

Ik zou inderdaad uitgaan van niet, maar morgen nog wel een keer testen...

Mammietammie, ik ben heel erg duizelig en benauwd, dus bakken gaat op zich wel... Alleen door een drukke winkel lopen lijkt het als of alles op me af komt... :(

16. Infantem Amor

Door een fout van zelfovulatietesten.nl heb ik een mazzeltje...
    Ik had 30 ovu testen en 6 zwangerschapstesten besteld, dit was een aanbieding.
    En kreeg net 61 ovu testen en 12 zwangerschapstesten binnen, voor de prijs van €22.45
    Ik een mail gestuurd want dat bedrijf kan je niet bellen, vond dat best lullig voor hen, krijg ik een mailtje terug, dat ik niks terug hoef te sturen, omdat het een fout van hen is, dus ik heb mazzel ;)

17. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Dank jullie voor de lieve reacties! Ik laat het nu aan hem over...vanmorgen geklust en hij wilde geen condoom gebruiken, maar ook niet *sorry voor de info* in mij klaar komen...het lijkt er dus op dat hij een tussenweggetje neemt en zo iets heeft van we zien wel...ik laa them maar even...ik snap hem ook wel. Hij wil ook zoooo graag een kindje, maar mij ook ;)

Kelly, wow mooie foto! Enne, leuk z'n mazzeltje!

Hier weer nieuws gekregen van een kennisje dat zwanger is. Het is de buurvrouw van mijn beste vriendin...maar wij kennen haar ook. Mijn vriendin whats appte mij meteen,, heb je het gehoord. Zij zouden ook erg graag aan kindjes beginnen, maar is net overgestapt naaar een andere werkgever en heeft nu een jaarcontract...dus wil graag nog even wachten...ze vroeg wat ik ervan vond en of ik hetniet jammer vond. Gelukkig voel ik nog wel steeds blijdschap voor andere mensen..ik gun het ze wel! Maar mezelf ook ;)

18. Infantem Amor

#3518 Infantem Amor, 16 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2012
    Hij heeft het beste met je voor ;)
    Mijn man is ook allemaal bang dat er iets mis gaat... Soms ook wel zielig en pijnlijk om ze zo te zien stoeien... Ze willen zo graag, maar ze willen ook niet dat ons iets over komt.

Balen dat er iemand in de kennissenkring zwanger is, maar je staat er positief in en dat is goed toch?

Weet nu waarom ik telkens zo'n hoofdpijn had, niet van de hormonen, maar ik word gewoon oud ;) Mijn ogen zijn behoorlijk achteruit gegaan in een half jaartje tijd!

Ja echt een mazzeltje, scheelt weer een hoop geld... Ik denk dat de fout voort komt uit het feit dat ik perse niet wou dat de postbode mijn pakketje op nummer 11 zou bezorgen... Dus dat had ik bij opmerking gezet, niet thuis of door de brievenbus graag bij 7 afgeven... Kreeg ik een mail terug dat het brievenbus post was dus het kon er gewoon door... Nou ja oke, die heeft waarschijnlijk dat pakketje klaar gemaakt (niet afgetekend)... Ik heb een reactie op hun mail gestuurd, dat wij een domme post bode hebben die een dikke envelop niet door de brievenbus krijgt... Dus heb ik ook nog en die is hoogstwaarschijnlijk door iemand anders gelezen en ook die heeft een pakketje gemaakt en er netjes opgezet dat als het niet door de brievenbus paste het af te leveren bij de buren ;) De andere ladingen zat in een doosje dat makkelijk door de brievenbus pasten, die envelop trouwens ook ;)...

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ mammietammie: goeie tip om het AMK eerst gewoon om advies te vragen, dat kan ik van de week wel alvast gaan doen. Het is gewoon zo'n ontzettend gecompliceerd verhaal. Maar vind t wel fijn om te horen van jou dat ze wel eerst binnen de familie naar een oplossing gaan kijken, maakt de drempel een heel stuk lager....

@ laura: gelukkig dat je nog goed met zulk nieuws om kan gaan....
    Nog anderhalve week en dan moet je naar t zh toch?

@ kel: fijn dat je de oorzaak van je hoofdpijn hebt gevonden! Hopelijk gaat t met nieuwe lenzen/bril snel beter!

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey lieffies, hier weer even een berichtje van mij...
    Ben erg druk geweest op mn werk en ben s'avonds na mn werk afgebrand..
    Dus heb het even alleen bij meelezen gelaten.. Sorry :(

Er wordt echt een hoop gekletst, dus hoop dat ik iedereen nog onthouden heb..

Engel: wat een naar nieuws van je opa, alweer :( dan ook nog een schoonmonster. Ik snap dat je er klaar mee bent! Bah! Jeetje en dan ook nog dat kindje wat je een beter leven zou gunnen.. En gecondoleerd met je vriendins moeder.. Heel naar dat je dit alles achtereenvolgend voor je kiezen moet krijgen :( *knuff*

Kel: lieve foto met je paps..hoe gaat het met jou en je primolutgebruik? Nog last van bijwerkingen?

Laura: wat lief en fijn dat je man zo bezorgd om je is, je kunt inderdaad maar niet voorzichtig genoeg zijn!

Vallie: hopelijk is de test mislukt en krijg je v/d week een positieve! jij gaat toch een dezer dagen op vakantie?

Deel Deze Pagina