@ Kayleigh87 Dat lijkt me echt ontzettend frustrerend om te zien dat je zelf al lang bezig bent en dat zo'n meisje regelmatig bij de oppas achter gelaten wordt. Hoop voor je dat je ook zwanger mag worden!
Rums, dank je wel voor je lieve reactie... Als mijn lichaam een beetje goed op mijn medicatie reageert dan zou ik volgende maand zwanger kunnen zijn Ik heb net de laatste primolut in genomen en nu is het wachten op mijn menstruatie... Als ik die krijg moet ik op CD 3 beginnen met clomid en gaan ze kijken of er nu wel een eitje springt... Dus heb wel wat kansen eindelijk
Hoi klets lady's Rums, welkom meid! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap 2de ronde? Lucky you!! Vallie, hé getver meid, inmiddels al ongi? Sas, balen van de misselijkheid.. misschien kun je de medicijnen van Engeltje proberen?? ( als dat mag? ) Kelly, Wat leuk! weer een reptielen beurs nog iets aangeschafd? En ik begrijp je verhaal van die meisjes.. echt zo irri!! Hoop dat ik het deze keer wel goed doe.. hihi wat een drama ik en laptops! Weet iemand trouwens hoe het zit met zwanger zijn en een tattoo laten zetten? mag dit?
@ nancy: Je tempkaartje op ff kan ik niet zien, bij bb wel en ik kan idd geen eisprong bij je vinden helaas! Had je al eerder zo'n kaartje ingevuld? Anders zou ik ze zeker eens bij de ha voorleggen!
Engeltje, bedankt voor het kijken! Ja ik heb nog meer cyclussen ingevuld en daar kan hij ook geen ei sprong uithalen ( zowel FF als BB ) Maar zou het niet te vroeg zijn om het voor te leggen bij een HA? We zijn pas 6 maanden bezig. Meiden die FF gebruiken, kunnen jullie mij vertellen welke link in moet kopieren?
Nancy, ik kan ook geen eisprong vinden "sorry" Ik sla hem altijd op en dan zet ik hem bij meer opties bij bijlage En over de tattoo... Ik zou het of nu doen en even wachten met zwanger raken, maar ja dat willen we allemaal liever niet Of wachten tot een aantal weken na de bevalling... Er kunnen infecties ontstaan en er word in de bloedbaan geprikt, dus dit kan dan eventueel bij het kindje komen, het is toch iets chemisch en dus niet lichaamseigen... Mijn tattoo shop doet het sowieso niet, staat ook in hun reglement... En over de HA ik zou het proberen.. Je weet nooit en je hebt wel onregelmatige cyclussen en zo te zien geen eisprong, de vorige keer ook niet...
@ Nancy: Normaal moet je idd een jaar aankijken, maar als nu al een paar maanden uit je tempkaartjes blijkt dat je geen eisprong hebt en jij duidelijk kan maken dat je jezelf daar zorgen om maakt, gaan ze misschien toch al wel verder kijken. Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen!
Pff ben blij als ik klaar ben met die hormonen... Zit gewoon te janken voor de tv om dingen die anderen mee maken...
@ kel: he wat vervelend dat je er zo'n last van hebt weer meis! Hopelijk is t deze keer niet voor niets! Knuf..
Engeltje, ik hoop idd dat het wel werkt, want het is niet echt handig... Ben of aan het katten of ik jank Denk dat mijn man stiekem gek van me word, maar zijn mond houdt omdat hij weet waar we het voor doen... Zaterdag had hij weer best wel wat gedronken, denk door stress of zo, maar nadeel is dat ik dan extra koppig word, dus viel niet zo goed... Ben ook enorm moe... maar kan niet slapen
Pff kom net uit mijn bed en zit gewoon weg te dutten zo moe Moet vandaag ook nog eens naar school van 9 tot 17.30uur. Nancy, ik zal mijn kaartje er ook bij zetten. Zelf snap ik niet dat hij een eisprong op 9 mei aan geeft en dat volgens de gyn niet klopt... Vooral aan het einde zie je veel schommeling, dit ligt waarschijnlijk aan PCO..
Hey meiden! wat een nederlaag weer gister he met het voetbal....1 voordeel ik heb wel de poule gewonnen hihi! Vannacht toch ongesteld geworden....pfff wat een buikpijn zeg!!! kon er niet van slapen....majaa nu ben ik er iedergeval wel vanaf als we op vakantie gaan! En wat heb ik daar zin in zeg!! pffff ik ben er zo aan toe! en na de vakantie na de huisarts en ik laat me niet wegsturen!! dit wordt nu ronde 19!!! Aaahhhh frustratie!!!!! Sorry hoor moest er ff uit!
Vallie, haha ik snap je helemaal... Fijn dat je nu dan toch je menstruatie hebt gekregen... Of ja fijn, voor dit moment wel dat het niet op vakantie is... En 19 rondes en ik klaag al met mijn 13 maanden.. En 5 rondes, nou ja bijna 6 Het is goed dat je na je vakantie alles even laat checken... En lekker genieten van je vakantie meid, hoe lang ging je? Laura hihi... Nou bij mij zit er een behoorlijke temp daling in vandaag, dus hoop het vandaag te krijgen... Mijn buik doet goed pijn nu...
@ vallie: he balen weer meis! Kan me goed voorstellen dat je na 19 rondes behoorlijk gefrustreerd bent! Nou probeer wel lekker te genieten van je vakantie meis! En zeker goed om na de vak naar je ha te gaan, laat ze het maar eens goed gaan checken! Dikke knuf voor jou!
Wow meiden, wat hebben jullie weer lekker veel gekletst laatste dagen! Engeltje, heftige dagen heb jij achter de rug meid! Sterkte met alles wat gebeurd is en nog te gebeuren staat! Vallie, groot gelijk dat je na je vakantie naar HA gaat en je niet weg laat sturen!! Kelly, hopelijk gaat volgende ronde voor jou heel snel beginnen! Laura, wat een lieve man heb jij! kan me voorstellen dat het voor jou dubbel voelt omdat je kinderwens heel belangrijk is voor jullie, maar jou gezondheid is ook heel belangrijk! zorg goed voor jezelf he! Enne wat super je cijfers! Nancy, zou zeker even overleggen met HA, geen duidelijke eisprong door ovutestjes en tempkaartjes lijken me reden genoeg hoor om advies te gaan vragen! dan vindt ik 6 maanden al lang! Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn leidinggevende, het 4 jarige zoontje van een collega is over het snoer van de frituurpan gestruikeld en heeft daarbij vet over zich heen gekregen, lijkt me zoo verschrikkelijk om mee te maken! Ventje is naar brandwondencentrum in beverwijk gebracht. Verder weinig nieuws van mijn kant, vandaag CD 20 en hoop dat eisprong nadert, sinds vanmorgen wat dradenslijm dus wie weet! Vanavond slaapdienstje op t werk en morgen aan de klus
Pinkelientje, ik hoop het... Als de volgende ronde snel begint kan ik ook sneller beginnen met clomid... Ik krijg kippenvel, bah zo'n klein mannetje... Wat doet dat met hem en zijn ouders... Vind zielig voor de ouders, die hebben vaak een schuld gevoel
thankss meiden! ik heb wel een ander gevoel deze maand.. ik was deze maand ietsje later en ik heb denk ik toch een innesteling "gevoeld" en ik had vannacht en vandaag zo'n verschrikkelijke buikpijn! dat heb ik normaal echt nooit dus miss is er toch "iets" geweest ik weet t niet...t voelde toch anders! ik weet t niet zeker maar geeft me toch t gevoel dat me lijf toch n soort iets in werking probeert te stellen haha!
@ pinkelientje: he wat een verschrikkelijk naar bericht van dat kindje zeg! Weet je al hoe hij er nu aan toe is? En jeetje wat moeten die ouders zichzelf verschrikkelijk voelen zeg! Hopelijk maakt t kindje het naar omstandigheden goed nu! @ vallie: het kan goed zijn dat er wel iets was hoor meis, hoe je ongi maar ff goed in de gaten dan! Knuf! Hier vanmiddag ff wezen shoppen met mn man en heb lillypadz aangeschaft, ben benieuwd of ze goed werken! T fijne is dat je ze ook in t zwembad kunt gebruiken...ben benieuwd! T lijkt me fijner als de koffiepads in ieder geval en als t mee zit hoef ik dan snachts geen bh meer aan
Vallie, inderdaad even aan kijken hoe je ongi verloopt dan... Engeltje, dat is wel handig die lilypadz... Pff hoop dat mijn pest humeur een beetje weg trekt... Mijn man stuurde net een sms of hij vrijdag mee mag BBQ-en bij een klant samen met de rest van het personeel... Heb terug gestuurd dat we het daar zo wel over hebben... Krijg niks terug dus zal hij niet zo leuk vinden... Maar wil eerst duidelijke afspraken maken, want zaterdag had hij het me weer geflikt bij fles 4 te smsen dat het gezellig was, kortom kon ik naar maarheeze rijden en mijn mama's auto daar achter laten om terug te rijden met 2 zatte mannen in de auto... Op zich niet erg, maar ik had die ochtend gevraagd moet ik je brengen en halen? Nu heb ik behoorlijk wat benzine en diesel verkloot voor eigenlijk niks... nu heeft hij heen gereden, vervolgens ik ook, met zijn auto weer terug naar huis de dag er na weer met zijn auto daarheen en met mijn en zijn auto weer naar huis... Dat zijn 4 ritjes (88km) die niet nodig waren...